|   15:07:40
דלג
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קול ישראל. מסתירים [צילום: עידן יוסף]
הגיגים תשע"ו

חופש הביטוי

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - בא אביב, עתיד לוט בערפל, שקרים, נגד המדינה היהודית, חמץ וגדי, הדרה והסתרה, והמריד? "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה ואושר "בניסן נגאלו אבותינו ממצרים ובניסן עתידין להיגאל" (תלמוד בבלי, ראש השנה, דף י"א, עמ' א') חג שמח ומועדים לשמחה
18/04/2022  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   חגים ומועדים   |   תגובות


אוֹמְרִים

תגובה על הנאמר בחדשות ובשוליהן, כולל דיווחי מזג-האוויר, כותבת עדנה אפק:

"אוֹמְרִים שֶׁבָּא אָבִיב
הַכֹּל פּוֹרֵחַ מִסָּבִיב
אֶצְלֵנוּ אֲפֵלָה גְּדוֹלָה, גְּדוֹלָה.

גִּזְעֵי אָדָם כְּרוּתִים
עָלַי אָדָם נוֹשְׁרִים
וּמִזְרָקוֹת שֶׁל דָּם
מַרְווֹת אֶת הַפְּרָחִים.

אוֹמְרִים שֶׁבָּא אָבִיב.

בַּבַּיִת יָמוּשׁוּ אֲפֵלָה.
מִישֶׁהוּ נִסְפַּר
וּכְבָר נִמְנָה.
מָחָר עוֹד לְוָיָה.

אוֹמְרִים שֶׁבָּא אָבִיב.
וְרֵיחַ פֶּסַח מִסָּבִיב.
וְהַמַּשְׁקוֹף טָבוּל בְּדָם-
אָדָם.

אוֹמְרִים שֶׁבָּא אָבִיב
וְשֶׁמֶשׁ מִסָּבִיב.
אוֹמְרים ...

עמי ארצות

אלון מאליק צייץ בצער בטוויטר אחרי הסדר: "אבא שלי (67), שגדל כמוני תחת ההגדרה הדתית 'חילוני', מסוגל לקרוא בהגדה בצורה שוטפת. אני (32) מצליח לקרוא בה בקושי רב ובאיטיות. האחיינים שלי כבר לא מסוגלים בכלל. בהנחה, שהמצב ברוב המגזר הציוני ה'חילוני' דומה, הייתי אומר, שיש לנו בעיה לאומית ועתידנו לוט בערפל".

מסכים עמו לחלוטין. בוגרי מערכת החינוך הממלכתית ("חילונית") מנוגבים, כפי שהגדיר ש"י עגנון, מכל ידע ביהדות; ולכן, חלקם אינם מאמינים בצדקת דרכנו, ותומכים בערבים במלחמה בין יהודים לערבים במזרח התיכון. פעם אמר על זה מאיר חזן, הגורו של השומר הצעיר השמאלני, בחרטה גמורה: "רצינו לגדל דור של אפיקורסים. גידלנו דור של עמי ארצות". יגאל אלון הוסיף, כי "עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל".

מבצרו

אם ביתו, סליחה, מבצרו, שהשביח נפתלי בנט ברעננה על חשבוננו, אינו מעון רשמי, כפי שהודיעה המדינה לבג"ץ, אזי כל ההודעות הקודמות של משרד ראש הממשלה, כולל לבית המשפט, בנדון היו שקריות. אם בית בנט ברעננה אינו מעון רשמי, ולכן, לכאורה, אסור להפגין מולו, אזי מי ישפה את המדינה על עשרות מיליוני השקלים מכספי המדינה, שהושקעו בהשבחתו?! ומי יפצה את שכניו על עוגמת-הנפש, שגרמה להם המדינה עקב עבודות הבנייה הממושכות?! נדמה לי, שמאחורי הקלעים כבר שוזרים את עניבת התלייה, כדי שתתאים לצווארו של רונן בר, ראש השב"כ.

