|   15:07:40
דלג
  יוני בן-מנחם  
עיתונאי, פרשן העולם הערבי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
איך מלבישים את הבית? טרנד עיצוב הקירות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח

איך משיגים "תמונת ניצחון" ישראלית?

ישראל חייבת להמשיך בסיכולים הממוקדים של הנהגת חמאס בכל הרמות ובפגיעה בתשתיות הצבאיות של הארגון עד להשגת הפסקת האש ההצלחה בשני התחומים האלה היא שתקבע את "תמונת הניצחון" במערכה, מייד לאחר הפסקת האש על הדרג המדיני לגבש אסטרטגיה לגבי עתידה של רצועת עזה
16/05/2021  |   יוני בן-מנחם   |   יומני בלוגרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
[צילום: עטיה מוחמד, פלאש 90]

ארגון חמאס מנסה בשעות האחרונות, באמצעות מצרים וקטר, להשיג הפסקת אש, אפילו לכמה שעות, כדי לעצור את האופנסיבה של צה"ל, אולם, ישראל דחתה על הסף את כל ההצעות, לצה"ל יש עוד מטרות רבות שהוא רוצה לפגוע בהן והדרג המדיני שואף לנצל את חלון ההזדמנויות שיש לו מממשל ביידן כדי לממש כמה שיותר מהיעדים הצבאיים שקבע צה"ל.
במקביל למאמציו המדיניים להשיג הפסקת אש, חמאס מנסה לצרף למעגל הלחימה חזיתות נוספות, הוא מנסה להבעיר את שטחי הגדה כדי שתפרוץ שם אינתיפאדה שתערער גם את שלטון הרש"פ,אתמול נהרגו 11 פלשתינים בהתפרעויות קשות בשטחי הגדה.

הוא גם מנסה לצרף למאבק את ארגון חיזבאללה ותנועת "האחים המוסלמים בירדן.
ביום חמישי האחרון נורו שלוש רקטות "גראד" מדרום לבנון לשטח ישראל, בנוסף לכך, עשרות פעילי חיזבאללה הפגינו באזור הגבול עם מטולה, כמה מהם חדרו לשטח ישראל ולאחר שטנקים של צה"ל ירו לעברם הם נמלטו חזרה לשטח לבנון.

אחד מהמפגינים שנפצע מירי צה"ל מת מפצעיו. בדרום ירדן הפגינו כמה אלפי פעילים של תנועת "האחים המוסלמים" לעבר הגבול עם ישראל אך נבלמו על-ידי כוחות הביטחון הירדנים.
אמש גם נורו 3 רקטות משטח סוריה לעבר ישראל, לא היו נפגעים.

לחמאס יש הצלחות רק בשיגור הרקטות לעבר ישראל, הוא משגר מאות רקטות בכל יום לעבר הערים המרכזיות בישראל, אולם הוא נכשל עד כה בכל "ההפתעות" שהוא תיכנן עבור ישראל במקרה של עימות צבאי.

מוחמד דף, רמטכ"ל חמאס, הכין שורה של הפתעות לישראל:
  • חדירה של עשרות מחבלים לשטח ישראל, באמצעות מנהרות חודרות, במטרה לבצע פיגועי הרג וחטיפה של אזרחים וחיילים ישראלים.
  • חדירה לישראל דרך הים של כוחות הקומנדו הימי של חמאס לצורך ביצוע פיגועי הרג וחטיפה.
  • הפעלה של מערך כלי טיס בלתי מאויישים (כטב"מים) עמוסים בחומרי נפץ הנקראים "מתאבדים" כדי לחדור לשטח ישראל ולפגוע בישובים ובסיסי צבא.
נכון לשעת כתיבת המאמר, מוחמד דף נכשל בכל ההפתעות שתכנן וצה"ל סיכל את כל הניסיונות שלו להוציא פיגועים "איכותיים בשטח ישראל".

