|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
רצוי לעשות מפה [צילום: סנג טאן/AP]

תקופה מאתגרת

מפתו של ראש הממשלה נפתלי בנט הינה מפה שמראה שבתקופה זו של חייו הוא נותן פחות אמון באנשים ומרגיש מאוד לבד בכל הנוגע למילוי חובותיו ותוכניותיו
12/04/2022  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

חג פסח נחשב גם חג האביב בו הכל מתעורר מחדש לאחר תרדמת החורף. ועל כן, מעניין לדעת כיצד הכוכבים בשמיים משפיעים על המציאות של כולנו. ערב פסח הקרוב מתרחש השנה בתקופה מאוד מאתגרת מבחינת מערך הכוכבים, בכל מובן אפשרי שיכול להיות ברמה האישית, מדינית וביטחונית.

מבחינה ביטחונית אנו עלולים להיות עדים לעוד ניסיונות של פיגועים בגזרות השונות וזאת בגלל העובדה שהשמש בשמיים שמייצגת אותנו, העם, נמצאת בזווית מאוד קשה אל כוכב פלוטו שמייצג את כוח החורבן וההרס. שילוב שני כוכבים אלה יחדיו יכול ליצור ימים של כאוס שיכולים לבוא בצורות ומצבים שונים ולכן עלינו לשמור היטב על עצמנו בכל מקום בו נהייה.

על-מנת שתתרחש אלימות יש צורך בזווית קשה נוספת שתוציא לפועל את הכאוס ואת זה מספק לנו כוכב מארס בשמיים שמביא איתו צורך בעשייה, אך בדרך אגרסיבית ומכיוון שגם הוא מביא איתו צורך במלחמה, הרי שאנו יכולים לעבור ממצב של תגובה לאלימות למצב של התקפה על-מנת להיראות חזקים ולא לתת לצד השני את התחושה שהם יכולים לאיים עלינו ולגרום לנו לחוסר ביטחון בארץ שלנו.

שתי זוויות אלה הינן לטווח הקצר והן מוציאות לפועל את ההרגשה שכבר מתרחשת מזה זמן רב והיא הצורך הגובר והולך של שבירת מסגרת. זווית זו מתבטאת על-ידי כוכב אוראנוס שתפקידו לשחרר ממסגרת ולצאת לחיים חופשיים והוא נוגח שוב ושוב בכוכב סטורן שמנסה בכל כוחות לשמור על המסגרת הקיימת.

מסתבר שזווית זו למעשה עובדת בכל הרמות. גם ברמה הארצית בה יש לאזרחים מהמפלגות השונות צורך בכל פעם מחדש לשבור מסגרת וליצור לעצמם תבנית חדשה (כדוגמת שקלי וסילמן) וגם אם זה ברמה הביטחונית, הרי ששכנינו הערבים לא ינוחו ולא ישקטו וימשיכו לנסות שוב ושוב לדכא אותנו בפיגועים משמעותיים ברמה שלדעתם תגרום לנו ליפול. לצערי, כוכב זה ימשיך גם במשך כל השנה לנסות שוב ושוב ולא ינוח ולא יירגע עד לסוף שנת 22.

מפתו של ראש הממשלה נפתלי בנט הינה מפה שמראה שבתקופה זו של חייו הוא נותן פחות אמון באנשים ומרגיש מאוד לבד בכל הנוגע למילוי חובותיו ותוכניותיו ולמרות זאת, הוא אינו מתכוון להניח למציאות לטלטל אותו, אלא כבן מזל טלה אמיתי, יילחם עד אשר יגיע לתוצאות אותן הוא מבקש. מפת המדינה מראה שינוי לא צפוי בנושא ראש הממשלה רק לקראת ספטמבר 22.

ועדיין לא אמרנו מילה על הקורונה שלאחרונה מראה שוב כי היא מתחילה להוריד ראש. הזוויות הקשות שגרמו למחלה לצאת ברמת חומרה שהייתה פחתו ולא נראה שתחזורנה בתקופה הקרובה. כנראה שנמשיך להסתגל לקורונה ולנוכחותה בחיינו. ולמרות, הבשורות המאוד לא קלות, אסיים בבשורה חיובית והיא העובדה שכוכב השפע יופיטר מפעיל במפת המדינה את הצורך בבילוי ויציאה מהשגרה. ואין כמו חופשת הפסח לחגוג את בוא האביב בחיק המשפחה ובטיולים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע ירגישו צורך להיות בתוך הקונכייה הפרטית שלכם ולא לשתף אנשים זרים ברגשותיכם ובתוכניותיכם ואכן אתם פועלים נכון ובהתאם לאינטואיציה שלכם
▪ ▪ ▪


טלה

השנה בחג הפסח תהיו נסערים במידת מה בשל הצורך לאזן בין מה שהנשמה שלכם זקוקה ובין המצב שבו אתם נמצאים במציאות. השמש בשמיים נמצאת אצלכם במזל האישי ועובדה זו גורמת לכך שאתם בעלי יכולת מוגברת לטפל בנושאים אישיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. אם אתם עדיין בחוסר מנוחה, מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך יצירה וריפוי בעיסוק.

