|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

האם יימצא לנתניהו מקום עבודות שירות שיעמוד בנטל

האבטחה על נתניהו עלולה לגרום טרדה משמעותית לכל מקום שיתבקש להעסיקו - אם וכאשר; לא ניתן לכפות העסקה בהמשך יגלה נתניהו, שהחיים בעבודות שירות אינם פיקניק
17/01/2022  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   משפט נתניהו   |   תגובות
המאבטחים יתלוו אליו? [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

כל זה עשוי להציב אתגר משמעותי בפני מי שיעסיק אותו בעבודות השירות. האם נתניהו יורשה, מבחינת האבטחה, למלא תפקיד הכולל קבלת קהל? האם העובדים הקבועים בסביבתו יצטרכו לעבור בדיקה מקדימה של השב"כ? האם עובדים אחרים יורשו להיכנס לחדר בו יועסק? האם יהיה צורך לבודד את האזור שלו? וזה בנוסף לסקרנות התקשורתית שמן הסתם תלווה אותו, לפחות עם תחילת עבודות השירות וסיומן

נניח שיהיה הסדר טיעון עם בנימין נתניהו והוא יישלח לעבודות שירות. כיצד ייראו חייו שם? ובעצם, שאלה מקדימה: האם יימצא מעסיק שיסכים לקבל את נתניהו, על כל המגבלות הביטחוניות והמעשיות הכרוכות בכך?

נתניהו מאובטח בצורה כבדה, כפי שיכול להעיד כל עיתונאי שנכח בבית המשפט המחוזי בירושלים בדיונים אליהם התייצב נתניהו. למרות שלכולנו יש תעודות של לשכת העיתונות הממשלתית, היה צורך להירשם מראש, לעבור בדיקה בכניסה לבית המשפט ובדיקה קפדנית עוד יותר לפני העלייה לקומה השלישית, ולעבור בדיקה חוזרת אם יצאנו מהמתחם הסטרילי וחזרנו אליו. אחד מגרמי המדרגות וחלק מן הקומה, כולל השירותים והמעלית, נסגרו משום שנתניהו הגיע מאותו כיוון.

זו האבטחה כעת, כאשר הוא ראש ממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה. מובן שאיננו יודעים כמה מכל זה יישאר אם וכאשר נתניהו יהיה רק ראש ממשלה לשעבר. במשפט הולילנד התלוו לאהוד אולמרט - אז ראש ממשלה לשעבר - רק מאבטח או שניים, וזה היה כל הסיפור. אבל מאז עברו עשר שנים, ומסיבות מובנות - פרטי האבטחה אינם מתפרסמים ברבים. נתניהו גם טוען שהוא ובני משפחתו מאוימים, ואולי אף ירצה מאבטחים משלו.

כל זה עשוי להציב אתגר משמעותי בפני מי שיעסיק אותו בעבודות השירות. האם נתניהו יורשה, מבחינת האבטחה, למלא תפקיד הכולל קבלת קהל? האם העובדים הקבועים בסביבתו יצטרכו לעבור בדיקה מקדימה של השב"כ? האם עובדים אחרים יורשו להיכנס לחדר בו יועסק? האם יהיה צורך לבודד את האזור שלו? וזה בנוסף לסקרנות התקשורתית שמן הסתם תלווה אותו, לפחות עם תחילת עבודות השירות וסיומן.

וזאת לדעת: על-פי תקנות עבודות השירות, כל המעסיקים עושים זאת מרצונם ולא ניתן לכפות עליהם לקבל עובדים כאלה. זה רק הגיוני: מי שנשלח לעבודות שירות הוא עבריין המצוי במאסר, אותו הוא מרצה במקום העסקתו. מובן שזה לא בית סוהר, אך ודאי שלא ניתן להכריח מישהו להעסיק אותו. ככלל, כפי שמסבירה יחידת ברקאי של שירות בתי הסוהר (המופקדת על הנושא), עבודות שירות מבוצעות "במוסד ממוסדות המדינה, במוסדות ללא כוונות רווח (מלכ"רים) או בגופים שונים אותם קבע השר לביטחון פנים". מדובר ב"500 מוסדות שונים ומגוונים, בין היתר: בתי חולים, בתי אבות, מוסדות סיעודיים, בתי תמחוי ועוד".