ההישגים של צה"ל

לצה"ל יש הישגים צבאיים חשובים עד כה אולם הם אינם מספיקים כדי להכריע את חמאס, גורמים בכירים בצה"ל מונים את ההישגים הבאים:
  • להערכת צה"ל, לארגוני חמאס והג'יהאד האיסלאמי יקח חודשים עד שנים להשיב את היכולות הצבאיות שהושמדו, זוהי הסיבה שהוא מבקש הפסקת אש כדי למנוע את המשך הרס התשתיות הצבאיות על-ידי צה"ל.
  • צה"ל הצליח לעשות סיכולים ממוקדים של ארבעה בכירים במטכ"ל של מוחמד דף, חוסלו מומחי ידע ומהנדים כמו ג'מאל זבדה וג'מעה טוחלה האחראים על התעשיה הצבאית של חמאס. כמה בכירים בחמאס נפצעו אך נשארו בחיים:מח"ט ח'אן יונס רפעת סלאמה, מוחממד סינוואר,ראש כוח אדם בזרוע הצבאית, ראשי מטה האימונים חוסאם יוסף וראיד צלאח וראש מטה המבצעים בחמאס עז א-דין חדאד. עם זאת, ראשי הזרוע הצבאית מוחמד דף, יחיא סינוואר ומרוואן עיסא לא נפגעו, הם ממשיכים להסתתר בבונקר ולנהל את ירי הרקטות לעבר ישראל.
  • ערעור תפיסת הביטחון של המנהרות: כל ההנהגה הבכירה והזוטרה של חמאס מסתתרת במנהרות ברצועת עזה. חמאס בנה במהלך השנים עיר תת-קרקעית שמכונה בעגה הצה"לית "המטרו". המנהרות משמשות כמפקדות ראשיות, עמדות לירי רקטות, מאגרי איחסון רקטות ומעברי תמרון בלחימה כדי לעבור מאזור אחד למשנהו.

צה"ל יזם מבצע הונאה חשוב והצליח להטעות את חמאס כאילו כוחותיו פתחו במתקפה קרקעית בתוך הרצועה, עשרות מחבלים של חמאס ירדו להסתתר במנהרות שהפכו למלכודת מוות.
בליל ה-13 במאי תקפו 140 מטוסים של חיל-האוויר הישראלי בו-זמנית כ-150 יעדים בתוך מערך המנהרות של חמאס וירו כ-450 פצצות עומק לתוך המנהרות האלה, ההערכה בצה"ל היא שעשרות מחבלים של חמאס נהרגו ונפצעו בתוך המנהרות האלה כתוצאה ממתקפת הפתע של חיל-האוויר, חמאס מסתיר את הנתונים על מספר הנפגעים אך הדבר יתברר בהמשך.
המנהרות, שחמאס חשב שהן בטוחות, אינן בטוחות יותר,מנהיגי חמאס חשופים להתנקשויות מעל פני הקרקע ומתחתיה.

החיסולים פגעו בתחושת החסינות של הצמרת של חמאס, לפחות עשרה בכירים בארגוני חמאס והג'יהאד האיסלאמי חוסלו השבוע ועוד כ-100 פעלי טרור בדרגות שונות.

"תמונת הניצחון" של המערכה

לחמאס ברצועה יש מאגר של כ-14 אלף רקטות, עד כה הוא שיגר כ-2000 רקטות לעבר ישראל, צה"ל מעריך כי הוא השמיד כ-700 רקטות בפעילות יזומה שלו. חמאס הוא ארגון טרור ואי אפשר להכריע אותו בהפצצות מן האוויר, אפשר לחסל הצמרת הצבאית שלו ולפגוע קשות בתשתית שלו, כדי לעקור אותו מהשורש יש לכבוש את הרצועה ולטהר אותה, דבר שכרוך במספר אבידות גדול לצה"ל.

הדרג המדיני החליט להסתפק במבצע אווירי נרחב. גורמים שונים בישראל מדברים על "תמונת ניצחון" במלחמה נגד חמאס, זהו מושג ערטילאי, לישראל יש הישגים צבאיים גדולים יותר מאשר לחמאס, היא הצליחה לפגוע בחלק ממפקדיו ובפרויקט ההתעצמות שלו ובתשתיות הצבאיות.

