012 יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף לקידום שירותי הטלפוניה הפנים ארצית של החברה בקרב המגזר העסקי. במסגרת מהלך זה מציעה החברה לעסקים לעבור לשירותי הטלפוניה הפנים ארצית המתקדמים של 012, עם מספר הטלפון הנייח הקיים שלהם בעסק, כאשר הם יקבלו תשלום בגין שיחותיהם הנכנסות. העסקים אשר יצטרפו לשירותי הטלפוניה הפנים ארצית 012 ייהנו מפתרונות תקשורת ומקו טלפון מתקדם בתעריפים המשתלמים ביותר בישראל. המהלך ילווה בקמפיין בכיכובו של איל קיציס בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.
החברה קוראת לעסקים להצטרף לשירות הטלפוניה הפנים ארצית, ומציעה עבורם מגוון פתרונות המאפשרים התממשקות עם כל מרכזייה בשוק, החל ממרכזיות המבוססות על קווי טלפון בדידים וכלה בפתרונות PRI ופתרונותIP מתקדמים. 012 מספקת ללקוחות המעוניינים לשדרג את המרכזייה הקיימת שלהם או לרכוש מרכזייה חדשה, פתרון של מרכזייה וירטואלית - ip centrex, פתרון חדשני התופס תאוצה ברחבי העולם בשנה האחרונה, המרכזייה הוירטואלית מאפשרת שירותי מרכזייה מתקדמים ביותר, ללא העלויות הגבוהות הכרוכות ברכישה והתקנה של מרכזייה בבית העסק.
לדברי יעקב נדבורני, סמנכ"ל שיווק 012: "תוכנית ניידות המספרים, המאפשרת מעבר בין החברות השונות עם מספר הטלפון הקיים, כולל הקידומת וללא כל עלות, מסירה למעשה את החסם העיקרי במעבר לקוחות עסקיים בין חברות. ההתחברות לשירותי הטלפוניה של 012 חוסכת לעסקים השונים אלפי שקלים בשנה, הן בגין מחיר השיחות היוצאות הנמוך בשוק והן בחיסכון משמעותי בעלויות החודשיות הקבועות. כיום 012 מציעה ללקוחותיה העסקיים רובד הכנסות נוסף בגין השיחות הנכנסות, כאשר פתרון זה יאפשר לעסקים קטנים וגדולים כאחד לחסוך בהוצאות התקשורת הפנים ארצית, ולעבור בקלות ובמהירות לפתרונות מתקדמים טכנולוגית."
במסגרת המהלך השיווקי יועלה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט ובכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה, אשר מופיע בפעם הראשונה כפרזנטור של המגזר העסקי. הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים.