|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
אין קיפאון ואין שגרה [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
תחזית אסטרולוגית תקופתית

מדינת ישראל משנה פניה

בתחילת מרס מעלה קריטית במפת המדינה המורה על נפיצות גבוהה. ייתכן שהדבר יתחיל לערער סופית את הממשלה. אי-נוחות מתפתחת לרעידת אדמה המערערת את היסודות הבטוחים של כל מוסד משמעותי למסגרת המדינה. וגם: תחזית למשטרת ישראל ולבנימין נתניהו
27/01/2022  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

ברשימות האחרונות כתבתי לכם על מצב המדינה, לקראת הגעתו של כוכב פלוטו (ירחי) לציר 4-10 בהורוסקופ של מדינת ישראל. קישרתי את מעברו של הפלוטו בשנים 2021-2002. הזכרתי לכם את היציאה/הבריחה מלבנון שהביאה להתנחלות החיזבאללה בדרום לבנון. עליית אריק שרון להר-הבית שמתחילה את האינתיפאדה השנייה בסוף ספטמבר 2000 (הכרת תודה של הפלשתינים להסכמי אוסלו, על כך אכתוב ברשימות הבאות, בעיקר על ניסיונות ההנשמה לתהליך) ובהמשך מאורעות אוקטובר - התקוממות ערביי מדינת ישראל עם תעודת זהות כחולה.

כוכב פלוטו, המגיע כבר בחודשים הקרובים (למשך שנתיים-שלוש, פחות או יותר) לציר 4 המסמל את הבסיס שלנו כעם במדינת ישראל, ציר 4 הוא הבית; העם, הביטחון של כולנו. התשתית עליה בנויה המדינה, מדינת ישראל שלנו. הגעתו של כוכב פלוטו (ירחי) מערערת, לצערנו הרב, את הביטחון בכל המישורים במדינה. האינתיפאדה למעשה כבר הרימה ראש עם פעולות טרור, סכינאות, אבנים בהווה, ובהדרגה ה"חוויה" הלא-נעימה של טרור החלה להיות נוכחת בחיינו כמעט יום-יום. בזמן כתיבת שורות אלו, המלחמה על הנגב (אבנים על המסילה, מכות פציעות וכו'). רוב האירועים לא מדווחים בתקשורת, אבל זה משהו שעלול להמשיך ולהתפתח ולהכאיב מאוד, כשיתחיל להגיע לכל מקום! והלוואי שאתבדה.

בתחילת מרס מצטרפים ונוס ומארס לכוכב פלוטו ומגיעים לדיוק 03.03.22 על מעלה קריטית במפת המדינה. פעולת טרור? הנפיצות גבוהה. ייתכן גם שזה יתחיל לערער סופית את הממשלה הנוכחית. הירח של מפת הממשלה נמצא ב-29 מעלות סרטן (ירח בטל), ממולו בדיוק יתייצבו הפלוטו, מארס וונוס. במפה המשותפת של מדינת ישראל ומפת הממשלה (השמש של הממשלה צמודה לאורנוס של המדינה). כוכב פלוטו (ירחי) שיגיע ל-28 מעלות במזל גדי בחודשים פברואר-מרס 2022, יהיה בזווית 45 לציר 4 (4-10) ואליו יצטרפו כאמור המארס והוונוס. לא בשורה טובה לממשלת בנט-לפיד. כוכב סאטורן (שמשי) יהיה בזווית 45 מעלות לציר 2-8...הם מתכווצים? תרתי משמע. בפני מי ששאל אותי לאורך החודשים האחרונים, ציינתי שהממשלה תקרוס אל תוך עצמה. כלומר, מישהו מתוך הקואליציה יגרום לה להתפזר. הפלוטו שיגיע ייצור היבט צמידות ליופיטר במפת הקומפוזייט (ממשלה ומדינה) – סמל, בין השאר, לפשיטת רגל. אורנוס/נפטון על ציר 1-7 מלווה את המפה גם על המוקד וגם על מעגל הקארמה. כלומר, החלטות שיתקבלו ייתקלו בבעיה של מימוש. ניירות עם הרבה סעיפים והרבה מילים שאין בהם ממש.

בנוסף, השנה, כוכב מארס יהיה בנסיגה במזל תאומים וייפגש עם כוכב אורנוס בהורוסקופ של המדינה באוקטובר 2022. תחילה דשדוש של כוכב מארס במעלה 25 תאומים, עליה גם יעצור ויתחיל בנסיגה. אלה ימים של "פיצוץ". מלחמה בפתח? (הדגש בעיקר על הימים 21.10.22-09.11.22) אחר כך הנסיגה תמשיך ותיעצר ב-13.01.2023 ואז המארס יחזור לאט-לאט להילוך קידמי, שישתחרר רק בפברואר 2023.

