|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
מי באמת מתקפל [צילום: מסך]
שישה בשישי / מה באמת קורה במשפט נתניהו

התעמולה של נתניהו ותומכיו - מול המציאות העובדתית

איש אינו יודע האם יהיה הסדר טיעון עם בנימין נתניהו, אך מערכת התעמולה בסביבתו כבר עובדת שעות נוספות כדי להסביר מדוע הסדר כזה יהיה ניצחון עבורו מול טענות אלו, אנחנו מציגים את העובדות
21/01/2022  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   משפט נתניהו   |   תגובות


"הפרקליטות מתקפלת"
צוות התביעה בתיק [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

אם אביחי מנדלבליט יסכים לוותר על האישום בשוחד בתיק 4000 ולהמיר אותו במרמה והפרת אמונים; אם הוא יסכים למחוק לחלוטין את האישום בתיק 2000; אם הוא עומד על הרשעה במרמה והפרת אמונים בתיק 1000; אם העונש יהיה לכל היותר תשעה חודשי עבודות שירות, קנס וקלון – בהינתן כל אלו, אנחנו שומעים מחסידי בנימין נתניהו, הרי שהפרקליטות התקפלה.

עכשיו בואו נראה את העובדות. כתב האישום המקורי כולל עבירת שוחד אחת ושתי עבירות של מרמה והפרת אמונים. אם תהיה עסקה, נתניהו יודה בשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים. בהחלט נכון שהעבירה העיקרית יורדת, והעונש יהיה קל בהרבה מאשר בהרשעה לאחר ניהול הליך. אבל נתניהו הרי היה זה שבמשך שנים הצהיר ש"לא יהיה כלום כי לא היה כלום"; הכריז שיילחם עד הסוף ושאין מה לדבר על הסדר טיעון; האשים את המשטרה והפרקליטות בתפירת תיק נגדו; טען שמדובר במהלך פוליטי נגד הימין. ואחרי כל זה, הוא יודה בשניים מבין שלושת התיקים. אז מי באמת מתקפל? מי שאמר שהיה הרבה ומסתפק בפחות, או שאמר שלא היה כלום ונאלץ להודות בלא-מעט?

"הפיכה שלטונית"
"להדיח ראש ממשלה" [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

מנדלבליט היה מזכיר ממשלתו של נתניהו והמועמד המועדף עליו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה; היה צורך בפסק דין של בג"ץ כדי להדוף את הטענה שהוא פסול לתפקיד בשל קרבתו לנתניהו. בן-ארי הייתה ראש הצוות שהכין והגיש את כתב האישום נגד אהוד אולמרט, יריבו המר של נתניהו. אז את ההפיכה חוללו האיש של נתניהו ומי שבסופו של דבר הכניסה לכלא את אולמרט?

אביחי מנדלבליט, שי ניצן, ליאת בן-ארי ואנשיהם ביצעו הפיכה שלטונית. הם הגישו כתב אישום חסר בסיס נגד ראש הממשלה המכהן, כדי להדיח אותו ולהוריד מן השלטון את מחנה הימין. וכעת מנדלבליט מתעקש על קלון, כדי להבטיח שנתניהו לא יחזור לחיים הפוליטיים. זוהי אחת הטענות המרכזיות של תומכי נתניהו.

עכשיו בואו נראה את העובדות. מנדלבליט היה מזכיר ממשלתו של נתניהו והמועמד המועדף עליו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה; היה צורך בפסק דין של בג"ץ כדי להדוף את הטענה שהוא פסול לתפקיד בשל קרבתו לנתניהו. בן-ארי הייתה ראש הצוות שהכין והגיש את כתב האישום נגד אהוד אולמרט, יריבו המר של נתניהו. אז את ההפיכה חוללו האיש של נתניהו ומי שבסופו של דבר הכניסה לכלא את אולמרט?

נניח שמנדלבליט נסחט בידי ניצן על-רקע פרשת הרפז, כמו שיש הטוענים. כיצד יסבירו את העובדה שמנדלבליט היה הפחות-מחמיר בין כל מי שטיפלו בתיקי נתניהו? ואם מנדלבליט כל כך היה רוצה להפיל את נתניהו, כל שהיה צריך לעשות הוא להורות על חקירתו באזהרה בפרשת הצוללות. אין ראש ממשלה ישראלי שהיה שורד חשד לשחיתות בלב-ליבו של קודש הקדשים הביטחוני, בכלי הנשק האמור להבטיח את הישרדותה של המדינה. אבל מנדלבליט אפילו לא אישר לחוקרים לגבות מנתניהו עדות פתוחה, שלא לדבר על חקירתו באזהרה. ואילו הקלון הוא מתבקש מעצם עבירת המרמה והפרת האמונים, כפי שפסקו שוב ושוב בתי המשפט. אז איפה כאן ההפיכה?