אם מתברר שאין אפשרות למצוא מקום תעסוקה למי שנדון לעבודות שירות, אזי הוא נשלח לכלא. זה יכול לקרות בעיקר בשל מצב בריאותו (השב"ס ערוך לטפל בחולים, בניגוד לגופים אחרים), אבל תיאורטית - במקרה של נתניהו זה יכול לקרות כי אף אחד מאותם 500 מוסדות לא ירצה לספוג את הנטל הביטחוני והתקשורתי הכרוך בהעסקתו.
תקנות העונשין (נשיאת מאסר בעבודת שירות), תשע"ב-2011 / תקנות
כללים והנחיות לעובד/ת שירות / כללים

בדיקה רפואית ומבחני השמה והתאמה

בהנחה שנתניהו יעבור בהצלחה את כל השלבים הללו, יהיה עליו להתייצב "לפני הממונה או מי מטעמו לריאיון לצורך קליטה והצבה במקום עבודת השירות במועד שיורה הממונה", בו "תיקבע הצבתו של הנידון במקום עבודת השירות ויוסברו לו הכללים שחלים על עובד שירות במקום עבודת שירות"

אבל בואו נצא מתוך ההנחה הסבירה, שבסופו של דבר יימצא מקום שכזה וכל הבעיות הביטחוניות יבואו על פתרונן. נתניהו, הרגיל לחייו של ראש ממשלה ולחיים הטובים בכלל, יגלה עד מהרה שמדובר בחודשים לא ממש קלים ונעימים (אם כי מובן שזה הרבה יותר טוב מאשר הכלא הנוח ביותר). יהיה עליו לעבור "אבחון ומיון, לרבות בדיקה רפואית ומבחני השמה והתאמה לנשיאת מאסר בעבודת שירות" אצל הממונה על עבודות השירות, כפי שקובעות התקנות. לראיון זה יש להביא חוות דעת רפואית, למלא שאלון רפואי ולוותר על סודיות רפואית.

לאחר מכן יבדוק הממונה "אם קיימת אפשרות השמה שלו בעבודת שירות", על-פי התבחינים הקבועים בסעיף 51 לחוק העונשין. המחוקק לא חשב על מצב בו אדם הטעון אבטחה ממלכתית יישלח לעבודות שירות, ולכן שאלת אבטחתו של נתניהו לא נמצאת שם במפורש. אבל ניתן לכלול אותה בהגדרה הכללית של "יכולתו לעמוד בשעות העבודה הנדרשות ובנוהלי עבודה הנהוגים בסוגי מקומות עבודה כאמור", ובתקנה לפיה על הממונה לקבוע "האם הנאשם מתאים לנשיאת עונשו בעבודת שירות, ככל שאין יסוד סביר לחשש לפגיעה בגופו או בחייו של אדם לרבות הנאשם עצמו, אם יועסק הנאשם בעבודת שירות".

בהנחה שנתניהו יעבור בהצלחה את כל השלבים הללו, יהיה עליו להתייצב "לפני הממונה או מי מטעמו לראיון לצורך קליטה והצבה במקום עבודת השירות במועד שיורה הממונה", בו "תיקבע הצבתו של הנידון במקום עבודת השירות ויוסברו לו הכללים שחלים על עובד שירות במקום עבודת שירות".

ככלל, עבודות השירות מבוצעות חמישה ימים בשבוע, 8.5 שעות ביום. אבל יש מינימום של שש שעות, והכללים מדגישים שאפילו דקה פחות – ואותו יום לא ייחשב במניין התקופה שנקבעה. התקנות גם עומדות על החובה להשלים עד תומה את כל התקופה שנגזרה על הנאשם. הוא יוכל לקבל חופשה בשל אבל משפחתי או מסיבות מיוחדות, והוא גם לא יעבוד אם אותו מקום ישבות או יושבת – אבל יהיה עליו להשלים ימים אלו.