שור

הכוכב מארס שמביא איתו משב של רצון לפעול נמצא אצלכם במקום המקושר עם הצורך להסתגר ולא לפעול בשיתוף עם האחרים. כך שנראה שבפסח הקרוב תעדיפו להישאר בבית ופחות להיות עם אחרים שקרובים אליכם. כוכב התקשורת מרקורי יבקר בבית המעגל הראשן של חייכם שהוא הצורך בביטוי האישי שלכם ולכן נראה שבסופו של דבר תתרצו ותגידו את אשר על לבכם.

תאומים

השמש בשמיים מפעילה אצלכם את הצד החברתי המפותח שלכם ולכן חג הפסח יגרום לכם לרצות לצאת מהבית כמה שיותר ואף רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם, כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, אתם נוטים כעת לבזבזנות יתר. סלחו לעצמכם על פזרנות זו בימים אלה.

סרטן

הכוכבים מארס שמעיד על עשייה משמעותית וגם כוכב ונוס שהוא השליט הטבעי בכל נושאי הכספים, נמצאים שניהם יחד במקום המקושר עם כספים שמתקבלים מאחרים ולכן נראה שעכשיו אתם בתקופה שבה אתם נעזרים באחרים על-מנת לממש את התוכניות שלכם. חג פסח יתאים לשיחות עם אנשים קרובים במעגל הראשון שלכם ולתכנן תוכניות משמעותיות יחדיו.

אריה

חג הפסח יגרום לכם לתחושת בדידות מסוימת כיוון שלא נראה שתחגגו עם האנשים האהובים עליכם אלא אם אנשים שאתם נמצאים איתם מתוך כורח הנסיבות. כוכב סטורן שנמצא בבית השותפויות שלכם מנסה ללמד אתכם כיצד לנהוג עם המשפחה האישית שלכם ומה הגבולות שאתם יכולים לשים להם, אבל קודם כל לעצמכם. תקופה משמעותית ואף הרת גורל תהיה זו עד לסוף השנה.

בתולה

מבחינה אישית ורגשית זוהי תקופה טובה לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיות שלכם על-רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים לכם וגם לחברים שאיתם אתם מתראים. בתקופת החג תחוו התעוררות לטובה ביחסים שלכם, אך עדיין לא תרשו לעצמכם להוציא לפועל תוכניות אישיות וגם לא לשתף אנשים שאינם קרובים לכם בתוכניותיכם. אתם אנשים ששומרים לעצמכם מחשבות וזו זכותכם המלאה.

מאזניים

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים ואף רחוקים אשר יסייעו בידיכם להגיע אל מטרותיכם. הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם קידום מעמדכם המקצועי, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הרצון שלכם להצלחה ולקבל את מלוא הפידבק לכך. למרות האתגרים שבדרך, תצליחו בכל תוכניותיכם העתידיות.

עקרב

את ימי החג תעבירו ברצון להיות בין אנשים ובמקום המרוחק מחיי היום יום שלכם על-מנת להתרענן ולצבור כוחות מחודשים. השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית העבודה כך שזה הזמן הנכון לפעול בנדון לקידום תוכניותיכם האישיות ובמיוחד אם עד היום טרם מצאתם עבודה שתתאים לכם. נראה שכל דבר מפעיל ומקפיץ אתכם וסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד ואתם נוטים לכעוס.

קשת

במהלך כל החודשים האחרונים התלבטתם רבות בענייני כספים ובריאות כיוון שהתקופה שבה כל דבר לקחתם ללב השפיעה עליכם ועל עצביכם בצורה שאינה מוסיפה לכם בריאות. אתם חייבים ללמוד להרפות מכל דבר שאינו קשור אליכם באופן ישיר ולהרשות לעצמכם לשחרר במקצת דפוס זה. בגלל ביקור כוכב השפע בבית המשפחה שלכם נראה שהקרובים לכם יבינו אתכם ויבואו לקראתכם.

