|   15:07:40
דלג
  יום טוב כלפון  
חבר כנסת ימינה
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

את צדקת ישראל הייתי צועק בכל מקום

נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם רשימת ימינה בישיבה השישים-וחמש של הכנסת העשרים-וארבע [י"ט בחשוון התשפ"ב, 25.10.2021]
26/10/2021  |   יום טוב כלפון   |   נאומים   |   כנסת 24   |   תגובות
יום טוב כלפון [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

למען איחוד העם
איחוד העם וחיזוק הארץ משמעם גם חיזוק הכלכלה והחברה ותיקון העיוותים המקשים על חיי אזרחי ישראל: הורדת החסמים הביורוקרטיים; הפחתת יוקר המחיה; חיזוק היזמות והזוגות הצעירים. זו משימתה היום-יומית של הממשלה ושלנו בכנסת, ובמיוחד בתקופה זו, לאחר שנתיים של קיבעון.

אדוני היושב-ראש, כבוד ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, חבריי חברי הכנסת, משפחתי ואורחיי היקרים, ידידי סגן יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית גאל גרינוולד, מכובדיי כולם, כמיטב המסורת של חברי הכנסת החדשים הינני נושא בחרדת קודש וביראת כבוד את נאום הבכורה שלי, אך למעשה זו אינה הפעם הראשונה שקולי נשמע באולם זה. את נאומי הראשון נשאתי סמוך לאחר השבעתי, ביום ציון חורבן גוש-קטיף; את נאומי האחרון נשאתי לפני כשבועיים לרגל יום העלייה. שני אירועים: אחד המוקיר את תרומתם של העולים להקמתה ולשגשוגה של מדינת ישראל, אירוע המעלה על נס את שיבת ציון, שהיא משאת נפשה של הציונות; השני מציין את החורבן הנורא של ההתיישבות היהודית בגוש-קטיף ובצפון השומרון, חורבן שעליו הוחלט כאן, בבית הזה, באותו ערב ארור של 26 באוקטובר 2004, כן, בדיוק לפני 17 שנים.

את הערב הזה לא אשכח כל חיי. אז הייתי בן 18, חודשיים לאחר עלייתי ארצה. צפיתי בטלוויזיה בכנסת ישראל מקבלת את אחת ההחלטות השגויות ביותר בתולדותיה, החלטה הרת אסון שעליה אנחנו משלמים מחיר כבד עד היום; החלטה שגם עיצבה במידה רבה את תודעתי הפוליטית ואת רצוני להיות כאן כחלק ממקבלי ההחלטות בבית הזה. תודעה עמוקה זו מלווה אותי עד היום - לפעול למען שיבת ציון וקיבוץ הגלויות ולמען ההתיישבות היהודית, שני עמודי התווך של הציונות. כעולה חדש צעיר, החלטתי להצטרף למאבק הצודק נגד הגירוש. פעילויות המחאה וההפגנות ליוו את שנתי הראשונה בארץ, כולל מול הבניין הזה ב"אם כל ההפגנות" בינואר 2005.

עם עולם ההפגנות הייתה לי היכרות מוקדמת עוד מצרפת, כאשר כתיכוניסט הפעיל בתנועות בני עקיבא ובית"ר הייתי ממובילי ההפגנות לתמיכה בישראל. אלה היו ימי האינתיפאדה השנייה. מדי יום הטלוויזיה הצרפתית הייתה מציגה את ישראל כמקור הרוע וכאשמה בסכסוך. המהגרים המוסלמים באותם ימים ניהלו אינתיפאדה משלהם נגד יהודי צרפת. אך עם המציאות הזו אני סירבתי להשלים. למרות התקיפות שבוצעו נגד היהודים, מעולם לא הורדתי את הכיפה שעל ראשי, וכך, יחד עם חבריי מתנועת בית"ר, אבטחנו את ריכוזי הקהילה היהודית מפני מתקפות המוסלמים ושמרנו על כבודם של היהודים.