"אין להזמין למקום העבודה חברים או אורחים"
"חל איסור מוחלט על קריאת ספרים" [צילום: אופיר דויד]

"כרטיס הנוכחות במקום העבודה מהווה אסמכתא להימצאותך בעבודה ולפיכך עליך להחתים הכרטיס באופן אישי ובכל יום. במקרה של אי החתמת כרטיס הנוכחות על ידך בשעת תחילת עבודתך ובסיומה, ייחשב הדבר כהיעדרות באותו יום"

מסמך ההנחיות שנמסר למי שמרצה עונש עבודות שירות כולל שורה של הוראות ומגבלות (ההדגשות במקור) אליהן יצטרך נתניהו להתרגל, אם וכאשר:

• "במקום העבודה בו תשובץ ייערך פיקוח מטעם שב"ס, אשר יערוך ביקורי פתע לצורך בדיקת נוכחותך".

• "בזמן העבודה עליך לעבוד ולהישמע להוראות המפקח והמעסיק".

• "בזמן העבודה עליך להימנע ככל האפשר משימוש בטלפון".

• "חל איסור מוחלט על קריאת ספרים ושימוש באייפד/מחשב במהלך ריצוי העונש".

• "סיום ריצוי עבודות שירות כפי שקבע בית משפט - מותנה באי היעדרות מכל סוג ובתפקודך החיובי בכל התקופה".

• "חל איסור לצאת מתחומי הארץ במהלך ריצוי עונשך בעבודות שירות".

• "אם אתה נאלץ להיעדר מהעבודה, עליך לבקש אישור ולדווח למפקח מיד".

• "בתקופת ריצוי עבודות השירות עליך לדווח למפקח ללא דיחוי על כל שינוי במצבך הרפואי".

• "המעסיק אליו תופנה, מסייע בעדך לרצות את עבודות השירות ולכן חלה עליך חובה לציית לכללים הנהוגים במקום, לרבות הקפדה על כללי בטיחות והגהות ונהלי עבודה".

• "כרטיס הנוכחות במקום העבודה מהווה אסמכתא להימצאותך בעבודה ולפיכך עליך להחתים הכרטיס באופן אישי ובכל יום".

• "במקרה של אי-החתמת כרטיס הנוכחות על ידך בשעת תחילת עבודתך ובסיומה, ייחשב הדבר כהיעדרות באותו יום".

• "אם אחרת למקום עבודתך רשאי המעסיק לא לקבלך באותו היום - יום זה לא יחשב במניין ימי הריצוי".

• "הגעה אל מקום העבודה באיחור ו/או יציאה מוקדמת ממקום העבודה תאושר אך ורק ע"י המפקח ועידכון המעסיק. אם קיבלת אישור מפקח, השעות החסרות תחויבנה בהשלמה. אם לא קיבלת אישור מפקח, ייחשב הדבר כהפרה של תנאי העסקתך".

• "חל איסור מוחלט לצאת בזמן העבודה מתחומי המוסד בו הנך מועסק - יציאה ממקום העבודה מותנית באישור המפקח ורק בליווי נציג מטעם המעסיק".

• "אין להזמין למקום העבודה חברים או אורחים".

• "מתחילת תקופת עבודת השירות ועד החודש הראשון שלאחר סיום ריצוי עבודות השירות, תימנע יציאתך מהארץ. אם הנך מעוניין לצאת את הארץ בסמיכות לתום ריצוי העונש – עליך להודיע על כוונתך למפקח מבעוד מועד, עוד בהיותך עובד שירות פעיל".

לבסוף באה הדגשה: "זכור! ניתנה לך הזדמנות לתרום ולעשות למען החברה - מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחיקוך".

