|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

פוטין - לטוב ולרע

מאחר שפוטין למד שבחיים צריך לשרוד כדי להצליח, הוא אינו מגלה את רגשותיו ומחשבותיו לאף אחד וגם לא לקרובים אליו ביותר
27/02/2022  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
פוטין. ילד מופנם [צילום: AP]

שליט רוסיה יצא למלחמה נגד אוקראינה ובולטת גם האכזריות הרבה בה נערכת המלחמה. את האויבים שלנו כדאי לשמור קרוב ולכן בואו נכיר את האישיות פוטין לטוב ולרע. ולדימיר פוטין יליד מזל מאזניים, תאריך לידה 7.10.1952. מספר גורל קבוע 7, מעיד על אדם שחשוב לו לחקור כל דבר לעומק אך לא לשתף אף אחד ברגשותיו ובתוכניותיו. אדם בודד שבסופו של דבר חושב, מתכנן ופועל לבד.

מספר שנה 4, שנה של שינויים מבניים, חשבונות נפש ותחושת תקיעות כיוון שהמלחמה שבה פתח לא תביא אותו למקום הרצוי והוא מתחיל להבין זאת וחושב כיצד הוא יכול לפעול בדרך שתעניק לו את מירב היתרונות לפני שיאלץ להפסיק את הכיבוש.

את אופיו של פוטין ניתן לחלק לשני חלקים - המוחצן והמופנם, ואתחיל מילדותו שהיא למעשה הכוח המניע של חייו. כילד היה מאוד מופנם ומסוגר עם יחסים קשים ומורכבים בעיקר עם אביו שגרמו לו לחוסר ביטחון קשה עם צורך להוכיח עד כמה הוא יכול ושווה ולקבל חיזוקים מאביו שאף פעם לא היה בשבילו כשהיה צריך באמת. היה ילד רגיש וחולמני. הוא ספג אכזבות רבות במובן האישי שדחפו אותו יותר ויותר אל עולם החלומות, ולשם ברח כשהיה קשה ושם גם היה מקום ההישרדות שלו. אם היה יכול לדבר בגלוי לב היה מוכן לספר על תחושת הבדידות שלו כילד וגם כאדם בוגר, אולם זה החלק החסוי בחייו לאחר שעטה על עצמו שריון ומסכה כהגנה על רגשותיו. הערך העליון בחייו האישיים הוא נאמנות ואם מישהו איכזב אותו, פוטין פשוט ימחק אותו באופן המשמעותי ביותר, פיזי או כלכלי, בהתאם ליכולת המתבקשת באותו שלב.

מאחר שפוטין למד שבחיים צריך לשרוד כדי להצליח, הוא אינו מגלה את רגשותיו ומחשבותיו לאף אחד וגם לא לקרובים אליו ביותר. הוא למד שהוא יכול לסמוך רק על עצמו ובהתאם לכך הוא מתנהל. בזמנו כאשר היה ילד דמיין איך הוא משתלט ומשפיע על העולם כיוון שבית המעמד החברתי שלו עמוס בכוכבים מה שמדגיש את העובדה שהקרמה שלו אכן הייתה ועדיין לשנות את פני החברה ובכל מחיר.

הוא אינטליגנט באופן יוצא מהכלל וחשיבתו מקורית וייחודית ובהתאם לכך למד שכדי להצליח הוא צריך לחבור לזולת. בעברו עשה זאת בדרך לכאורה נעימה שהסתירה את תוכניותיו האמיתיות והוא יכול להסתכל לאדם בעיניים ולשקר מבלי למצמץ וגם כאשר הוא יודע שהשקר יתגלה הוא ידבק בו ולעיתים קרובים אף יאמין במה שהוא אומר, עובדה מסוכנת שנותנת לו עוד יותר כוח ואמונה פנימית במטרותיו.

החופש האישי שלו מאוד חשוב לו ואם מישהו ינסה לקצץ את כנפיו הוא יתנגד בכל תוקף ויתמרד כנגד אלה העומדים מולו. תאוות השלטון שלו באה לכסות על כל החסכים בילדותו בהם הרגיש שהוא אינו שווה כלום ואיש לא מתייחס אליו כפי שהיה רוצה.

ברגעים שהיה בודד עם עצמו כנראה נשבע לעצמו שיום יגיע והוא ישנה את העולם וכולם יעריכו אותו כפי שבאמת הוא ראוי לו. שני ערכים חשובים בעיניו בעיקר והם החברים האישיים שלו אליהם הוא נאמן מאוד כיוון שמחשיב ומעריך מאוד נאמנות ואכן אלה שלא מתיישרים בקו שלו, מוצאים עצמם מחוץ למפה הפוליטית וכל אמצעי כשר בעיניו. הדבר השני שמעסיק אותו ואף משחרר אצלו את האנרגיה העצורה מבפנים הוא העיסוק בספורט. הוא ספורטיבי באופן יוצא מהכלל וחשובה לו תנועתיות בכל דרך שהיא וכמובן שיש לו את הכוח הפיזי הנדרש לכך.

