|   15:07:40
דלג
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

המערכה על אוקראינה (8)

עידן השקרים

מחשבות לא רק על מלחמה בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה כזבים פורחים בתקשורת, ומקורם בכל המעורבים במשבר - כולל ארצות-הברית התקשורת המערבית עוינת לרוסיה ולפוטין, והיא קרקע נוחה לדיסאינפורמציה מערבית ואוקראינית הסאגה של אי-הנחשים בים השחור הפוסט-מרקסיסטים והפרוגרסיווים מכחישים את הלאומיות, למרות שהיא חיה ברחבי העולם, ובועטת
15/03/2022  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות
הכל כזב [צילום: פליפה דנה, AP]


הכל כזב

יש המאוכזבים משום שבסדרתי איני מזכיר שום איגוף מימין ואף לא דילוג קדימה, ואין שום פזצט"א, אלא רק תהליכים ומהלכים גדולים. מניסיוני, גם במלחמות ישראל, מלחמה הנה עידן השקרים. הכל כזב. כל הצדדים (וארצות-הברית והתקשורת המערבית הנן צדדים למשבר) משקרים במצח נחושה במערכות מתוחכמות יותר ומתוחכמות פחות של דיסאינפורמציה, שיש בהן הכל פרט לאמת. יתר על כן, התקשורת המערבית (כולל שלנו) עוינת מלכתחילה לרוסיה ולפוטין, והיא קרקע נוחה לקליטת דיסאינפורמציה מערבית ואוקראינית אם לא לייזומה.

כיוון שכך, אי-אפשר לוודא כעת מידע, שמגיע משדה הקרב. רק בראייה לאחור נוכל לדעת, פחות, או יותר, מה היה דיווח אמת. רון בן ישי, עיתונאי, שאני מעריך, כתב בספרו האוטוביוגרפי, "חי במלחמות", כי בסקרו מלחמה רואה כתב פרטים ממנה ממבט נמלה, שיש בו הרבה "צבע" ואנושיות, אך מידע מפורט וכללי יותר ניתן להשיג רק במפקדות, תמורת ויתור על המגע הישיר עם שדה הקרב ועם הלוחמים.

ראו, למשל, את פרשת אי-הנחשים באוקראינה. הרוסים כבשו את האי הקטן זמיני, "אי הנחשים", בים השחור מדרום לאודסה, לאחר ש-82 חיילים אוקראיניים, שהגנו עליו, לדבריהם, נכנעו. גורמים אוקראיניים הדגישו, כי שלושה-עשר חייליהם באי לא נכנעו, אלא נהרגו לאחר שהופגזו מהים ומהאוויר, ונורתה אליהם אש תותחים. בגלריה קייב שחררה הקלטה מרשת הקשר, שבה לעג חייל אוקראיני לרוסים, בהתייעצו עם חבריו, "לענות לו [לקצין הרוסי] שיילך להז...?"; ואז הגביר את קולו, ואמר בקשר: "ספינת מלחמה רוסית, לכי להז...". לאחר מכן אבד הקשר עם החיילים באי, ובאוקראינה קבעו, שכולם נהרגו. וולודימיר זלנסקי, נשיא אוקראינה, חלק כבוד לאותם החיילים: "כל מגיני האי מתו, אבל הם לא נכנעו. כולם יוגדרו כגיבורי אוקראינה". כעבור כמה ימים, לאחר שמשרד ההגנה הרוסי פרסם תמונות של שבויים, שלכאורה, היו מגיני האי, נכתב בהודעה של משמר הגבול האוקראיני, כי ייתכן, שהם כלל לא נהרגו. האם זה סוף הסיפור בסאגת אי-הנחשים?! ייתכן, שלא. כך זה במלחמה.