פרס

מי שפקפקו בכך, שפרופ' עודד גולדרייך ראוי לקבל את פרס ישראל, קיבלו הוכחה חותכת לצדקתם, כשגולדרייך הודיע, שאת כספי הפרס, שכפה בג"ץ להעניק לו, יחלק לארגונים, הפועלים במודע נגד מדינת היהודים. ובקשר לפסיקת בג"ץ - משום-מה זו לא הייתה דרכו כשערערו על מתן הפרס לשלום רוזנפלד ע"ה... טוב, זה ברור: רוזנפלד היה איש ימין.

חופש פולחן

ארנון סגל תמה בטוויטר: "[לפי בג"ץ] אסור לבדוק האם יש חמץ בתיקי הנכנסים לבתי-החולים, אבל המשטרה בודקת כל תיק של יהודי דתי בכניסה לעיר העתיקה בירושלים, כדי לוודא, שלא הבריח לשם קורבן פסח...".

זה מזכיר לי, שוב, שהמדינה היהודית (בינתיים...) מונעת רק מיהודים את חופש הפולחן בהר-הבית, ושוטרים חמורי-סבר ערכו מצוד אחרי גדיים בעיר העתיקה בירושלים. על כך ציין ברל'ה קרומבי בטוויטר: "משהו חשוב רגע לפני שכולנו עוברים לסערה הבאה: משטרת ישראל פשטה בימים האחרונים על עשרות בתי יהודים, שהכינו בבית גדי להר-הבית, אבל לא עצרה אף ערבי, שהכין ארגזי אבנים להביא להר כדי לרצוח יהודים".

מהנדסי תודעה

לא-במפתיע, הודיעה גוגל, כי לא תפרסם ידיעות ודעות, המביעות הזדהות עם עמדת רוסיה, או תמיכה בה, במערכה על אוקראינה. הסרת הכפפות הייתה צעד צפוי, המאפיין את הקורה כיום בתקשורת בעולם. אמצעי התקשורת הפסיקו לדווח, ופכו לשחקן פוליטי, העוסק בהנדסת תודעה. כלומר, בשטיפת-מוח. זאת, בנוסף להיותם מוכים בתקינות פוליטית (PC), היוצרת מצגים שקריים במקום עובדות.

גם לכן, צריכים להיזהר מאוד מגוגל ומוויקיפדיה, ולהתייחס לכתוב בהם בחשד. אלה כלים פוליטיים ולא מקורות ידע אובייקטיביים, ואינכם יכולים לדעת למה האלוגריתם של גוגל בחר להציג בפניכם דווקא תוצאות מסוימות של החיפוש. זה נכון גם לגבי תקשורתנו. היא שטופה בתקינות פוליטית, בהסתה פוליטית ובשקרים, ומדירה כל דעה אחרת, כדי לקדם את חביביה הפוליטיים על חשבון האמת, וסותמת פיות למיותרים בעיניה.

למשל, חפשו בחדשות קול ישראל - לכאורה, ערוץ שידור ממלכתי - מידע על כמות המתים מקורונה בשנה האחרונה. הרדיו הממלכתי כביכול מסתיר זאת, כדי לא לחשוף את ערוות הממשלה. וזה רק כישלון אחד מני רבות, שהוא מסתיר. על הנעשה בערוץ 11 של הטלוויזיה, גם אותו אנחנו מממנים, לא ארחיב מעבר להיותו צפון קוריאני באופיו, כמו מתחריו.

