|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

מזל קשת והתאמתו לשאר המזלות

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?! מאחר שהשמש במזל שלכם נראה שתהיו יותר בולטים במהלך החודש הקרוב ועובדה זו תשפיע גם על מערכות היחסים שלכם
27/11/2021  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
השמש במזל

בימים אלה בהם חוגג מזל קשת את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל קשת עם מזל טלה - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שוויון וחופש ופחות לקשרים רומנטיים!

מזל קשת עם מזל שור - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. אפשר לנסות ואפילו להתאמץ כמה שנים, כיוון שאחר כך אולי תתעייפו... מומלץ לשמור לימי הזקנה (:

מזל קשת עם מזל תאומים - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל קשת עם מזל סרטן - שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת, עובדה שתביא למריבות ובעיקר בגלל הניסיון של הסרטן לעורר רגשי אשם בקשת החופשי.

מזל קשת עם מזל אריה - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו והאריה ייתן לקשת את מרחב מחיה שהוא צריך ובכך יקנה את נשמתו. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!!

מזל קשת עם מזל בתולה - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת הזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!

מזל קשת עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל קשת עם מזל עקרב - זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל קשת עם מזל קשת - אין ספק שברמת היום יום זהו זיווג אפשרי וכדאי. הצרכים שלכם זהים ולא תבואו בטענות זה כלפי זו על שכחה אפשרית של דברים חשובים. אם החופש האישי שלכם מאוד חשוב הרי שמומלצת לכם זוגיות זו, אך אם מסגרת עדיין חשובה לכם - ייתכן שתתאכזבו!

מזל קשת עם מזל גדי - זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות!

מזל קשת עם מזל דלי - זהו זיווג מאוד מעניין, אטרקטיבי ועם סיכויים להחזיק מעמד זמן רב. הדלי מהווה אתגר אינטלקטואלי לקשת ואילו הקשת מצידו עשוי להוסיף שמחת חיים וחיוניות לדלי. ביחד שניהם עשויים להצליח ולהגיע לפסגות גבוהות בנושאי הזוגיות.

מזל קשת עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך בעם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ימשיך להיות כוכב התקשורת מרקורי במזל שלכם ודברים שהיו עמומים עד עכשיו, יתחילו להתבהר עבורכם חכו עוד כשבוע עד אשר תגיעו להחלטות משמעותיות
▪ ▪ ▪


טלה

בזמן זה נראה שנפתחים עבורכם מקומות ואפשרויות חדשות בנושאים שונים ומגוונים ובעיקר בכל הקשור ליחסים עם אנשים ממקומות רחוקים ובנושאי לימודים. כל תוכנית שאתם מתכוונים לממש בתקופה הקרובה תהייה מאוד מוצלחת אם תשתפו בה את האחרים. חכו עוד כשבוע עד אשר תהיו בטוחים שאתם בכיוון הנכון.

שור

אתם ממשיכים להרגיש לחץ פנימי לא מוסבר ונוטים לריב על כל דבר בגלל העובדה שאתם מרגישים שהדברים לא נעשים לפי הבנתכם. כוכב מארס שנמצא בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, גורם לכם להיות פזיזים וחסרי סבלנות מתמיד. ולכן במקום להשקיע במקומות הנכונים, אתם נוטים להתנהל בהתאם למשקעי העבר.

תאומים

אלה ימים מאוד לא פשוטים עבורכם בגלל ריבוי הכוכבים בצורה משמעותית בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, היזהרו מלהיות רכושניים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לנסוע ולהעביר את זמנכם בנסיעות למקומות כאלה שיתנו לכם תחושת התאווררות.

סרטן

בית העבודה עמוס בכוכבים ועובדה זו מלמדת לאו-דווקא על כך שיש לכם עבודה מספקת, אלא דווקא על חיפוש תוכן ומשמעות בתחום זה. ייתכן אף שבגלל נסיגת הכוכב מרקורי לאחרונה עובדה זו של חיפוש משמעות וסיפוק בעבודה הוקצנו ביתר שאת ולכן אם אתם סגורים על הצורך בשינוי, אל תדחו אותם יותר.

אריה

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שריבוי כוכבים בבתים של משפחה, ילדים ויצירה יוצר אינטנסיביות שבה אתם נדרשים להביע את דעותיכם ולהראות את כנות כוונותיכם למשפחה הקרובה. חשוב שתהיו בטוחים מה אתם רוצים וצריכים לעשות עם צעירים מכם במשפחה על-מנת שתבלו איתם זמן איכות ותתנו להם תחושת יציבות.

בתולה

בית המשפחה שלכם עמוס בכוכבים וגורם לכם לפעילות נמרצת בנושאי בית ומשפחה במעגל הראשון של חייכם. כל זה בנוסף לעובדה שכוכב התקשורת האחראי עליכם גם הוא נמצא ומדגיש את האינטנסיביות של האירועים בתקופה האחרונה. אתם נמצאים במצב בו הרגש וההיגיון מנוגדים זה לזה וזה בדיוק המקום החלש אצלכם.

מאזניים

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. ייתכנו אלרגיות שונות. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומאטיות. זה הזמן לבלות עם אנשים קרובים ולהפחית מגע עם מי שלא נוח לכם בחברתו.