גם לכן, איני קונה בקלות את הסיפורים על התבוססות הצבא הרוסי בבוץ האוקראיני. העולם מתקשה להבין את עצירת המתקפה הרוסית. בתורת הלחימה הרוסית כתוב, שצריך להכות באויב בהתמדה ובעוצמה עד קריסתו. האם לנוכח חשיפת זירת הלחימה לתקשורת העולמית "עידנו" הרוסים את תוכניותיהם, או שמא הם מחכים לקריסת ממשלת אוקראינה ולהחלפתה באחרת, שתהיה נוחה להם?

רק כשתסתיים המלחמה, נוכל לבחון בשיקול-דעת את מהלכיה, את תוצאותיה הקרקעיות והמדיניות ואת היחס בין התוצאות לבין המטרות, שנקבעו מראש (למשל, בנאום פוטין בוועידת מינכן לביטחון, 2007, שבו פרס את חזונו הגיאו-אסטרטגי). המערב התעלם ממנו, ולאחר כשנה פלשה רוסיה לגאורגיה, ולאחר שבע שנים - לאוקראינה. ההתעלמות המזלזלת מדרישות רוסיה, לשמור על ביטחונה הלאומי, הנה אחד מזרעי העימות הנוכחי באוקראינה.

במלחמה כמו במלחמה יש מנות גדושות של לוחמה פסיכולוגית (ל"פ) מכל המינים ומכל הצדדים. כמעט כל הדיווח מבוים ומוזמן, ולשוגים באשליה, שהיום אי-אפשר להסתיר את האמת, אני מציע להמתין בסבלנות...

ניתוח מעניין של הל"פ במערכה - נכון לעכשיו, כמובן - מביא ד"ר רון שלייפר, המשווה את המערכה הנוכחית למלחמות מסוף המאה התשע-עשרה על-רקע החידושים הטכנולוגיים. שורתו התחתונה בדבריו - אסור לקבל מידע, שאנחנו מקבלים, כמות שהוא.

סוף עידן הלאומיות?

מרצים בפקולטות למדעי הרוח והחברה באוניברסיטאות במערב, כולל אצלנו, המוצפות עד להקיא ברעיונות פוסט-מרקסיסטיים ופרוגרסיוויים, הוזים כבר הרבה שנים את סוף עידן הלאומיות. הם גם טוענים, שהלאומיות הנה רעיון שולי, שאין לו ממשות, והוא בטל באמצע המאה העשרים.

יוסיפ ויסריאנוביץ דג'וגאשווילי, הלא הוא "הדוד ג'ו" ו"שמש העמים" סטאלין, כתב בשנת 1911, למיטב זיכרוני, בהיותו קומיסאר הלאומים במפלגה הקומוניסטית הרוסית, חוברת על פתרון בעיית היהודים. הוא לא היה יצירתי כמו אדולף היטלר, למרות שהתברר, שהוא רצחני, לפחות, כמו שותפו לעתיד. סטאלין טען, שמהפכת המעמדות, שתעלה לשלטון את הפרולטריון, תמחק את הלאומיות. כך, במדינה הרוסית אחרי המהפכה, שתונהג בידי המפלגה הקומוניסטית, לא תהיה עוד בעיית יהודים, כיוון שלא יהיו לאומים. בתיאוריה המרקסיסטית, לאום, כמו דת, תרבות ועוד רעיונות, הנו בניין-על, שנועד לשעבד את הפרולטריון לבעלי ההון. מהפכת המעמדות נועדה לשחרר את הפרולטריון מעולם של בעלי ההון. כלומר, לא יהיה עוד צורך בלאום, בדת ובבנייני-על אחרים.

באותה הרוח מתייחסים הפוסט-מרקסיסטים ללאומיות, כיוון שלא למדו לקח, שהמרקסיזם וצאצאיו האידיאולוגיים הנם הבל ורעות-רוח, שהמיטו רק אסונות ורצח המוני על האנושות. הללו חטפו סנוקרת איומה לנוכח גילוי הלאומיות באירופה ובאסיה בסוף המאה העשרים. אפילו מונטנגרו, שגודל אוכלוסייתה כשכונה בניו-יורק, דרשה להיות עצמאית. ולא נדבר על מדינות אחרות, שנוצרו מהתפרקות יוגוסלביה וברית-המועצות, או על חלקים בדלניים במדינות שונות. גם העם האוקראיני, שלא הייתה לו מדינה עצמאית למן המאה האחת-עשרה, שמר על הרגש הלאומי, והתנגדותו העיקשת לפלישה הרוסית לארצו מעידה על כך.

