|   15:07:40
דלג
  יעקב קורי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

דרישת הטהרנים

לא לדבר עם פוטין ופושעי מלחמה <br>

עם פושעי מלחמה לא מדברים, לא מקבלים אותם בכבוד בישראל ב-1977 ונותנים להם לנאום בכנסת, לא מציעים להם סולמות לרדת מהעץ של אובדן סיני והפסד בכל המלחמות, לא נותנים להם פרס על תוקפנותם, על פשעי המלחמה שלהם
16/03/2022  |   יעקב קורי   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות
לא מדברים עם אויבים? [צילום: פלאש 90]

הדבר הכי הזוי הוא הטענה החדשה של עיתונאים ואנשי מוסר טהרנים כי "שום דבר טוב, שום דבר מוסרי ושום דבר בעל ערך אסטרטגי לא יכול לצאת מהשיחות בין נפתלי בנט לולדימיר פוטין. עם פושעי מלחמה לא מדברים, לא מציעים להם סולמות לרדת מהעץ ולא מגלגלים הצעות פשרה ותיווך". זלנסקי מבקש שנדבר עם פוטין אך בנט צריך לסרב לו...

לפי ההיגיון העקום הזה, ישראל לא הייתה צריכה לעשות שלום עם מצריים, שהייתה פי כמה יותר פושעת מלחמה מפוטין, כאשר פלשה לישראל במלחמת העצמאות בניגוד להחלטת האו"ם במטרה לחסל אותנו, חסמה את המיצרים וקידמה כוחות לסיני בניגוד להסכמים במאי 1967, והתקיפה במפתיע את ישראל במלחמת יום כיפור ב-1973.

כי עם פושעי מלחמה לא מדברים, לא מקבלים אותם בכבוד בישראל ב-1977 ונותנים להם לנאום בכנסת, לא מציעים להם סולמות לרדת מהעץ של אובדן סיני והפסד בכל המלחמות, לא נותנים להם פרס על תוקפנותם, על פשעי המלחמה שלהם, לא מחזירים להם את כל סיני, לא נוסעים לקמפ דיוויד, לא חותמים איתם על הסכמי שלום.

מעניין מה הייתה דעתם לפני 30 שנה, כשאותם אנשים שהיום מציעים לא לדבר עם פוטין, דיברו עם ערפאת ואש"ף בניגוד לחוק ולקונצנזוס שהיה קיים לא לדבר עם אש"ף, עם פושעי המלחמה שטבחו בנו מאות קורבנות בטרור הכי נתעב, במינכן, בפיגועי התאבדות, בלבנון. איך ערפאת פחות פושע מלחמה מפוטין ולמה היה בר שיח?

אין גבול למוסר הכפול, לצביעות, לגלגול העיניים, של כל אלה שמציעים להקים בית למחריבי ביתנו, שיש לדבר עם אלה שרוצים למחוק אותנו מעל למפה, בצורה גלויה כמו החמאס, או למעשה כמו אש"ף שדורש את זכות השיבה, פירוק כל ההתנחלויות שיביא לפשיטת רגל בפיצויים של מאות מיליארדים, והרס החומה לעצירת הטרור.

הורגים יהודים

"ישראל לא צריכה לארח פושעי מלחמה לעת מלחמה", הם טוענים. אלא שאני מבולבל, כי אותם אנשים טוענים שגם ישראל פושעת מלחמה ורצים להאג ולאו"ם להתלונן על המולדת שלהם. איך זה פוטין פושע מלחמה וערפאת הוא בר שיח? איתו חותמים את הסכמי אוסלו ומביאים על-כנפי נשרים אלפי מחבלים שיטבחו בנו שוב?

ערפאת מקבל פרס נובל לשלום? זה לא האוקסימורון הכי גדול? אותם חוגים נאורים בעיני עצמם עשו את המוות לכל ממשלות ישראל לדבר עם פושעי מלחמה, להקים להם מדינת טרור, בפרץ של "תמימות" (אחרים יאמרו טיפשות, פשע) פוליטית שזכורה לדראון עולם, בעצרות עם טרוריסטים ומשפחותיהם ערב קבלת פרס ישראל.