את צדקתה של ישראל הייתי צועק בכל מקום וללא מורא. יום אחד, בכיכר לה אל שבמרכז פריז, נתקלתי במיצג אנטי-ציוני שבו חיילי צה"ל הוצגו כנאצים שמתעללים בפלשתינים ומסביב כרזות עם היגדים של הוגי דעות ישראלים פוסט-ציונים. בחרתי להתייצב ולהגן על ישראל אל מול משתתפי המיצג ולומר בקול ברור שהאנטי-ציונות שלהם באה להסתיר את האנטישמיות, את שנאת היהודים הוותיקה והמוכרת לנו זה אלפי שנים, ללא כל קשר לסכסוך או כיבוש כביכול. אט-אט אותם אבירי החופש וזכויות האדם כביכול החלו לסגור עליי עד ששוטרים שעמדו בקרבת מקום באו להרחיק אותי - היהודי עם הכיפה שבחר שלא לשתוק - מההמון הזועם.

את העמידה חסרת הפשרה על כבודה של מדינת ישראל זכיתי לקבל מאבי מורי רבי יצחק, שיושב כאן - מורה לתנ"ך, להיסטוריה יהודית וללשון עברית שגידל אותנו עם אימי לידיה, זיכרונה לברכה, בבית אוהב הארץ, בית עם עומק היסטורי וקשר הדוק לשורשים, לתורה ולמסורת היהודית; בית שבו מילותיו של נפתלי הרץ אימבר בשירת התקווה "ולפאתי מזרח קדימה עין לציון צופייה" קיבלו את מלוא משמעותן. כל חיי צפיתי בציון וכל חיי ציפיתי לשוב לארץ ציון ולירושלים.

חברים, כמי שעלה לארץ ופועל זה שנים למען העלייה והקליטה, כפעיל חברתי בכמה עמותות, כמי ששימש רכז השדולה למען העולים דוברי הצרפתית כאן בכנסת, כנציגם וכקולם של העולים כולם בסיעת ימינה ובכנסת ישראל, למעשה אולי הייתי צריך להתחיל את דבריי בנאום זה על חשיבותה של העלייה, על שיבת ציון והגשמת חלום הדורות, על קשיי הקליטה של אחינו העולים, ובכלל זה הקשיים בהכרה בתעודות שלהם ובהשכלה שרכשו בחו"ל, קשיי ההשתלבות בתעסוקה, מצוקת הדיור, היעדר ההתאמה של מערכת החינוך הישראלית לילדי העולים - כל אותם מכשולים וחסמים שאנחנו חייבים, וזאת משימתי בבית הזה, לפעול להסרתם, הן עבור אלה שכבר עלו ונמצאים איתנו והן עבור אלה שטרם זכו לעלות ולהגשים את החלום הציוני. אבל בחרתי לדבר תחילה על ארץ ישראל, על גוש-קטיף החרב ועל ההתיישבות היהודית, משום שאני רוצה להעביר כאן מסר: עלייה אמיתית ומוצלחת לישראל מבוססת על ההבנה העמוקה שזו ארצנו ובה מתרחש תהליך גאולי של חזרת הבנים לגבולם בהתאם לחזון הנביאים, ולא של כיבוש ארץ זרה על-ידי מהגרים שנפלטו מארצות מוצאם. הקמת בית לאומי לעם היהודי, בכוחה לפתור את בעיית עם ישראל ולהקל את מצוקתו בפזורה, כדברי זאב ז'בוטינסקי בעקרונות בית"ר, אך בית זה יכול היה לקום רק בציון, היא המולדת, ארצנו הקדושה אשר לנו מורשה.

חברים, סבא-רבא של אימי, רבי יום טוב גז הי"ד, נרצח בתוניסיה על-ידי ערבים בסוף המאה ה-19 יחד עם שלושה מבניו. אבא שלי חווה את הכיבוש הנאצי בתוניס כילד בשנים 1943-1942. אני חוויתי אנטישמיות בפריז. אבל שיהיה ברור: איננו פליטים. אנו לא ברחנו מהניכר אלא עלינו לכאן מתוך בחירה ציונית ומכוח הזכות, כבני האדמה הזו. אני לא נולדתי כאן, אבל הארץ הזו היא נחלת אבותיי, וברשותכם אגיד זאת גם בצרפתית: Je ne suis pas ne ici mais cette Terre est celle mes ancetres. וכדברי שמעון החשמונאי לפני למעלה מאלפיים שנה, זו ארץ שנכבשה בידי אויבינו באחת העיתים בלי צדק, ואנחנו, כאשר הייתה לנו שעת כושר, השיבונו אלינו אותה; וכאשר הייתה לי שעת כושר, אני שבתי אליה. מגבול הלבנון ועד מדבר מצרים ומן הים הגדול עד לבוא הערבה, מהרי הגולן ועד הרי השומרון ויהודה, הארץ הזו כולה שלנו, ואסור לנו לוותר על סנטימטר ממנה.

