|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

מזל טוב למזל החודש - מזל אריה

כוכב מארס שמביא איתו אנרגיה נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת פיזית לעשות מעשים הדורשים יכולת פיזית וגם אומץ
18/07/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
אמיצים [צילום: אדי מיזבן/AP]

תאריך המזל: בערך בין ה-22.7 ועד 23.8
אלמנט: אש, יציב
סמל המזל: אריה
איבר בריאותי רגיש: לב וכלי דם
נאמנות: קיימת נטייה לפלרטט - בעיקר לחיזוק האגו.

תכונות חיוביות של המזל:

אנשים מלאי עוצמה ומרשימים בנוכחותם, טובים בארגון וניהול, בוסים טבעיים, רחבי לב, גאים ובעלי אגו חזק ביותר. בעלי כריזמה מרשימה ויכולת ביטוי מעולה, נעים להיות במחיצתם, חמים לזולת, יודעים ליהנות מהחיים.

תכונות שליליות של המזל:

אנשים שתלטניים, מרוכזים בעצמם ובצרכים שלהם, חושבים שהיקום סובב סביבם ועל כן מגיע להם הכול, תאבי גדלות כך שהרצון לעשות הכל בענק עלול להוציא אותם מפרופורציה ומאיזון. חוסר רצון להתגמש לטובת הזולת, עקשנים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל


שפע

עד לסוף השנה הקרובה הכוכב יופיטר המביא איתו שפע והזדמנויות ימשיך לבקר אצלכם בבית המקושר עם כל הקשור לנושאי כספים והיכולת שלכם לקבל עזרה מאחרים על-מנת לממש את התוכניות האישיות שלכם. זוהי תקופה מצוינת עבורכם ואם אתם גם מעוניינים להיכנס לפרויקט כלכלי כלשהו זה הזמן לקחת הלוואה, כיוון שנראה שתעמדו בכל התשלומים. ובכל זאת מאחר שעד לסוף השנה יהיה כוכב השפע בנסיגה, חשוב שתהיו עם אצבע על הדופק ותהיו ערניים כדי לקחת רק התחייבויות שאתם בוודאות יודעים שתוכלו לעמוד בהן. עד לסוף השנה זו ההזדמנות שלכם לעסוק בכספים כיוון שזוהי תקופה מבורכת עבורכם ונראה שהמטרות שלכן תשאנה פרי ותוכלו ליהנות מהן.

בתחילת 22 יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם חו"ל ותהיה לכם אפשרות להתרחב גם מעבר לים בכל הנוגע לתוכניותיכם. גם לימודים שיכולים לעזור לכם יוכלו להצליח עבורכם ותרגישו שהמזל מאיר אליכם.

קושי

כבר מתחילת השנה האחרונה, אתם חווים את האנרגיה של הכוכב סטורן שמביא איתו יכולת הסתגלות קשה, צמצום וקושי בבית השותפויות שלכם המקצועיות וגם הפרטיות. הקורונה שינתה אצלכם את ההבנה הפנימית והתובנה שאתם חייבים להמציא את עצמכם מחדש על-מנת לשרוד, הייתה מאוד ברורה לכם. ומסתבר שאכן הצלחתם למרות שהייתם חייבים להשקיע רבות ונראה שעדיין אתם משקיעים זמן, מרץ ואנרגיה בכל הקשור לנושא זה. מערכות היחסים שלכם הן אלה שבעיקר עומדות על הפרק ונראה שאתם מוכנים לקחת אחריות חדשה על כל הנעשה בחייכם ואף לפעול בצורה אינטנסיבית על-מנת לשפר את היחסים.

תקופת יום ההולדת מוצאת אתכם בעיצומה של נסיגת הכוכב סטורן ולכן, עד לסוף השנה תמשיכו להרגיש שאתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית. רק בשנה הבאה הדברים יתחילו להירגע עבורכם וזאת כמובן לאחר עבודה מאומצת מצידכם על-מנת לשדרג את הקיים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - מומלץ לילידי המזל להיות ערניים יותר במוצא פיכם, כיוון שכוכב התקשורת מרקורי נמצא במזל שלכם ואתם בתקופה שבה קשה לכם לשמור יותר על מוצא פיכם
▪ ▪ ▪


טלה

כוכב משמעותי שהוא גם ידוע ככוכב המקושר עם האנרגיה שלכם והמוכר בשמו מארס (מאדים) נמצא אצלכם בבית היצירה והתחביבים ונראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ואתם מוצאים שיש לכם יכולת לטפל בנושאים רבים בתחומי חייכם בדרך יצירתית חדשה שמצאתם לעצמכם. אם אתם עדיין בחוסר מנוחה מומלץ לכם לפנות לכיוון התחביבים שלכם ולעסוק בהם כדי להירגע.

