|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
רה"מ בנט. בריחה מן המציאות [צילום: אוהד צויגנברג/פול AP]

תחזית אסטרולוגית לשנת תשפ"ב

הביטחון מתערער והאמון ההדדי נסדק. לממשלת בנט-לפיד אין מרחב תמרון, ובעיקר אין לה תמיכה. שיתופי הפעולה בתוכה הם רק למראית עין ובין חברי הממשלה קיים חוסר תקשורת
01/10/2021  |   טובה ספרא   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
תחזית אקלימית כלכלית
על-פי סודות האר"י הקדוש לשנת התשפ"ב (2022-2021)
"בשנה זו יהיה גשם רב בחורף ובסוף הקיץ יהיה מעט עד שהזרעים לא ינבטו טוב...הגשם ימטיר בראשית השנה ובזמן הזריעה חשון כסלו יתמעטו הגשמים והשלגים. הרג רב בבני אדם, בשנה זו יהיו הרבה דגים ברשת ויצליחו ולדי הצאן. ראשית השנה יוקר ואחריתה זול יותר ויתענגו מרוב טובה ופרנסה רבה...והרבה בני אדם מתים. שנה זו מאופיינת בפלישת מעצמה דיקטטורית למדינה אחרת ומעצמה זו תעשה עוד הרבה צרות ותיפול בעתיד.
ליקוי לבנה בכסלו מורה על בלבולים אנדרלמוסיה וצער שיהיה במערב.
ליקוי לבנה באייר מורה שיהיו גשמים חזקים שלושה ימים וגם ירעם ה' על ארץ מצרים וארץ פלוניא".
לפי רבי משה הדרשן ז"ל -
"אם יום א' בטבת יהיה ביום ראשון (מתאים לשנת תשפ"ב) אז באותה שנה יהיה גשם רב..."

תזכורת מהרשימה שעלתה כאן ב-01.07.21, שממשיכה להיות רלוונטית. "אירועי מאי 2021 עדיין לא הסתיימו. המצב בארצנו, עם כוכב פלוטו (ירחי) במעבר שמגיע לציר 4 המסמל עבורנו את הבית והמשפחה ובאסטרולוגיה מדינית, זה הבית של מדינת ישראל, הבסיס של כולנו, המקום שאמור לתת לנו ביטחון (בתוך המדינה) שייכות ערבות הדדית, שכנות טובה לחיות ביחד (מדינה מכילה גם מגזרים אחרים). המעבר של פלוטו (ירחי) בשנתיים-שלוש הקרובות מחזיר אותנו, לצערי הרב, לשנים 2001-2000, שהיו גם בהשפעה ישירה על ציר 4-10 (45 מעלות)".

ועכשיו, (חלק מהדברים כבר נכתבו ברשימה ביולי 2021)
כוכב פלוטו ירחי הגיע לאותו ציר בכל כוחו (4-10), ומשפיע על המקום המסמל את הבסיס שלנו, הבית שלנו. מעורר את אווירת חוסר האמון ביננו, המגזרים השונים החיים כאן ביחד, לצד הסתבכויות ואירועים שלמעשה משנים את כללי המשחק.

בימים האלה, המתח שבין הפלשתינים ומדינת ישראל לא פוסק - טרור ואלימות, כעסים מתפרצים, מלחמות אגו ושריפות (לא רק יערות ירושלים...). ניסיונות לפיגוע מתרחשים לאחרונה כמעט מדי יום.

נוכחות הפלוטו (ירחי) במקום הזה (במפת המדינה) גורמת קושי בכל הקשור למחויבות בתוך המדינה שלנו. הביטחון שלנו (גם על הגבולות), במובן הכולל של המילה, מתערער. לצערי, קשה להתאחד בזמנים האלה בעיקר בגלל אובדן אמון הדדי. תנאי החיים - בעיקר החברתיים - משתנים, מאחר שהשותפות שניסו לבנות לאורך שנים (מורגש במיוחד בערים המעורבות) הופרה. החשדנות הרימה ראש, וקיימת הבנה שצריך לשנות את כללי המשחק, לקבל החלטות בתנאים של חוסר ודאות! חלק מהאוכלוסייה עלולים לחוש גם פחד בזמנים האלה. מתח החיים במדינה שלנו עולה מדרגה.