המציאות שתהייה בשטח האחרי שתושג הפסקת אש היא "תמונת הניצחון" שישראל יכולה להשיג, כבר עתה גל ההריסות הגדול ברצועת עזה הוא אנדרטה גדולה שמסמלת את הניצחון של ישראל. מה שנדרש כעת עד להשגת הפסקת האש הוא שלושה דברים:
א. המשך החיסולים של הנהגת חמאס בכל הדרגים.
ב. המשך פגיעה בתשתיות הצבאיות של חמאס.
ג. לא להסכים לשום תנאי של חמאס להפסקת אש, במיוחד במה שקשור לירושלים.

המטרה של המבצע הצה"לי "שומרי החומות" איננה להכריע את חמאס אלא לגבות ממנו מחיר על ירי הרקטות לעבר ירושלים ולהרתיעו מלחדש את ירי הרקטות לעבר ישראל אחרי שתושג הפסקת אש.

ישראל מנסה למנוע את ישום המשוואה החדשה שעליה הכריז חמאס הקושרת את ירושלים לרצועת עזה. צה"ל שואף לבנות הרתעה כפי שעשה במהלך מלחמת לבנון השנייה כאשר הצליח באמצעות מכות צבאיות חזקה למנוע מארגון חיזבאללה לשגר רקטות לעבר ישראל מאז ועד היום.

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה הודה לאחר המלחמה שחטיפת חיילי צה"ל על-ידי ארגונו שהביאה לפתיחת המלחמה הייתה טעות וכי הוא מצטער על כך,ספק רב אם המבצע הצה"לי יגרום למנהיג חמאס יחיא סינוואר להודות בטעותו. אחרי הפסקת האש, הדרג המדיני חייב לגבש אסטרטגיה בכל הקשור לעתידה של רצועת עזה, אי-אפשר להמשיך ולהתגלגל מסבב לחימה אחד למשנהו,אסור גם לקנות שקט באמצעות העברת כספים מקטר לחמאס, הצעד הראשון חייב להיות לנסות ולבודד את חמאס מבחינה מדינית ולהראות לעולם כי מדובר בארגון טרור מסוכן שלעולם איננו יכול להות פרטנר לשלום.

תאריך:  16/05/2021   |   עודכן:  16/05/2021
יוני בן-מנחם
+עשרות רקטות נורו על אסדת תמר
17:17 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
חדשות כאן11
גורמים בחיל-הים ציינו כי הושמד כל בנק המטרות של חיל-הים אשר כלל 17 מוצבים ימיים של חמאס, עשרות כלי שיט מסוגים שונים, אמצעי לחימה ותשתיות  ▪  חשפו שמחבלי חמאס ניסו לפגוע באסדת הגז תמר, אך לא היה צורך בהפעלת כיפת ברזל להגנת האסדה
(אסדת תמר. ניסיון לפגיעה מהרצועה [צילום: משה שי/פלאש 90])
+נעצרו 5 חשודים בניסיון לינץ' בכביש 6
14:36 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
החשודים, תושבי הפזורה הבדואית בנגב, נעצרו לחקירה בחשד כי תקפו ארבע כלי רכב שבהם נסעו אזרחים ישראלים בתאריך 11 במאי לפנות בוקר, בסמוך לכניסה ליישוב לקיה
([צילום: ענת חרמון/פלאש 90])
+ישראייר תוסיף טיסת חילוץ מאוסטריה
14:25 16/05/21  |  איציק וולף
חברת ישראייר מוסיפה טיסת חילוץ מוינה. טיסת החילוץ מתוכננת לצאת ביום רביעי הקרוב בבוקר על מנת לאפשר לנוסעים להיערך מבעוד מועד ולבצע את בדיקות הקורונה הנדרשות. הטיסה נפתחה להזמנות באתר החברה ובמערכות ההפצה

נכון לרגע זה הנחיתות של הטיסות מהיעדים הבאים מתוכננות לנחות מחר יום שני בשדה התעופה בן גוריון: באטומי, דובאי, פאפוס, ,טיביליסי ולרנקה.