דרך אגב, בשל אותו עיוות ראייה, טעו מנהיגי ברית-המועצות בתש"ח, ודמיינו (אולי בהשפעת סוכניהם ביישוב היהודי), שמדינת ישראל תהיה דמוקרטיה עממית בנוסח סובייטי. הלאומיות חיה בעולם, ובועטת. זה היה בעבר, וזה קורה עכשיו. המנסים בכוח להתעלם ממנה מוליכים את עצמם ואת תלמידיהם שולל בזדון.

תאריך:  15/03/2022   |   עודכן:  15/03/2022
אביתר בן-צדף
+נדחתה הצעת השרה מיכאלי שהחיילים בנתב"ג לא ילבשו מדים
20:34 15/03/22  |  עידן יוסף
שרת התחבורה מרב מיכאלי ומנכ"ל משרדה מיכל פרנק העלו דרישה שחיילי צה"ל שמקבלים את העולים בנתב"ג לא ילבשו מדים אלא חולצה לבנה כדי שהעולים לא "יירתעו". יתר השרים פחות התחברו לרעיון (חדשות 12).
+נאום זלנסקי לכנסת: רוסיה דורשת הבהרות
20:23 15/03/22  |  עידן יוסף
שגריר רוסיה בישראל מבקש פגישה דחופה עם יו״ר הכנסת ח"כ מיקי לוי בנוגע לנאום המקוון של נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי בפני חברי הכנסת, הצפוי להתקיים ביום ראשון בשש בערב. הפגישה צפויה מחר (כאן חדשות).
+התקדמות מסוימת במו"מ בין רוסיה ואוקראינה
20:13 15/03/22  |  עידן יוסף
גורמים ישראלים בכירים: יש תזוזה מסוימת במו"מ בין רוסיה ואוקראינה. הרוסים יצאו למו"מ עם דרישה לעזיבת זלנסקי ולפירוז, אך דרישה זו ירדה מן הפרק. גם האוקראינים ירדו מעצים עליהם טיפסו.

ישראל לא נכנסה לתיווך במטרה לארגן פסגה למצלמות בירושלים. התוצאה של המהלך היא התמתנות ניכרת של הלחץ על ישראל, שלו ישבה בחוסר מעש כבר הייתה נדרשת להתיישר עם שאר מדינות המערב, "ואם יש דרך לסייע להפסקת שפיכות הדמים זה כמובן ערך נעלה" (חדשות 12).
+האיחוד האירופי החליט להקפיא את נכסיו של רומן אברמוביץ
19:39 15/03/22  |  עידן יוסף

+שוחררה העיתונאית שמחתה נגד המלחמה
19:33 15/03/22  |  עידן יוסף
‏העורכת שהתפרצה לשידורי הטלוויזיה ברוסיה שוחררה ותשלם קנס של 30,000 רובל (920 ש"ח).
+ביידן צפוי להגיע לפסגת נאט"ו
19:17 15/03/22  |  עידן יוסף
ארה"ב מאשרת באופן רשמי שמשלחת בראשות הנשיא ביידן תצטרף לפסגת נאט"ו בשבוע הבא.