"התקשורת שותפה להפיכה"
ברוך קרא ואביעד גליקמן בפתיחת המשפט

על פי החשיבה העקומה והמסוכנת של תומכי נתניהו, גם בוב וודוורד היה הולך לכלא בשל השימוש במידע שקיבל בפרשת ווטרגייט מ"גרון עמוק" – המשנה לראש ה-FBI, מארק פלט. הגישה הזאת שלהם היא כמובן אופורטוניסטית לעילא: אין להם שום בעיה עם הדלפות נגד יריביו של נתניהו. אלא מאי? נגדם, משום מה, אין חקירות

התקשורת ברובה הגדול שמאלנית, עוינת את הימין ובמיוחד את נתניהו ולכן היא התגייסה להפיל אותו. במסגרת זו, עיתונאים רבים קיבלו מן הפרקליטות הדלפות אסורות ושיתפו פעולה במהלך המכוון לבצע הפיכה שלטונית, ויש להעמידם לדין על כך. ואילו כאשר המשפט החל, הם מדווחים בצורה חד-צדדית לטובתה של הפרקליטות ומתעלמים מן הקשיים שעולים בדבריהם של עדי המפתח. כך – לפי הנרטיב החוזר ונשנה בפיהם של תומכי נתניהו.

עכשיו בואו נראה את העובדות. קודם כל, מאחר שכל הטיעון הזה מבוסס על טיעון ההפיכה השלטונית, הוא ממילא קורס כאשר מתברר שאין כל יסוד לאותה טענה. אבל לא נעשה לעצמנו חיים קלים, אלא נתמודד איתו לגופו.

אכן, רוב התקשורת הישראלית נוטה לשמאל – כמו התקשורת במדינות רבות אחרות ובראשן ארה"ב; אולי יש משהו במקצוע הזה שמושך יותר ליברלים. אבל נתניהו היה ראש הממשלה 12 שנים רצופות, כך שבמבחן התוצאה – התקשורת לא ממש השפיעה על הבוחרים, שרובם אנשי ימין מזה שנים רבות. חוץ מזה, לנתניהו יש היום עיתון (ישראל היום) וערוץ טלוויזיה (ערוץ 14) המדבררים אותו בלא כל מסננת. זה מעולם לא היה בישראל (היו עיתונים של מפלגות, לא בעלי נאמנות לאדם אחד) ודומני שלא קיים בשום מדינה דמוקרטית. הם לא משפיעים? כנראה בשל איכותם הירודה והטייתם הברורה.

לגבי ההדלפות: אכן, החוק אוסר אותן – אבל לא אוסר לפרסם אותן. כלומר: העבירה היא של המדליף, לא של העיתונאי. על-פי החשיבה העקומה והמסוכנת של תומכי נתניהו, גם בוב וודוורד היה הולך לכלא בשל השימוש במידע שקיבל בפרשת ווטרגייט מ"גרון עמוק" – המשנה לראש ה-FBI, מארק פלט. הגישה הזאת שלהם היא כמובן אופורטוניסטית לעילא: אין להם שום בעיה עם הדלפות נגד יריביו של נתניהו. אלא מאי? נגדם, משום מה, אין חקירות.

ולבסוף – סיקור המשפט. ככל שאני רואה, הן באולם והן בפרסומים ממנו, הדיווחים הוגנים ומדויקים. נכון, לא כל עיתונאי נמצא כל הזמן באולם; יש עוד משימות וזכותן של מערכות להחליט מי יהיה מתי והיכן. אבל אין טיוח של קשיי התביעה ואין העלמה של הישגי ההגנה. מה שכן יש, הוא בדיוק המצב ההפוך: שופרותיו של נתניהו, כולל עיתונאים עם ובלי מרכאות, מדווחים בצורה סלקטיבית ולעיתים מעלימים את החלקים שאינם נוחים לו. הם אף מגדילים לעשות: אם עד תביעה מסוים אומר דברים הפוגעים בנתניהו – הוא שקרן גמור; אבל יש לקבל את דבריו כתורה מסיני אם הם מסייעים לנתניהו. אם תרצו, שידור ישיר של סיקור מוטה ובוטה. אז מי כאן שותף לְמה?