תאריך:  17/01/2022   |   עודכן:  17/01/2022
איתמר לוין
+סוף 2014 או תחילת 2015
19:33 17/01/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
זמן רב הוקדש לשאלה מתי (אם בכלל) העביר חפץ לנתניהו את מסמך ההגבלים העסקיים שקיבל מאלוביץ - והנה ההסבר מדוע  ▪  אחרי תיאוריו המזעזעים של חפץ על תנאי מעצרו, עולות טענות דומות בנוגע לאיריס אלוביץ
איריס ושאול אלוביץ. החוקרים לחצו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+פרקליטי נתניהו: הוא לא הסכים לסעיף הקלון
19:16 17/01/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
פרקליטיו של ראש האופוזיציה מכחישים את הדיווח שלפיו נתניהו אישר להאיץ את המשא-ומתן על הסדר טיעון בתיקי האלפים  ▪  עד הערב הצליחו מארגני קמפיין גיוס ההמונים למען נתניהו לגייס יותר מ-2.85 מיליון שקלים מתוך יעד של 5 מיליון שקלים שהציבו לעצמם
(בנימין נתניהו. הודה להמונים שתרמו לקמפיין שנפתח למענו)
+נתניהו נתן אישור להתקדם להסדר טיעון
17:49 17/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד נתניהו נתן אישור לפרקליטיו להתקדם במגעים מול היועץ המשפטי לממשלה להסדר טיעון (כאן חדשות).
+חקירתו של חפץ - שגרתית
17:33 17/01/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
פלג אומר ששוחח עם חפץ שעות ארוכות בחניון להב, אך לא תיעד את הדברים משום שלא עסקו בחקירה  ▪  דוחה את הטענות בדבר לחצים ואיומים  ▪  מאשר שאין לו הבנה של ממש בתחום התקשורת
(פלג. הרופא כעס [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+מיכאלי: הממשלה תמשיך את עבודתה בלי קשר למה שיקרה במשפט נתניהו
16:17 17/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה, השרה מרב מיכאלי, התייחסה בפתח ישיבת הסיעה להסדר הטיעון במשפט נתניהו: "ט"ו בשבט. פעם תרמו לקופת קק"ל, והיום אזרחי ישראל מתבקשים לתרום לטובת נאשם בפלילים שעומד למשפט. הצדק צריך להיעשות ולהיראות, בוודאי כשמדובר באנשי ציבור. לשני חלקי העם, אם תרצו, יש משמעות מאוד גדולה בהליך הזה. תנוח דעתכם, הממשלה תמשיך את עבודתה בלי קשר למה שיקרה שם".