שור

הכוכב יופיטר שמביא הזדמנויות נמצא בבית המסמל את המעמד החברתי שלכם והרצון שלכם לחברים חדשים שתרגישו איתם שווה בין שווים. למרות שאתם חווים התחלות חדשות, חשוב מאוד שלא תאבדו את הפרופורציה ותבחנו כל קשר התחלתי שכזה לעומק והאם הוא נכון לכם. נראה שאתם עושים זאת נכון, כיוון שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם החדשה שגורמת לכם להתנהל אחרת.

תאומים

הכוכב ונוס שאחראי על יחסים, נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם כך שזה הזמן לאחות קשיים שונים שהתעוררו. זה הזמן לפתור אותם ולצפות ליחסים הרבה יותר טובים בהמשך ואך טובים מכפי שיכולתם לצפות. חשוב שתפנקו את עצמכם והמשפחה בחוויה משותפת כלשהי שתעזור לגיבוש. זה חשוב כיוון שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן הגיע הזמן ליהנות ולמוסס את הקשיים.

סרטן

הכוכב ונוס שאחראי על יחסים נמצא במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ואכן נראה שהמזל שלכם עומד להשתנות בתחום זה. היחסים שלכם ישודרגו לטובה וסוף-סוף תוכלו להגיד שאנשים שרציתם בטובתם מאושרים מהיחס שהם מקבלים מכם וגם אתם זוכים לעדנה בהערכה שיש כלפיכם לאחר תקופה מאוד ארוכה שהייתם צריכים להילחם עבור כל דבר ובמיוחד מבחינת קריירה וכספים.

אריה

יום ההולדת המתקרב מגיע אליכם בסימן שתי עובדות משמעותיות. האחת שכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת פיזית לעשות מעשים הדורשים יכולת פיזית וגם אומץ. במקביל גם כוכב התקשורת וגם השמש נמצאים אצלכם בבית תת-המודע כך שחשוב מאוד שתקשיבו לעצמכם בכל פעם שתהיו במצב שבו אתם צריכים להפעיל חשיבה מחוץ לקופסא.

בתולה

מבחינה אישית זוהי תקופה טובה יותר להתחבר לצרכים הפנימיים שלכם. נראה שנושאים תת-הכרתיים פורצים כרגע במלוא עוזם ויש לכם יכולת להבין דברים שעד היום הדחקתם ולפתור אותם. כל זה בתנאי שתהיו מוכנים להיפתח למודעות ולכל מה שהחברה מצפה מכם שתפעלו על-מנת להוכיח ולחזק את עצמכם. ונוס מלכת האהבה תהיה החודש במזל שלכם ולכן נושאים רגשיים יצליחו ותרגישו אהובים.

מאזניים

מבחינה חברתית אתם נמצאים באחד השיאים שלכם ואנשים נמשכים אליכם כיוון שאתם גם יודעים לבטא את עצמכם בדרך נעימה. אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להבליט את כישרונותיכם. הכוכב ונוס השליט שלכם שאחראי גם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית תת-המודע כך שזה הזמן להשאיר את רגשותיכם לעצמכם ולא לצאת בהצהרות פומביות.

עקרב

הכוכב מארס שהוא השליט של המזל שלכם נמצא אצלכם בבית הקריירה. משמעות עובדה זו היא כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לפעול בכל התחומים החשובים לכם. כמו-כן, גם בית המשפחה שלכם מופעל בפרק זמן זה ונראה שיש לכם יכולות לשלב בין הצורך שלכם לפעול למען המשפחה וגם למען העתיד המקצועי שלכם. נראה שתצליחו, אם לא תתמהמהו לפעול.

קשת

נושאי כספים מאוד מטרידים אתכם כיוון שנראה שאתם עומדים בפני הוצאה כלכלית שלא תיכננתם אותה, מסתבר שנוצרו נסיבות כאלה שאתם חייבים להוציא את הכספים הרלוונטיים מאחר שאתם בטוחים שזה יהיה להם לעזר בעתיד בהתנהלות היום יומית. אתם בתקופה שהיא די מבלבלת עבורכם כיוון שנחשפתם לנושאים חדשים בחייכם שעדיין אתם לומדים כיצד לחיות איתם ועם עצמכם בשלום.

