|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
בנט. מצדיע לו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ממשלת השמאל

אני מצדיע לבנט ולממשלתו, ממשלה המשקפת את מיזוג הגלויות ואת כל הנפלאות בארצנו הקטנטונת מגיעים ימים שיעזרו לנו להתאפס, לזהות את הסרטן שהתפשט ואת הטעויות שעשינו עד כה כשהזנחנו את הקורה ואיפשרנו לו להתפשט קמה ממשלה חדשה בישראל, יום חדש החל, יום חשוב ומכריע
18/04/2022  |   ארי בוסל   |   יומני בלוגרים   |   חגים ומועדים   |   תגובות

כל חברי מהימין באבל מתמשך. גיבורם הוגלה מהשלטון, והארץ בדרך לאבדון מוחלט. בדיוק כמו הדמוקרטים עת דונלד ג׳יי טראמפ היה בשלטון, כך חברי - מורטים את שערותיהם, מוטרדים, לא ישנים, סובלים ממש, באופן פיזי. את נפתלי בנט הם פוסלים, ראשית בזלזול: "ראש ממשלה עם שישה מנדטים". אולי כך - עובדה פשוטה - אך דווקא הוא שהצליח להקים קואליציה, וזו שרירה וקיימת, ואינה משענת קנה רצוץ. ארבעה סיבובי בחירות, והליכוד והדתיים לא הצליחו להקים קואליציה של למעלה מ-61 חברי כנסת שתחזיק מעמד. בא לו פרחח, צעיר, יוצא בית מדרשו של לא אחר מאשר המנהיג הדגול והנערץ, והצליח באשר מורו ורבו נכשל.

אני מתבונן מהצד, מחוץ למערכת, ומה שרואות עיני הוא בבואה של האריג ששמו מדינת ישראל - קצת מזה וקצת מזה, השמאל הנאור והשמאל הקיצוני-קולני, המרכז ואפילו הימין, ובמקום דרוזים וצ׳רקסים ובהאים, אני מוצא ערבים, אפילו למעלה מחלקם היחסי באוכלוסייה. כמובן שהדבר מרתיח אותי, כי הייתי מעדיף לראות דרוזים, המקריבים את נפשם למעננו - מדינתם היהודית - הרבה מעבר למספרם היחסי באוכלוסייה. הם קנו את זכויותיהם בנאמנותם ובדמם, ואילו הערבים? זורקי אבנים ומוציאי דיבת המדינה לה הם קוראים "מדינתם".

אך כל זמן שלערבים אזרחי ישראל זכויות מלאות (כולל הזכות להבחר לכנסת, לכהן כשר או כשופט בית המשפט העליון), איני מערער על כך. נהפוך הוא - מבורך הדבר. אולי בדרך זו נבין כולנו שלנו רק מדינת אחת, קטנטנה, וזו היא מדינת היהודים, היא ואין אחרת. לגר בתוכנו אנחנו מתייחסים בכבוד, אך אין אנו הופכים אותו לשווה, כי המדינה היתה, הינה ולנצח תהיה מדינה יהודית ולא מדינת כל אזרחיה. כל זמן שלערבים יש את כל הזכויות אך אין חובות (לא שרות צבאי, לא שרות לאומי, לא נאמנות למדינה ולא איסור על פעילות עוינת), קטונתי מלהעביר ביקורת על הרכב הממשלה. אך יבוא יום וממשלת אבסורד כזו תהיה אסורה לפי חוקה (שאין לנו), חוק והגיון ישר.

נשארנו לפיכך עם ממשלת בנט, והעולם לא התהפך, ומדינת ישראל קיימת, חיה, נושמת ובועטת, והכל טוב, אפילו טוב מאד. נמצאים אנו למדים (והרבה ביבי-איסטים לא הפנימו זאת עדיין, למגינת ליבי) שלכל אחד מאתנו תחליף, שתקופתו של כל אחד מאתנו מגיעה בנקודת זמן כלשהי לקיצה, ושמנהיג אחר קם ומוביל, וכך הלאה מדור לדור. אין זה בריא וודאי לא טוב להאחז במוטות השררה, גם אם העגלון טוב הוא לסוסים ומביא את העגלה ומטענה בבטחה כל יום כשהוא חוזר ממסעותיו למען פרנס את משפחתו.

