סרמוני, בבעלות האחים דני ואסף כהן, הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת גילד אנטרפרייז האוסטרלית לשיווק והפצת מוצרי תה סרמוני באוסטרליה עם צפי מכירות של כ-2 מיליון דולר בשנה הראשונה.
במסגרת ההסכם חברת גילד אנטרפרייז תשווק ותפיץ באופן בלעדי את מוצרי סרמוני באוסטרליה בשוק המוסדי ובשוק הקמעונאי. ההשקה הרשמית של המוצרים תתבצע מסגרת תערוכת Australia Fine Food המתקיימת במרץ.
לדברי דני כהן, סמנכ"ל משותף ושותף בחברת סרמוני חתימת ההסכם עם חברת גילד אנטרפרייז האוסטרלית היא צעד ראשון ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה לביסוס המותג סרמוני בחו"ל. לדבריו, בדיקות שערכה החברה העלו כי בשוק האוסטרלי קיימת הזדמנות עסקית אמיתית וכי בעתיד החברה תבחן הכנסת המוצרים למדינות נוספות.