קל יותר להבין את התהליך שתיארתי בפועל. כמעט בכל שבוע שומעים על ניסיון לפגוע באזרחים בפיגועי סכינאות, אבנים וכדומה. האירוע הביטחוני שהיה לאחרונה ב-26.09.21 [הפשיטה בשטחי הרשות הפלשתינית שסיכלה סדרה של פיגועים בערים מרכזיות, כולל תוכנית לחטיפת חיילים או אזרחים תמימים] העיד, שאנחנו בהתמודדות שעלולה להתפתח לאינתיפאדה.

עם כוכב פלוטו בציר 4, יהיה חשוב שהממשלה וההנהגה יידעו לזהות שהמציאות המוכרת והבטוחה איננה עוד, ורצוי שיבינו זאת מהר!

הקושי שהוא שנכון להיום יש לנו גם ממשלה עם כוכבים על ציר 1-7 (בהרחבה ברשימה מ-01.07.21) בשילוב מדינה עם כוכבים על ציר 1-7, וה"רכבת" (מדינת ישראל) יורדת מהמסילה - הרגשה שאין נהג בתוך הקטר.

נעבור תקופה ארוכה (לפחות עד 2023), שבה נתקשה למצוא פתרונות. במציאות נחווה אובדן שליטה, "כבדהו וחשדהו". יהיה עלינו ללמוד לסמוך על עצמנו (כי "אין לנו ארץ אחרת"), מפני האיומים ה"מגוונים" (פיגועים, בנוסף לרקטות שיגיעו ויפגעו, אינתיפאדה שעלולה להתפתח) לצד סימני שאלה לכלכלה, וכמובן לבריאות של כולנו (הקורונה שלא תניח [הרחבה בהמשך]). הלחץ על מדינת ישראל צפוי גם ממדינות ברחבי העולם ה"נאור", כולל אלה שראינו בהן בנות ברית. על המנהיגים יהיה לשמור על פתיחות, לקבל החלטות זהירות מאוד, אך ורק לטווחים קצרים כדי לבנות מציאות שבה לא יתנו לאף גורם חיצוני השפעה שתדחק אותנו (מדינת הלאום היהודי) לפינה (נזכור את דבריו של ראש הממשלה מנחם בגין ב-1982 לג'ו ביידן, אז סנטור והיום נשיא ארה"ב: "אל תאיים עלינו להפסיק את עזרתך, זה לא יעבוד... נעמוד על עקרונותינו. נגן עליהם... עם או בלי עזרתך"). רק מנהיג חזק שבטוח בדרכו ויקבל את אמון העם יוכל לעמוד זקוף ולהתמודד עם מצבים לא צפויים, לעיתים לא נוחים ומכאיבים.

הערה חשובה: החולשה של המדינה בזמנים האלה קשורה למפות האישיות של בנט ושל לפיד המעידות על חוסר מנהיגות. להיות מנכ"ל, או עיתונאי ולהיות מנהיג, אלה מיומנויות שונות בתכלית (הקוראים הוותיקים זוכרים שהזהרתי, כי לפיד עלול להחזיר את המדינה הרבה שנים אחורה בגלל הסטליום במפה האישית שלו על זנב הדרקון של המדינה. היום מתחיל להתברר שאכן בדרך התנהלותו של לפיד, הקלקולים והנזקים רק מצטברים). לכן בזמנים האלה המתח גבוה, בעיקר כי אין אמון לרוב העם בגורמי הסמכות. אלה פועלים בלי תמיכה, ומציגים אובדן שליטה. הדוגמה הבולטת בימים האלה היא בחוסר היכולת להתמודד עם הקורונה. למעשה אנחנו עדים ל"הנהגה" המפעילה בגלוי מאבקי כוח (מאפיין את כוכב פלוטו ירחי בציר 4-10) מול אנשי מקצוע ובעקיפין גם מול רצון העם.

בנוסף, כוכב סאטורן במפה המקודמת מאתגר את השמש בהורוסקופ של המדינה ומעיד שיש מצב של קושי, משבר מתמשך שמנסים להתמודד איתו. השמש המקודמת מגיעה אל הירח בהורוסקופ הלידה של מדינת ישראל, בערך בעוד שנה, שילוב המרמז על התחלה חדשה.

