|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

לא להרים ידיים

אחת מהדרכים ליהנות מההשפעה של הכוכב יופיטר היא לא לפחד ולנסות לעבור מהזדמנות להזדמנות, גם אם אתם חוששים ואולי חושבים שהנה כבר מצאתם את מקומכם מבחינה אישית ומקצועית
23/05/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
סיום הנסיגה [צילום: סנג טאן/AP]

והפעם נגיד מזל טוב למזל החודש מזל תאומים - אלמנט: אוויר משתנה. סמל המזל: תאומים. איבר בריאותי רגיש: מערכת העצבים.

תכונות חיוביות של המזל:

בעלי אינטליגנציה טבעית, ערניים שכלית, פיקחים, רבגוניים, בעלי יכולת להתפרש על נושאים רבים, מלאי אנרגיה, ספונטאניים, מלאי שמחת ואהבת החיים, קלילים.

תכונות שליליות של המזל:

חסרי יציבות, נוטים להתפרצויות, בעלי מצבי רוח משתנים, חסרי יכולים להיות במנוחה, שטחיים, מתנשאים, חסרי סבלנות, לא נותנים מעצמם במערכת יחסים עד הסוף.

תחזית כללית לילידי מזל תאומים

כילידי מזל זה תהיו קפיציים ודינאמיים, אינכם יכולים להיות במקום אחד ואתם זקוקים להתרגשויות ותנועה כדלק להפעלת אישיותכם. אופייכם משתנה ועל כן אתם נחשבים כבעלי יכולת הסתגלות גבוהה בתנאים משתנים.

שפע

הכוכב יופיטר המוכר ככוכב השפע נמצא הפעם בבית הקריירה שלכם וישהה שם במשך כל שנת 2021 ועד מאי 2022. זוהי תקופה מצוינת להתקדמות בכל התחום המקצועי שלכם ונראה שתיפתחנה אפשרויות חדשות בפניכם באופן שכזה שתרגישו שהנה הגיעה שנת המזל שלכם ועליכם ליהנות מהפירות שהשקעתם. בשנה כזו יכולים ליפול באפשרויותיכם כמה וכמה הזדמנויות ואחת מהדרכים ליהנות מההשפעה של הכוכב יופיטר היא לא לפחד ולנסות לעבור מהזדמנות להזדמנות, גם אם אתם חוששים ואולי חושבים שהנה כבר מצאתם את מקומכם מבחינה אישית ומקצועית.

מאחר שאתם מזל אמיץ מיסודכם נראה שיהיו לכם פחות קשיים לשנות ולהתנסות בנושאים שונים עד אשר תרגישו שהגעתם למקום הנכון לכם. תקופה שבה מומלץ לכם להיות יותר זהירים בהחלטותיכם המקצועיות היא בין יולי ועד נובמבר מאחר שהכוכב נמצא בנסיגה ואף חוזר למזל דלי ולכן יכולה להיווצר התחושה שהנה דברים מתרחשים אך שום דבר לא קורה באמת ולכן חשוב לחכות לסיום הנסיגה לגבי החלטות.

אתגר

בשנה הקרובה ימשיך להיות הכוכב סטורן המביא איתו צורך בצמצום ולקיחת אחריות במקום המקושר עם נושאים שונים הקשורים ביכולת שלכם להקשיב לאחרים וללמוד מחייהם שלהם, או לא להקשיב וללמוד אך ורק מהנסיון של עצמכם. כפי שזה נראה כרגע, אתם מזל שלא ממש אוהב להקשיב לעצות של אחרים, אלא מעדיף ללמוד מהטעויות של עצמכם ובהתאם לכך להתנהל. זה בדיוק הזמן שבו תוכלו גם לבחון אם אנשים שהבטיחו לכם הבטחות אכן התכוונו לכך ואתם יכולים לסמוך עליהם. זוהי תקופת למידה טובה ובעיקר על עצמכם.