"פעלנו באחריות וללא הפסקה לאורך כל תקופת משבר הקורונה ואנו ממשיכים לעשות זאת גם בתקופה מאתגרת זו. אנו פועלים ונפעל להמשיך ולקיים את לוח הטיסות המתוכנן ולהוסיף טיסות חילוץ ככל שיידרש", נמסר מן החברה.
+מה שהיה הוא שיהיה
13:48 16/05/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - תרגום, אנין ואמיץ, ונוסף גם הוא, נבזה, מתקרנפים ואין חדש  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות ואושר  ▪  שבוע טוב וחג שבועות שמח  ▪  "וחג שבועות תעשה לך ביכורי קציר חיטים..." (שמות ל"ד, פסוק כ"ב)
(יושבים ומבליגים [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
+הותר לפרסום: גרשון פרנקו בן ה-55 נהרג אתמול מפגיעת רקטה
13:20 16/05/21  |  איציק וולף
גרשון פרנקו ז"ל, בן ה-55 תושב רמת גן הוא ההרוג בנפילת הטיל אתמול ברחוב קריניצי בעיר. אדם ערירי עם 100% נכות, כולל כאבים קשים ברגליים שייתכן ומנעו ממנו לרוץ למקלט בעת אזעקה אתמול. הלוויתו תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין ירקון
+ה"קיום" שלנו כאן קודם ל"דו-קיום" מוצלח עימם
12:58 16/05/21  |  איתן לסרי   |   לרשימה המלאה
מי שמותיר את העבריינים הערבים להלחם חופשי בתוכם תוך קטילה הדדית של כ-130 נרצחים בשנה, ידע שיום אחד הנשק הרב שצברו יופנה אלינו היהודים באופן מהיר ומפתיע, מי שמשחרר מחבלים ומונע מכוחות הביטחון להיאבק בהם ולהענישם, ידע שהוא מסייע לטרור הערבי נגדנו
(טרור ערבי [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
+מטח רקטות לדרום: פגיעה אחת בנתיבות
12:31 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אזעקות נשמעו בעיר אשדוד, בעוטף עזה וביישובים רבים באזור הדרום  ▪  חלק מן הרקטות יורטו, אך לפחות אחת פגעה בתחום העיירה נתיבות  ▪  תושבי אזור מעבר ארז קיבלו התראה מפני רחפן נפץ
(פגיעת הרקטה בנתיבות, היום בצהריים)
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+ירושלים יותר שנים יהודית מאשר מוסלמית
12:25 16/05/21  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
האג'נדה הפלשתינית מבוססת על התזה שירושלים הייתה עיר ערבית-מוסלמית מאז כיבוש הארץ בידי הערבים ב-640  ▪  תזה זו היא חסרת בסיס לחלוטין ומהווה שיכתוב של ההיסטוריה לצרכים פוליטיים-לאומיים

(עיר יהודית [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90])
+יו"ר הרש"פ הורה לדכא את חמאס מחשש שיפיל את שלטונו

