|   15:07:40
דלג
  יוני בן-מנחם  
עיתונאי, פרשן העולם הערבי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
קבוצת ירדן
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים

דף וסינוואר ראשי נחש הטרור החמאסי

גורמים בחמאס אומרים כי בכירי חמאס מוחמד דף ויחיא סינוואר מנסים להכשיל הגעה להבנות עם ישראל על הפסקת אש. תושבים ברצועה אומרים כי השניים מונעים על-ידי שנאה ורצון לנקום בישראל וכי הדבר יחזור כבומרנג אל רצועת עזה
20/05/2021  |   יוני בן-מנחם   |   יומני בלוגרים   |   מבצע שומר החומות   |   תגובות
[צילום: חליל חמרה/AP]

צמרת הנהגת הטרור של חמאס הינה כמו נחש המים האגדי המכונה "הידרה", מפלצת בעלת תשעה ראשים שבמקום כל ראש שלה שהותז צומחים מיד שני ראשים אחרים, ככה צמחו ראשיה מוחמד דף ויחיא סינוואר והם היום שני הראשים המובילים את מתקפת הרקטות על ישראל.

דובר צה"ל הודיע רשמית כי במהלך מבצע "שומר החומות" ניסתה ישראל פעמיים להתנקש בחייו של מוחמד דף, רמטכ"ל החמאס, אך לא הצליחה,בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק אישר את הדברים.

תודות לרשתות החברתיות הפך מוחמד דף, בחודש האחרון, ל" גיבור לאומי " פלשתיני ומושא הערצה של הדור הצעיר מהרגע שבו איים על ישראל לעזוב את שכונת שיח' ג'ראח במזרח ירושלים ולאחר שעמד בהבטחתו ושיגר רקטות לעבר ירושלים ב"יום ירושלים".

יחיא סינוואר, המחזיק בשני כובעים: המנהיג הפוליטי של רצועת עזה וראש הזרוע הצבאית שלה, הצליח להטעות במשך כמה שנים את ישראל, מצרים והקהיליה הבינלאומית ויצר את הרושם כי הוא מנהיג פרגמטי שמעוניין ביישום הבנות הרגיעה, הוא הצליח לקבל כספים רבים עבור פיתוח רצועת עזה והקמת פרויקטים כלכליים לשיפור רמת החיים של האוכלוסייה אך מרבית הכספים האלה הלכה לחיזוק ההתעצמות הצבאית של חמאס:ייצור רקטות ופיתוח אמצעי לחימה והקמת מערך המנהרות הענק המכונה "המטרו".

על-פי גורמים בחמאס, מוחמד דף ויחיא סינוואר תכננו בחשאי, במשך תקופה ארוכה מאוד, את מתקפת הרקטות על ישראל, האירנים הוכנסו לסוד העניינים, הם חיכו לעיתוי המתאים מבחינת חמאס ו"מועצת השורא" של התנועה נתנה את האור הירוק להתקפה על ישראל.

גורמים בחמאס מכחישים את הידיעות בישראל כי בין מוחמד דף ליחיא סינוואר יש מחלוקת וכי המערכה הצבאית נכפתה על יחיא סינוואר הנחשב ל "מתון" יותר, בין השניים יש תמימות דעים מלאה והם מהווים גם מקור התנגדות, ביחד עם הזרוע הצבאית, במערך הכוחות הפנימי בתנועת חמאס להנהגתו של ח'אלד משעל, מנהיג חמאס בחו"ל.

המתיחות ביניהם לבין ח'אלד משעל קיימת מאז מבצע צוק איתן בשנת 2014.
מוחמד דף ויחיא סינוואר הינם תושבי מחנה הפליטים ח'אן יונס, הם באים מאותו רקע שממנו בא גם מוחמד דחלאן שגדל עמם באותו מחנה פליטים.

מוחמד דף עובד כגנן בבית מלון בישראל לפני שהפך להיות מבוקש על-ידי ישראל בגלל פעולות טרור ברצועת עזה, יחיא סינוואר היה בין אלה שייסדו את תנועת חמאס ברצועת עזה ביחד עם השיח' אחמד יאסין, הוא עמד בראש מנגנון ביטחון הפנים של חמאס המכונה "אל-מג'ד" של חמאס שתפקידו היה במהלך האינתיפאדה הראשונה ללכידת משתפי פעולה עם ישראל, יחיא סינוואר אחראי לרצח 13 משתפי פעולה עם ישראל, כמה מהם הוא רצח במו ידיו והוא נדון בבית משפט ישראלי למאסר עולם ושוחרר במסגרת "עסקת שליט" ב-2011.