זלנסקי רומז שהוא עשוי לקבל את דרישת אי-הכניסה לנאט"ו לאחר שאמר שהמשא-ומתן הולך "די טוב". לפני פלישת רוסיה זלנסקי אמר שהוא רוצה שארצו תהפוך לחלק מהברית, אך כעת "התקרר" בנוגע לרעיון.
+דיווחים באוקראינה: ספינות קרב מתקרבות לאודסה
19:16 15/03/22  |  עידן יוסף

+צלם של פוקס ניוז נהרג סמוך לקייב
18:35 15/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל רשת החדשות האמריקנית הודיעה על מותו של פייר שרשבסקי, שנהרג בחילופי ירי סמוך לבירה האוקראינית  ▪  סיקר אזורי קרבות בעירק, באפגניסטן ובסוריה  ▪  יחד איתו נפצע כתב הרשת, בנג'מין הול
(צלם הקרבות נהרג במהלך משימה עיתונאית [צילום: ואדים חירדה, AP])
+הרשויות בספרד החרימו יאכטה של אוליגרך רוסי
18:20 15/03/22  |  איציק וולף
הרשויות בספרד החרימו את היאכטה הגדולה 'ליידי אנסטסיה' שבבעלות האוליגרך הרוסי אלכסנדר מיכאיב. היאכטה עוגנת בנמל מיורקה. היא באורך 48 מטרים והיא מניפה את דגלי סנט וינסנט והגרנדינים.
+האם האיחוד האירופי הופך למעצמת-על
18:20 15/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
התגובה האסרטיבית והמתואמת לפלישה לאוקראינה יכולה לפתוח עידן חדש בקידום הדמוקרטיה ברחבי העולם, אך כלל לא בטוח שאירופה עצמה תמשיך לצעוד בנתיב זה - מנתח ניו-יורק טיימס
(פסגת האיחוד האירופי, פריז [צילום: מישל אולר, AP])
+רוסיה הטילה עיצומים על ביידן ובלינקן
17:53 15/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הקרמלין הודיע על עיצומים שיוטלו על שורת בכירים אמריקניים כתגובה לעיצומים הכלכליים שהוטלו על בכירי הממשל הרוסי  ▪  בין השמות: הנשיא האמריקני ביידן ובנו האנטר, מזכיר המדינה, דוברת הבית הלבן, ראש ה-CIA, שר ההגנה וראש המטות המשולבים  ▪  דיווח: הרוסים נערכים להנחתת כוחות מהים לכיבוש אודסה  ▪  זלנסקי מודה: אוקראינה תהיה חייבת להכיר בכך שלא תצורף לנאט"ו
(לא ברורה היכולת של הרוסים לאכוף את העיצומים שהטילו [צילום: AP])
+נשיא צרפת הציע מקלט מדיני למניפת השלט בשידור
16:33 15/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עמנואל מקרון התייחס למעצרה של מרינה אובסיניקובה שהניפה שלט נגד המלחמה ברוסיה בשידור הרשת הממלכתית הרוסית והציע לה מקלט מדיני בצרפת  ▪  הצהיר שישוחח על כך עם פוטין בשיחת הטלפון הבאה שלהם  ▪  גרמניה מזהירה את אזרחיה משימוש באנטי וירוס מתוצרת קספרסקי הרוסית
(אובסיניקובה בעת ההתפרצות לשידור אמש [צילום: יוטיוב])
+2,000 כלי רכב אזרחיים עזבו את עיר הנמל מריופול
15:46 15/03/22  |  מירב ארד
גורמים רשמיים באוקראינה אומרים כי 2,000 כלי רכב אזרחיים עזבו את עיר הנמל הנצורה מריופול - כך מדווחת (יום ג') סוכנות הידיעות AP.
(טנקים רוסים במריופול [צילום: יבגני מאלולטקה/AP])
+מתווה קליטת הפליטים החדש: 800 כבר אושרו
13:29 15/03/22  |  מירב ארד
ראש האגף הקונסולארי במשרד החוץ, אייל סיסו, המנהל גם את מבצע החילוץ מאוקראינה, עדכן בדיון בוועדת מיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים, כי החל מיום ראשון נרשמו 1500 איש מאוקראינה בטופס החדש של מתווה שרת הפנים איילת שקד שלפיו כל מי שיש לו קרובי משפחה בישראל יוכל להיכנס לארץ ויוחרגו ממכסת קליטת הפליטים", הוא הוסיף כי . "מתוכם 910 כמעט טופלו - 800 כבר אושרו".