11:50 16/05/21  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס מודאג מהתדרדרות המצב הביטחוני בגדה והתגברות הזעם העממי, דבר שעלול להביא לערעור יציבות שלטון הרש"פ. זעם ברחוב הפלשתיני על מדינות ערב על כך שאינן מסייעות לפלשתינים, מזכ"ל פתח ג'בריל רג'וב תוקף את מנהיגי ערב על כך שהתנתקו מיו"ר הרש"פ
(המוקטעה ברמאללה [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+הסדרה
11:49 16/05/21  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה
נתניהו תמיד מאיים ואף פעם לא מקיים  ▪  מה הוא אמר בדיוק באיום?  ▪  אמר שמבחינתו הכל פתוח  ▪  ולמה אתה אומר שלא ייכנסו?  ▪  הוא התכוון שהכל פתוח עם רע"ם ושהוא ירכיב את הממשלה
(נתניהו. ירכיב ממשלה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
+פיגוע ירי בצומת בני נעים הסמוך לחברון, אין נפגעים
11:30 16/05/21  |  איציק וולף
פיגוע ירי אירע בצומת בני נעים שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה". הנהג שרכבו נפגע המשיך בנסיעה.
+אזורי תעשיה באשקלון - אזור פיתוח א'
11:28 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בנוסף להכנסת אזור התעשיה המרחבי להגדרת אזור פיתוח א' כאמור, בימים האחרונים הושלמה ההעברה של 60 מיליון שקל לצורך פיתוח תשתיות עירוניות במסגרת הסכם הגג של אשקלון, אשר כלולות בו 18,000 יחידות דיור, וכבר שווקו בו אלפי יחידות
([צילום: בני מור, דוראד])
+אלימות חדשה המצריכה עידכונים
11:05 16/05/21  |  ד"ר דוד קורן   |   לרשימה המלאה
אירועי ירושלים, ההתפרעויות והתקפות החמאס מחייבים שינויים בהיערכות ובתגובה מצד ישראל - בין היתר בתחום המחקר, בהסברה, ביחסים מול הרש"פ ובמתן מענה להשפעה של גורמים איסלאמיסטיים בעיר
(דפוס הפעולה השתנה [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90])
+הסיבוב מול עזה שונה בתכלית מקודמיו
10:32 16/05/21  |  יורי מור   |   לרשימה המלאה
אלה דווקא הסימנים הראשונים של עידן "הלא-ביבי"  ▪  תתרגלו, מחכים לנו בעתיד הקרוב קשיים כלכליים, בריאותיים, ביטחוניים  ▪  אויבנו רואים שהעם היהודי מרצונו יורד מנכסיו ומרימים את ראשם
(נתניהו. יקראו לו לחזור [צילום: מרק ישראל סלם])
+מה חדש
10:08 16/05/21  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
טרור בשמי ועל אדמת ישראל? קבלו את האשמים  ▪  בנט משדר עסקים כרגיל  ▪  היהודים שבגדו בטראמפ הפרו-יהודי ובחרו בביידן  ▪  ולקינוח פסוקו
(לפיד. תפס פיק ברכיים [צילום: אבשלום ססוני/פלאש 90])
+הערב הזה
10:05 16/05/21  |  רות רזניק   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה שכח את יסודות תנועת ז'בוטינסקי שהאמין בדו-קיום ובהנהגה יהודית ערבית שתתחלף בתפקידי המפתח: נשיא וסגנו יהודי וערבי ולחלופין, וכך ראשי העיר ירושלים. כאשר יזם את "חוק הלאום" המפלה
(נתניהו. אשם [צילום: מארק ישראל סלם/פלאש 90])
+הג’יהאד בתוך ישראל
09:20 16/05/21  |  מרדכי קידר   |   לרשימה המלאה
התפוצצות האלימות ההמונית של ערביי ישראל נגד היהודים היא לא פחות ממלחמת דת ויש להתייחס אליה ככזו
(ניסיום לינץ' ביהודי בירושלים [צילום: שלו שלום, TPS])
+מלחמת האזרחים הישראלית
09:06 16/05/21  |  ניקולא יוזגוף אורבך   |   לרשימה המלאה
הערבי הישראלי בן המאה ה-21 הוא משכיל, עצמאי, מצויד בדעה אוטונומית לגבי מצבו ומעמדו בארץ ובעולם  ▪  אין הוא עוד חושש להתבטא ומשהבין כי בלא מאבק ממושך, לא צפוי הוא להשיג את זכויותיו המלאות בדרך משפטית ושלטונית, מבקש הוא לפעול למען חלוקה מחודשת של המשאבים והשליטה בארץ באופן אקטיבי ומזוין
(כר פורה לביטוי הכאב [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
+חיל-האוויר תקף את בית יחיא סינוואר
