חברת HOT פותחת את שנת 2008 עם קמפיין בנושא ניידות מספרים. סרטי הפרסומת עולים כחודש לאחר תחילת ניידות המספרים.
שלושת הסרטים עוסקים בקומדיית מצבים כשהמסר: פשוט וקל לעבור ל-HOT, לשמור על אותו המספר ולשלם הרבה פחות! הסרטים בוימו על-ידי יואב צפיר אשר לראשונה הסכים לביים סרטי פרסומת.
המהלך הפרסומי מוערך בכ-10 מיליון שקלים וכולל קמפיין טלוויזיה, אינטרנט, רדיו ומהלך BTL נרחב.
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT: "עד כה ניידו אלפי לקוחות את הטלפון הקווי שלהם מבזק ל-HOT ואנו צופים כי המהלך השיווקי יעלה את המודעות בציבור לניידות המספרים בטלפון הקווי, שעומדת כיום על 40% בלבד ויגביר מגמה זו באופן משמעותי. ניידות המספרים מהווה עבורנו הזדמנות מצוינת להמשך הגברת התחרות בטלפוניה הקווית ויאפשר לעשרות אלפי לקוחות שביקשו לשמור את מספר הטלפון שלהם להנות מחבילת התקשורת הכוללת של הוט שהיא ההצעה המשתלמת ביותר.