+רבבות רוסים עזבו את מולדתם מאז הפלישה
13:13 15/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נוהרים לאיסטנבול ולרפובליקות באסיה - מתוך התנגדות לפוטין או מתוך חשש לעתידם הכלכלי והמקצועי בשל העיצומים  ▪  ניו-יורק טיימס שוחח עם כמה מן העוזבים ומתאר כיצד הם מתחילים להתארגן כדי לסייע זה לזה
(הפגנה נגד המלחמה באיסטנבול [צילום: פרנסיסקו סקו, AP])
+קייב: הרוגים ושריפות בניינים; מנהיגים באירופה ייפגשו עם זלנסקי
12:31 15/03/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ראש העיר של קייב הודיע על עוצר מהערב עד יום חמישי  ▪  בריבנה עלה ל-19 מספר ההרוגים בהפצצת מגדל הטלוויזיה  ▪  הרוסים הודיעו שהתשלטו על כל מחוז חרסון  ▪  מנהיגי צ'כיה ופולין יגיעו לקייב להיפגש עם הנשיא זלנסקי
בניין נשרף לאחר הפגזה בקיב [צילום: אפרם לוקצקי/AP]
+האם אנחנו ואוקראינה מדינות אחיות
12:23 15/03/22  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
ישראל מעניקה לאוקראינה עזרה כמיטב יכולתה במגבלות הנכפות עליה בשל תלותה בפוטין בסוריה  ▪  ישראל שולחת ציוד רפואי ואחר ואף הקימה בית חולים שדה, אבל, ישראל איננה יכולה להרשות לעצמה להפקיר את גבולה הצפוני בידי אירן וחיזבאללה
(זלנסקי. לוחץ [צילום: AP])
+שר החוץ האוקראיני שוחח עם יאיר לפיד
11:43 15/03/22  |  מירב ארד
שר החוץ של אוקראינה, דמיטרו קולבה שוחח עם שר החוץ יאיר לפיד: "בשיחה שלנו, הוא הבטיח לי שישראל לא תהיה הדרך שבה רוסיה תעקוף סנקציות. אני אסיר תודה על מאמצי התיווך והסיוע ההומניטרי של ישראל. דנו בדרכים לסיים את המלחמה באוקראינה. הוסכם שזכויותיהם של אוקראינים המגיעים לישראל יכובדו."
(קולבה. "אסיר תודה" [צילום: אוליבייה דולירי/AP])
+"זכור את אשר עשה לך עמלק"
11:21 15/03/22  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
כמה קל להתעלם מהחלשים, מאלו שמזלם לא שפר כמזלנו, מהזקנים, מבעלי המומים או המוגבלויות, מכל מה שלא נעים לעין, ממי שלא צועק או מקים סקנדלים  ▪  מניצולי השואה  ▪  מהפליטים מאוקראינה
(אוכלוסייה מוחלשת [צילום: מילנר משה/לע"מ])
+הצביעות, קווים גסים לדמותה
10:09 15/03/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
המלחמה שאין לה זכר בציבוריות הישראלית, שאינה פותחת מהדורות חדשות, שאינה מעוררת אמפתיה, המלחמה שמדינת ישראל מתעלמת ממנה ולא מתגייסת להציל את יהודייה
(עזרה על-פי צבע [צילום: מולוגטה איינה, AP])
+עמית סגל מבייש את ארון הספרים היהודיׁ (א')
09:56 15/03/22  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
עמית סגל שכח, כי בימים הקשים של "שפוט השופטים" בארץ כנען משפחות עבריות ירדו מארץ המולדת עקב אימת רעב ללחם
(סגל. שכח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+לוחמה פסיכולוגית במלחמת אוקראינה (9) - "פלשתין היא אוקראינה"
09:13 15/03/22  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
בשיחת עומק עם המומחה הישראלי ללוחמה פסיכולוגית, ד"ר רון שלייפר, על הלוחמה הפסיכולוגית של כל הצדדים במלחמת אוקראינה, הוא חשף שהפלשתינים משתמשים בה ומפיצים בהצלחה את הסיסמה "פלשתין היא אוקראינה"