פוטין פושע מלחמה כי הוא הורג אוקראינים. ערפאת ומנהיגי החמאס לא פושעי מלחמה כי הם 'רק' הורגים יהודים. היהודים הם פושעי המלחמה, ערפאת לא, החמאס לא. ואת השקרים הנתעבים האלה הם הולכים ומפיצים בכל העולם, בעיתונים הנחשבים, קוראים להטיל סנקציות על ישראל, עולזים שאחרי רוסיה ישראל היא הבאה בתור.

אין גבול לשנאה העצמית, להלקאה העצמית, להערצת האויב ואימוץ הנרטיב שלו, לסילוף האמת, להפצת פייק ניוז. הם שוטפים את מוחנו בטלוויזיה, בעיתונות, בספרים, דורשים שהמדינה תמשיך לממן את יצירות הבלע שלהם, שבהן מוצגת ישראל כנאצית, פשיסטית, רוצחת ילדים במזיד, רוצחת עם "שלו" שרק רוצה לחיות בשלום.

המנהיגים הפלשתינים שחתמנו איתם הסכם של אמיצים באוסלו והצטלמנו איתם בנובל, סולקו בשאט נפש מירדן בספטמבר השחור, כשחוסיין טבח בהם עשרות אלפים, סולקו בשאט נפש מלבנון אחרי שהרסו להם את המדינה, הם נמאסו על כולם, ורק ישראל גאלה אותם מהגלות, הציעה להם סולם לרדת מהעץ והחזירה אותם לרלוונטיות.

שטיפת מוח

מילא, טעיתם, כמעט הבאתם את סופה של מדינת ישראל באינתיפאדה השנייה, שיתוק המדינה, יותר מאלף קורבנות, אסון כלכלי, נידוי עולמי, לפחות תשתקו! תתביישו! לא ולא, הם ממשיכים לכתוב ספרים, לפרסם עיתונים, להלעיט אותנו בפייק ניוז, להצטייר כאבירי המוסר וכל מי שלא חושב כמותם הוא ניאנדרטלי ופרימיטיבי.

בכנסת הם מהווים מיעוט זניח, בסקרי דעת הקהל הם כבר לא משפיעים על כמעט אף אחד, אז איך זה שהם ממשיכים להיות במוקד תשומת הלב הציבורית, כשהם נאחזים בציפורניים בלטיפונדיות שלהם בעיתונות, בטלוויזיה, בתיאטרון, בקולנוע, בספרות, באמנות, בדעת הקהל העולמית, ממשיכים לסלף את האמת בפייק ניוז?

הם אשפי שטיפת המוח, שמציגים את חוסר המוסר שלהם כמוסר, את הדילטנטיות שלהם כחוכמה, בחוצפה שאין כדוגמתה ובכשרון רטורי שאין שני לו. והם לא רואים את האוקסימורון הזה שבהיותם נציגי הקידמה, שותפיהם לדעה הם אירן החומייניסטית, פלשתין הדיקטטורית והנאצית, השמאל והימין הקיצוני והאנטישמי בעולם?

אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה, או כדברי האיטלקים - מי שצועד עם צולע לומד לצלוע. כנראה שהחברות של חוגים אלה עם הכוחות הכי אפלים השפיעה עליהם, כשהם טוענים שאין להציע הצעות פשרה ותיווך במלחמה הנוראה באוקראינה. זלנסקי הוא זה שפנה לבנט, לא להפך, הוא זה שרוצה לנהל משא-ומתן עם פוטין.

דווקא הצד המותקף רוצה למצוא פתרון מהסבך עם התוקף, אבל זה לא מקובל על אוכלי הלוטוס שחיים במציאות מקבילה שערפאת היה בר שיח לישראל אבל פוטין הוא לא בר שיח לזלנסקי. כי כרגיל, הם לא משלמים את המחיר, הם ממשיכים לחיות בלטיפונדיות שלהם, לקבל פרסי ישראל, למכור את ספריהם, סרטיהם והצגותיהם.