התנגדות להפסקת אש עם ישראל

נכון לשעת כתיבת מאמר זה, מוחמד דף ויחיא סינוואר מתנגדים להפסקת אש עם ישראל, הם מרגישים כי "תמונת הניצחון" שהשיגו ב"יום ירושלים" כאשר שיגרו רקטות לעבר ירושלים הולכת ונשחקת בתודעת הציבור הפלשתיני, את התודעה הפלשתינית מממלאות תמונות אחרות של הרס וחורבן ברצועת עזה והם מחפשים דרכים להפתיע את ישראל ולהשיג "תמונת ניצחון" חדשה שאותה יוכלו להציג כתמונת הסיום של סבב הלחימה הנוכחי.

האתר הסעודי "אילאף" דיווח ב-17 במאי מפי גורמים ערביים כי מוחמד דף ויחיא סינוואר הם שמכשילים את ההגעה להפסקת אש עם ישראל, על-פי הדיווח,ח'אלד משעל והנהגת חמאס בחו"ל הגיעו להבנות עם מצרים על הגעה להפסקת אש עם ישראל אך דף וסינוואר מתנגדים לה ודוחפים להמשך העימות הצבאי עם ישראל והנחתת מכות קשות על העורף הישראלי כדי להראות לישראל ולעולם שתנועת חמאס לא תיכנע וכי יש לה יכולות להחזיק מעמד חודשים ארוכים.

השב"כ הישראלי יודע את מקומות המסתור של מוחמד דף ויחיא סינוואר וצה"ל מנסה לפגוע בהם, על-פי גורמים ברצועה הם נעים ממקום מסתור אחד למשנהו, מבית חולים לבית ספר ולמסגד, מקומות שבהם הם מעריכים שצה"ל לא יפגע בגלל ריכוזי אוכלוסייה אזרחית ובעצם הם משתמשים בתושבי הרצועה כ"מגן אנושי".
מדוע הם מתעקשים לסרב להפסקת אש?

גורמים ברצועה אומרים כי אי-אפשר להתעלם מהמניעים האישיים שלהם שהם רצון לנקום בישראל. מוחמד דף רוצה לנקום בישראל על מספר ניסיונות החיסול שלו במשך השנים שכתוצאה מהם הוא נפצע באורח קשה ואיבד עין ורגל, במלחמת "צוק איתן" ברצועת עזה ב-2014 הוא איבד את אשתו ווידאד בת ה-27 ואת בנו עלי בן ה-7 חודשים כשצה"ל ניסה לחסלו והפציץ בית בשכונת שיח' רדוואן בעיר עזה שבו הוא הסתתר. ואילו יחיא סינוואר רוצה לנקום בישראל על שנות המאסר הארוכות שלו בכלא הישראלי ועל שחיסלה את חבריו מהזרוע הצבאית.

הציבור העזתי מודע היטב למצב, אין סודות ברצועה שמסתירה בקירבה את הנהגת הזרוע הצבאית, יש בימים האחרונים ביקורת קשה בקרב תושבי הרצועה כלפי מוחמד דף ויחיא סינוואר על כך שהם שמים את האינטרסים האישיים שלהם בראש סולם העדיפות ולא מגלים מנהיגות אלא קוצר ראיה מדינית במקום ראייה מדינית כוללת לגבי מה עדיף לרצועת עזה. ברצועה חוששים כי כל עיכוב בהגעה להפסקת אש עם ישראל יחזור כבומרנג אל תושבי הרצועה שמשלמים כבר כעת מחיר כבד על כך שחמאס פתח במלחמה עם ישראל.

תאריך:  20/05/2021   |   עודכן:  20/05/2021
יוני בן-מנחם
+פיקוד העורף מאפשר לתושבים סמוכי גדר לצאת מהמרחבים המוגנים
21:42 20/05/21  |  
בהתאם להנחיות פיקוד העורף המתעדכנות, הוסרה ההנחיה לשהייה במרחבים המוגנים לתושבי יישובי עוטף עזה במרחק של עד ארבעה קילומטרים מגבול הרצועה.