גדי

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים האישיות והמקצועיות שלכם, כיוון שנראה שבצורך שלכם ללכת קדימה בחיפוש מהות ומשמעות בחייכם, לא תמיד הקשבתם למה אנשים מצפים מכם והעדפתם לעשות כל דבר כפי שאתם מבינים שצריך לעשות.עברתם מספיק קשיים עד היום שתדעו בדיוק מה עליכם לעשות על-מנת לקדם את היחסים האישיים שלכם בכל מישורי החיים.

דלי

זוהי תקופה מאוד מעניינת ומשמעותית עבורכם בגלל העובדה שאתם מתקרבים למחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ועובדה זו מביאה איתה באופן טבעי חשבונות נפש רבים. זה הזמן לחשוב איך אתם קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. הכוכב מארס שמביא צורך לפעול פיזית, עדין נמצא במקום המחבר אתכם לכל האנשים בסביבה הטבעית שלכם ואתם נוחים לכעוס על כל חריגה מהמקובל בעיניכם.

דגים

החודש עדיין ימשיך להיות הכוכב מארס בבית העבודה שלכם והבעיה היא שכוכב זה מאוד מנוגד לאישיות הטבעית שלכם ולכן אתם נוחים להתרגז ולקחת ללב כל דבר שאינו מתאים לתפיסת עולמכם האישית. נראה שאתם עושים חשבונות נפש נוקבים עם עצמכם ומנסים לשפר את חייכם עם תפיסת עולמכם החדשה. זה בדיוק הזמן לנסות ולשתף אנשים קרובים בתחושותיכם האישיות.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  18/07/2021   |   עודכן:  18/07/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל טוב למזל החודש - מזל אריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
'כל רודפיה השיגוה בין המצרים'. כל אימת שאני מגיע לראש חודש אב ניעור בי ביתר שאת וביתר עוז המבט המתבונן והחודר חומות וכתלים בבירת הנצח של העם היהודי. החורבן אשר מלווה את העם היהודי בכל מקום שהוא, בכל מצב בו הוא נתון, בכל מציאות, במשך אלפי שנים.
הלחימה בעזה (מבצע "שומר החומות"), קשיי הרכבת הממשלה החדשה ותפקודה לאור הרוב הפרלמנטרי המינימלי שלה ובעיות הקורונה, טישטשו להערכתי את הבעיות החמורות שנחשפו בפרעות ה-11 - 14 במאי 2021, בין יהודים לערבים. פרעות אלה היו חמורות יותר מאלו של אוקטובר 2000 ומכל מה שידענו מאז. אובדן השליטה על תנועת שב"חים מאיו"ש לתחומי הקו הירוק, האלימות המתמשכת ברחוב הערבי וגלישתה הגוברת לרחוב היהודי לצד התופעה המתרחבת של מעורבות ערבים ישראלים בחוגי השלטון הבכירים בישראל על כל היבטיהם - מחייבים לבחון מחדש את התמונה המלאה של צרוף עובדות אלה ומכלול השלכותיהן. בחינה זו חייבת להקיף את: יחסי הרוב-מיעוט, את משמעות אזרחותם במונחים של מילוי חובותיהם לצד זכויותיהם בחיי היום-יום, ההשלכות על הביטחון הלאומי של ישראל, נאמנותם למדינה ולחוקיה ואת ההשלכות האפשריות של עימות יהודי ערבי נוסף בנסיבות שמבצע "שומר החומות" הוא בגדר "טיול בפארק" מתון לעומתן.
18/07/2021  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
היום צום תשעה באב לזכר האסון הלאומי הנורא ביותר בתולדותינו, וידוע ששנאת חינם הביאה אכן פעמיים לחורבן הבית ולאובדן העצמאות היהודית בארץ ישראל. אבל מה גרם לשנאה הזו?
18/07/2021  |  זאב בן-יוסף  |   יומני בלוגרים
מסתבר שגנב מוצלח אני לא אהיה. לא גנב קטן, כי אם בעל מלאכה מוצלח, טוב בעבודתו וגאה בתוצאותיה. איך הגעתי למסקנה זו? בזמן זה ממש יש מגיפת פריצות לבתים משותפים באזור, והמטרה ריקון תיבות הדואר.
18/07/2021  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
42 שנים חלפו מאז נרצחת ב-18.7.79. השנה חל יום רציחתך ביום האבל הלאומי על חורבן ירושלים. יום רציחתך היה יום המפנה הגדול בחיי שבו החלטתי ונשבעתי לעשות ככל האפשר למנוע רציחתן של נשים בביתן בידי האויב המסוכן מכל: הטרוריסט בבית. המתעמר בבת זוגו ובילדיו.
18/07/2021  |  רות רזניק  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il