החינמון "24 דקות" חולק היום לראשונה בתחומי תחנות הרכבת בתל אביב, חיפה ובאר שבע, אבל מחלקיו לא הורשו להיכנס לתחומי התחנה, משום שטרם נחתם חוזה חלוקה בין נציגי ידיעות אחרונות לרכבת.
לאחר הודעת הרכבת על פתיחת שעריה לחלוקת כל חינמון, הוחלט בידיעות אחרונות לצאת עם חינמון משלו, ולא בשיתוף פעולה עם שלמה בן צבי, בעליו של החינמון "ישראלי". עם זאת, גורמים מקורבים לבן צבי הבהירו היום שבן צבי טרם ויתר על הזיכיון שיש לו עם רכבת ישראל, ויעשה כל מאמץ כדי לחדש את חלוקת החינמון שלו בתחומי הרכבת בקרוב.
במקביל נודע ל-TheMarker שנציגי "ישראל היום" ממשיכים במשא-ומתן עם הרכבת, כדי לחלק בתחומה את החינמון שלהם. גורמים בידיעות אחרונות הכחישו את טענת הרכבת, לפיה ניסו להיכנס ללא רשות לתחומיה ולחלק בה את החינמון שלהם: "אנחנו מכבדי חוק והסכמים, ומראש החלוקה התבצעה מחוץ לתחנות", הדגיש אחד הגורמים.
"24 דקות" כולל 32 עמודי צבע, ומכיל ברובו מדורי פנאי כרכילות, ספורט, אופנה ומעט חדשות.
מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "לא נחתם כל הסכם בין רכבת ישראל ו'ידיעות אחרונות'. במקביל נמשכים המגעים עם 'ישראל היום' ועם גורמי תקשורת נוספים, כדי לאפשר חלוקת חינמון משלהם בתחנות".
בידיעות אחרונות סירבו להגיב לידיעה.