יסודות אפלים

סירנו גיבור גדול על הבמה עם חרבות מעץ וכשנמאס לו "להילחם" על הצדק והמוסר נגד הפשיסטים, הוא מהגר לגרמניה. העיתונאים שלהם נותנים עצות לבנט, לזלנסקי, כשאוקראינה המסכנה מקיזה את דמה, 10% כבר ברחו מהמולדת, עשרות אלפי הרוגים, חצי מדינה הרוסה, אך הם דורשים לא לתווך עם פוטין, בניגוד לבקשת זלנסקי.

הם טעו בישראל ולא מודים בטעותם. הם חברו ליסודות הכי אפלים בשנאה העצמית הנוראה שלהם. הם קוראים לחרם על ישראל, רצים להאג ולאו"ם, וכמו שחשבו לפתור את משבר קפריסין אחרי ש"פתרו" את הסכסוך שלנו עם הפלשתינים, כך הם דורשים מבנט ומזלנסקי לא לנסות לפתור את הסכסוך באוקראינה, כי הצדק ינצח בעצמו!

תאריך:  16/03/2022   |   עודכן:  16/03/2022
יעקב קורי
+גם סמנכ"ל אירופלוט התפטר ועזב את רוסיה
10:02 17/03/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אנדריי פאנוב כתב בפייסבוק: "עזבתי את אירופלוט, עזבתי את רוסיה. החיים הישנים הסתיימו"  ▪  בתחילת החודש התפטר מנכ"ל החברה מיכאיל פולובויארינוב
(אירופלוט. במסלול התרסקות [צילום: חברת בואינג])
+מועצת הביטחון תדון במשבר ההומניטרי המחריף באוקראינה
08:58 17/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, ינאם, ככל הנראה, בפני חברי מועצת הביטחון באמצעות שיחת וידאו  ▪  היערכות בביטוח הלאומי לאפשרות שרוסיה לא תעביר תשלומי פנסיה לישראלים, בשל מצבה הכלכלי הקשה
בישיבתה הקודמת הטילה רוסיה וטו על החלטת מועצת הביטחון [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
+"הקשיים הרוסיים - בעיקר בשל היכולת האוקראינית"
07:27 17/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מפקד חיל הנחתים האמריקני, גנרל דייוויד ברגר, אומר שאוקראינה משתמשת ביעילות בעוצמה המובנית של ההגנה מול ההתקפה - לצד כשלים רוסיים בהפעלת הכוח, בהעדר יוזמה ברמת השטח ובתכנון הלוגיסטי  ▪  סבור שסין מבינה כמה קשה יהיה לה לפלוש לטייוואן
(ברגר. נחת היה פועל אחרת לגמרי [צילום: אלכס ברנדון, AP])
+ביידן: פוטין הוא פושע מלחמה
22:45 16/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הנשיא האמריקני השיב בחיוב לשאלה האם נשיא רוסיה נחשב בעיניו כפושע מלחמה  ▪  הקרמלין הגיב: אמירה בלתי מקובלת ובלתי נסלחת
(ביידן. דיבר מתוך הלב [צילום: מתוך הטלוויזיה])
+האוליגרכים יתקשו לעקוף את העיצומים דרך הקריפטו
22:24 16/03/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המלחמה באוקראינה מאיצה את הגברת הפיקוח על המטבעות הווירטואליים, שממילא לא סיפקו את ההגנה שמקובל לייחס להם – מדווח אקונומיסט  ▪  דווקא ממשלת אוקראינה מצאה שימוש מועיל למטבעות הקריפטו
(שימוש מוגבל בקריפטו [צילום: קים צ'ונג, AP])
+האם פוטין בחר לחבוט באולגרכים?
21:06 16/03/22  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה
בנאום תקיף במיוחד האשים נשיא רוסיה את "אלה שיש להם וילה במיאמי או בריביירה הצרפתית, אלה שלא מסוגלים בלי ה"פואה גרה", הצדפות והחופש המגדרי" ודיבר על "ניקוי טבעי והכרחי של האומה" כדי "לירוק כמו זבובים מתוך הפה" את כל נציגי "הגיס החמישי" ובוגדים" שאינם מגבים את קו הקרמלין
(פוטין. מאשים את המערב הקולקטיבי [צילום: AP])