עקרב

כוכב התקשורת מרקורי נמצא בבית הכספים שלכם ועובדה זו גורמת לכם להבין שאינכם יכולים לסמוך על אחרים מבחינה כלכלית ושאתם חייבים לקחת אחריות על עצמכם. ייתכן שתקבלו עזרה מאנשים קרובים, אך לא בטוח שתאהבו זאת כיוון שהדבר יגרום לכם להרגיש כבולים וחייבים גם במקומות שאינכם מעוניינים להרגיש זאת.

קשת

מאחר שהשמש במזל שלכם נראה שתהיו יותר בולטים במהלך החודש הקרוב ועובדה זו תשפיע גם על מערכות היחסים שלכם. נראה שאנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל מה שקשור לענייני כספים, בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש, אבל תהיו חייבים לבצע אותם.

גדי

בניגוד לאופייכם הרגיל הפעם יש לכם רצון להתכנס אל תוך מחשבותיכם האישיות מבלי לשתף אחרים בכך. אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על-מנת להצליח בכל משימה שאתם לוקים על עצמכם. כוכב וונוס שמשפיע על יחסים ונמצא במזל שלכם, יעזור לכם להתגבר על הבעיות.

דלי

לעיתים יש לכם נטייה לא לראות את המציאות כמו שהיא והפעם עובדה זו עלולה לגרום לכם לבעיות שעלולות להיווצר על-רקע כספי. זוהי תקופה טובה במיוחד לבקש תוספת שכר כתוצאה מהעבודה המאומצת שהשקעתם בה לאחרונה והנה אנשים שלא הייתם בטוחים שרואים את המאמצים שלכם, מפרגנים לכם ורוצים לתת לכם תמריצים.

דגים

השמש בשמיים נמצאת במקום שמאתגר אתכם עם עצמכם במיוחד בענייני עבודה וקריירה והצורך שלכם לבטא את עצמכם במלוא מובן המילה מבלי להתפשר ועובדה זו מתנגשת לעיתים קרובות בגלל העובדה שאתם אנשים שמאוד לא אוהבים לריב ומנסים לרצות, אך נראה שלחיים יש דינאמיקה משלהם ואתם נדרשים לתת תשובות ישירות.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  27/11/2021   |   עודכן:  27/11/2021
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל קשת והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרומאן "מבעד לקרקעית השקופה" (הוצ' עם עובד/ספריה לעם 2021, 430 עמ') הוא רומאן היסטורי, המספר על ארבע ההפלגות של כריסטופר קולוּמבוס באוקיינוס האטלנטי - שלוש הראשונות בסוף המאה ה-15 והרביעית בתחילת המאה ה-16, שבמהלכן גילה את יבשת אמריקה. בצאתו להפלגה המסוכנת והנועזת הראשונה הניח קולומבוס, שאין יבשה כלשהי במרחב המים האדיר שמשתרע בין מערבה של יבשת אירופה (ספרד ופורטוגל) לבין מזרחה של יבשת אסיה (סין, יפן והודו), ולכן קיווה, שאם יסיים את ההפלגה בהצלחה, יגלה נתיב קצר וריווחי יותר אל אותן ארצות עשירות מהנתיב הארוך אליהן סביב יבשת אפריקה שכבר היה אז ידוע ליורדי-הים.
27/11/2021  |  יוסף אורן  |   יומני בלוגרים
להיעלב, משמעו לייחס לאדם אחר כוחות ועוצמה היכולים לפגוע בנו. להיעלב, משמעו לצאת מנוצח, להפסיד במערכה ולהישאר מותש ונטול אנרגיות. להיעלב, פירושו לאפשר לאדם אחר להשפיע על חיינו ועל מצבנו הנפשי.
יש לברך את הקואליציה, וחשובה ממנה - את המדינה, על קבלת החוק להגבלת כהונה של ראש ממשלה לשמונה שנים. המתנגדים העלו שלל טענות, כמו העדר הגבלה על ראשי ערים ורשויות מקומיות אחרות, זו בכל הכבוד, טענת סרק – לא הרי אדם הממונה על עיר, אפילו גדולה, כהרי ראש ממשלה שלא רק דואג למסגרת גדולה בהרבה אלא גם מכריע [אמנם לא לבדו] בשאלות הרות גורל כמו מלחמה ושלום, ביטחון חוץ וביטחון פנים, אחראי למשק הכלכלי ולמינויי בכירים בכל תפקידי המדינה, ומייצג את המדינה כלפי חוץ. לא נזכיר כי גם אי-אלו ראשי רשויות מקומיות הסתבכו.
27/11/2021  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
בעקבות המדיניות העות'מאנית החזיר השלטון לעצמו את השליטה על האזורים עליהם השתלטו הבדואים ומגורם דומיננטי הפכו הבדואים לקבוצה שולית, אם כי המאמצים להקמת יישובים בדואים הביאו לתוצאות מוגבלות ביותר
את פרשת השבוע, פרשת "מִקֵּץ", נקרא השבוע בימי חג החנוכה. מאירועי פרשת השבוע ומשלל האירועים שפקדו את בית החשמונאים, אנחנו חייבים לאמץ לקח לחיינו במישוריות האישית ובמישוריות הלאומית - גילויי שנאה חסרת בלמים מעלים את חיינו האישיים ואת חיינו הלאומיים על שרטון, שמכחיד את כל היש, הטוב והיפה שבנינו במישורי חיים אישיים בביתנו, וכך גם במישורי החיים הלאומיים בארצנו.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il