בנוסף, לימודים במקום מרוחק לצורך השתלמות והתקדמות בחיים תהייה מאוד טובה לכם עכשיו, כדי שתוכלו להשתפר בתחומי העיסוק שלכם ולבוא עם רעיונות חדשים ויצירתיים.

בין החודשים יוני ועד אוקטובר 2021 יבצע הכוכב נסיגה ואז תרגישו שאתם מתאמצים יותר להגיע להישגים במטרות אותם סימנתם לעצמכם. אם לא תרימו ידיים בדרך, תצליחו מעל המשוער ותוכלו להיות גאים בעובדה שלמרות הקשיים הגעתם להישגים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - אתם במצב רגשי עדין השבוע למרות שאתם שרויים בעיצומן של התחלות חדשות למדו לקחת הכול בפרופורציה, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות
▪ ▪ ▪


טלה

השבוע אתם נמצאים במצב שבו כל הקשור לתחום המשפחתי בחייכם נוטה להיות מלחיץ ואף מדאיג. יש לכם התלבטויות כיצד אתם צריכים להמשיך ולהתנהל עם הקרובים לכם ביותר כיוון שמצבכם השתנה ואתם נמצאים בסיטואציות נוספות שדורשות מכם התייחסות מחודשת. כדי להירגע מהקשיים, השבוע מומלץ לנסוע, לטייל ולפנק את עצמכם - היזהרו מנטייה לעבור את הגבול אותו הצבתם לעצמכם.

שור

האנשים בסביבה הטבעית שלכם חווים את ההתפתחויות החדשות בחייכם באהדה. נראה שאתם נמצאים בנקודת צומת שבה אתם נדרשים להגיע להחלטות משמעותיות ביחס לנושאים כספיים על-מנת להמשיך קדימה בדרך שהיקום מתווה לכם. ונוס הכוכב שלכם גם הוא נמצא בבית הכספים שלכם, וייתן לכם את הכוח והעוצמה הפיזית לעמוד בכל המטלות הכלכליות אותם תציבו לעצמכם.

תאומים

נראה שהשבוע הקרוב יגרום לכם להיות ורבליים יותר מהרגיל וזאת בגלל שהכוכב שלכם מרקורי נמצא במזל שלכם, ובמקום בו הוא נותן לכם יכולת דיבור טובה. גם השמש בשמיים וגם כוכב האחראי על יחסים בין אישיים נמצא במזל שלכם במקום המדגיש את האישיות ולכן נראה שאתם מרגישים טוב יותר מהרגיל ומוכנים להתחלות חדשות בתחומים רבים של חייכם.

סרטן

בשבוע הקרוב תיאלצו להתמודד ולהחליט החלטות קשות ביחס ליחסים בין אישיים וכיצד אתם צריכים להתנהל בהם. מאחר שאתם חשים בלחץ רב ומרגישים שאתם צריכים לספק תשובות לאחרים חשוב שתשמרו זמן גם עבור עצמכם. אתם נוטים להסתגר ומרגישים שלא כולם מבינים ומקבלים את דרככם החדשה. נסו לצאת קצת יותר כדי להתאוורר, כיוון שהפן החברתי ייצוגי שלכם תמיד במיטבו.

אריה

אם אתם זקוקים לאישורים חברתיים על יכולותיכם, הרי שבתקופה הקרובה תוכלו לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים. נראה שהדברים יגיעו אליכם עם הרבה מאמץ ושום דבר לא יגיע בקלות כפי שהייתם רוצים. ההתלבטויות תהיינה כאלה שבהם תידרשו להחליט החלטות משמעותיות לגבי העתיד ונראה שעובדות אלה עלולות לגרום לכם להתפרצויות רגשיות, בעיקר על-רקע יחסים בין אישיים.

בתולה

זהו שבוע מצוין עבורכם שבו אתם יכולים לתרום מהידע העשיר ומהעשייה המבורכת שלכם גם לאחרים. הדקדקנות שלכם תעזור לכם לעמוד בכל התוצאות האפשריות מול הקרובים לכם, שלמרות שגם כאשר אתם נותנים מעצמכם את המקסימום, נראה שעדיין ימצאו את הנקודות החלשות שלכם אם ירצו להקניט אתכם. זהו שבוע של קצב מהיר, בגלל הצורך בהחלטות זריזות.