התחושה שאולי אפשר לתת אמון הדדי באנשים מסביב תגיע במעגל הקארמה של המדינה עם נפטון על ציר 4-10, 5-11. למעשה יש כאן קטע זמני (אוקטובר 2021-ינואר 2022) של אופטימיות העוזרת לזרום ביחד בטבעיות. החולשה היא שבאותו הזמן מופיעה גם נקודת הביניים אורנוס/פלוטו (ירחיים) על ציר 4-10, שבוחנת מחדש את המצב. כלומר, המציאות שבה כולנו נמצאים נבחנת שוב - האם יש הסכמה הדדית בינינו (כל המגזרים) או שכל מגזר יחפש לעצמו פינה שבה ישמור על עצמו (ה"ביחד" אצלנו מגיע על-פי רוב כשכולנו מרגישים מאוימים, והמבין יבין).

התהליכים על מפת המדינה לטווח הארוך מפעילים את הצירים הראשיים, 1-7, 2-8, 3-9 ו-6-12 לסירוגין. העצמאות של המדינה במבחן. המציאות תובענית לצד ניסיון לפעול בדרך נורמטיבית לצד פעולות ייחודיות ששונות מכללי המשחק המקובלים. האווירה של חוסר אמון תקשה, אולי גם איומים חיצוניים. ברשימות הבאות נתמקד במתרחש נקודתית. יהיה צורך לשים לב לפרטים הקטנים, בכל נקודת זמן.

מפת חודש אוקטובר אינה מבשרת שקט.
כירון בבית 4 (מציג פגיעות, כאב ופחד, לא פעם מפות כאלה היו בזמנים שטילים הגיעו למרכז הארץ או בזמן פיגועים) מול השמש והמארס בבית 10. כמו-כן, מעברי כוכב מארס, כירון מארס על מפת המדינה מצביעים על מתח ופגיעות ברצועת הזמן 26.09-18.10. הימים לא נחמדים... (בימים האלה מעברי כירון, כוכב מארס, ראש דרקון/מארס וכירון/מארס על ציר 2-8, מציגים פגיעות, אלימות וכאב). עם השפעה של כוכב סאטורן על הירח בהורוסקופ של מדינת ישראל, מצב הרוח "לא משהו".

תזכורת

מפת הממשלה החדשה מיום 13.06.2021 בשעה 21:01. הירח בטל.
השמש לצד המרקורי בנסיגה, במזל תאומים (ממשלה דו-ראשית) נמצאים בריבוע מדויק לנפטון... מביך! ההיבט הזה מסמל אשליות, משאלות לב, יש הקוראים לדרך שלהם הונאה (נפטון ירחי), דרך המביאה לבחירות שגויות שחלקן אולי נעשו בכוונה. לכן, הממשלה הזו תתקשה לקבל את אמון הציבור. האם אפשר יהיה להאמין להבטחות עם כוכב נפטון? הספקנות וסימני השאלה הקשורים להתנהלותם תלווה אותם עד שיפלו. מניסיון העבר, ממשלה שיילדו אותה בזמן ירח בטל, לא מסיימת קדנציה. על-פי רוב זה קורה בהפתעה".

היום אחרי קצת יותר מ-100 ימים, אתם מבינים כבר שממשלה עם נוכחות של נפטון ירחי, מעבירה לציבור מסרים צבעוניים שזורעים אשליות. לספר לאזרחים שהממשלה היא נורמלית, עם אנשים נורמליים, האומנם? כך מתבטא נפטון, עיוות המציאות!

הכוכבים העוברים על ציר 1-7 (בהורוסקופ של הממשלה) מציגים שאין לממשלת בנט-לפיד מרחב תמרון, ובעיקר אין לה תמיכה . בנוסף כוכב נפטון (ירחי) על ציר 3-9 מחדד את חוסר התקשורת, בין חברי הממשלה. שיתופי הפעולה בתוכה הם רק למראית עין.
תמונת הכוכבים: "הרבה רעש וצלצולים, שלא עוזרים לייצב את הממשלה במדינה לאורך זמן".

