טעם-טבע אלטמן יוצאת בקמפיין חדש למותג מגה גלופלקס, (תוסף תזונה לבריאות המפרקים) בכיכובו של מומחה הספורט והבריאות, יאיר קרני.
הקמפיין, בהשקעה של כמיליון שקלים יעלה ביום ה' הקרוב (29.11.07), באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ויכלול טלוויזיה, עיתונות ארצית ותשדירי רדיו.
דוד גבאי, סמנכ"ל שיווק טעם-טבע אלטמן מציין: "הבחירה ביאיר קרני להובלת הקמפיין החדש של "מגה גלופלקס" הינה המשך טבעי לקמפיינים הקודמים (רינה שיינפלד, ישראל גוריון, עידו תדמור). הפרזנטורים שאנו בוחרים הינם משתמשים אמיתיים במוצר המוסרים עדות אישית מניסיונם העשיר, ממקור ראשון. הפעם יאיר קרני מוסיף גם מנסיונו האישי כמחנך לספורט ואורח חיים בריא ולא כמשתמש בלבד."
הקמפיין ימשיך את הסלוגן המוכר "כי לגוף אין חלקי חילוף", ויציג עדות אישית של יאיר קרני על האופן שבו צריכת "מגה גלופלקס" תרמה לשימור גופו כספורטאי הרץ מרתון לאורך השנים.