המרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה יוצא בימים אלה בקמפיין בינלאומי מקוון, אשר נועד להגדיל את מספר ה"תיירים הרפואיים" - תושבי מדינות זרות המעוניינים לעבור טיפולים מיוחדים בהדסה.
הקמפיין נעשה באמצעות חברת A-2-Z המתמחה בשיווק בינלאומי באינטרנט. טיפולים אלה, במחלקות המובילות של הדסה, מושכים מידי שנה מאות רבות של חולים הבוחרים להגיע לירושלים לצורך ניתוחים מורכבים. הקמפיין יתמקד בקידום ניתוחי ברכיים ירך וגב בתחום האורטופדיה, ניתוחי עיניים, וניתוחים נוירו כירורגיים - בכולם נהנית הדסה ממוניטין בינלאומי הנשען על מומחים בעלי שם וטכנולוגיות מתקדמות. הקמפיין צפוי להימשך, בשלב הראשון, כשלושה חודשים ועלותו מוערכת בכ-20,000$.
הקמפיין המקוון ישלב פרסום במנועי חיפוש בינלאומיים בשפות אנגלית ורוסית. גולש אשר יחפש סוג ספציפי של ניתוח, יוכל להגיע ישירות לדף עם המידע הרלוונטי להדסה. כמו כן, החיפוש יתאפשר רק ממדינות מסוימות אשר תוגדרנה מראש בהתאם לביקוש הקיים בהן לניתוחים השונים. כחלק מהמיקוד של הקמפיין, הוקם לכל מחלקה עמוד נחיתה נפרד, המתאר את פעילותה ומאפשר לגולשים ליצור קשר עם בית החולים. עוד קודם לתחילת הקמפיין, נעשה ניתוח מקיף של פעילות הגולשים המחפשים פתרונות רפואיים ושל מאפייני החיפוש שלהם, על-מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
אמתי רותם, מנהל השיווק בבית החולים הדסה: "בעבר השקנו מספר קמפיינים בלתי ממוקדים, וקיבלנו פניות רבות שבסופו של דבר תורגמו למעט מידי טיפולים. הקמפיין הממוקד יגדיל משמעותית את כמות הפניות הרציניות, ויהפוך רבות מהן לטיפולים בפועל".
אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z: "כיום כמעט כל חולה העומד בפני פרוצדורה רפואית ניגש בראש ובראשונה לאינטרנט כדי לקבל מידע נוסף על מצבו, הטיפולים שהוא יכול לקבל, ועל החלופות השונות. בהסתמך על מגמה זו, בנינו קמפיין רחב היקף שיסייע לחולים ולרופאים, המחפשים טיפולים בתחומי המומחיות של ביה"ח הדסה, להגיע אליהם. ברגע שנוצר הקשר היכולות והמומחיות של הדסה כבר יעשו את העבודה".