על נפתלי בנט נכתב ברשימה הקודמת (יולי 2021): "...עוד נקודת מבט, על המפה האישית של בנט עם מדינת ישראל, המפה המקודמת, כירון (פצע!) נמצא צמוד לציר 4. במזל דלי, בריבוע לירח, הנמצא במולות לנפטון שגם הוא מאתגר את הכירון. מבנה כוכבים כזה מספר לנו על חשש מנטישה, על ציפייה לשייכות שלא מגיעה. חוסר ביטחון, והתוספת של הנפטון (שימשי על ציר 1-7) המאתגר את כירון (בבית 4) מעידים על מבוכה שמכאיבה, על בחירה ב"בריחה" (אסקפיזם) וגם על פחד). מי שמכיר את שפת הגוף, ראה את הפחד וההססנות בכל הופעה שלו מול המצלמות..."

נכון להיום, אחרי למעלה מ-100 ימים בתפקיד, שימו לב האחיזה שלו את הפודיום כשהוא נואם, הרעד בידיים ויש עוד כמה סימנים המעידים שבנט מצפה לאהבה, לתמיכה שלא מגיעה, הכירון מציג את החששות שלו, חוסר הביטחון שהוא חש והבריחה מן המציאות. לא תמיד חשוב מה הוא אומר, אלא מה "עובר" (בשפת הגוף) ממנו לאלה שרוצים להקשיב לו...

בזמן הקמת הממשלה, במפת המדינה פעלו הצירים 1-7, 2-8, 3-9. התרופפות של מסגרות, העצמאות מוגבלת. התחייבויות כספיות שיתמכו ב"פרויקט" החדש. עם 1-7 ו2-8, המתח גבוה בעיקר בגלל שהמציאות החדשה אינה נותנת ביטחון, אלא חוסר ודאות (ממליצה לקרוא בהרחבה על הממשלה ברשימה שהתפרסמה ב-01.07.21 "מדינה בהפרעה").

וידוי, למרות הפניות הרבות אלי, דחיתי את כתיבת הרשימה, בגלל תוכנה. אני שייכת לאופטימיים שתמיד מחפשים את הטוב (יעידו אלה שמכירים אותי מקרוב). לצערי, עד 2025 המדינה תעבור תהליכים של ניהול משברים, התמודדות עם חוסר שליטה ומאבקי כוח בשנים 2024-2022, פתרונות לטווח קצר, ולמעשה זה לא תלוי רק במי שמנהיג או ינהיג את המדינה, אלא איך מנהיגים את המדינה בתקופה כזאת. לכן ציינתי שרק מנהיג עם תמיכה ואמון מהעם, יוכל לעזור לכולנו ביחד להתמודד בעת הזו ולשמור על מה שיש בלי להכנע לאף גורם חיצוני.

"אל ימנע אדם מתקווה, גם בעת רעה, הרי עבים שחורים יטיפו מים חיים" (שמואל א. טיקטין)

הקורונה

בשבוע האחרון של אוגוסט ותחילת ספטמבר, מצב הכוכבים מארס מול נפטון, הביא וממשיך להביא גל הדבקה גבוה. זו הייתה תחילת שנת הלימודים, וההמשך כבר ידוע. לא היה סגר רשמי מטעם המדינה, אבל המציאות גרמה להרבה משפחות לחגוג לבד, בגלל בידוד, מחלה או הפחד לחלות.

מחודש דצמבר 2021 יגיע הריבוע בין אורנוס וסאטורן במדויק, ואחר כך בינואר 2022 המארס יגיע לקשת בריבוע לנפטון. האם זה יהיה המשך או מוטציה חדשה שתביא איתה גל חדש? ואולי השילוב של שפעת וקורונה בחורף... לא בטוחה שהמגפה בשליטה.

מהמחצית השנייה של חודש מרס ובמהלך אפריל 2022, מפגש יופיטר ונפטון בדגים אינו מבשר טובות לקורונה (אלה הכוכבים שאתגרו זה את זה עוד לפני נובמבר 2019 והביאו את הנגיף הארור לעולמנו. הצמידות הזו גם פוגעת כלכלית, מסמלת פשיטות רגל והפסדים).