ואני מבקש להבהיר כאן כי אני גאה שלאחר שנים של פעילות ציבורית ופוליטית מאומצת אני זוכה לכהן כחבר כנסת בבית הזה, אך עבור שום כיסא או תפקיד שבעולם לא אתן יד לנסיגות מאדמות המולדת ולפינוים של יישובים יהודיים בארץ ישראל. להבנה כי שבנו לארץ הזו מכוח הזכות ולא בזכות הכוח, כדברי מנחם בגין, השלכות על ההחלטות הגורליות המתקבלות במדינתנו.

ואני חייב לציין כי עוד נותרה לנו כברת דרך עד שהבנה זו תחלחל באמת.

אביא ברשותכם דוגמה אחת העשויה להיות סמלית, אך יש בה כדי להעיד על הדרך שעוד נותרה לנו להשלים: לפי כללי הפרוטוקול הדיפלומטי במדינת ישראל, ראשי המדינות הזרים המגיעים כאן, נדרשים לבקר ביד ושם ובהר הרצל אך לא בהר-הבית, הוא יסוד קיומנו כאן בארץ הזו, וגם לא במערת המכפלה בחברון - חלקת גדולי האומה ההיסטורית של העם היהודי. מערת המכפלה, שעליה נקרא השבת בפרשת חיי שרה, נקנתה בכסף מלא על-ידי אברהם אבינו - אברהם אבינו, אב המון גויים, איש החסד והחיבור, אותו חיבור שממנו נגזר שם העיר חברון, חיבור לשורשים, לאבותינו, אך גם חיבור בין העמים וחיבור בינינו, בתוכנו; חיבור שהוא יסוד חשוב בזהות שלי כמי שגדל על ברכי המסורת הספרדית המתונה.

כנכד לסב שעל שמו אני קרוי ושמהווה עבורי מודל, רבי יום טוב כלפון, זכר צדיק לברכה, שהיה מחשובי רבני תוניסיה, רב ללא חליפה שחורה ומגבעת אלא עם גלביה וכיפה לבנה, איש חסד ורב פעלים, ציוני נלהב שפיזר הרבה אהבה וקירב לבבות. בבית הכנסת של סבא שלי בתוניסיה, כמו גם בבתי הכנסת שלנו בצרפת, לא ידעו מה זה חרדי, דתי-לאומי, חילוני, מה משמעות גודל או צבע הכיפה, אם בכלל. כולם יהודים, פשוט יהודים. החיבור בינינו הוא היסוד לאחיזתנו הנצחית בארץ הזו. הוגלינו מפה בשל שנאת חינם, וכדברי הרב קוק באורות הקודש: "נשוב להיבנות והעולם עימנו ייבנה על-ידי אהבת חינם".

ואני רוצה להודות כאן לראש ממשלתנו נפתלי בנט, שמאז כניסתו לחיים הציבוריים נושא את דגל האחדות, את ההבנה שאנחנו יכולים לחלוק אידיאולוגית, אבל אחים אנחנו וכך נישאר. אני זוכר, אדוני ראש הממשלה, שסיפרת לנו עד כמה הופתעת בעת גירוש גוש-קטיף מהיעדר ההתעניינות של חלקים מהציבור בתל אביב במה שקרה רק כמה עשרות קילומטרים דרומית לשם, בגוש-קטיף. הבנת אז עד כמה נחוץ להתחבר לעם ישראל כולו ולא להסתגר כל אחד במגזר שלו. יש לך אהבה עמוקה לכל עם ישראל, בארץ ובתפוצות, ולא בכדי אתה מנהיג פוליטי ששם את העלייה והקליטה, ובכלל זה עליית יהודי צרפת היקרים, בראש מעייניך. אם אני עומד כאן היום זו גם עדות לכך. תרשה לי לברך אותך בברכה המופיעה בספר יהושע פרק א': "חזק ואמץ כי אתה תנחיל את העם הזה את הארץ אשר נשבעתי לאבותיהם לתת להם". אדוני ראש הממשלה, שתזכה לאחד את העם כדי לחזק את הארץ.