על האפשרות שתצביע נגד הממשלה בסוגיית הפנסיות הצבאיות: "נמשיך להתנגד בתוקף למתווה הנוכחי גם כשיגיע להצבעה בכנסת. זה מתווה פנסיות שמחזק את החזקים ומחליש את החלשות".
+הורוביץ: המילים עסקה ונתניהו לא הולכות באותו משפט
15:59 17/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר מרצ ניצן הורביץ בסיעה: "נתניהו טען שלא היה כלום ומסתבר שהיה הרבה ועכשיו הוא רוצה עסקה. איזה מסר זה מעביר לנבחרי ציבור? המילים עסקה ונתניהו לא הולכות באותו משפט. כל מי שניסה לעשות אתו עסקות נפל".
+נתניהו: חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי
14:40 17/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס בטוויטר בעקיפין לקמפיין מימון ההמונים עבורו וכתב: "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה". הוא צירף תמונה שלו עם בני משפחתו אך לא רמז לאן פניו בכל הקשור להסדר טיעון.
+ההגנה: איריס אלוביץ טורטרה כדי שתהפוך לעדת מדינה
14:21 17/01/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ראש היאל"כ דאז הזהיר אותה שהיא עלולה לגרום לבעלה נזק גופני בלתי הפיך  ▪  החוקר ניר שוורץ: היו לנו ממצאים לגבי העברת המסמך מאלוביץ לנתניהו וניסינו לעזור לחפץ להגיע לזיכרון העובדתי
(בני הזוג אלוביץ וחן [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+פוסט ג: באוזני הנשיא הרצוג
14:05 17/01/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
עסקת הטיעון של ח"כ ביבי מכוערת ואנטי-מוסרית ומתקבלת בלחץ של טרור מילולי מטעם אנשיו של הנאשם בפלילים, ששוחקים את שלטון החוק והשוויון בפניו והדמוקרטיה, ולהוסיף עליה ביטול של הקלון הוא מתן יד לרשע
(הרצוג. חובה מוסרית [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+העסקה עם נתניהו - נזק לאמון הציבור
11:59 17/01/22  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
העסקה המתרקמת עם נתניהו כפי שתוארה בתקשורת היא שערורייה  ▪  לאור הוויתורים שמציעים לו, העסקה מאשרת, למעשה, את טענות נתניהו שתפרו לו תיק, והנזק לאמון הציבור במוסדות המדינה הוא חמור ביותר
(נתניהו. תקף את כולם [צילום: אורן בן-חקון, פול])
+עסקה פסולה ומסוכנת
09:32 17/01/22  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
כל התיקים המנוהלים כיום כנגד נתניהו מתגמדים למול החשדות כלפיו בעסקת הצוללות, שאותו יועץ משפטי חנון ורחום, מנדלבליט, מיהר "לשחרר" את נתניהו מכל אשמה או אחריות, בטרם בדיקה או חקירה של ממש
(נתניהו. ערער את כל מוסדות המדינה [צילום: ניוטיוב])
+מי הדליף על הסדר הטיעון
09:04 17/01/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
בואו נאמין לבן כספית כאשר הוא טוען על מידע מבוסס בנוגע למו"מ של נתניהו על הסדר טיעון, בואו נאמין גם לפרקליטות ונראה איזה סלט יוצא
(נתניהו. יורק דם [צילום: אבשלום ששוני])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם יימצא לנתניהו מקום עבודות שירות שיעמוד בנטל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט נתניהו
מעל שני מיליון שקלים גויסו עד עתה לטובת בנימין נתניהו. עו"ד שחר בן-מאיר אומר כי קיים חשד לביצוע עבירות פליליות על-ידי העמותה המגייסת כסף לטובת משפט נתניהו. במכתב לעמותת מוסרי, המגייסת את מיזם מימון ההמונים, כתב (יום א', 16.1.22) כי גיוס הכספים לתשלום העונש במשפט אסור על-פי חוק ודינו מאסר שישה חדשים.
16/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יותר משני מיליון שקלים גויסו (יום א', 16.1.22) בתוך שעות ספורות בקמפיין גיוס המונים שהשיק איש התקשורת ינון מגל לטובת מימון ההליכים המשפטיים של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו. לאחר מספר שעות הודיעו אנשי הקמפיין כי בשל עומס גולשים הם נאלצים להעלות את הקמפיין על שרתים ממוחשבים נוספים, כדי שניתן יהיה לעמוד בעומס.
16/01/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
- השקר כבר בפעולה. נו, לועגים הביביסטים, והיכן השוחד? וראוי להשיב להם: אתם קניתם אותו תמורת הודאתו של בנימין נתניהו בהאשמות פליליות חמורות של מרמה והפרת אמונים. זה ה"קח ותן", שהוא מכעיס ולא צודק, אבל מקובל. שום אישום בשוחד לא נמחק. הוא נמכר כדין אם אכן תתממש עסקת הטיעון.
16/01/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
"מדי פעם הוא נתקל באמת, אך מיד מתאושש וממשיך הלאה" - הגדיר וינסטון צ'רצ'יל, בלשונו החדה, את אחד מיריביו. כמה שזה נכון לגבי משפט נתניהו, מכל הכיוונים. תומכיו ומתנגדיו, חסידיו ומבקריו, מי שבעד הסדר ומי שנגד הסדר - כמעט כולם מדברים מתוך פוזיציה, והאמת יושבת לה לבד בחושך. כפי שכבר ציינתי, זה מתחיל מהדבר הכי בסיסי: "שלושה כתבי אישום" - הוכחה לשחיתות בעיני המתנגדים, הוכחה לתפירת התיקים בעיני התומכים. והאמת? כתב אישום אחד ובו שלושה אישומים.
16/01/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - נפילה, שערורייה, להתעמר ולהפקיר, בדרך לחוות החיות וזעקי, ארץ אהובה "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת ואושר שבוע טוב וט"ו בשבט שמח
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il