|
המטרה: למשוך הצעירים באמצעות תקשורת והטבות [צילום: עומר שיקלר]
|
|
|
|
|
בנק דיסקונט מעוניין להצעיר את מצבת הלקוחות שלו, ובמסגרת זו החליט הבנק להשיק ערוץ שיווקי חדש לגיוס ושימור לקוחות צעירים. הוא מגדיר את המהלך "הקמת רשת חברתית", ומרחיב בכך את פעילות המותג DRIVE, שהושק בבנק לפני כשנתיים.
המיזם החדש יפעיל רשת חברתית באמצעות אתר האינטרנט של הבנק, שיאפשר לדברי ההנהלה לקיים "דיאלוג שוטף עם בני הנוער בנושאים שונים ומגוונים". האתר ייבנה באמצעות חברת TEENK, המתמחה בייעוץ ייזום והפקה של פרויקטים ייחודיים לבני נוער, ויכלול 11 קטגוריות בנושאים אקטואליים שונים מעולם התוכן של בני הנוער, כגון משחק ובמה, טלוויזיה וקולנוע, ספורט, יזמות והשקעות, מוזיקה, אוכל ומסעדות, שיווק ופרסום, אופנה, תיירות וטיולים בעולם, תקשורת ועיתונות, בעלי חיים וסביבה ירוקה.
הנושאים נבחרו על-ידי הצעירים עצמם, בפאנלים וקבוצות מיקוד שנערכו במחצית השנה האחרונה. בני הנוער יוזמנו להירשם לאודישנים באתר האינטרנט, באמצעות שאלון קצר, ויקבלו המלצה להשתייך לקטגוריה התואמת את תחום עניינם. את "הרשת החברתית" יובילו 11 בני נוער שייבחרו, וכל אחד מהם ינהל אחת מבין 11 הקטגוריות וייקח חלק בכתיבת תכנים והמלצות. החברים ברשת יזכו להטבות כגון הזמנות לאירועים וכרטיסי קולנוע.