"תפירת תיקים"
לא נמצא אף צדיק בין החוקרים? [צילום: פלאש 90]

נזכיר שמפכ"ל המשטרה בעת חקירת תיקי האלפים היה רוני אלשיך – חובש כיפה סרוגה, איש השב"כ ומי שנתניהו מינה לתפקיד. אז גם הוא, כמו מנדלבליט, הפך להיות שמאלני החותר תחת נתניהו? ונניח שהמפכ"ל, ראש אגף החקירות ומפקד להב 433 רוצים להפיל את ראש הממשלה; הם אוספים את הראיות? הם חוקרים את העדים? הם מנתחים את המסמכים? הם בוחנים את המדיות הדיגיטליות?

על-פי הטענה הזאת, החוקרים והפרקליטים והבכירים – כולם ידעו שאין ממש בחשדות נגד נתניהו. אבל הם פעלו בצורה מכוונת, כולל תוך שימוש באמצעים פסולים ואף בלתי חוקיים, כדי לתפור לו תיק. ולמה הם עשו את זה? נחזור לסעיף 2: כי הם שונאי נתניהו ואויבי הימין, ורצו להפיל ראש ממשלה ימני חזק המקדם מדיניות שאיתה אין הם מסכימים.

עכשיו בואו נראה את העובדות. על מנדלבליט כבר דיברנו. נזכיר שמפכ"ל המשטרה בעת חקירת תיקי האלפים היה רוני אלשיך – חובש כיפה סרוגה, איש השב"כ ומי שנתניהו מינה לתפקיד. אז גם הוא, כמו מנדלבליט, הפך להיות שמאלני החותר תחת נתניהו? ונניח שהמפכ"ל, ראש אגף החקירות ומפקד להב 433 רוצים להפיל את ראש הממשלה; הם אוספים את הראיות? הם חוקרים את העדים? הם מנתחים את המסמכים? הם בוחנים את המדיות הדיגיטליות?

אחריהם נמצאים הפרקליטים המלווים ופרקליטת המחוז וכל בכירי פרקליטות המדינה, עד לפרקליט המדינה וליועץ המשפטי לממשלה. בסך-הכל מדובר במאות חוקרים (הן במשטרה והן ברשות ניירות ערך) ופרקליטים. שיהיה ברור: ההתנהלות של חוקרים בלהב 433, בפיקוח מפקדיהם ובליווי הפרקליטות, הייתה מזעזעת ומחייבת שידוד מערכות יסודי. אבל יש פער גדול מאוד בין זה לבין תפירת תיקים. כל אותם מאות מעורבים עשו יד אחת? לא נמצא שם אפילו תומך אחד של נתניהו, שידליף למישהו בתקשורת איזה מעשה נבלה מתחולל? ארבע שנים אחרי החקירה, כאשר חלק מן החוקרים כבר אינם במשטרה, עדיין לא נמצא אף צדיק שכזה? או שמא השתיקה הזאת מלמדת שאין מה להגיד, כי לא הייתה שום תפירה?

"קבעו את תוצאות הבחירות"
מדוע הוא הקדים את הבחירות [יונתן זינדל, פלאש 90]

בבחירות לכנסת ה-21, באפריל 2019, מיד לאחר פרסום כתב החשדות, קיבל הליכוד 35 מנדטים – עלייה של חמישה לעומת הבחירות הקודמות. בבחירות לכנסת ה-22 בספטמבר 2019, לפני הגשת כתב האישום, ירד הליכוד ל-32 מנדטים. במרס 2020, חודשיים אחרי הגשת כתב האישום, הוא שב ועלה ל-36 מנדטים. השנה, עמוק בתוך המשפט, הליכוד ירד ל-30 מנדטים

זהו טיעון חדש יותר, על פיו עצם זימונו של נתניהו לשימוע באשמת שוחד קבע את תוצאות הבחירות לכנסת ה-21 באפריל 2019 ולכנסת הנוכחית במרס אשתקד. הסיבה: פחות אנשים הצביעו בעד מי שמואשם בשוחד ובעד המפלגה בראשה עמד. במצב של כמעט תיקו בין הגושים, לכל מנדט יש חשיבות רבה – ודי היה בכך שמנדט או שניים נגרעו מן הליכוד או ממחנה הימין, כדי להכריע את התוצאות.

עכשיו בואו נראה את העובדות. הבחירות לכנסת ה-21 התקיימו באפריל 2019, שישה שבועות אחרי פרסום כתב החשדות נגד נתניהו, כי כך קבע נתניהו. בדצמבר 2018 אמר ניצן, כי ההכרעה בתיקי נתניהו קרובה. נתניהו ניסה למלכד את הפרקליטות ולמנוע את ההודעה על הגשת כתב אישום כפוף לשימוע. אחרי שהכריז שאין לו בעיה לעמוד בראש קואליציה בת 61 ח"כים, הוא ביצע פניית פרסה והחליט ללכת לבחירות – כמעט מיד אחרי דבריו של ניצן. מנדלבליט והפרקליטות לא נפלו בפח ושמרו על לוח הזמנים המקורי, ואכן ההודעה פורסמה שישה שבועות לפני הבחירות. כלומר, הסיבה והמסובב היו הפוכים מכפי שטוענים אנשי נתניהו.