מציאות מרה

כמו ארבעת סבבי הבחירות משך פחות משנתיים, כך עברנו לאחרונה סבב התקפות טרור מבית משך כשבועיים עד שלושה. ארבע התקפות מאוד מתוקשרות, בבאר שבע, חדרה, בני ברק ודיזנגוף אשר בתל אביב - פגיעה ישירה בלב היהוד, בעוד הוא יושב בחמישי בערב ומבלה. ובכל אחת מההתקפות קם לו עובר אורח, מיומן באחזקת אקדח או בפעילות לוחמת, ובלם את המתקפה. בזכותם - נהג האוטובוס, השוטר, לוחמי היחידה המיוחדת - מספר ההרוגים והפצועים היה קטן בהרבה ממש שהיה עלול להיות, ואנו להם אסירי תודה. אותם נזכור. את הקורבן שהקריבו - עצמם - נעלה על נס. כי בחייהם הם נתנו מתנת חיים לאחרים, ולנו כולנו.

שמענו את ראשי הקהילה הבדואית והערבית בארץ, אלו המתכבדים במושבים בכנסת ישראל ובקרב חבריהם בממשלה, מגנים את שקרה, והדבר נעם לאוזנים. אולי באמת הגיעו ימים טובים, ימי אחרית הימים. התבשמנו כל כך שעד מהרה הוחזרנו למציאות המרה, האכזרית, הכואבת: לא דובים ולא יער, הנחש לא הפך את עורו.

מה הכינו לנו הצעירים הערבים, ערביי ישראל, לכבוד חג הפסח? מטר אבנים לעבר רחבת הכותל. הם הכינו את הנדרש מבעוד מועד וחיללו את המקום הקדוש, לכאורה, עבורם, הפכו מקום תפילה לאזור הכנה לפיגועים. זו לא הפעם הראשונה, גם לא האחרונה. הגיבורים הערבים אוהבים להתחבא בחסות מסגדים, בנייני מגורים, גני ילדים ובתי חולים. עזה היא דוגמה מאוד מוחשית לכך. אזרחים חפים מפשע הם מגיני אנוש עבורם. וכבוד למקומות הקדושים שלהם פשוט לא קיים. את זאת הוכיחה דאעש בעירק, כשהם בזזו והרסו מקומות מיוחדים לאיסלאם. את זאת הוכיחו לוחמי-החרות-הפלשתינים (שאפילו אינם יכולים לבטא את המילה הזרה הזו בעצמם) כשהם ברחו לכנסית המולד. אך הגדילו מכולם לעשות ערביי ישראל שנכנסו ברשות ובצהלות למקום הקדוש ביותר שלהם בארץ ישראל, למסגד אל-אקצה, והפכו אותו למשטח אגירת לבנים בהן הם התכוננו לפצפץ ראשי מתפללים יהודים באחד משלושת הרגלים שלהם. כל הכבוד לבני דודינו הערבים, מה טוב שבת אחים גם יחד.

הנה באה ממשלתו של בנט - כאיש אחד (כולל השמאל, אך למעט הגיס החמישי של הערבים) וגיבו את התנהלות המשטרה והכוחות המיוחדים שנכנסו למתחם הר-הבית. נזכור שהמוסלמים החליטו והכריזו על כל הר-הבית כמקום קדוש, המקום הוכר כאתר מורשת מוסלמי (כאילו שלנו אין בו כל חלק - מחקו לגמרי כל קשר יהודי או נוצרי למקום), הפכו את אבן הבריאה והעקידה וכיפת הזהב שמעליה ל"עזרת נשים" שהיא חלק מקומפלקס של חמישה מסגדים בהר-הבית, וכדרכם בקודש הכריזו על אל קודס כולה כשלהם, כך גם על פלשתין השלמה - כל שעל ושעל שלה - ועתה צריך לצאת למלאכה ולבער אותה מיהודים (איזו התחשבות נפלאה: אנחנו מבערים חמץ מקרבנו, והם מבערים אותנו מכלל שטח ארץ ישראל. השמאל ודאי יוצא בתרוצים מתרוצים שונים שלא כך הוא הדבר. בנות יענה הטומנות ראשיהן בחול).