עם זאת, יש להישאר בקרבת המרחב המוגן ובקבלת התרעה, להיכנס ולשהות בו 10 דקות. יש להתעדכן כל העת בהתפתחויות ובהודעות המופצות על ידי הרשויות המקומיות ופיקוד העורף.
+כך נראית תקיפת עמדות שיגור רב-קני בידי צה"ל
21:37 20/05/21  |  עידן יוסף
צה״ל תקף במהלך היום מספר עמדות שיגור רב-קני ועמדות לשיגור כלי טיס בלתי מאוישים אשר חמאס התכוון לשגר לעבר מדינת ישראל, במערך ההגנה האווירית של ארגון הטרור חמאס.

+ירי לאשדוד, לנתיבות, לשדרות ולעוטף
21:03 20/05/21  |  עידן יוסף

+סער: את מחיר הפסקת האש החד-צדדית נשלם בריבית
20:41 20/05/21  |  עידן יוסף
יו"ר תקווה חדשה, ח"כ גדעון סער: "הפסקת הלחימה בחמאס באופן חד-צדדי תהיה פגיעה קשה בהרתעה הישראלית כלפי החמאס ולא רק כלפיו. הפסקת הפעילות הצבאית של ישראל ללא הטלת מגבלות כלשהן על התעצמות והתחמשות החמאס ובלי החזרת החיילים והאזרחים המוחזקים בעזה תהיה כישלון מדיני שאת מחירה נשלם בריבית בעתיד".
+"האויב צופה את הצעדים שלנו"
20:39 20/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוץ והביטחון הזמנית קיימה דיון מיוחד בשדרות במהלך מבצע "שומר החומות"  ▪  המשתתפים קראו להכניס את תקציב מרכזי החוסן לבסיס התקציב כדי לוודא את המשך קיומם ולשפר את נושא פערי המיגון במרחק של יותר מ-7 ק"מ מרצועת עזה
[צילום: דוברות הכנסת]
+הבית הלבן: "מאמינים שישראל לקראת סיום המבצע"
20:28 20/05/21  |  עידן יוסף
דוברת הבית הלבן: "אנו מאמינים שישראל לקראת סיום המבצע".
+ביידן שוחח עם א-סיסי
19:55 20/05/21  |  
‏נשיא מצרים, א-סיסי, שוחח בטלפון עם נשיא ארה"ב, ביידן. במוקד מאמצי הפסקת האש בעזה.
+סמוטריץ' לנתניהו: אם תוותר לחמאס בירושלים - תשכח מממשלה
19:30 20/05/21  |  עידן יוסף
ברקע הדיבורים על הפסקת אש וכינוס הקבינט, פנה יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', לראש הממשלה בטוויטר, וכתב: "אני לא חבר קואליציה ולא חבר קבינט עכשיו ואין לי מושג על מה מדובר. אני נותן לך כרגע קרדיט לניהול המבצע. אבל אם חס וחלילה הסכם/הבנות מול חמאס יכללו, במפורש או במשתמע, פסיק שקשור לירושלים (כניעה שלך בהר-הבית או בשמעון הצדיק) אתה יכול לשכוח מלהקים ממשלה".
+הקבינט אישר: הפסקת אש מ-02:00
18:25 20/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
רשת הטלוויזיה הקטארית דיווחה כי ישראל העבירה למתווך המצרי הודעה רשמית ולפיה בכוונתה להפסיק את התקיפות האוויריות ברצועת עזה ולעצור את מבצע 'שומר החומות'  ▪  הקבינט מכונס לאישור הפסקת האש  ▪  לא יהיו הבנות
(אחרי 11 ימים של תקיפות אינטנסיביות [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90])
+אזעקות נשמעות שוב באשדוד
18:01 20/05/21  |  איציק וולף

+תושבי עוטף עזה נדרשים להישאר במרחב מוגן עד הודעה חדשה
17:55 20/05/21  |  איציק וולף
על פי הנחיות פיקוד העורף המתעדכנות, תושבי יישובי עוטף עזה במרחק של עד ארבעה קילומטרים מגבול הרצועה, מתבקשים להישאר במרחב המוגן עד להודעה חדשה.
+חמאס פרסם תיעוד הירי על הטיולית
17:52 20/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בסרטון ניתן לראות את הטיולית הצבאית מתחילה בנסיעה איטית לאחר שהורידה את החיילים, ונפגעת על-ידי טיל הנ"ט שירו מחבלים מרצועת עזה
(פגיעת טיל הקורנט בטיולית)
+גוטרש דרש הפסקת אש לפני דיון מועצת הביטחון
17:43 20/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שגריר ישראל באו"ם דרש ממזכ"ל האו"ם לגנות את חמאס ואת ירי הרקטות לעבר אוכלוסיה אזרחית  ▪  גוטרש דרש הסכמה ישראלית להפסקת אש עוד לפני תחילת הדיון במועצת הביטחון
([צילום: United Nations/Eskinder Debebe via AP])
+אזעקות נשמעו באשדוד, באשקלון ובעוטף עזה
17:15 20/05/21  |  איציק וולף