מאזניים

התחום המקצועי ממשיך להפתיע אתכם ואף להיות חסר יציבות. בתוככם אתם מחפשים את המקום הבטוח שלכם לצד אנשים שאתם אוהבים ואולם נראה שאין מתאפשר עבורכם בגלל נסיבות חיצוניות שאינן קשורות אליכם. במקום לקחת על עצמכם אשמה שאינה במקומה, מומלץ לכם להתרחק קצת ולתכנן נסיעה/בילוי במקום מרוחק שימלא לכם את מצברי האנרגיות.

עקרב

אתם ביקורתיים וחסרי סבלנות לאחרונה ועובדה זו יכולה לגרום לכם לחיכוכים עם האחרים או אף לגרום להם להרגיש דחויים. התנהגות זו באה בגלל הכוכב סטורן שנמצא כרגע בבית המעגל המשפחתי הראשון שלכם וגורם לכם לחיכוכים עם אנשים שבדרך כלל היחסים ביניכם מצוינים. הפעם נראה שאתם חייבים לקחת אחריות על כל הנושאים היותר בעייתיים מבחינתכם, ולטפל בהם כראוי.

קשת

אתם עוברים תקופה קשה מבחינתכם, כיוון שאתם מרגישים שאתם נושאים בעול כבד אישי מקצועי ומשפחתי. נראה שכולם סומכים עליכם שתסדרו את העניינים ולמרות שאתם רוצים להרגיש שהנה אתם משריינים קצת זמן בשביל עצמכם, הרי שהחיים סוחבים אתכם לכיוונים שונים ואתם חייבים לרצות את האחרים לפני שאתם מטפלים בנושאים שלכם. עובדה זו מתסכלת למדי וגורמת לאובדן אנרגטי.

גדי

היזהרו מלהיות רכושנים השבוע כלפי אנשים הסמוכים אליכם על-רקע מקצועי. זוהי נטייה טבעית אצלכם לרצות להיות בשליטה אך נראה שלא תמיד היא פועלת לטובתכם אלא מקוממת נגדכם את האחרים ובשל כך היא עלולה ליצור מתחים וריבים. מסוף השבוע אתם יכולים להרשות לעצמכם לחוות זמן מהנה עם השפעות טובות לטווח הרחוק. נסו לבטא את הרגשות שלכם בצורה אמינה יותר.

דלי

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בענייני בית, משפחה ילדים ותחביבים. למעשה בדברים הטריוויאליים של החיים ולכן עליכם להיזהר מלפעול באימפולסיביות בנושאים ששיקול הדעת בהם הינו חשוב במיוחד. ברמה העקרונית אין לכם סבלנות לאלה שלוקחים את זמנכם ומנסים להיצמד אליכם יותר מדי מבלי לאפשר לכם את המרחב אליו אתם שואפים ולכן, חשוב ביותר שאת דעותיכם הפרטיות תשמרו לעצמכם.