גם יצירת כסף לשם תחושת ביטחון הינו הכרח קיומי בשבילו ולא יפסיק לצבור רכוש כיוון שזה נותן לו את תחושת הביטחון שכל כך חסרה לו. מעניין שלמרות שיש לו הון עצום הוא אינו חושב שהוא מספיק עשיר ותמיד ישאף לעוד ולהאדיר את שמו ויכולתו.

ולסיכום, גם כאשר משוחחים איתו יש להיזהר ממנו כיוון שהוא יכול לשנות את דעותיו ורגשותיו באופן מהיר כזיקית ולכן יש לחשוד בו ולחשוב פעמיים ואף שלוש לפני שמסכמים איתו הסכמים שאולי יעמדו במבחן המציאות.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - הכוכב ונוס המוכר ככוכב שאחראי גם על כספים נמצא אצלכם במקום שמצביע על הוצאות המרובות מההכנסות בנושאי עבודה ולכן מומלץ לכם להיות זהירים
▪ ▪ ▪

טלה - הכוכב ונוס נמצא בבית הקריירה שלכם ובזוית מאוד מאתגרת למזל שלכם ולכן נראה שיהיה לכם יותר קשה להסדיר מערכות יחסים עם הממונים עליכם. ייתכן שתאלצו להתמודד עם מישהו קרוב ביחס לתפיסות העולם המקצועיות שלכם. היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית בתחום המקצועי.

שור - ייתכן שבשבוע הקרוב תרצו להסתיר את רגשותיכם ושאיפותיכם מאנשים קרובים ותעדיפו לשמור את דעותיכם לעצמכם. ובכל זאת השתדלו לצאת קצת יותר ובעיקר במקומות שיכול לעזור לכם בתחום המקצועי. מומלץ לכם לפתח תחום כלשהו שיעזור לכם להתחבר אל היכולות הפנימיות שלכם ובדרך זו להוכיח את יכולותיכם.

תאומים - זהו זמן לא קל בצורך שלכם למצב את עצמכם מבחינה מקצועית באופן שתהיו יותר משפיעים ומוכרים. מומלץ לכם להימנע מלהתפתות לרכוש דבר מה שהוא מעבר ליכולותיכם ובאופן שיעורר הרמת גבות בדיוק אצל אלה שאתם מנסים להרשים. הציפיות שלכם שאנשים קרובים יעזרו לכם לא תמיד יתממשו ובשל כך עליכם להיות זהירים כפליים.

סרטן - אל תרשו לאירועים אישיים לא נעימים להשפיע לכם על ההחלטות האישיות, כיוון שנראה שיש לכם נטייה להיסחף מבחינה רגשית עד כדי כך שאתם עלולים לשכוח ולפספס דברים חיוניים במקום עבודתכם. נסו בתקופה הקרובה לחזק קשרים משפחתיים גם עם חברים וקרובים, כיון שברגעים שאתם זקוקים לעזרה, הם אלה שיעמדו לצידכם.

אריה - אתם דואגים ולכן גם המערכת החיסונית שלכם עלולה להיות חלשה וייתכן בגלל הנטייה לעייפות מצטברת וחוסר שינה. בשבוע הקרוב ימשיכו להיות התלבטויות הנוגעות לקשרים ויחסים עם אנשים קרובים הגרים הרחק מכם. ייתכנו גם קשרים עם חו"ל בגין פרויקט, שמרו על עצמכם והרשו לעצמכם להוריד קצת מתחים ולחצים.

בתולה - אתם רוצים להיענות לצרכים החברתיים של המעגל הקרוב אליכם בנושא פעילות חברתית ומפגשים עם חברים, אך ייתכנו מצבי לחץ ורגישות שבעטיין אתם דווקא מעדיפים לנוח ולהיות עם עצמכם. נסו לחוות את החיים ולא להיות שקועים רק בנושאי עבודה כפי שאתם רגילים. שמרו על האנרגיה שלכם למטרות חיוביות.

מאזניים - זהו זמן שבו אתם פורחים מקצועית למרות שיש לכם גם הכרח להגיע להחלטות לא פשוטות בתחום האישי. היו מוכנים לכך שבמקום העבודה יופעל עליכם לחץ. נסו לקבל זאת ולהתמודד בצורה חיובית. ייתכנו מצבים לא פשוטים בהתמודדות עם נושאי ביורוקרטיה. יש לכם צורך עז להשתחרר מכל מה שכובל אתכם ועובדה זו יכולה ליצור מתחים אמוציונאליים.