+"אפקט 'דאחיה' יהיה רכיב מרכזי בשקט מעזה"
16:33 20/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הרמטכ"ל לשעבר שיבח את כוחות הביטחון על השמדת המערך ההגנתי של מנהרות חמאס ברצועה  ▪  "אני מתקשה לראות אותם חוזרים ומשקמים את כל עשרות הקילומטרים הללו"  ▪  "לראות בחמאס אויב מר שצריך להביס אותו ושרואה ברשות הפלשתינית פרטנר שיש לחזק"
(האזורים שבהם נהרסו מנהרות חמאס השבוע [צילום: דו"צ])
+נתניהו: כלי הטיס שהופל בעמק המעיינות - מל"ט חמוש ששלחה אירן
15:48 20/05/21  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש לפני זמן קצר עם שר החוץ של גרמניה הייקו מאס בקריה בת"א. רה״מ נתניהו הציג לשר מאס מל״ט אירני שזוהה והופל באזור עמק המעיינות לפני יומיים ואמר: "בזמן שאנו עסוקים בלחימה, לפני כמה ימים, איאן שלחה מל״ט חמוש לתוך ישראל מעיאק או מסוריה. הכוחות האיאניים שיגרו מל״ט חמוש, שכוחותינו יירטו בגבול בין ישראל לירדן. אני חושב שזה אומר הכל על הפטרון האמיתי של הטרור במזרח התיכון ובעולם - אירן".
+צה"ל תקף מנהרת לחימה של חמאס בצפון הרצועה
15:28 20/05/21  |  מירב ארד
מטוסי קרב של צה"ל תקפו שתי מנהרות התקפיות שהיו בשלבי בנייה של ארגון הטרור חמאס, בעיר עזה ובמרחב בית חאנון.


+רקטה ישירה באשקלון; פצוע במצב קל-בינוני
15:24 20/05/21  |  מירב ארד
רקטה שנורתה מהרצועה פגעה במבנה באשקלון. אל המרכז הרפואי ברזילי הגיע תושב אשקלון בן 32 שנפגע מהמטח האחרון שנורה על העיר, עם פגיעת רסיס בראשו. מטופל ונבדק, במצב קל עד בינוני.
+הנציבות מתחמקת מטיפול בעובדים ערבים ששבתו
14:45 20/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציבות שירות המדינה אינה צפויה להעמיד לדין משמעתי עובדים ערבים ששבתו שלשום למרות שמדובר בשביתה פוליטית  ▪  מסתפקת בהגדרת השביתה כהיעדרות לא מאושרת
(הרשקוביץ. מכיל את הפרת הכללים? [צילום: דוברות משרד הכלכלה])
+חברת ישראייר מוסיפה טיסות חילוץ
14:13 20/05/21  |  מירב ארד
לאור המצב הביטחוני, חברת ישראייר תגברה את לוח הטיסות שלה והוסיפה טיסות חילוץ לבוקרשט ויאשי שברומניה, לקייב לונדון ואתונה. הטיסות לקייב אוקראינה וליאשי שברומניה יצאו הלילה יום חמישי ה-20.5. הטיסה לבוקרשט ואתונה יצאו ביום שישי ה-21.5 בבוקר והטיסה לאתונה תצא ביום ראשון. טיסות אלו מצטרפות לטיסות אשר קיימות בלוח הטיסות לבאטומי, טיביליסי, לרנקה, פאפוס, מונטנגרו, דובאי, ורנה ואיי יוון.
+צה"ל זיהה ותקף חמש עמדות שיגור רקטות ברצועת עזה
13:46 20/05/21  |  מירב ארד
בשעה האחרונה, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו חמש עמדות שיגור רקטות על-קרקעיות ותת-קרקעיות של ארגון הטרור חמאס ברחבי הרצועה.
+הירי לא פוסק: מטחים לדרום, פגיעה ישירה בבית באשקלון
13:13 20/05/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
טיל קורנט שוגר לאוטובוס בזיקים. חייל נפצע קל מרסיסים  ▪  שר הביטחון נפגש עם שר החוץ הגרמני במסגרת ביקורו בישראל  ▪  עובדי חברת החשמל הודיעו כי לא יחזירו את החשמל לרצועה עד השבת הבנים  ▪  משרד הבריאות בעזה: עלה ל-230 מספר ההרוגים בסבב הלחמה
יירוטים של כיפת ברזל [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
שר החוץ הגרמני בהריסות בניין שנפגע מרקטה בפ"ת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אזעקות בעוטף עזה
12:51 20/05/21  |  מירב ארד
צבע אדום בעוטף עזה - חולית, ניר יצחק, סופה, פרי גן, שדה אברהם
+אולפני הקומיקס
12:32 20/05/21  |  אורי שרגיל   |   לרשימה המלאה
הקריאות הנרגשות של כתבים וקריינים כמו יונית, דנה ומצליח משדרות לציבור שכאילו המצוקה כולה בצד המוסלמי, וכי הערבים מותקפים על-ידי כוחות יהודים וגרעינים אמונים
(הסתה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+אזעקות בלהבים, רהט ויישובים במערב ומרכז הנגב
12:31 20/05/21  |  מירב ארד