(היסטוריה: לאורך השנים, מלחמות ומבצעים התרחשו בשנה שבה המארס היה בנסיגה. (1948, 1956, 1967 ועוד). מלחמת יום כיפור ב-1973 (שבה אנחנו הותקפנו) הייתה בתוך רצועת הזמן של מארס בנסיגה, בהמשך כשהמארס עצר ושינה מגמה. צה"ל הצליח לשנות את המגמה שהייתה שלילית עבורנו, וסיים את המלחמה הקשה בניצחון אחרי אבידות קשות. כלל אסטרולוגי: התחלת פעולה כלשהי בזמן נסיגה, בעיקר נסיגת מארס, אינה מביאה לתוצאה המבוקשת. המסקנה: אסור להתחיל מלחמה (וגם עבודה, עסק או פרויקט) בזמן נסיגת מארס, אם רוצים לנצח או להצליח.

כל האירועים הבולטים שציינתי השנה, מתרחשים בזמן שכוכב פלוטו (ירחי) על ציר 4 של המדינה. ו"לחיזוק", על מעגל הקארמה במפת המדינה מגיעה נקודת אמצע של אורנוס/פלוטו (שמשיים) על ציר 1-7. אחרי שכוכב נפטון היה שם על ציר 4-10 ושמר באופי הפסיבי שלו שלא נאבד עשתונות. הנפטון מתקדם ומשאיר אותנו סופית עם 1-7. בלי תמיכה, כשכל מחויבות היא על תנאי. אני חוששת שאלה שנים קריטיות לתחושת הלכידות והערבות ההדדית בינינו לבין עצמנו כעם היהודי במדינה שלו. תשכחו משגרה.

כוכב פלוטו מסמל חשיפה של כל מה שלא גלוי ומתרחש מתחת לפני השטח. מעברו במזל גדי (המסמל מוסדות, ממשלה וכד') גורר אי-נוחות שמתפתחת לרעידת אדמה המערערת את היסודות הבטוחים של כל מוסד משמעותי למסגרת המדינה. פלוטו מביא למאבקי כוח, ומציף את הריקבון, את ה"סודות", התנהלות כספית לא ראויה, ובקיצור - את כל השקרים שהפכו להיות התשתית של מוסדות אלה כדי לבצר לעצמם עמדות כוח והשפעה.

כוכב פלוטו לא יוותר עד שהכל ייחשף, ובהדרגה אנחנו נפגשים (חלקנו גם נדהמים מכך) במה שמתרחש בכל המוסדות (ואתם הקוראים האינטליגנטים, יודעים בדיוק לאיזה מוסדות הכוונה. בהמשך הרשימה אביא את ההורוסקופ המסמל את המשטרה. במאמרים שנכתבו בשנה האחרונה, כתבתי לכם על השינויים הצפויים שיביאו לשינויים דרמטיים במשרד המשפטים, בבית המשפט העליון ובפרקליטות), שהחליטו על דעת עצמם שהם האליטה (גדי) ושרק הם יודעים מה נכון לאזרחים. כמו כירורג שמטפל ומנקה ביסודיות פצע שיש בו מוגלה, כדי לעזור להבראה, כך כוכב פלוטו, באובססיביות, אחרי שנחשף להתנהלות ההרסנית ואולי גם פלילית, יסיים את הניקיון, ויביא את השינוי. כך יפעל (כוכב פלוטו) במעברו על מפת מדינת ישראל. בזמן שיעבור על ציר 4-10 הוא ישפיע גם על ציר 1-7 ואז פלוטו (שמשי), יעזור לעבור את ההינתקות ממה שצריך להסתיים, ישחרר אותנו עם תוכניות חדשות לעתיד. החלטות שיביאו התחלות חדשות. כוכב פלוטו (שמשי) יחזק אותנו להתמודד עם השינויים, אולי גם לאובדן, אבל עם כל הכאב הכרוך בכך יאפשר התחדשות. כוכב פלוטו הוא למעשה עוף החול. השורף את עצמו וקם לתחייה מחדש.