הבחירות האחרונות התקיימו בעיצומו של משפט נתניהו, והפעם לאיש לא יכול להיות ספק מי גרם להן. נתניהו הפר את ההסכם הקואליציוני עם בני גנץ, מנע את העברת התקציב במועד וחייב את המדינה ללכת לבחירות. הוא יכול היה להמשיך ולהיות ראש הממשלה ולאחר מכן ראש הממשלה החליפי, בעוד משפטו מתנהל. איש לא היה מונע זאת ממנו, אחרי שבג"ץ אישר שהוא יכול להרכיב ממשלה. אבל נתניהו, כמו נתניהו, לא עמד במילתו ואפילו עיגון ההסכם בחוק יסוד הממשלה ובחוק יסוד הכנסת לא הצליח למנוע ממנו להפר אותו.

עכשיו נראה את תוצאות הבחירות. בבחירות לכנסת ה-21, באפריל 2019, מיד לאחר פרסום כתב החשדות, קיבל הליכוד 35 מנדטים – עלייה של חמישה לעומת הבחירות הקודמות. בבחירות לכנסת ה-22 בספטמבר 2019, לפני הגשת כתב האישום, ירד הליכוד ל-32 מנדטים. במרס 2020, חודשיים אחרי הגשת כתב האישום, הוא שב ועלה ל-36 מנדטים. השנה, עמוק בתוך המשפט, הליכוד ירד ל-30 מנדטים. מי ששוב ושוב לא הצליח להרכיב ממשלה היה נתניהו, בעיקר משום שכבר לא נותר לו את מי להוליך שולל. לנפתלי בנט, גדעון סער ואביגדור ליברמן לא הייתה בעיה לשבת בממשלת ימין של הליכוד בראשותו של כל אדם מלבד נתניהו; כתב האישום נגדו רק נתן להם את העילה לממש את חוסר האמון כלפיו. אז מי באמת הוביל את הליכוד לאופוזיציה?

"התיק קורס"
חפץ. הרושם עשוי להשתנות [יונתן זינדל, פלאש 90]

אפשר להפוך את הטענה על פיה: ההגנה רואה את העדים ואת המסמכים, מבינה שיש לה בעיה קשה וממהרת לחתום על הסדר לפני שיהיה מאוחר יותר. גם להגנה עדיף שפילבר לא יעיד ולא יספר כיצד נתניהו הורה לו לסייע לשאול אלוביץ. אז למה את האפשרות הזאת אנחנו לא שומעים מהצד של נתניהו?

אילן ישועה הסתבך והתגלה כשקרן. אנשי וואלה האחרים הם חבורת שמאלנים. ניר חפץ עזר להגנה. תיק 4000 מתפורר ולכן הפרקליטות ממהרת לחתום על הסדר טיעון, לפני ששלמה פילבר יעלה על דוכן העדים והיא תתבזה עוד יותר. גם את זה אנחנו שומעים ללא הרף, למעשה כמעט מאז תחילת דיוני ההוכחות וביתר שאת בימים האחרונים.

עכשיו בואו נראה את העובדות. דברים כאלה יכולים לצאת מפיהם של המשתייכים לשלוש קבוצות, שהמשותף להן הוא הפוזיציה המוקדמת והנחרצת בזכותו של נתניהו: מי שבכלל לא נמצאים באולם וניזונים מדיווחים מקוטעים, מי שנמצאים באולם ומדווחים לא בהתאם למציאות אלא בהתאם לפוזיציה, ומי שאין להם מושג כיצד מתנהלים משפטים פליליים בכלל ומגה-תיקים בפרט.

מי שנמצא באולם, מדווח בהגינות וצבר ניסיון, יודע שמדובר בשלב מאוד מוקדם של התיק. אומַר זאת שוב: עסקינן בפאזל בן 1,000 חלקים, שאין לו תמונה מדריכה ושאין אפילו הסכמה מה רואים בו, ועד כה ראינו אולי 30 חלקים. כל עד נשמע בחקירה הראשית מצוין לצד שהביא אותו, והרושם עשוי להשתנות בחקירה הנגדית. מה שנכון לגבי ישועה, חפץ ויתר עדי התביעה – יהיה נכון גם לנאשמים, אם וכאשר יעידו. זה עוד יותר תקף כאשר מדובר בעדי מדינה (וישועה היה למעשה עד מדינה), כי הרי אלו עבריינים שהצילו את עורם באמצעות עדותם. שום עד אינו עומד בפני עצמו והתמונה הכוללת היא המכריעה. ב-65 ימי ההוכחות שהתקיימו עד היום, היו הישגים וכשלונות לשני הצדדים. וזה בסדר גמור: כך מתנהל הליך משפטי אמיתי.