איחוד העם וחיזוק הארץ משמעם גם חיזוק הכלכלה והחברה ותיקון העיוותים המקשים על חיי אזרחי ישראל: הורדת החסמים הביורוקרטיים; הפחתת יוקר המחיה; חיזוק היזמות והזוגות הצעירים. זו משימתה היום-יומית של הממשלה ושלנו בכנסת, ובמיוחד בתקופה זו, לאחר שנתיים של קיבעון. במסגרת התיקון החברתי הרחב שעלינו להוביל, עומד לנגד עיניי גם תיקון חשוב ביותר של מערכת המשפט הישראלית, נשמת אפה של הדמוקרטיה, שלצערי הרב רואה בשנים האחרונות ירידה מתמדת באמון הציבור בה, שמקורה בהיעדר ייצוגיות ובהפרת איזונים בין הרשויות. אינני מאלה שרוצים להרוס את המערכת, אלא כעורך דין שפקד את אולמי בתי המשפט במשך עשור טרם כניסתי לכנסת, ומתוך היכרותי את המערכת מקרוב, אני מאמין בתיקון שיחזק אותה, עם הסדרת היחסים בין הרשויות, ובכלל זה בין הכנסת לרשות השופטת, עם הסדרה מחדש של תפקיד היועץ המשפטי לממשלה וכן של שיטת בחירת השופטים. אף אם בקואליציה המורכבת הזו הדבר נראה מאתגר, לא נחדל מהניסיון להביא לתיקון.

טרם סיום, אני רוצה להביט השמיימה, לקדוש ברוך הוא, ולזו ששומרת עליי מלמעלה ושאני בטוח שהיא גאה בי מאוד ברגע זה, אימי היקרה לידיה לבית גז, שנקטפה בדמי ימיה ולא זכתה להכיר את הארץ שאהבה כל כך. אני רוצה להודות למשפחתי היקרה שנמצאת כאן היום, לאבי מורי, לחמי ולחמותי, לאחיותיי דבורה ויעל ולגיסי היקר אפרים, שתמכו ותומכים בי לאורך כל המסע הזה, ושעליהם אני תמיד יכול לסמוך.

אני מודה לצוות שלי ולשותפיי לדרך, שחלקם נמצאים כאן, אבל גם למי שלא נמצא כאן. אני מציין את חברי כאח אריה אביטבול, שחוגג היום יום הולדת, שעימו הקמתי לפני כמה שנים את תנועת "עלינו" לשילוב העולים בעשייה הציבורית. אריה נמצא כרגע בשליחות כראש משלחת הסוכנות היהודית בצרפת. הוא דואג להביא לכאן יהודים, ואנחנו נדאג פה לקבל אותם. אריה, תודה על הכול.

אחרונים אחרונים חביבים - ילדיי המתוקים יצחק, תהל וצופיה, ואשתי האהובה אילנה. כל מה שלי - שלה הוא. אילנה חוגגת היום, י"ט בחשוון, יום הולדת 35. זהו יום הולדתך, אבל את המתנה הכי גדולה שלי.

התחלתי את דבריי באזכור חקיקת חוק ההינתקות כנקודת השפל בהיסטוריה של הבית הזה, ואני רוצה לסיים עם חוק שהוא נקודת האור, אולי החשוב ביותר שנחקק בבית זה. בכ' תמוז תש"י, 1950, יום פטירתו של חוזה המדינה בנימין זאב הרצל, הוא חוק השבות, אשר התקבל פה אחד, כשכל חברי הכנסת עומדים ומוחאים כפיים. ייתכן, אדוני היושב-ראש, שעשו זאת תוך הפרה של הוראות התקנון. לולא החוק הזה לא הייתי עומד כאן לפניכם כיום; לולא החוק הזה לא היו מצטרפים אלינו כשלושה וחצי מיליון יהודים. שנזכה לחוקק חוקים ברוח של חוק השבות לחיזוק מדינת ישראל, ושנמשיך להתברך מדי שנה בעשרות אלפי עולים נוספים מכל קצוות תבל שיבואו להתיישב בה ולתרום לשגשוגה. שנזכה שאותם עולים יבואו בשמחה מתוך בחירה ציונית, ואנחנו נדאג שימשיכו כאן להיות שמחים ומאושרים, עם קליטה מיטבית, כדברי הנביא ישעיהו: "ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברנה ושמחת עולם על ראשם ששון ושמחה ישיגון נסו יגון ואנחה". תודה רבה.