החולשה של התקופה, חוסר יציבות מתמשך (כל עוד הממשלה הנוכחית ממשיכה, הבעיה מתחדדת מאחר שאין לה תמיכה. הכוכבים כולם על ציר 1-7 כשתקום ממשלה חדשה, בקרוב, נבחן את השילוב שלה עם המדינה ונבין אם תהיה לה תמיכה, מהלך שיוכלל לעזור לשינוי בעיקר בתהליך קבלת ההחלטות) תקשה על תכנון לטווח הארוך. הפלוטו יביא איתו שינוי עמוק, החלטות שיתאמו רק לטווח קצר. חשוב יהיה לשמור על אופציות פתוחות בניהול המדינה. סדר יום גמיש, שיהיה לצערנו מלווה גם בחילוקי דעות (עימותים).

במבחן התוצאה, מיקומו של כוכב פלוטו יביא לשינוי במסגרות חשובות המשפיעות על המדינה. חשוב יהיה להבין מה כבר לא רלוונטי יותר לקיומה ולשמירה על הצביון של מדינת ישראל ולהסתגל לכך. ההחלטות שיתקבלו יהיו על בסיס רציונאלי ענייני. בעיקר אחרי ניקיון כל מוסד, תאגיד, ארגון שיש לו בסיס ארוך (כנראה גם רקוב) הנכנס לכותרת "מוסדות המדינה".

דוגמה רלוונטית: משטרת ישראל

ההיערכות להקמת משטרת ישראל החלה כחצי שנה לפני הקמת המדינה, על-ידי צוות שבראשו עמדו יחזקאל סהר ועוזרו יוסף נחמיאס. ב-15.05.1948, מינה שר המשטרה בכור שלום שטרית את יחזקאל סהר למפכ"ל הראשון. המשטרה למעשה החלה לתפקד ברגע שהסתיים המנדט הבריטי, עם סיום תפקידה של משטרת המנדט.

הצבתי מפה למשטרת ישראל, חצות 15.05.1948. האופק במזל דלי, ובאורח פלא, עם החשיפה של דרך ההתנהלות באמצעות תוכנות הריגול "פגסוס", כוכב סאטורן הגיע לאופק, סאטורן (שמשי) שיתקדם גם לצירים 1-7 באפריל מאי 2022. המשמעות, ניהול משברים! כוכב אורנוס הנמצא במזל שור, עבר כבר על מעלה 14 במהלך 2021, וכבר גרם לאי נוחות גדולה כשנחשפו דרכי החקירה של המשטרה. כוכב אורנוס שמשי על ציר 4-10, באמצע 2022, יגיע למעלה 14, ובמהלך 2023 יגיע למוקד 4. משטרת ישראל תעבור מהפך, שינויים שירעננו ויעצבו אותה מחדש.

במפה המשותפת של המשטרה עם מדינת ישראל כוכב נפטון (ירחי) נמצא על ציר 4-10. מבוכה! המציאות מציגה שיש משהו שקורה מתחת לפני השטח, לא ברור איך הדברים ייפתרו. המתח חזק, למרות הניסיונות לייפות דברים, יהיה קושי לקבל החלטה. נשמע "הכל יהיה בסדר" אבל אין תמיכה ואין אמון. זוהי "מריחה" בתהליכים של קבלת החלטות. אכזבות מההתנהלות יגיעו בזו אחר זו. אם ינסו לחזור על התנהגות העבר, מובטחת להם מלכודת. יהיה עליהם להתעשת ולהבין שגם משטרת ישראל, כמו שאר המוסדות, יצטרכו להמציא את עצמם מחדש. בה בעת, במהלך 2023, נקודת הביניים של אורנוס/פלוטו על ציר 4-10 מבטיחה שאט-אט ישקמו את האמון בין הציבור לבין המשטרה. וכל זה גם אחרי שכוכב אורנוס ב-2023 יעבור על השמש המשותפת ויעזור לשינוי מהמסד עד הטפחות.

זו עוד דוגמה למהלכו של כוכב פלוטו (ירחי) על ציר 4 במדינה. שכתבתי עליו בחלק הראשון ברשימה הזאת.

ברשימה הבאה, אציג לכם דוגמאות נוספות, לגופים שאיבדו את הכיוון שלהם, בלשון המעטה, ויעברו גם הם מהפך כדי ש"יחזרו למסלול", בהשפעת כוכב פלוטו (ירחי) שהחל להשפיע על אופיה של מדינת ישראל במהלך 2024-2022.

ומה עכשיו אצלנו?

התבוננות על מפות החודשים הקרובים (פברואר, מרס, אפריל) (חזרת ירח) של מדינת ישראל ממחישה את האווירה העכורה, האנדרלמוסיה ואי-השקט המלווים את אזרחי המדינה.