עקרב - קיים בכם צורך רגשי לברוח מכל המחויבויות שאתם חשים בהם לאחרונה. אתם חייבים להגיע להחלטות ומנסים להשהות אותן, עובדה זו לא מקדמת אתכם מבחינה אישית ובוודאי לא מקצועית וגם לא מוסיפה לתדמית שלכם. במעגל האישי הראשון הסובב אתכם מנסים להסב את תשומת לבכם לשינויים המתבקשים – הקשיבו להם.

קשת - אנשים בסביבה הקרובה שלכם מכעיסים אתכם מאוד על-רקע כלכלי ואתם יכולים בקלות להיכנס למריבה גדולה שיהיה לכם קשה לצאת ממנה, ולכן עליכם להיזהר. מומלץ לא להיכנע למצבים של רכושנות יתר כלפי הקרובים לכם. ייתכן שתאלצו להגיע להחלטות בנושאי כספים המעיקות עליכם ושלא בהכרח קשורות אליכם, אך אתם חייבים לבצעם.

גדי - זמן רגיש במיוחד צפוי לכם בתחום המעגל הראשון שלכם. ייתכן שאנשים קרובים יצליחו להוציא אתכם משלוותכם. מומלץ לכם לגלות כרגע איפוק. ימים אלה רגישים ויכולים להשפיע מאוד על טיבם של מערכות יחסים עם הסביבה הקרובה לכם ולכן עדיף לכם להקשיב למה שבני /בנות הזוג שלכם נוטים לדרוש מכם ולהיות יותר משתפי פעולה.

דלי - מומלץ לכם להיזהר ולא להיכנס לעימותים בגלל העובדה שאינכם רואים את הדברים כמו אחרים. ייתכן שגם תרגישו כובד רגשי שיכול להאפיל על הכול, שימרו על תזונה ועל איזון כללי. בחודש הקרוב תקבלו את הכוח הנדרש להחליט את ההחלטות בתוך עצמכם שאתם כבר ממזמן יודעים שהיה עליכם להחליט.

דגים - אתם מאוד רגישים כלפי כל מה שנוגע לכם מבחינה רגשית בכל תחומי החיים וגם עם הסובבים לכם. ייתכן שלאחרונה הבעתם דרישות חדשות שדי מדהימות את האחרים כיוון שאינם רגילים לשמוע אתכם באים בבקשות ובטענות. אתם משדרים אנרגיה חדשה לאנשים ועובדה זו מאוד טובה עבורכם, כיוון שהיא מעניקה לכם כוח.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  27/02/2022   |   עודכן:  27/02/2022
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מזל טוב לעם ישראל, מזל טוב למערכת המשפט, מזל טוב לארבעת שופטי בית המשפט העליון הנבחרים. מערכת משפט ממלכתית, עוצמתית, מובילה, פנסאית לכל אזרחיה, מערכת משפט הנמצאת בהור ההר, נוגעת בשמיים אך רגליה נטועות היטב בקרקע המציאות.
לקראת יום האישה הבינלאומי, הדמות השלישית של אישה, בה אני בוחר מתוך מסורת ישראל, היא יהודית. דמותה של יהודית חובקת באישיותה עוצמות רבות של אומץ לב וגילויי זקיפות קומה מרשימה ומשוחררת ממוסכמות. יהודית נותנת ביטוי לנחישות מוסרית אל מול גבריות מתרפסת ונכנעת. יאה להתייחס לקראת יום האישה הבינלאומי לזקיפות הקומה הנשית שלה מול גבריות עטופה ברבב מילולי מתרפס חסר עמוד שדרה ומוכן להיכנע בפני צבא האויב ללא קרב.
על פניו נראה הבוקר שבו יצאתי לעבודה כמו התחלה של יום רגיל, לאט-לאט החלה התחושה שמשהו לא תקין. תחילה חם לי, ובהמשך צמרמורות של קור, שאליה הצטרפה סחרחורת קלה, לחץ בראש ובהמשך נזלת, שיעול וחולשה. אבל הכי מטריד, טִנְטוּן מעצבן באוזן שמאל. החלטתי לחזור מוקדם ולבצע במכללה בדיקת אנטיגן. כל הדרך מלמלתי לעצמי באוטו כמו מנטרה; "עדה את טֶפלוֹן, שום דבר לא נדבק אליך"...

כ-180 מנהלי אתרי מורשת מכל רחבי הארץ נטלו חלק היום בכינוס המנהלים השנתי שארגנה המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל באשקלון. בכינוס דווח על ההתאוששות של האתרים אחרי שנתיים קשות וחזרה משמעותית של מבקרים לאתרים. עוד נמסר על אין ספור יוזמות ומיזמים חדשים שיסייעו להנגשת המורשת ואתריה לציבור הישראלי ובראשם פרויקט "שבת ישראלית".
27/02/2022  |  יורם דורי  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il