08:30 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במסגרת תקיפות נוספות על מערך המנהרות ברצועת עזה, ה'מטרו' של חמאס, הותקפו הלילה עשרות יעדים  ▪  הופצצו בתי ראש הלשכה המדינית של חמאס ברצועה ושל אחיו האחראי על כוח האדם של הארגון בחאן יונס
(סינוואר. הבית הופצץ מן האוויר [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90])
[צילום: דו"צ]
+המורדים החות'ים בתימן רוצים לסייע צבאית לחמאס
08:25 16/05/21  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
עבד אלמאלכ אלחות'י, מנהיג החות'ים בתימן הודיע על נכונות ארגונו לתמוך צבאית בארגוני חמאס והג'יהאד האיסלאמי במאבקם נגד ישראל. בישראל מעריכים כי פעילות מעשית של החות'ים נגד ישראל מצריכה מתן "אור ירוק" מאירן, ייתכן שמדובר בלוחמה פסיכולוגית שנועדה גם לעודד את ארגוני הטרור להמשיך בשיגור הרקטות לעבר ישראל
(החות'ים בתימן [צילום: האני מוחמד/AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איך משיגים "תמונת ניצחון" ישראלית?
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באום
16/05/21 11:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
מטח רקטות משמעותי נורה לעבר מדינת ישראל מעט אחרי חצות הלילה (יום א', 16.5.21). זאת, לאחר שארגון חמאס הודיע מראש שבין השעות 22:00 לחצות הלילה לא יבצע ירי רקטי לעבר ישראל.
16/05/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, קרא למנהיגי הציבור של היהודים ושל הערבים. זאת, לקראת ביקורו של ח"כ איתמר בן-גביר בעיר לוד. לדבריו, צריך להפנות את האצבע המאשימה כלפי התוקפן ולא כלפי אף אדם אחד, אך עם זאת קרא לכל מנהיגי הציבור לפעול להרגעת השטח.
15/05/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
מדינת ישראל מצויה בעיצומו של אירוע רב זירתי - המתיחות הדתית-לאומית בירושלים, ההתפרעויות ביישובים הערבים-יהודים המשותפים, והמשך הלחימה מול חמאס וארגוני הטרור ברצועת עזה. מכלול אירועים זה מציג לכאורה אסטרטגיה פלשתינית חדשה - מערכה להגנה על המקומות הקדושים לאיסלאם, ונגד נישול פלשתינים מבתיהם. חמאס לא חולל את המערכה הזו, אלא בחר לרכוב על גל המהומות שפרצו בירושלים - בהר-הבית/מתחם אל-אקצה, בשער שכם ובשייח ג'ראח. הארגון הציב אולטימטומים לישראל וקיים את האיום בדמות שיגורי רקטות לעבר ירושלים ובמטחים לעומק המדינה, ובנוסף הצטרף לגורמים מסיתים, שהלהיטו את הרחוב הערבי בישראל במטרה לערער את מגמת הדו-קיום במדינה.
15/05/2021  |  אודי דקל  |   חדשות
מאז מלחמת השחרור לא היה כזה שילוב: פרעות פנימיות ומלחמה חיצונית אחרי השבוע הזה, בנימין נתניהו חייב ללכת - גם בשל אחריותו בתריסר השנים האחרונות וגם בשל מעשיו ומחדליו הנקודתיים לא צריך לומר כמעט דבר; די להתבונן בתמונות
14/05/2021  |  איתמר לוין  |   כתבות
יוסף (טומי) לפיד, ואני בעקבותיו, חלקנו על האמירה הנוראה של הפרופסור ישעיהו לייבוביץ כי בימין הקיצון גדלים "יודו נאצים" יהודים. לפיד חלק עליו ביתר חריפות, ואני, שפגשתי בו פעמים רבות יותר, עשיתי זאת במתינות. כאשר נכדו יורם יובל שלח ידו לעיסוקים ציבוריים הוא גם סבר כי סבו טעה בחריפות תיאורו ומצאתי בו תנא דמסייע.
14/05/2021  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית החדשה מרחיבה את רפורמת דרך שווה ומגדילה הנחות לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית    נוסעי אוטובוס בפריפריה החברתית ישלמו יותר מפי 2 מאשר מקביליהם בפרי...
דן מרגלית
דן מרגלית
מי משרי הליכוד שאינו מצטרף לשר הביטחון יואב גלנט במאבקו החיוני נגד בנימין נתניהו הופך שותף פעיל לחטאיו של ראש הממשלה
רבקה-תפארת חקק
רבקה-תפארת חקק
רשמתי את כל פרטי ההודעה: שמו של המודיע ושמו של הנפטר... אבל, רגע לאחר מכן, הוזעקתי לקבל פקס עם הודעה דחופה לשר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il