במהלך ינואר 22- אמצע פברואר, האזרחים חווים הפסדים כספיים, תחושה של הונאה שצוברת תאוצה, הרבה כעסים על כך שמביאים את בעלי העסקים למצב פיננסי גבולי לצד הפסדים. השלוחה של הממשלה, משרד האוצר, מתנהלת בדרך ספקולטיבית והרסנית, שגוררת חוסר יציבות. סימני השאלה הכלכליים יעלו על הדרך המוזרה ואולי הכוחנית שבה האחראים על האוצר פוגעים באזרחים, בעיקר בעצמאים ובבעלי העסקים הקטנים.

מאמצע פברואר עד אמצע מרס 22' המתחים והאכזבות מהממשלה ממשיכים בגלל חוסר היציבות המתמשך. הקשיים בעסקים, העלולים לגרור אי-שקט במדינה, ייתכן שיתבטאו במחאות שיגיעו מצד כל מיני מגזרים במדינה. הרבה אנשים מסתגרים בביתם, מבחירה או מאילוץ (חולי או בידוד). ההצגה על שיתופי הפעולה בממשלה נחשפת, וזו מתחילה לאבד את יציבותה ודרכה בעיקר כשחילוקי הדעות נחשפים ברבים (ברשימות הקודמות, ציינתי שהממשלה תקרוס אל תוך עצמה). במפת חזרת הירח המשפיעה עד אמצע חודש מרס, ישפיע המקבץ ונוס/מארס/פלוטו על ציר הורוסקופ המדינה בבית 4. יש לכך משמעות מסוף חודש פברואר עד השיא ב-03.03.2022.

מאמצע מרס עד אמצע אפריל מפת חזרת הירח מצביעה על דאגה ומתחים הקשורים בילדים ובנוער. שוב הנושא הבריאותי חוזר ועולה. האם מנסים להסתיר משהו? יופיטר ונפטון בצמידות במזל דגים במפת החודש נמצא בבית 12 המסמל מאחורי הקלעים, סודות וגם בתי חולים ומוסדות סיעודיים. בנוסף חוסר היציבות הכלכלי ימשיך לתת את אותותיו.

הממשלה

הקמת הממשלה בזמן ירח בטל (הסבר מפורט ברשימה מ-01.07.21 וגם תזכורת מ-1.10.21), הבטיחה מראש שימי הממשלה קצובים. אין ממשלה שהוקמה (או כל פרויקט אחר) בזמן ירח בטל, שסיימה את הזמן הקצוב לה בחוק.

מבנה המפה של הממשלה מושפע מכוכב נפטון (ירחי). המשמעות: הונאה גלויה, והמיקום של הנפטון הירחי על ציר 3, מעיד על חוסר תקשורת בתוכה. אומנם חברי הממשלה מופיעים מול הציבור בערוצי הטמבלוויזיה עם חיוך ומספרים שהכל "גן עדן", אבל הכוכבים אורנוס ירחי/נפטון שמשי על ציר 1-7, במפה המשותפת ממשלה עם מדינת ישראל, מעידים שהם מבינים ומרגישים שאין להם תמיכה, מודעים לכך שיש בעיה, גם אם הם דוחפים אותה אל מתחת לשולחן בכל פעם שהיא חוזרת וצצה. אבל בסופו של דבר היא לא תיעלם מאליה.

כדאי לשים לב, שהמפה המקודמת של ראש הממשלה נפתלי בנט עוברת טלטלה בחודשים מרס, אפריל ומאי 2022 עם כוכב אורנוס (ירחי) על ציר 4-10, בדגש על 10 (סטטוס, עמדה, מטרה).

מפת הממשלה מעידה שהשותפות נקלעת לקשיים, המובילים לפרידה בין השותפים. האווירה של מחנק מקשה על עבודתה. המבוכה בדרך התנהלותה משפיעה על יציבותה וקיומה.

חוסר התמיכה מעלה הילוך, כשכוכב סאטורן עובר על ציר 2-8 בכמה מעגלים (במפה המשותפת של הממשלה עם המדינה) ומעיד על קושי. יש כאן ניסיון להבין האם קיימת האפשרות להמשיך ולעבוד ביחד (עם מגוון שאינו מצליח באמת להתמזג בגלל אופיין של המפלגות בממשלה). אילוצים חיצוניים יגרמו לחברי הממשלה לשאול את עצמם, מה באמת חשוב להם ועל מה מוכנים לוותר. יש להניח שכל יו"ר מפלגה שמזדהה עם האג'נדה שלו יתחיל להלחם על עמדתו, ובמשיכת החבל יתחילו למשוך כל אחד לכיוונו בלי לוותר או לפנות מקום לעבודה משותפת.