תאריך:  26/10/2021   |   עודכן:  27/10/2021
יום טוב חי כלפון
+ההצבעה על רפורמת הכשרות נדחתה בטענת 'נושא חדש'
01:20 27/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ קרעי: איימו עליי מלשכת שר האוצר אם לא אוריד את כל ההסתייגויות  ▪  ח"כ אבי מעוז: "נציג האוצר נזף בנציג הרבנות הראשית שלא יחווה דעה נגד הממשלה"  ▪  ח"כים מהאופוזיציה שהגישו את ההסתייגות, ויתרו על ההנמקות: "הדורסנות הגיעה לשיאים; לא משתתפים במשחק"
(יוליה מלינובסקי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+המשותפת נפגשת עם נציגי שש העמותות שהוכרזו ארגוני טרור
23:11 26/10/21  |  עידן יוסף
חברי הכנסת של הרשימה המשותפת נפגשים כעת ברמאללה עם ששת הארגונים הפלשתינים שגנץ הכריז עליהם כארגוני טרור (חדשות 12).
+שרת התחבורה הטעתה את הכנסת
22:55 26/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במענה לשאילתה של ח"כ אלון טל על אתר המידע הממשלתי לתחבורה ציבורית טענה כאילו התקנה תוקנה והאתר חזר לפעול
מרב מיכאלי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מיכאלי מפקפקת ביעילות מערכת הבטיחות לרכב
21:52 26/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת התחבורה מיכאלי בוועדת הכלכלה: לא בטוח שיש הצדקה לחייב התקנת מערכות למניעת שכחת ילדים ברכב  ▪  היו"ר ביטון: אם נראה מימון של 300 אלף ערכות לרכבים ישנים נשקול לדחות את יישום התקנה  ▪  שר התחבורה לשעבר סמוטריץ': גורמי המקצוע חלקו על השרה לשעבר רגב
(מיכאל ביטון, מרב מיכאלי, מיכל פרנק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+ח"כ אייכלר: ציפיתי מנתניהו לפנות את מקומו
18:47 26/10/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סדקים בתמיכה החרדית ביו"ר הליכוד, בנימין נתניהו  ▪  ח"כ ישראל אייכלר טוען היום שהמפלגות החרדיות הפקידו את גורל עולם התורה בידי נתניהו ובידי האשליות שלו שלפיהן הוא אוטוטו ינצח בבחירות  ▪  "כבר אחרי הבחירות הראשונות שהפסיד היינו צריכים להגיד לו שהוא צריך ללכת ולהכיר בעובדה שהפסיד"
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+ישראל ביתנו: לאפשר העסקת נוער בשבת
16:34 26/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הגישה הצעת חוק שתאפשר העסקת נערים בני 16 ומעלה שכיום אסורה העסקתם ביום המנוחה  ▪  תנאיהם יושוו לתנאי המבוגרים אולם תחול חובה לתת להם שבת חופשית אחת בחודש ועל המעסיק לדאוג להחזרת הנער העובד לביתו בתום המשמרת
בני נוער בעבודה [צילום אילוסטרציה: מאור קינסבורסקי/פלאש 90]
+26,500 עסקים מבקשים להחזיר כ-650 מיליון שקל
12:46 26/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רשות המיסים בוועדת הכלכלה: מדובר במענקי קורונה שלהם לא היו זכאים  ▪  370 מיליון שקלים כבר הושבו למדינה  ▪  היו"ר ביטון ביקש לבחון להקים מהכסף הזה קרן סיוע לעסקים שעדיין זקוקים לכך
([צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+"100% מהעובדות הזרות בחקלאות נפגעו מינית"
11:33 26/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חוקרת הגירה אומרת כי הפגיעה, שאינה בהכרח אונס, נגרמת לאו-דווקא מהמעסיק אלא אף מבני משפחתו, מעובדים אחרים ומאורחים  ▪  המשטרה לא מבחינה בין פגיעה בעובדים זרים לפגיעה בתיירים  ▪  חשש לפיטורי עובדים זרים שיתלוננו