+"הצבא הצליח במשימה, הממשלה נכשלה"
12:22 20/05/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
"הממשלה נכשלה בכל התחומים הנתונים לאחריותה", כתב והוסיף: "הממשלה נכשלה בכישלון מחפיר בהסברה. אין פשוט מילים לתאר את המחדל הזה"
(לפיד. מה המדיניות? [צילום: אבשלום ששני/פלאש 90])
+צה"ל זיהה ותקף משגר רקטי נוסף במחנה הפליטים שאטי
10:57 20/05/21  |  איציק וולף
מטוס קרב של צה״ל תקף לפני זמן קצר משגר רקטי של ארגון הטרור חמאס שמוקם על גג מבנה במחנה הפליטים שאטי שברצועת עזה.
+כמה הייתי רוצה
10:53 20/05/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
כמה הייתי רוצה לחזור אל הרחוב מבלי לחשוש שמא ירו בי בכינון ישיר  ▪  כמה הייתי רוצה לראות את היהודים נותרים בבתיהם, לא מגורשים, לא מבוהלים, לא פוחדים
(שלום עטוף בצלופן של איבה [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+ירי נ"ט לעבר טיולית ריקה בעוטף עזה
10:41 20/05/21  |  איציק וולף
ירי נ"ט בוצע לפני זמן קצר מצפון רצועת עזה לעבר טיולית חונה ריקה.
כתוצאה מהירי, נפצע באורח קל לוחם צה"ל ששהה בסמוך לטיולית מפגיעת רסיס.
+חודש ירי הרקטות: אזעקות ופגיעות בשטח פתוח באשכול
09:40 20/05/21  |  איציק וולף
אחרי שקט של שמונה שעות חודש ירי הרקטות מרצועת עזה. כמה רקטות פגעו בשטחים פתוחים באזור המועצה האזורית אשכול.
+בעבר, במשא-ומתן, ביבי נסע - ונתן!
09:26 20/05/21  |  ערן גרף   |   לרשימה המלאה

+פוטר הכתב הצבאי של ערוץ 20
09:12 20/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
לאחר שהתברר כי דברי הכתב קובי פינקלר, שהביע בשידור צער על כך שרקטה מלבנון לא פגעה בערבים, נאמרו יותר מפעם אחת החליטה הנהלת הערוץ לסיים מיד את ההתקשרות איתו ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות
(פינקלר. הדברים נאמרו יותר מפעם אחת [צילום: מן הטלוויזיה])
+לא לתת ל"סגולת ההכחשה" להכשיל אותנו
08:32 20/05/21  |  גרשון הכהן   |   לרשימה המלאה
קשה ליהודים ישראלים לקבל כי מקור ההנעה העיקרי של הפרעות הוא מאבק לאומי שמוכוון בתכליתו לחיסול ריבונות המדינה היהודית
(פרעות בלוד)
+חשיפה: רשות המיסים הפסיקה ביקורות פתע
07:30 20/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מאז החל גל פרעות הערבים ברחבי הארץ לא שולחת יותר רשות המיסים את פקחיה לבצע ביקורות פתע במגזר הערבי  ▪  ברשות טוענים כי הפסקת הביקורות היא בכל הארץ ויש כוונה לחדשה בקרוב, אך מקור ברשות טוען כי ביישובים יהודיים מתקיימות ביקורות
(רשות המיסים. לא נכנסים [צילום: איתמר לוין])
+70 רקטות נורו ב-12 שעות עד לשבע בבוקר
07:27 20/05/21  |  איציק וולף
מהשעה 19:00 אתמול בערב ועד לשעה 7:00 הבוקר זוהו כ-70 שיגורי רקטות משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כעשר רקטות פגעו בשטח הרצועה.