בנוסף לאורנוס/נפטון על ציר 1-7 (במפה המשותפת, ממשלה-מדינה) המחדדים את חוסר הוודאות. כוכב פלוטו (ירחי) יגיע למנעד מאתגר לציר 4, כשאליו מצטרפים ונוס/מארס. המארס גם הוא ירחי על ציר 4, ועוזר להבין שהבסיס ליציבות כבר לא קיים יותר וזה יוביל לנתק בין הממשלה לעם במדינת ישראל. פשוט להבין שצריך לשחרר גם אם זה פוגע וכואב וללכת הלאה.

בנימין נתניהו - תיקי האלפים

הקוראים הוותיקים ודאי זוכרים שציינתי כי המשפט המתוקשר החל ב-24.05.2020, בשעה 15:00, בזמן ירח בטל! המשמעות: המשפט ייפסק, יתגלגל, אבל לא יציג תכלית. כלומר בית המשפט לא יקבל את ההזדמנות להכריע.

אלה מכם ששאלו אותי בדאגה, על עסקת טיעון עם קלון, קיבלו ממני תשובה שאין סיכוי שבנימין נתניהו יסכים לעסקה שתכליתה להכתים אותו לתמיד. אם נתניהו, יסכים אי-פעם לאיזושהי עסקה, היא תהיה לשביעות רצונו שלו ושל כל אלה המאמינים בצדק. זיכרו: האמת תצא לאור (מבינה שיש ביניכם כמה מאוכזבים, בעיקר אחרי מה שהבטיחו לכם פרשנים מטעם, בטמבלוויזיה).

כרגע, סעיף השוחד מתיק הדגל 4000 נמחק, ושונה ל"הענות חריגה", שהעדים מטעם הפרקליטות עד היום, הוכיחו שגם הטענה הזו שגויה. קיימת גם נכונות לסגור את תיק 2000.

האם עקבתם כמה פעמים השופטים שלחו את הפרקליטות לתקן את כתב האישום, לחשוף מסמכים שהסתירו? כמה מביך...אכן, תיקון משהו שהחל בירח בטל לא ישנה את הקארמה.

יש הבנה ההולכת ומתרחבת, שמטרתו של התהליך לכתבי האישום הייתה פוליטית - להזיז את המנהיג שקיבל את התמיכה המירבית מהעם (כן, 30 זה יותר מ 18, 7, 6...), ההפיכה אותה לא הצליחו להשיג בקלפי צלחה בעזרת הפרקליטות והתקשורת (על האחרונה ארחיב ברשימה הבאה כעוד גוף שיעבור שינוי משמעותי, כדי לשרוד).

וכאן תזכורת מהרשימות האחרונות:
הכוכבים העוברים לאורך השנה על הצירים 4-10, 5-11, 6-12 בהורוסקופ האישי של נתניהו, מעידים על יציבות ותמיכה ללא סייג, על יכולת להתמקד במטרות לטווח ארוך.

הסטטוס שלו מוגדר, ההערכה אליו והתמיכה בו עם 5-11 חזקים מאוד. 6-12 מעידים שנתניהו יבחר לעסוק רק במה שהוא מיומן ומקצועי בו. השילוב מעיד שקשרים עם האנשים הנכונים עוזרים לאדם כמוהו, למרות שהוא מודע לכך שיש הפועלים גם מאחורי גבו, עם מידע כוזב שנחשף בסופו של דבר.

במעגל הקארמה (המציגה את המציאות), הצירים המופעלים הם 4-10, 5-11, לסירוגין עם 2-8 ו 3-9. כאן ברור שנתניהו מייצר מרחב להתפתחותו, על-פי הנורמות המקובלות. היכולת שלו לעבור ממימוש מיידי של הכישורים והאפשרויות (2-8) המיידיים והתובעניים לזיהוי פוטנציאל עתידי, תביא להצלחה שלו. הכוכבים על ציר 5-11 מעידים גם על האהדה וההערכה שהוא זוכה לה בכל מקום (גם ברחבי העולם).

המפה המשותפת של נתניהו עם מדינת ישראל מציגה התחלה חדשה (עד כה עבדתי עם מפת המנהיגות של נתניהו שהחלה ב-2009 ונמשכה ברצף עד 12.06.2021. מעכשיו, העבודה היא לפי מפת הלידה האישית, מדויקת עם כל הנתונים). המעברים על הצירים 1-7, 5-11, 3-9 מציגים יכולת ליזום ולפעול בעזרת ביטוי הכישורים שלו, המייצגים גם הרבה תמיכה והערכה למה שהוא מייצג במדינת ישראל. הדרך שיעשה תהיה משולבת בייחודיות שאינה תמיד לפי כללי המשחק. כלומר, גם הליכה נגד הזרם אם יידרש.