חוץ מזה, אפשר להפוך את הטענה על פיה: ההגנה רואה את העדים ואת המסמכים, מבינה שיש לה בעיה קשה וממהרת לחתום על הסדר לפני שיהיה מאוחר יותר. גם להגנה עדיף שפילבר לא יעיד ולא יספר כיצד נתניהו הורה לו לסייע לשאול אלוביץ. אז למה את האפשרות הזאת אנחנו לא שומעים מהצד של נתניהו?

תאריך:  21/01/2022   |   עודכן:  21/01/2022
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התעמולה של נתניהו ותומכיו - מול המציאות העובדתית
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באום
21/01/22 08:52
2
מגיב ותיק
21/01/22 10:22
3
דב אנשלוביץ
21/01/22 11:15
4
הטוב
21/01/22 12:06
5
אהוד פרלסמן
21/01/22 12:29
6
טירה
21/01/22 12:43
7
עובדות
21/01/22 12:47
8
עובד 1
21/01/22 13:32
 
עובד 1
21/01/22 15:16
9
ע_הראל
21/01/22 15:00
10
טירה
21/01/22 15:51
11
ירובעל
21/01/22 16:34
12
ינקה
21/01/22 18:09
13
חגי
22/01/22 02:44
14
יואב יצחק תתבייש
22/01/22 08:58
15
צ׳ורבה
23/01/22 12:44
16
ישראל בר-ניר
25/01/22 06:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט נתניהו
הסדר טיעון עם בנימין נתניהו חייב לכלול קלון - אומר (יום ה', 20.1.22) המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, מומי למברגר. זוהי התייחסות פומבית ראשונה של אחד מבכירי הפרקליטות למו"מ עם ראש הממשלה לשעבר על הסדר אפשרי במשפטו.
20/01/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש האופוזיציה, ח"כ וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, נפגש (יום ד', 19.1.22) פעם נוספת עם פרקליטיו ועל פי ההערכה הסיכויים שיחתום על הסדר טיעון עם המדינה בתיקי האלפים קטן מאוד. זאת, בעיקר בשל ההערכות כי הצדדים לא יגיעו לסיכומים עד לפרישת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מתפקידו.
19/01/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
משפט נתניהו: אנחנו נמצאים עכשיו בעיצומו של עידן הספקולציות, אולם כבר התברר כי ההר הגדול של כתבי האישום נגד נתניהו, הוליד... עכבר. ומשהוצא משם הסעיף העוסק בשוחד, גם עכבר איננו, ובקושי זיקית. סעיף השוחד הנורא הפך להיות אובייקט למשא-ומתן, שוק מחנה יהודה... עובדה זו היא שסימלה, יותר מכל טיעון כזה או אחר, את המציאות המשפטית הנכונה והעכשווית: אין שוחד. גם לא היה. בפועל ברור כי שילובו בכתב האישום בתיק 4000 היה דבר שקר... ולכל התוהים על מהלכי הפרקליטות, ראו באיזו קלות הוא נמחק על-ידי הנושאים והנותנים.
19/01/2022  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
אני לא קיצוני, מצדד בדרך הביניים, אני לא טהרן באתיקה, ביחסי חוץ ובכלכלה, אבל בכמה נושאים אני לא מסכים בשום פנים לפשרות. אני מתנגד נחרצות לתספורות באגרות חוב של חברות של אילי הון, שממשיכים להיות מילירדרים ורק כלפי בעלי אגרות החוב הם רוצים לעשות תספורות. אותו דין לגבי הסדרי נושים עם אילי הון שבהם הבנק מוותר אפילו על 90% מהחוב, בעוד שהבנק לא מוכן לוותר דבר על החוב של עוסקים קטנים, כפי שנוכחתי פעמים רבות, כשעסקתי בהבראה פיננסית של חברות.
19/01/2022  |  יעקב קורי  |   יומני בלוגרים
לפי ynet עסקת הטיעון עם בנימין נתניהו לא תסתיים בימי ד"ר אביחי מנדלבליט אלא על-ידי פרקליט המדינה עמית וייסמן.
18/01/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il