גיבוי מלא

דווקא ממשלת השמאל היא זו שגרמה לנו לפקוח את עינינו ולהתפכח. ממשלה משוגעת, אכזרית, שחייבים להעביר מן העולם: היא העזה לגבות את המשטרה והכוחות המיוחדים שנכנסו למתחם הר-הבית, למסגדים עצמם, לעצור את הפיגועים ביהודים מבעוד יום. אקט פשוט זה של הגנה עצמית והגיון בריא שבר את המוסכמות, והערבים זועמים. לא על השימוש הנלוז במקום קדוש. לא על כך שהתגלתה ערוותם ברבים (הם מקדשים את המוות בעוד אנו את החיים). לא על הדור הצעיר שעבר שטיפת מוח ולא מבין מה רע במעשיהם. אפילו לא בפזיזות הדעת המכתיבה מעשים שאינם טובים לכלל האוכלוסייה הערבית (ונזכור שאוכלוסייה זו מעדיפה לחיות תחת שלטון ישראלי-יהודי מאשר בכל מקום אחר בכלל 22 מדינות ערב; שם הם גם לא רצויים).

יצאו להם המנהיגים הערבים ושברו את כל הכלים. הם מסרבים להמשיך לשחק בנדמה לי. להצביע עם הקואליציה. הם מגנים את היהודים על שהעזו להגן על עצמם. הם רוצים כופר, מתת דם יהודי, כי דם יהודי הפקר. מנגד עומד לו בנט וממשלתו - שחברי כה בזים לה ושונאים אותה - ועשה את הדבר הנכון: נתן גיבוי מלא ומסר לא מתפשר: לא נפחד לעצור בעדכם בכל מקום בו תסתתרו ואליו תמלטו. מסגד אינו מקלט לחוטאים ביודעין ובמכוון. תשלמו מחיר כבד. בנט במסר פשוט עשה יותר מאשר ממשלות נתניהו מהלך למעלה מעשור מאז 2008. לנו זכות קיום, ונגן עליה בחרוף נפש. אין דבר "קדוש" שיגן עליכם, ואנחנו לא מפחדים. אנחנו לא מפחדים מהתוצאות כי אנחנו מאמינים ויודעים את צדקת הדרך. אנחנו גם מבינים שאם ניתן לכם להתנהג כפי שעשיתם עד כה, במהרה בימינו אנחנו נחדל להתקיים, ואת זאת אנחנו לא מוכנים לקבל. אתם רגילים לדבר בפה אחד ולעשות את הניגוד הגמור. אנחנו ליבנו ומעשינו חד הם.

לכן אני מצדיע לבנט ולממשלתו, ממשלה המשקפת את מיזוג הגלויות ואת כל הנפלאות בארצנו הקטנטונת. מגיעים ימים שיעזרו לנו להתאפס, לזהות את הסרטן שהתפשט ואת הטעויות שעשינו עד כה כשהזנחנו את הקורה ואיפשרנו לו להתפשט. קמה ממשלה חדשה בישראל, יום חדש החל, יום חשוב ומכריע.