ויש עוד בהמשך... הלוואי ואתבדה. בינתיים נראה שיש לפנינו עוד דרך ארוכה להתנהל עם הקורונה. צפויים חודשים פחות נחמדים ורצועות זמן קלות יותר.
אנא שימרו על עצמכם. זיכרו: "אם אין אני לי מי לי".

בני גנץ

לאחרונה מעלים את שמו של בני גנץ, כפוטנציאל...
מבלי להיכנס ליכולת של בני גנץ לתפקד בעמדת מנהיגות, המפה שלו מראה כי האיש מובל, ואת ההחלטות מקבלים בשבילו (תמונת ההורוסקופ מלידה פורסמה כאן ב-08.02.19 ברשימה שכותרתה "גנץ בשורה או אשליה"):

"...מבנה המפה של בני גנץ מעיד על אדם שאינו יוזם, אלא שהנסיבות דוחפות אותו על-פי רוב להגיע להחלטה. או למקום הנכון בשבילו. כל הקשור ביוזמה אצלו מעורב בין הרצון לפעול ובאפתיה - חוסר הזדהות וחוסר אכפתיות. כך שהוא פועל עם ניגודים בתוכו ולכן מעדיף שיתופי פעולה כדי להיות בטוח שהוא פועל נכון. אבל כאשר הדברים אינם מתקדמים כפי שציפה, ימצא מי אשם בכך..."

בחנתי את המפה האישית שלו עם המדינה, נכון להיום (ספטמבר 2021 ולאורך 2022) הכוכבים על הצירים 4-10, 5-11 3-9, 6-12. השילוב אופטימלי, מאפשר תוכניות והתמקדות במטרות לטווח ארוך. יש חשיפה העוזרת לפעול לפי כללי המשחק. התנהלות העוזרת לעסוק בתוכניות גדולות. אבל 6-12, מספר שיוכל לבטא את היכולת שלו להגיע למטרה מאחורי הקלעים אם יידרש להעזר בקשרים ובקיצורי דרך.

במעגל נוסף 1-7, 5-11, 3-9. תחושה של מיצוי, ניתוק והתחלות חדשות, בחינת מצבים מחדש, דינמיקה שאינה מבטיחה יציבות. הרצון לבחון כיוונים חדשים בתחום המקצועי/פוליטי, מוכנות לצאת ממערכת מוגנת ובטוחה על-מנת למצוא סיפוק גדול במעשיו. האפשרות היא גם לפסק זמן מהחיים הציבוריים, ובשפה פשוטה, לצאת לניסוי ותהייה.

החודשים אוקטובר עד דצמבר, אינם קלים עבורו. בתפקידו, יהיה עליו לנהל משבר, בלי למצוא פתרון מיידי. ראש דרקון/סאטורן ימשיך לרקוד על ציר 1-7 במפה של בני גנץ עם מדינת ישראל, לסירוגין לאורך 2022, דבר המעיד על זמנים לא קלים ומכבידים בתפקודו, אם כשר הביטחון ואם...

את האפשרות שאולי יקבל את ההזדמנות לכהן כראש ממשלה. נבחן לעומק, אם תגיע אפשרות כזאת.

לשאלת גולשים על בנימין נתניהו

מצב הכוכבים מעיד שהוא נמצא בצומת של קבלת החלטות.
המעברים על הצירים 1-7, 5-11, 6-12 מציגים יכולת ליזום ולפעול בעזרת ביטוי הכישורים שלו, המייצגים גם הרבה תמיכה והערכה לאישיותו ומעשיו כמנהיג (מבנה המפה שלו מוכיח את כישוריו כמנהיג, להבדיל...) אצלנו וגם בעולם. הדרך שיעשה תהיה משולבת בייחודיות שאינה תמיד לפי כללי המשחק. כלומר, גם הליכה נגד הזרם. הפוטנציאל להצלחה טמון ביכולת שלו להפתיע עם המיומנות הפוליטית שלו, מה שמעניק לו יתרון יחסי על אחרים. המעבר על ציר 1-7, מעיד שלנתניהו יש יכולת להתנתק וגם להכיל כישלון, ללמוד ממנו בסבלנות (5-11) ולהתקדם הלאה. השילוב עם 1-7 עוזר לו להבין שכל עזרה שיקבל תהיה זמנית. כל שותפות תהיה רלוונטית רק לפי הסיטואציה שתתעורר באותה העת. ציר 1-7 אינו מאפשר תוכניות ארוכות טווח, אלא בחינת מהלכים כל פעם מחדש ולבחירת אלה שמצליחים. פתיחות וגמישות מחשבתית אינטליגנטית יהיו חשובים להחלטות שיקבל.