גדי

ימי הפסח יתאמו לחיזוק מערכות היחסים האישיות בתוך המשפחה ונראה שיש לכם צורך עז ללכת קדימה בחיפוש אחר מהות ומשמעות בחייכם, אתם נמצאים באחת התקופות המאתגרות שלכם בנושא ויחד עם כך חשים אומץ פנימי על-מנת לעשות מה שטוב לכם מבלי לרצות אף אחד. ולכן בכל זאת, בחודש הקרוב מומלץ לכם לפעול גם לחיזוק היחסים החברתיים שלכם ובכך לפעול גם לטובת הכלל.

דלי

ימי החג יעברו עליכם בניסיון לנוח ולגבש לעצמכם מסקנות. זהו זמן מתאים לעריכת חשבונות הנפש ביחס להישגים שלכם עד עכשיו. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים ומומלץ לכם להקשיב מה הם מנסים להאיר/להגיד לכם ובעיקר בכל הקשור לתחום העבודה המקצועי. אותם חברים קרובים גם יעזרו לכם בגיבוש תוכניות אישיות לטווח הרחוק.

דגים

אתם נמצאים בתקופה מאוד מעוררת רגשית בגלל הצורך שלכם במשפחתיות. הכוכב האחראי על יחסים בין אישיים והמוכר בשמו ונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם לרצות לפנק את הסביבה ואת עצמכם בעיקר לפני החג המתקרב שבו אתם יכולים להתאחד עם כולם. זוהי תקופה מצוינת לחזק את הקשרים שלכם עם המשפחה הנמצאת בטווח המגורים הקרוב לכם ולנסות ולמצוא אפיקי התעניינות משותפים.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  12/04/2022   |   עודכן:  12/04/2022
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יש אנשים שרואים בחיים רק את חצי הכוס המלאה. כך יש חוקר ידוע שמפרסם מדי שנה ספר מעולה עם עשרות מדדים שמראים עד כמה ישראל משגשגת, תמ"ג, יחס חוב-תוצר, חדשנות, אפילו תעסוקת חרדים. לעומתם, יש אנשים שרואים בחיים רק את חצי הכוס הריקה. כך יש אתיקן שמופיע בטלוויזיה ויוצא בשצף קצף נגד עוולות הטייקונים, הפערים החברתיים, העוני, אפילו אדישות האקדמיה. אבל קשה לראות גם את חצי הכוס הריקה וגם את חצי הכוס המלאה, את התמונה ההוליסטית. ויותר קשה לראות עד כמה הכוס ריקה או מלאה, חצי, רבע, עשירית?
12/04/2022  |  יעקב קורי  |   יומני בלוגרים
מאז קום המדינה, החקלאות נועדה להגשים את החלום הציוני. היא קיבלה עדיפות על-ידי הגורמים המיישבים, במטרה ליצור קשר בין אדם לאדמה, שכן באמצעותה ניתן לתפוס קרקעות מדינה ולהצילן מפני פלישה של בדואים, ולהגן עליהן באזורי הגבול, על-ידי "סימון" הגבול בישובים ובשטחים מעובדים.
שלום בראשי - מנהל אדמיניסטרטיבי של "סורוקה" התפתחות בית החולים המרכזי בנגב משנות השישים - אוסף זיכרונות
12/04/2022  |  חנינא פורת  |   יומני בלוגרים
אין ספק שאי אכילת חמץ בפסח זהו מנהג יהודי ולגבי דתיים - חוק מחייב. אבל, לו הייתה סילמן מתפטרת מתפקידה, עוזבת את ימינה ומצטרפת לסמוטריץ' הייתי מאמינה לה שהיא פועלת ממניעם דתיים טהורים. אבל, לפרוש מהקואליציה ולעבור לליכוד תמורת מקום עשירי ברשימה לכנסת ותפקיד שרת התרבות בממשלת נתניהו - זוהי הונאת הציבור. הליכוד שילם לה במחיר גבוה - שוחד - תמורת פרישתה. זוהי התנהגות בלתי הולמת של חבר כנסת המנצל את מעמדו לקידומו מבחינה אישית.
מה שמתרחש בתחומי הרש"פ בחודשים האחרונים מדאיג מאוד את ישראל, למרות שיו"ר הרש"פ אבו מאזן ידוע כמתנגד הגדול של האינתיפאדה השנייה והשימוש בנשק חם למאבק נגד ישראל והוא סבור שהיא גרמה נזק גדול לפלשתינים, ישנם גורמים בתנועת פתח, שבראשה עומד אבו מאזן, התומכים במאבק המזויין נגד ישראל בניגוד להתחייבות של יאסר ערפאת להפסיק את פעולות הטרור נגד ישראל לאחר החתימה על הסכמי אוסלו ב-1993.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il