עובדות זרות בחקלאות [צילום אילוסטרציה: משה שי/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כבוד האדם וחירותו   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנחם בגין / Menachem Begin   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
את צדקת ישראל הייתי צועק בכל מקום
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהרון ש.
27/10/21 05:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ביוזמת היו"ר, ח"כ מיכאל ביטון, התכנסה (יום ב', 25.10.21) ועדת הכלכלה לישיבת מעקב אחר הדרישה מעסקים להחזיר מענקי קורונה שקיבלו. הישיבה התקיימה לאחר שלפני למעלה מחודשיים יזם ביטון דיון בעניין, ברקע פניות שקיבל מבעלי עסקים על כך שעשרות אלפים מהם קיבלו דרישה להחזיר מענקי קורונה מסיבות שונות, בשעה שהם עדיין מתמודדים עם השלכות המגיפה. הוא הזכיר כי בדיון הקודם ביקשה הוועדה נתונים ובחנה אפשרות לפריסת ההלוואות, ואמר כי הוא שומע שהנושא לא סודר.
26/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
חוקרת ההגירה, הד"ר יהל קורלנדר, חושפת כי במחקר שערכה יחד עם הד"ר שחר שוהם בקרב 654 עובדות זרות מתאילנד, המועסקות בחקלאות בארץ, עולה שכולן - ללא יוצאת מהכלל - נחשפו לאלימות מינית. "אני קובעת שמדובר באחת מתוך אחת", אמרה קורלנדר בדיון בוועדה המיוחדת לעובדים זרים שהתקיים (19.10.21) בכנסת ועסק באלימות מינית כלפי עובדות ועובדים זרים. "לא כולן ברמות קשות של אונס, זה יכול לבוא לידי ביטוי לדוגמה בחשיפה לעירום לא-רצוי. לא מדובר בהכרח במעסיק שלהן. זה יכול לבוא מעובדים אחרים באותו משק, אורחים שמגיעים, בני משפחה של המעסיק. מדינת ישראל מפקירה את הנשים האלה. אין פרוטוקול ברור מה עושים כשאישה מתלוננת".
26/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
לאיטליה יש קושי ליישום בפועל של אכיפת החובה להתקין מערכות למניעת שכחת ילדים ברכב, למרות שהחובה החוקית להתקנת מערכות התרעה קיימת כבר מנובמבר 2019. ייתכן שהמשטרה האיטלקית תחל באכיפה בשנה הבאה, אך אין ודאות שכך אכן יקרה. כך עולה מפגישה שהתקיימה (8.10.21) בין נציגים מהמחלקה לתחבורה ובטיחות בדרכים שבמשרד התשתיות והתחבורה האיטלקי לנציגי משרד התחבורה בישראל, במטרה ללמוד על סטטוס החקיקה שם ולקבל תובנות ולקחים מיישום החקיקה.
26/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראשי ארגונים רפורמים וקונסרבטיביים התכנסו (יום ב', 25.10.21) בכנסת להקמת שדולה לחופש דת והתחדשות יהודית פלורליסטית, שתסייע להם במאבקם על הכרה ותמיכה בממשלה הנוכחית. שר התפוצות נחמן שי שנכח במפגש, חשף את לוח הזמנים לקידום ואישור מחדש של מתווה 'הכותל הרפורמי' לאחר שהוקפא בעבר
25/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יושב-ראש ימינה, רה"מ נפתלי בנט, טוען כי הוא נתון לקמפיין כוזב בעוצמות קשות ביותר. הוא פנה (יום ב', 25.10.21) לחברי ימינה בישיבת הסיעה ואמר: "אנחנו צריכים להיגמל מהניסיון להצטדק. זה לא יעזור. אנחנו צריכים להתמקד רק בעשייה שלנו. אני לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי. אף אחד מאיתנו לא עשה זאת".
25/10/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
דן מרגלית
דן מרגלית
מה בעומק ליבו חשב חסן נסראללה על נותן לחמו חמינאי? ומה חשב יחיא סנוואר, שכה רצה לגרור את אירן למלחמה, והנה ההר הוליד עכבר?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il