הפוטנציאל להצלחה טמון ביכולת שלו להפתיע עם המיומנות הפוליטית שלו, מה שמעניק לו יתרון יחסי על אחרים. המעבר על ציר 1-7, מעיד שלנתניהו יש יכולת להכיל כישלון, ללמוד ממנו בסבלנות (5-11) ולהתקדם הלאה. 1-7 גם עוזר לו להבין שכל עזרה שיקבל תהיה זמנית, מאחר שאסור שתשעבד אותו. כל שותפות תהיה רלוונטית רק לכל סיטואציה שתתעורר באותה העת.

ציר 1-7 אינו מאפשר תוכניות ארוכות טווח, אלא מצריך לבחון מהלכים והחלטות כל פעם מחדש עם פתיחות וגמישות מחשבתית החשובות להחלטות שיקבל. זהו מבנה המעיד שנתניהו יכול לבחור ולהשתחרר מהמקום שבו הוא נמצא, במועד שיתאים לו, ולנסות משהו חדש.

במעגל הקארמה, המבנה של הכוכבים הוא על הצירים 4-10, 2-8, 6-12. מעברים אלה ממליצים להמשיך את מה שכבר מוכר ולשמור עליו. חשוב לא פחות גם להשקיע ולטפח את חברי המפלגה שבראשה הוא עומד ואת שאר המפלגות התומכות בו לצד הרבה אזרחים (30 מנדטים שהצביעו לו בבחירות האחרונות, והרבה יותר בסקרים האחרונים) הכוכבים על ציר 4-10 מעידים על הרגשה של יציבות ושייכות למקום שהוא נמצא בו (נתניהו במדינת ישראל), ולהיזהר מאלה שמספרים לו סיפורים נחמדים וממשיכים לפעול מאחורי גבו.

האסטרולוגיה, שהיא התוכנית האלוהית המקיפה והכוללת (מדברי רבי אברהם אבן עזרא), מעידה שבנימין נתניהו לא סיים את תפקידו. הוא ימשיך להיות מנהיג שימשיך להשפיע על מדינת ישראל, בדרך פורייה ומעשית, בדרך שיחשוב שהיא הנכונה למדינת ישראל, גם אם הנסיבות לא יחזירו אותו להיות בראש הפירמידה (משחקי הפוליטיקה). אבל לא כפרשן בערוצי הטמבלוויזיה.

כלכלה

תקציב המדינה ב05.11.21 עבר לפני מופע ליקוי הלבנה ב-19.11.2021, שהיה על ציר 2-8 מדויק בהורוסקופ של מדינת ישראל. הממשלה האמינה שהעברת התקציב תבטיח את הישרדותה. אבל העובדה ש"הצליחו" לפני ליקוי לבנה אינה מבשרת טובות לתקציב המדינה ולכלכלת ישראל. אלה המבינים קצת בכלכלה יודעים כבר שהקצאת המשאבים הייתה מעל ומעבר, במטרה לרצות את כל מפלגות הקואליציה. הכסף שימש בתפקיד הדבק. ב-16.05.22 מופע הליקוי לבנה ישוב לאותו הציר.

ברשימה על הכלכלה בתחילת חודש ינואר 2022, הזכרתי את האינפלציה שתצמח השנה, הרבה מעבר למצופה ברחבי העולם. במדינת ישראל, האינפלציה תורגש השנה, אבל מחודש אפריל 2023 והלאה האינפלציה תתחזק (המלצה ליזמים ולאלה המתכננים להקים עסק חדש ברצועת הזמן שתתחיל מאמצע חודש פברואר עד סוף אפריל 2022, כדי למנוע פשיטת רגל עתידית ובגלל נסיגת כוכב מארס בהמשך דחו את המימוש עד אחרי חודש ינואר 2023).דרך אגב, הצמידות של יופיטר ונפטון בדגים "תעזור" לעליית מחירי הנפט (היופיטר וגם הנפטון בעיקר במזל דגים מסמלים נפט, שטפונות מים ובוץ) במהלך החודשים הבאים. מן הסתם נראה ונשמע על שיאים חדשים. כן, נרגיש את זה גם במחירי הדלק והחשמל.