דגים

הוצאות הנוגעות למשפחה הגרעינית שלכם ידאיגו אתכם מכיוון שאתם רגילים שהכל נעשה בזמן וללא מכשולים כלשהם והנה בתקופה האחרונה אתם חייבים לחרוג ממנהגכם ולהסתגל לנסיבות משתנות. מסוף השבוע מומלץ לכם לבדוק בשנית את הנתונים ולעשות הערכה מחדש. תהיה לכם הזדמנות לעסוק בשיפוץ ושיפור הקיים במסגרת הביתית שלכם ויתעורר בכם הצורך לעשות סדרים חדשים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  23/05/2021   |   עודכן:  23/05/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צה"ל לא הפנים את לקחי הצבאות הזרים וגם לא הפיק לקחים מכל המבצעים בעזה, גם הדרג המדיני לא למד את הלקחים
23/05/2021  |  משה לשם  |   יומני בלוגרים
נאומי הניצחון של חמאס נשמעים כמו קריאה נואשת לעזרה, והתקשורת הישראלית אכן מיהרה להתגייס לטובת הארגון. ה"ניצחון" של החמאס מזכיר את קרב האגרוף המיתולוגי של יאיר לפיד. יאיר שלנו, כמו החמאס, נותר בסיום הקרב חבוט ומוכה אבל על הרגליים; קיבל מכות רצח אבל לא ברח מהזירה וזכה בכבוד. בתום הקרבות, קולות של שמחת ניצחון בקעו מתוך אולפני הטלוויזיה הישראלית. דרי האולפנים שחששו יותר מכול שהחמאס ייכנע ונתניהו יקבל חס וחלילה איזה נקודת זכות, נשמו לרווחה עם סיום המבצע ומיד חיפשו כל דרך אפשרית להקטין את הישגי ה"צד הישראלי" ולהאדיר את "הישגי" החמאס. הם הרי מזמן לא מהאו"ם אלא אימצו את הנרטיב הפלשתיני מלא-מלא ואת דרך החשיבה והשיטות של אויבינו.
23/05/2021  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
נתניהו מתהדר בהישגיו המדיניים ובקשרים שקשר עם מדינות מוסלמיות רחוקות, בין שנתגבשו ובין שהם עדיין רק גישושים באפילה. כך דאג לבשר על קשריו עם האמירויות [זה עתה בחרו כבר להתנער מהמפגש שניסה לכפות עליהן ערב הבחירות כאן ולהשתמש בהן כִּכְלִי משחק על המפה הפוליטית בישראל]. ברשימה גם בחריין, סעודיה, עדן, סודן, מרוקו וכל שיעלה מן הגלובוס. אך תשובת אבו דאבי למפגש חשפה את ביבי מלכנו במערומיו. אפשר וְשִׁלַּמְתָּ דמי קדימה על בגדי המלך החדשים אך טרם לְבַשְּׁתָּם, וגם אחרי שֶׁנִּיסִּיתָ לְלָבְשָׁם עודם שקופים.
23/05/2021  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
בחודש אפריל האחרון ערך עבדאללה מלך ירדן שינויים במועצת הווקף הוסלמי בהר-הבית, כזכור על-פי הסכם השלום בין ישראל לירדן מ-1994, ירדן היא האפוטרופוס של המקומות הקדושים בירושלים. ממשלת ירדן הגדילה את היצוג הירדני במועצת הווקף המוסלמי בירושלים והוציאה ממנה את הנציגים הקשורים לרש"פ, גורמים ירדנים אמרו כי המלך עבדאללה אותת לישראל כי בכוונתו לפעול להפחתת המתיחות בהר-הבית ולחיזוק מעמד ירדן כאפוטרופוס של המקומות הקדושים בירושלים.
עם סיום המלחמה הרביעית בין ישראל לחמאס בעשור האחרון, ניתן לומר כי בעשרת ימי הלחימה הוכו כוחות חמאס ונכסיו במהלומות אש יעילות. אולם בנאמנות לאמונתה ולחלומה, הצליחה הנהגת חמאס להציב את תכלית הלחימה כמוכוונת מראשיתה למאבק על ירושלים.
23/05/2021  |  גרשון הכהן  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
חמאס חותר לשמור על שליטה בפועל [צילום: דובר צה"ל]
פרופ' קובי מיכאל
הרשות הפלשתינית לא תוכל לשלוט ברצועה בשל השחיתות והחולשה שלה, וברור שחמאס איננו אופציה    ישראל תצטרך לשלוט בשטח עד שניתן יהיה להכניס כוח זר בשילוב גורמים מקומיים
[צילום: יח"צ, הרבלייף]
סוזן בוורמן
חמישה צירופי מזון מומלצים לתזונה נכונה    הוספת מעט שומן בריא מאבוקדו או שמן זית לסלט תעזור לכם לספוג את הקרוטנואידים שמצויים בחסה רומית, גזר ועגבנייה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il