במעגל הקארמה, הכוכבים עוברים על הצירים 4-10 2-8, 6-12 ממליצים לנתניהו לקבל החלטות שיעזרו לו להמשיך את מה שהוא מכיר ולשמור עליו. הכוכבים על ציר 4-10 מעידים על יציבות ותמיכה במקום שמגיע אליו (מדינת ישראל).

לשאלתכם האם ישוב לתפקיד ראש הממשלה, נוכל לענות רק כאשר הממשלה הנוכחית תסיים את דרכה ויגיעו בחירות. אבל עם 5-11, ההזדמנויות שמקבל הן ממקום של כבוד והערכה לכישוריו המוכחים. עם 1-7 לא אופתע אם יחליט להשתחרר מהפוליטיקה ולהתנסות במשהו חדש.

האסטרולוגיה, שהיא התוכנית האלוהית המקיפה והכוללת (כדברי רבי אברהם אבן עזרא) מעידה שבנימין נתניהו לא סיים את תפקידו כמנהיג. הוא ימשיך להשפיע על מדינת ישראל, בדרך כזו או אחרת, דרך שיאמין בה כפורייה, תכליתית ונכונה למדינה.

כלכלה ושווקים

אנחנו ברצועת הזמן של נסיגת מרקורי (19.10-27.09). זכרו שהנסיגה מביאה איתה שמועות ודיסאינפורמציה. לא כדאי לפעול בלי לבחון כל מידע ביסודיות. מומלץ להמנע מחתימה על חוזים חדשים, או רכישה של נכסים. החלטות עם מרקורי בנסיגה זקוקות לרוב לבחינה מחדש או לתיקונים אחרי שהיא מסתיימת. בזמני עצירת המרקורי, השווקים מגיבים.

צמידות שמש מארס במזל מאזניים (מריבות שאף צד לא יודע מה להחליט, או לא רוצה להחליט, ומוצא גם מי אשם) מול כירון לצד וונוס במזל עקרב ב-06.10-09.10 אינה מעניקה ביטחון לכלכלה. אולי מיסים חדשים (ונוס במזל עקרב), שינויים שישפיעו על העולם הפיננסי. אלה זמנים (תמיד אפשר להוסיף יום יומיים לכאן ולכאן) לא יציבים גם לשווקים.

ברקע סאטורן בריבוע לאורנוס, שהשפעתם על היקום רחבה כולל בכלכלה. יש ניסיון לאזן בין המסורת (מה שכבר מוכר והוכיח את עצמו) ובין החדשנות (שדורשת העזה להתמודד עם הלא מוכר). הדיוק חוזר לקראת 24-23 בדצמבר 2021. המבנה של אלה לא עוזר להגיע לפשרה או להסכמה. ככלל, הכוכבים במזל מאזניים אינם עוזרים להיות החלטיים.

השמש תגיע במפת הבורסה של ניו-יורק ב-15.10-16.10 לכוכב יופיטר הצמוד לנפטון 20.10-21.10 ומול הסאטורן ב-27 מעלות בטלה. נדנדה בין אופטימיות להיסטריה (מרקורי משנה כיוון ב-19.10). בסוף ינואר 2022 כוכב פלוטו יגיע לריבוע עם הנפטון והסאטורן עד מרס 2022 (וזה לא סוף הסיפור). זמנים לא יציבים כלל. ההתפתחויות יהיו מעניינות, בלשון סגי נהור. זמן הירח המלא ב-20.10 גם הוא ראוי לתשומת לב, בכלכלה בכלל ולא רק לשווקים.