לחברי הכנסת והממשלה הערבים - אתם ודאי תמשיכו לעשות מה שטוב עבורכם. בצורה שקולה ועניינית זיכרו: אין לכם מקום טוב יותר מאשר במדינת הלאום היהודית. ואיש גם לא רוצה אתכם. תושבי אום אל-פחם, ליברמן הציע לכלול אתכם בפלשתין, וסרבתם. כך גם שאר הערבים: עשו חושבים. הפסיקו את מסע ההסתה והשטנה. היהודים לא מבקשים למוטט את מסגד אל-אקצה. נהפוך הוא - מאפשרים אנחנו פולחן וחופש דת מלא. מכבדים אנו את הזולת - אולי אפילו יותר מאשר את עצמנו (טעות היא זו). אך כל זה לא קיים בוואקום ולא מגיע חינם - חייבים אתם להחזיר באותה מטבע ולכבד את האחר. חדשות עבורכם: ניצול ציני של מסגדים להכין שם מבעוד מועד מאגרי סלעים שאמורים לפצפץ גולגלות יהודים מתפללים אינו מקובל - מדינת ישראל תעצור בעדכם ואתם תשלמו את המחיר. התעשתו, ויפה שעה אחת קדימה.

תאריך:  18/04/2022   |   עודכן:  18/04/2022
ארי בוסל
+כ-30 אלף מטיילים הגיעו עד כה לבנימין
14:25 18/04/22  |  מירב ארד
ביומיים הראשונים של חול המועד פקדו למעלה מ-30 אלף מטיילים את אתרי הטבע, המעיינות והתיירות ברחבי בנימין. במועצת בנימין צופים כמות מטיילים דומה גם ביומיים הקרובים של חול המועד. ראש המועצה ישראל גנץ חנך היום מצפור חדש ביישוב "בני אדם" מזרחית ליישוב אדם.
+הגדה של פסח - אקטואלית מתמיד
14:16 18/04/22  |  מאיר אינדור   |   לרשימה המלאה
בחג הפסח צריך להתרכז במקבילות ההיסטוריות שלאורך הדורות  ▪  כדברים באגדה "בכל דור ודור"  ▪  ולמרות חילופי הדורות, בכל שכבה היסטורית העם היהודי נמצא במצב של "הן עם לבדד ישכון"
היטלר הראשון [צילום: ציורו של גוסטב דורה]
+כ-80 אלף מטיילים פוקדים את שמורת הטבע והגנים הלאומיים
12:20 18/04/22  |  מירב ארד
כ-80 אלף מטיילים כבר פוקדים (יום ב', נכון לשעה 11:30) את שמורת הטבע והגנים הלאומיים. מרשות הטבע והגנים נמסר כי בין האתרים הבולטים עד כה: הגנים הלאומיים גן השלושה, ירקון תל אפק, קיסריה,אשקלון ומצדה ושמורות הטבע עין גדי, נחל תבור והבניאס.