הרס בערי אוקראינה [צילום: יבגני מלולטקה, AP]
+לא למהר בצירוף אוקראינה לנאט"ו ולאיחוד האירופי
07:40 15/03/22  |  עודד ערן, שמעון שטיין   |   לרשימה המלאה
אוקראינה מועמדת לחברות באיחוד האירופי ושאפה להצטרף לנאט"ו  ▪  היא אומנם ויתרה לאחר הפלישה הרוסית על הצטרפות מיידית לנאט"ו, אך מבקשת לזרז את ההצטרפות לאיחוד  ▪  מדובר במהלך סבוך וארוך, ולצורכי המו"מ עם רוסיה - מוטב שלא לעשות זאת
(נותרה מחוץ לשני הארגונים [צילום: פטרוס קרג'יאס, AP])
+"אנחנו מצויים במשבר האנרגיה העולמי הראשון"
07:39 15/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל סוכנות האנרגיה הבינלאומית: הדרך הנכונה ביותר היא להקטין את הצריכה; מקווה שהמשבר יהיה נקודת מפנה בדרך לאנרגיה ירוקה  ▪  נשיא הבנק העולמי: לא לאגור בנזין וקמח; תהיה אספקה שתאפשר להמשיך לפעול
(מלפס ובירו. המלחמה והעיצומים משפיעים [צילום: חוזה מגאנה, מישל אולר, AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עידן השקרים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באום
15/03/22 16:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
התפוררות הגוש הסובייטי, שאותה מסמלת נפילת חומת ברלין ב-1989, התניעה מהלך היסטורי חשוב של שילוב מרבית המדינות שהרכיבו גוש זה לשני הארגונים החשובים ורבי המשמעות שקמו באירופה של אחרי מלחמת העולם השנייה - נאט"ו, ומה שהפך לאחר מספר גלגולים לאיחוד האירופי. כך הפכו בולגריה, רומניה, הונגריה, פולין, צ'כיה וכן שלוש המדינות הבלטיות לחברות מלאות בשניהם. מזרח גרמניה, אחת האדוקות ביותר בגוש הסובייטי, אוחדה מיד עם נפילת החומה שחצתה את בירתה.
"אנחנו מצויים כעת במשבר האנרגיה העולמי הראשון". כך אומר (14.3.22) מנכ"ל סוכנות האנרגיה הבינלאומית, פתיח בירו, במפגש וירטואלי עם מנויי וושינגטון פוסט. לצד זאת, הביע בירו תקווה שהעולם ינצל את המשבר כדי לחולל נקודת מפנה בדמות מעבר ניכר לאנרגיה נקייה.
15/03/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
הפרלמנט האסטוני אישר הצעת החלטה הקוראת למדינות החברות באיחוד האירופי ובברית נאט"ו לנקוט באמצעים להכרזה על אזור אסור בטיסה בשמי אוקראינה. זאת, בהתאמת לעמדה של אוקראינה המעוניינת באכיפת אזור אסור בטיסה באופן שיקשה על הרוסים להמשיך את התקיפות במדינה.
14/03/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
צוותים אמריקניים וסיניים נפגשו היום (יום ב', 14.3.22) ברומא לדיונים שארכו שבע שעות ובמהלכם דנו הצדדים ביחסים הבילטרליים בין המדינות ובסוגיות הקשורות למלחמת רוסיה באוקראינה.
14/03/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מרינה אובסיאניקובה, עורכת בערוץ הטלוויזיה הממלכתי הרוסי, הניפה בשידור חי כרזה נגד המלחמה באוקראינה. על הכרזה נכתב: "עצרו את המלחמה, אל תאמינו לתעמולה. פה משקרים לכם". אובסיאניקובה נעצרה זמן קצר לאחר מכן. על-פי התקנות החדשות ברוסיה היא עלולה להיות מועמדת לדין ולהישלח לעד 15 שנות מאסר.
14/03/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il