אולסייל חוגגת 8 שנות פעילות, ומשיקה השבוע, אתר אינטרנט משודרג.
האתר, שעוצב על-ידי חברת PROFILE, מציג את המוצרים בשילוב ויז'ואל אוטנטי, הממחיש את חווית הקניה. האתר מתאפיין בעיצוב פונקציונאלי, נוחות גלישה, ניווט ושימוש, ומשלב מידע עדכני, מענה לשאלות הגולשים ושיטות מכירה מגוונות, כמו: מכירות פומביות, מכרזים אישיים, מכירות קבוצתיות ועוד.
פיתוח האתר, כולל שימוש בטכנולוגיה חדישה המאפשרת גלישה מהירה במיוחד ומעבר מהיר בין דפי האתר וזירות המכירה. השיפור והשדרוג, באים לידי ביטוי בהצגת המוצרים, באינטראקטיביות מהירה און ליין ובהרחבת מגוון הקטגוריות והמוצרים.
לרגל השקת האתר מציעה אולסייל, מגוון רחב של מבצעים והטבות לגולשים ומחירים במכירות האישיות, הנמוכים ב-25% ממחירי השוק.
יאיר שמש, מבעלי האתר מציין: "אנו רואים בהשקת האתר החדש, ציון דרך משמעותי בפעילות החברה החוגגת 8 שנות פעילות ומציעים אתר חדשני, קל ונוח לגלישה, המציע מגוון רחב של מוצרים, באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, בערוצי מכירה מגוונים, בתחומים שונים ובמחירים האטרקטיביים ביותר בשוק."
לדבריו: "תחום המכרזים והמכירות הפומביות באינטרנט, הצובר תאוצה בשנים האחרונות, יביא לעליה של כ-25% במחזור המכירות. על-פי נתוני אולסייל, מידי יום נכנסים לאתר כ-30 אלף גולשים ואנו צופים עם השקת האתר לגידול של כ-30% במכירות בשנת 2008."