בזק בינלאומי חונכת את קמפוס שירות הלקוחות החדש שלה בעיר פתח תקווה. הקמפוס, המשתרע על פני כ-7000 מ"ר, יאכלס את מוקדי השירות המתקדמים של החברה ויהווה חלק מקומפלקס הבניינים שמאכלסת החברה בעיר.
בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים ולאחר חודשי תכנון רבים, חנכה בזק בינלאומי את המתחם המפואר הבולט בעיצובו המרשים ובמערכות התקשורת המתקדמות המותקנות בו. הקמפוס, משרת כ-700 נציגי שירות ותמיכה של החברה ומאופיין בשטחי עבודה פתוחים, בחדרי מנוחה רבים ובעמדות עבודה מושקעות ומעוצבות.
איציק בנבנישתי מנכ"ל בזק בינלאומי "סביבת עבודה מתקדמת ומאתגרת לעובדים שלנו היא חלק מחזון החברה. עובדים מאושרים מביאים לקוחות מאושרים וכחברה מובילה, אנו לא מתפשרים על פחות מזה".
בשנה האחרונה התמזגה בזק בינלאומי עם החברות בזקכל ואקטקום. מיזוגים אלו הובילו לגידול במספר העובדים העומד היום על למעלה מ-2000 עובדים בנוסף, הגידול המשמעותי לאורך השנה בגיוסי הלקוחות חייב את עיבויו המתמשך של מערך השירות. כל אלו הולידו את הצורך במתחם החדש לעובדי החברה.
בהשקה חגיגית של הקמפוס החדש של החברה, השתתף ראש עירית פתח תקווה, יצחק אוחיון ושיבח את בזק בינלאומי באומרו כי לחברה יש תרומה ענקית לאחוז הנמוך של האבטלה בעיר בהיותה בין החברות המעסיקות את מספר העובדים הגדול ביותר בעיר.