מעבר הכוכבים נפטון/פלוטו על ציר 2-8, במפת המדינה, במהלך השנים 2023-2022 ממליץ שעל המדינה להכנס למסגרת בעקבות בזבזנות חסרת גבולות של משרדי הממשלה. מבנה כזה רומז שחשוב לשמור על מקורות ההכנסה של המדינה, להיות מוכנים להשתמש ברזרבות ולא להיכנס להשקעות חדשות. כדאי שיתעוררו אם אכפת להם (סימן שאלה ל"האם") כי התכנון הפיננסי ממש לא נכון (על כך מעיד ליקוי הלבנה שהיה ויהיה על ציר 2-8 בהורוסקופ של מדינת ישראל).

מפת המדינה, המשלבת כוכבים על ציר 1-7, 2-8, 6-12, מעידה על נזק כספי כבד למדינה. יש סבירות גבוהה שהמדינה תתקשה לעמוד במחויבויות שלקחה על עצמה לאורך זמן, ותהיה חובה לקצץ בהוצאות (נחשו מי ישלם...) ולחפש דרך להתייעל. במעגל נוסף הצירים המופעלים הם 1-7, 5-11, 6-12 שגורמים לאי נוחות, לטעויות, שעליהן יש תשלום מלא. חוסר היציבות אינו מאפשר תכנון כלכלי לטווח ארוך, ולמעשה, יהיה צורך לבחון מחדש את כל ההחלטות הכלכליות שהתקבלו. נקווה שהממשלה הבאה שתקום, תוכל לשקם קצת את מה שכבר נעשה.

קורונה

מאחר שאתם חוזרים ושואלים: להלן תזכורת מהרשימה שכתבתי ב-01.10.2021:

" בשבוע האחרון של אוגוסט ותחילת ספטמבר, מצב הכוכבים מארס מול נפטון, הביא וממשיך להביא גל הדבקה גבוה. זו הייתה תחילת שנת הלימודים, וההמשך כבר ידוע. לא היה סגר רשמי מטעם המדינה, אבל המציאות גרמה להרבה משפחות לחגוג לבד, בגלל בידוד, מחלה או הפחד לחלות.

מחודש דצמבר 2021 יגיע הריבוע בין אורנוס וסאטורן במדויק, ואחר כך בינואר 2022 המארס יגיע לקשת בריבוע לנפטון. האם זה יהיה המשך או מוטציה חדשה שתביא איתה גל חדש? ואולי השילוב של שפעת וקורונה בחורף... לא בטוחה שהמגפה בשליטה.

מהמחצית השנייה של חודש מרס ובמהלך אפריל 2022, מפגש יופיטר ונפטון בדגים אינו מבשר טובות לקורונה (אלה הכוכבים שאתגרו זה את זה עוד לפני נובמבר 2019 והביאו את הנגיף הארור לעולמנו. הצמידות הזו גם פוגעת כלכלית, מסמלת פשיטות רגל והפסדים).

ויש עוד בהמשך... הלוואי ואתבדה. בינתיים נראה שיש לפנינו עוד דרך ארוכה להתנהל עם הקורונה. צפויים חודשים פחות נחמדים ורצועות זמן קלות יותר.
אנא שימרו על עצמכם".

ולמי ששכח את מגילת העצמאות:
"בְּ-29 בְּנוֹבֶמְבֶּר 1947 קִבְּלָה עֲצֶרֶת הָאֻמּוֹת הַמְּאֻחָדוֹת הַחְלָטָה הַמְּחַיֶּבֶת הֲקָמַת מְדִינָה יְהוּדִית בְּאֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל; הָעֲצֶרֶת תָּבְעָה מֵאֵת תּוֹשָׁבֵי אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל לֶאֱחֹז בְּעַצְמָם בְּכָל הַצְּעָדִים הַנִּדְרָשִׁים בְּצִדָּם הֵם לְבִצּוּעַ הַהַחְלָטָה. הַכָּרָה זוֹ שֶׁל הָאֻמּוֹת הַמְּאֻחָדוֹת בִּזְכוּת הָעָם הַיְּהוּדִי לְהָקִים אֶת מְדִינָתוֹ אֵינָהּ נִתֶּנֶת לַהַפְקָעָה.

זוֹהִי זְכוּתוֹ הַטִּבְעִית שֶׁל הָעָם הַיְּהוּדִי לִהְיוֹת כְּכָל עַם וְעַם עוֹמֵד בִּרְשׁוּת עַצְמוֹ בִּמְדִינָתוֹ הָרִבּוֹנִית.