מצה"ל נמסר כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו כ-90% מהשיגורים במהלך הלילה על פי מדיניות היירוט.
+צה"ל ממשיך לתקוף את מנהרות חמאס
07:17 20/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מטוסי קרב של צה"ל תקפו ביממה האחרונה עשרות יעדי טרור תת-קרקעיים נוספים כחלק מהמבצע הנרחב של צה"ל לתקיפת ה'מטרו' של חמאס ברחבי רצועת עזה  ▪  חמאס משקיע עשרות מיליוני דולרים בחודש בחפירת מנהרות ועלות קילומטר של מנהרה עומדת על כחצי מיליון דולר
תקיפות צה
הפגיעות בתשתית ה'מטרו' של חמאס [צילום: דו"צ]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דף וסינוואר ראשי נחש הטרור החמאסי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבצע שומר החומות
האם האלימות במגזר הערבי הצליחה להניס את רשות המיסים? ל-News1 נודע כי רשות המיסים הפסיקה את ביקורת הפתע התכופות שהיא מקיימת, בשל המצב הביטחוני. מדובר במהלך חריג, שכן גם בעתות חרום לא נמנעת הרשות מלהפעיל את סמכויות האכיפה שלה בנושא.
20/05/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
מטוסי קרב של צה"ל תקפו ביממה האחרונה עשרות יעדי טרור תת-קרקעיים נוספים כחלק מהמבצע הנרחב של צה"ל לתקיפת ה'מטרו' של חמאס ברחבי רצועת עזה תוך פגיעה משמעותית במערך התת קרקעי של ארגוני הטרור ברצועה. גם הבוקר (יום ה', 20.5.21) ממשיכים מטוסי קרב של צה"ל לתקוף יעדי טרור תת-קרקעיים.
20/05/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
מדינת ישראל נמצאת עכשיו תחת מתקפה פנימית. במלחמת העצמאות בתש"ח היה כל כפר ערבי מרכז של כנופיות, אך גם עתה מהווה כל כפר או עיר ערבית מקור לאלימות כלפי יהודים העוברים לידו. אולם, בשעה שבמלחמת השחרור ידע הישוב היהודי לירות ולהתגונן כנגד הכנופיות והפורעים, הרי עתה נמצא הישוב היהודי תחת כבלים משפטיים מלאכותיים המונעים ממנו להתגונן ולהשיב לתוקפיו, ואזרחים ערבים-ישראלים מנצלים זאת היטב.
20/05/2021  |  שמואל פישר  |   יומני בלוגרים
גורמים מדיניים בישראל מעריכים כי הלחץ האמריקני לסיום סבב הלחימה בין ישראל לחמאס ברצועת עזה מצריך סיום של הלחימה עד יום שישי הקרוב. מוקדם יותר היום ניהלו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, שיחה שבה הבהיר ביידן כי הוא אומנם תומך בזכותה של ישראל להגן על עצמה, אך דורש ממנה להתחיל להוריד את גובה הלהבות לקראת הפסקת אש.
19/05/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי הוא נחוש להמשיך במבצע הצבאי ברצועת עזה עד שיושג שקט וביטחון לאזרחי ישראל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי קנדלקר
יוסי קנדלקר
אם נצליח להביט על הדברים הטובים ולשדר כלפי חוץ ואז כלפי פנימה קלילות ולענות על השאלה - "מה נשמע" ב-"הכל בסדר" ובאמת להתכוון לזה, לאט-לאט זה יהיה חלק מאתנו
דן מרגלית
דן מרגלית
בנימין נתניהו וסינוואר אינם מעוניינים בהפסקת המלחמה    היא מסכנת את המשך שלטונם
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
למדנו בדרך הקשה ביותר, הכואבת ביותר, כי אל לנו להיות שאננים גם בגזרת הבקעה    בינתיים עיקר תשומת הלב ועיקר הפעילות נתונות לרצועת עזה ולדרום לבנון, כמו גם לסיכולים ברחבי יו"ש    בממלכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il