עשרות פקחי ומתנדבי רשות הטבע והגנים הפרוסים ביציאה למסלולי הטיול ברחבי הארץ בתחנות מידע מקבלים את אלפי המטיילים. בין הפעילויות הבולטות שמתקיימות היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים: פסטיבל הקיסר בגן הלאומי קיסריה, הפסטיבל האתני והשוק הנבטי בגן הלאומי ממשית, חגיגה בארמון המלך בגן הלאומי הרודיון וצרים על אפולוניה בגן הלאומי אפולוניה. בתוך כך מתקיימים היום שלל מופעי "נושמים תרבות" בשיתוף מפעל הפיס עם להטוטנים, שחקנים, אומני קרקס ונגנים וכן סיורים מודרכים על ידי מורי דרך בשיתוף משרד התיירות במגוון גנים לאומיים.
+איגוד ערים כנרת: מעל 30 אלף נופשים בחופי האיגוד השקטים
11:53 18/04/22  |  מירב ארד
    מחדר הבקרה של איגוד ערים כינרת נמסר כי כעת נהנים ב 15 חופי האיגוד השקטים מעל 30 אלף נופשים, כאשר רובם הגיעו לקמפינג משפחתי למספר לילות. באיגוד מתריעים כי קיים עומס בחופי הכינרת וחלק מחניוני הרכב בחופים מלאים. מומלץ להתעדכן במצב התפוסה בחניונים טרום הגעה בשירות חינם, כוכבית כינרת 55477
+כל אדם צריך אליהו הנביא אחד
11:10 18/04/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
א' הוא אליהו הנביא של המשפחות הללו, הוא האמונה ברוח האדם, האמונה בחסד המתגלגל על ידו כבר חמש שנים מבלי תמורה, מבלי מילת תודה, מבלי לדעת למי גומל הוא בחסדו ובטובו
יכול לצאת לגמלאות
+פארק הירדן שבגולן נסגר לכניסת מבקרים
10:38 18/04/22  |  מירב ארד
עומס מטיילים בחופשת הפסח: פארק הירדן שבגולן נסגר לכניסת מבקרים ונמצא בתפוסה מלאה. אין כניסת מבקרים נוספים והציבור מתבקש לא להגיע. עומסי תנועה כבדים מדווחים באזור.
+חופש הביטוי
09:31 18/04/22  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - בא אביב, עתיד לוט בערפל, שקרים, נגד המדינה היהודית, חמץ וגדי, הדרה והסתרה, והמריד?  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות, נחת, שלווה ואושר  ▪  "בניסן נגאלו אבותינו ממצרים ובניסן עתידין להיגאל" (תלמוד בבלי, ראש השנה, דף י"א, עמ' א')  ▪  חג שמח ומועדים לשמחה
קול ישראל. מסתירים [צילום: עידן יוסף]
+כוס חמישית - על שום מה
08:29 18/04/22  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
הצעה לסדר: ההגדה של פסח, שמוגדרת בפי הרמב"ם 'הגדת הגלות', אינה מתייחסת למצבנו הגאולי כאן ועכשיו בארץ ישראל, שבה מתגשמת לעינינו בשורת 'והבאתי אתכם אל הארץ'; כבני הארץ הזו שזכו לראות בהתגשמות הבשורה, חובתו הדתית היא להרים בליל הסדר גם כוס חמישית כנגד בשורת 'והבאתי'
גודל האבסורד [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ממשלת השמאל
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
gngs
18/04/22 13:50
2
yusuf
18/04/22 17:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  חגים ומועדים
מספרים על אדמו"ר אחד, שהיה יושב וממתין לבוא המשיח. יום אחד ביקשו תלמידיו לרצותו ונכנסו אליו כדי לבשר לו ש"העוילֶם אומר שהמשיח מגיע". פתח האדמו"ר את חלון חדרו, רחרח באוויר, ואמר באכזבה לחסידיו: "לא, אין עדיין ריח של משיח. לגאולה צריך שיהא אפילו ריח מיוחד".
18/04/2022  |  מנחם רהט  |   יומני בלוגרים
כ-200 אלף מטיילים טיילו היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין הגנים הלאומיים הבולטים היום היו: ירקון תל אפק וגן השלושה עם כ-5,000 מטיילים בכל אחד מהם, קיסריה ואשקלון עם 4,500 מטיילים בכל אחד, והבשור-פארק אשכול ובית גוברין עם כ-3,500 מבקרים בכל אחד.
17/04/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ד"ר אחמד טיבי מכיר היטב את הממשל הישראלי לכל גווני ממשלותיו. פעם רצה לסנוט בגדעון עזרא המנוח ששימש כסגן ראש השב"כ ואחר כך מטעם הליכוד בכנסת. הוא התבטא כי מורא השב"כ אפף אותו עד שהכיר את עזרא והפחד נמוג.
17/04/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
אבנים, סכינים, רובים, קריאות קצובות, מבטים רושפים, צרחות עם קצף על שפתיים, זיעה, תעוקה, עשן סמיך, ריצה מטורפת, הסתתרות אחרי חומות, סלעים מנותצים ההופכים לאבנים קטנות, סירנות, אמבולנסים, מעצרים, קללות, חרפות, נאצות, גידופים, דרך משונה לציין מועד וחג, דרך מוזרה ביותר להתפלל לאלוקי העולם, מציאות מוזרה להיאבק ולהילחם במקום הקדוש ביותר עבורך.

17/04/2022  |    |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il