ארגון מתן המחבר עסקים לקהילה, משיק לוגו לרגל שנת העשור להקמתו. הלוגו ילווה את פעילותו של הארגון לאורך שנת 2008. משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y and R עיצב את הלוגו בהתנדבות עבור הארגון, שבראשו עומדים ג'קי שימל, אבי פישר, נוחי דנקנר, רוני בראון, אמיר קס, נגה יציב ואנשי עסקים נוספים.
מתן מתמחה בחיבור עסקים לקהילה ומפתח עם כל חברה אתה הוא עובד, אסטרטגיה והשקעה חברתית המתאימה להם ולעובדיהם. בין החברות: החברה לישראל, אחים עופר, בנק הפועלים, ECI ,AIG, ארנסט אנד יאנג, הבנק הבינלאומי, Texas Instruments ,Nice, בנק אוצר החייל, NDS וחברות רבות נוספות מתחומי ההיי-טק, הבנקאות, הביטוח, התעשיה, קרנות הון סיכון ועוד. הכספים הנתרמים על-ידי החברות ועובדיהן מושקעים באמצעות מתן במאות תוכניות בקהילה בתחומי החינוך, הבריאות, איכות הסביבה והרווחה ברחבי הארץ.
משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y and R, מלווה את מתן בהתנדבות מאז הקמתו ומסייע לו בפעילותו הפרסומית והשיווקית.
גדעון עמיחי, מנהל קריאטיבי ראשי ושותף בשלמור אבנון עמיחי Y&R: "ארגון מתן הצליח לשנות את פני מעורבות העסקים בקהילה בישראל וגם להיות פורץ דרך בנושא של שיווק ופרסום של נושאים חברתיים. אנחנו מלווים את 'מתן' מתחילת דרכו וגאים להיות שותפים להצלחה. הלוגו שעיצבנו משלב אלמנטים מלוגו מתן ואלמנטים של עשור ופניו קדימה - לעשר השנים הבאות."
במסגרת שנת העשור של ארגון מתן מתוכננות מגוון פעילויות שמטרתן לחשוף את עשר שנות חיבור עסקים לקהילה ולרתום חברות ואנשי עסקים נוספים לעשייה החברתית.
הלוגו החדש ילווה את הארגון במגוון אירועים ופרסומים המתוכננים להתקיים במהלך שנת 2008.