+הרוסים הפציצו את התיאטרון במריופול על יושביו
20:26 16/03/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עיריית מריופול הודיעה כי התיאטרון העירוני, ששימש מקלט למאות אזרחים שביקשו למצוא מחסה מפני ההפצצות הרוסיות, הופצץ באופן מכוון על-ידי צבא רוסיה  ▪  לא ברור מספר הנפגעים בתקרית
(בניין התיאטרון ההרוס, היום במריופול [צילום: מתוך הטלגרם של עיריית מריופול])
+ביידן: 800 מיליון דולר סיוע לאוקראינה
19:24 16/03/22  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב ביידן הכריז על סיוע בסך 800 מיליון דולר לאוקראינה. הסיוע כולל מל"טים מתקדמים ומערכות הגנה אוויריות. "נמשיך בלחץ על רוסיה יחד עם חברינו. יחד עם בעלי בריתנו נעשה כל שאפשר כדי להפסיק את המלחמה הזו. אמריקה מתייצבת לצידם של כוחות החופש - כך היה וכך יהיה. יגן האל על האוקראינים הצעירים שמגינים על מדינתם".
+דיווח: התקדמות במו"מ לסיום המלחמה
17:02 16/03/22  |  עידן יוסף
דיווח בארה"ב: התקדמות משמעותית בשיחות השלום בין רוסיה לאוקראינה, הוחלפו טיוטות בין הצדדים. על-פי הדיווח, אוקראינה תוותר על הצטרפות לנאט״ו.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא לדבר עם פוטין ופושעי מלחמה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
צבא רוסיה הפגיז תיאטרון בעיר האוקראינית מריופול, בזמן שהסתתרו בבניין מאות בני אדם שביקשו למצוא מחסה מן ההפצצות. כך דיווחה (יום ד', 16.3.22) מועצת העיר מריופול.
16/03/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
"תחי אוקראינה": כך נפתח (יום ד', 16.3.22) נאומו-מרחוק של ולדימיר זלנסקי בפני הקונגרס האמריקני שהתקבל בתשואות. "זיכרו את פרל הרבור. זיכרו את ה-11 בספטמבר כשניסו להפוך את הערים שלכם לשדות קרב כשאזרחים שלכם הותקפו מהאוויר, כן. אנחנו חווים את אותו דבר כל יום, כבר שלושה שבועות".
16/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
העיתונאי עמית סגל, חובש הכיפה הסרוגה, בהופעותיו בערוץ 12 נוטל על עצמו להיות השכפ"ץ המוסרי וההומאני של קובעי המדיניות, המטפחים את "כל הסכנות", האורבות לקיומנו הלאומי. לי היה קשה לשמוע איך עמית סגל מרשה לעצמו לשחרר את כל השדים הדמוגרפיים "עמוסי חומר נפץ" כדי להתעלל במבקשי מקלט בישראל.
מי שמקווה שחוסר היציבות שגרם ולדימיר פוטין הגיע לשיאו, מקווה לשווא. עוד לא ראינו דבר, צופה בפסימיות טום פרידמן, בעל טור בכיר בניו-יורק טיימס. חכו עד שפוטין יתפוס שהאפשרויות היחידות שלו באוקראינה הן כיצד להפסיד: מהר, בקטן ובהשפלה מצומצמת - או לאט, בגדול ובהשפלה ניכרת. אי-אפשר אפילו לדמיין אלו מהלומות פיננסיות ופוליטיות יגיעו מצידה של רוסיה – מפיקת הנפט השלישית בגודלה בעולם ובעלת 6,000 ראשי חץ גרעיניים – כאשר היא תפסיד במלחמת ברירה אותה הצית אדם אחד שלעולם אינו יכול להרשות לעצמו להפסיד.
16/03/2022  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
כיצד נראה תהליך קבלת ההחלטות בצמרת הרוסית? האם פוטין אומר את המילה האחרונה? האם מדיניות ההליכה בין הטיפות של ישראל היא מדיניות נכונה? מה ישראל מרוויחה ומה היא מסכנת?
16/03/2022  |  אודי דקל  |   פודקאסטים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il