במהלך תצוגת קולקציית קידישיק במרכז התצוגות ג'ווס סנטר במנהטן (רח' 34 ברודווי), הוזמנו הזמנות מיידיות והזמנות ארוכות טווח, על ידי עשרות בעלי חנויות ומפיצים של אופנת ילדים מניו יורק, מיאמי ולוס אנג'לס קולקציות לשנת 2008, בשווי של למעלה מ-2.5 מיליון שקלים. בתצוגה השתתפו מאות יצרנים מכל רחבי העולם.
בתצוגה הנ"ל הקימה קידישיק מתחם תצוגה על שטח של כ-50 מ"ר, בו הציגה למעלה מ-80 דגמים שונים המיועדים לבנות ומאופיינים בסגנון אלגנטי (לחגים ושבתות). בנוסף, הפיקה הרשת קטלוג מיוחד באנגלית. עלות ההשקעה בהשתתפות בתצוגה - כ-250,000 שקלים.
במרץ 2008 תתקיים תערוכה נוספת, בה תרחיב קידישיק את הקולקציה ותציג גם קולקציית אופנה לבנים ולתינוקות, וגם בסגנון ספורטיבי וקז'ואל.
מירי שניאורסון, מנכ"ל קידישיק, מציינת שבמהלך שנת 2008 תפתח קידישיק לראשונה חנות בניו יורק בהשקעה כוללת של כ-100,000 דולר. חלק גדול מההצלחה השיווקית טמון בעובדה שבמגזר הדתי - חרדי שם המותג בעל הכרה, וזאת בזכות העובדה שנהוג במגזר לשלוח במתנה לחו"ל בגדים לימי הולדת ו/או חגים, בנוסף לכך שמבקרים מחו"ל נחשפו לרשת במהלך ביקורם בארץ.