ולקינוח, כוכב ונוס (כספים, אשראי) יתחיל בנסיגה ב-18-19.12.2021 (עד 30.01.2022) שיגיע לצמידות עם פלוטו במזל גדי (צמידות שמביעה "הכול או לא כלום") ההשפעה תהיה לא רק בשווקים, אלא גם בהחלטות כלכליות, רפורמות ומיסים. אבל בגלל נסיגת ונוס, זה לא ממש יצליח (הרפורמות שינסו להעביר). צמידות ונוס-פלוטו תעורר כעס ותגובות קשות מאוד בין האזרחים (נכון לכל מקום על פני הגלובוס) שיקשו על שיתופי פעולה בין הממשלות והאזרחים.

המסקנה, נסו לשמור על היגיון בחודשים הבאים בכל החלטה שתקבלו, בעיקר בתחומים הפיננסיים.

"כל זמן שאורו של גדול קיים, אין אורו של קטן מתפרסם" (מדרש רבה)
וְאַף עַל פִּי כֵן הַאֲמֵן נַאֲמִין כי אָנוּ נָקוּם אַף אִם שֶׁבַע נִפֹּל (שלונסקי)

תאריך:  01/10/2021   |   עודכן:  01/10/2021
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יש דבר משותף בין רצח הצלף בראל שמואלי מאחורי הקיר העלוב לבין הבריחה מכלא גלבוע של ששת המחבלים. שני האירועים גם יחד - ועוד רבים לפניהם בחיינו - הם תוצאה של תופעת "ההכלה" שהפכה לתורה צבאית כביכול ולאסטרטגיה ממלכתית חסרת-תקדים של השלמה שערורייתית עם כל עוול ופשע כלפי המדינה והחברה הציונית שהקימה אותה.
ראש הממשלה, נפתלי בנט, הרחיק לנסוע עד ניו-יורק במטרה לשאת את נאומו הראשון (והאחרון?) בפני אולם כמעט ריק של עצרת האומות המאוחדות. מה היו מטרות הנסיעה והנאום? אם כדי להציג את כרטיס הביקור של ממשלתו - "להתווכח בלי לשנוא" - הרי שברור לכל שאין זה כך. המכנה המשותף בין סיעותיה ועילת הקמתה של ממשלתו הם שנאה ל"קודמו", נתניהו. אין מדובר בממשלת אחדות כאשר חצי מהציבור הישראלי מודר ממנה. במלים של ראש הממשלה: ממשלת קיטוב. מה לזה ולקהל בעצרת האו"ם? מדוע נושא פנים זה תפס את השליש הראשון של הנאום? אור לגויים?
30/09/2021  |  רון בריימן  |   יומני בלוגרים
היום, במלאת כששים וחמש שנה אני נזכר כי בשנת 1956 היינו מלאי מרץ כשסיימנו את בית הספר התיכון "אהל שם" ברמת גן, שהיה מבתי הספר היוקרתיים בזמנו. כעבור חמישים שנה קיימנו כנס מחזור בהשתתפות כ-68 משתתפים. כאשר קיימנו את כנס המחזור, במאי 2006, הוצאנו חוברת ובה הוקדש עמוד לכל אחד מבוגרי המחזור.
30/09/2021  |  יאיר דקל  |   יומני בלוגרים
שמחת תורה מאחורינו. מועדים לשגרה. ארבע הערות מיום החג:
30/09/2021  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
שינויים ואירועים בעשור זה [1998-1988] בקרב בדואי הנגב הדילמה הנחקרת: מסורת מול מודרנה "זה עשור שהיו בו אירועים קשים... ראשיתו באינתיפאדה הראשונה, המשכו במלחמת המפרץ ובמאות פיגועי טרור בארץ ובלבנון, ושיאו ברצח המתועב של ראש הממשלה...
30/09/2021  |  חנינא פורת  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
סקר שבוצע בנובמבר 2023, מורה כי 50% מן הנשאלים צידדו במבצע - לעומת 45% ששללו אותו    נתונים אלה מתפרסמים ב'וושינגטון פוסט'
זלמן שובל
זלמן שובל
"אוי לי מיצרי אוי לי מיוצרי" אומר הפתגם התלמודי ויכולנו להוסיף "אושרנו שלא אנחנו צריכים להחליט", אבל זו, כמובן, טעות שכן למה שהעם האמריקני השסוע יחליט ב-4 בנובמבר תהייה השפעה גם על...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il