לְפִיכָךְ נִתְכַּנַּסְנוּ, אָנוּ חַבְרֵי מוֹעֶצֶת הָעָם, נְצִיגֵי הַיִּשּׁוּב הָעִבְרִי וְהַתְּנוּעָה הַצִּיּוֹנִית, בְּיוֹם סִיּוּם הַמַּנְדָּט הַבְּרִיטִי עַל אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל, וּבְתֹקֶף זְכוּתֵנוּ הַטִּבְעִית וְהַהִיסְטוֹרִית וְעַל יְסוֹד הַחְלָטַת עֲצֶרֶת הָאֻמּוֹת הַמְּאֻחָדוֹת אָנוּ מַכְרִיזִים בָּזֹאת עַל הֲקָמַת מְדִינָה יְהוּדִית בְּאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל, הִיא מְדִינַת יִשְׂרָאֵל".
ולא מדינת כל אזרחיה...

תאריך:  27/01/2022   |   עודכן:  27/01/2022
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נולדתי בישראל בסוף שנת 1947, לאחר תום מלחמת העולם השנייה. הורַי, כהורים רבים אחרים של בני דורי, ביקשו לגונן עלַי ועל חברַי מכל מידע על השואה. הורַי עצמם, וכך גם בני המשפחות הגרעיניות שלהם, הגיעו ארצה קודם המלחמה. דודֵי אימי ובני משפחותיהם נספו בשואה בליטא ובפולין, אבל העובדה שהייתה לאימי משפחה ענפה שנכחדה לא נזכרה בבית, וכך גם לא השואה הנוראה שפקדה את עם ישראל.
27/01/2022  |  מרים נאור  |   כתבות
1. מה תהיה משמעות הסדר הטיעון שלא היה במשפט נתניהו על הכרעת הדין, אם לא יהיה הסדר בהמשך הדרך? כלום ושום דבר. השופטים כמובן קראו ושמעו על השיחות כמו כולנו, והשופט משה בר-עם אף התלוצץ על כך בסיום אחד הדיונים בשבוע שעבר. אבל הם יודעים היטב שזו דרכו של הסדר: כל אחד מן הצדדים מוותר, ואין זה אומר דבר וחצי דבר על שינוי בעמדותיהם הבסיסיות. דהיינו: הפרקליטות יכולה לחשוב שבנימין נתניהו אשם לחלוטין בכל האישומים ולהתפשר עליהם, ונתניהו יכול להודות למרות שהוא בטוח בצדקתו (אגב, זה בהחלט אפשרי בתיקי שחיתות הקשורים ליסוד הנפשי ובמיוחד בתיק 4000 התקדימי. המשחד והמשוחד יכולים לחשוב שלא עשו שום דבר פסול, למרות שבעיני המחוקק ובית המשפט מדובר בעבירה).
25/01/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
בשנת 1956 נדרש בית המשפט העליון הישראלי, לראשונה בתולדותיו, לשאלה האם "דחף לאו בר כיבוש" מהווה מצב נפשי הפוטר מאחריות פלילית. היה זה בערעורו של זלמן מנדלברוט, פועל בבית החרושת אתא, אשר ירה בפועלת שעבדה עימו ורצח פועל אחר. השופט שמעון אגרנט, בפרשנות יצירתית שנועדה להבטיח צדק משפטי, מצא דרך להכניס את אותו דחף למסגרת של פטור מאחריות ומנדלברוט נשלח לאשפוז במקום לכלא. אגרנט נזקק כמובן להגדרתו של "דחף לאו בר כיבוש", ואמר כך: "מפני שהתעתועים כה השתלטו עליו, עד שלא ראה מוצא אחר אלא לנהוג על פיהם".
24/01/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
השופטת מרים נאור ז"ל חתומה על מאות רבות של פסקי דין ב-17 שנות כהונתה בבית המשפט העליון, מתוכן קרוב לשלוש שנים כנשיאת בית המשפט. כאשר פרשה מכהונתה, העניקו לה כמה מעובדי לשכתה סט של תחתיות לכוסות, עליהן נכתבו האמרות השגורות ביותר בפיה ובראשן "לאחוז את השור בקרניו" ו"הדין נגזר מן העובדות". ליקטנו כמה מאמירותיה הבולטות באחדים מפסקי הדין שנתנה, בעיקר מאלו שבתקופת נשיאותה ומאלו שבהם כתבה את חוות הדעת העיקרית. דוגמית בלבד לעשרות שנים של שיפוט מקצועי ונטול פניות, אשר זכה להערכה רבה ולשבחים מכל עבר.
24/01/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
האם ועדת החקירה הממלכתית לפרשת הצוללות תוכל לפעול? אם כן, האם תוכל לבצע את כל המשימות שהטילה עליה הממשלה? על פניו נראה, שהתשובה היא: ספק רב. הסיבה: קיומו של הליך פלילי העוסק בפרשה והצורך למנוע שיבוש שלו בידי ועדת החקירה.
23/01/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il