בעוד שגוגל, ויקיפדיה, ערוץ 12 וערוץ 13 פרטיים, ורשאים - במסגרת החוק ובהתאם לזכות הקניין - להחליט לקרוא ללבן שחור ולגבוה נמוך, ולפרסם רק מה שמתאים לדעות הפוליטיות של בעליהם ושל עורכיהם, ערוץ 11, קול ישראל וגלי צה"ל ממלכתיים - כלומר, לכאורה צריכים לייצג את כולנו. כמובן, זו אשליה, שמקורה באגדות, ואין לה שום ביסוס מעשי. על חופש הביטוי בערוצים הממלכתיים ובערוצים הפרטיים שלנו הרחיב ופירט ג׳ורג׳ אורוול בספריו, 1984 וחוות החיות. בקוריאה הצפונית שכללו את השיטה, כדי שהתקשורת הישראלית תוכל לאמצה בקלות.

מתפרעים בע"מ

מול רפיסות הממשלה בולטת התנהגות נחושה של הח"כים הערביים. איימן עודה מהרשימה המשותפת קרא לחיילים ולשוטרים ערביים לזרוק את נשקם. כלומר, לכאורה, הסיתם למרוד. מאזן גנאים מרע"ם הודיע, שאם המשטרה תמשיך לדכא את התפרעויות הערבים בהר-הבית, ייטוש את הקואליציה.

ואיפה המשטרה והיועץ המשפטי, שאמורים לבדוק את חוקיות דברי עודה?! כנראה, הם עסוקים באלימות המתנחלים - עוד שקר, שמפיצה בסיטונות ממשלת הכחש, המרמה והזדון של בלּע (בנט, לפיד, ליברמן, עבאס).

תאריך:  18/04/2022   |   עודכן:  18/04/2022
אביתר בן-צדף
+כ-30 אלף מטיילים הגיעו עד כה לבנימין
14:25 18/04/22  |  מירב ארד
ביומיים הראשונים של חול המועד פקדו למעלה מ-30 אלף מטיילים את אתרי הטבע, המעיינות והתיירות ברחבי בנימין. במועצת בנימין צופים כמות מטיילים דומה גם ביומיים הקרובים של חול המועד. ראש המועצה ישראל גנץ חנך היום מצפור חדש ביישוב "בני אדם" מזרחית ליישוב אדם.
+הגדה של פסח - אקטואלית מתמיד
14:16 18/04/22  |  מאיר אינדור   |   לרשימה המלאה
בחג הפסח צריך להתרכז במקבילות ההיסטוריות שלאורך הדורות  ▪  כדברים באגדה "בכל דור ודור"  ▪  ולמרות חילופי הדורות, בכל שכבה היסטורית העם היהודי נמצא במצב של "הן עם לבדד ישכון"
היטלר הראשון [צילום: ציורו של גוסטב דורה]
+כ-80 אלף מטיילים פוקדים את שמורת הטבע והגנים הלאומיים
12:20 18/04/22  |  מירב ארד
כ-80 אלף מטיילים כבר פוקדים (יום ב', נכון לשעה 11:30) את שמורת הטבע והגנים הלאומיים. מרשות הטבע והגנים נמסר כי בין האתרים הבולטים עד כה: הגנים הלאומיים גן השלושה, ירקון תל אפק, קיסריה,אשקלון ומצדה ושמורות הטבע עין גדי, נחל תבור והבניאס.

עשרות פקחי ומתנדבי רשות הטבע והגנים הפרוסים ביציאה למסלולי הטיול ברחבי הארץ בתחנות מידע מקבלים את אלפי המטיילים. בין הפעילויות הבולטות שמתקיימות היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים: פסטיבל הקיסר בגן הלאומי קיסריה, הפסטיבל האתני והשוק הנבטי בגן הלאומי ממשית, חגיגה בארמון המלך בגן הלאומי הרודיון וצרים על אפולוניה בגן הלאומי אפולוניה. בתוך כך מתקיימים היום שלל מופעי "נושמים תרבות" בשיתוף מפעל הפיס עם להטוטנים, שחקנים, אומני קרקס ונגנים וכן סיורים מודרכים על ידי מורי דרך בשיתוף משרד התיירות במגוון גנים לאומיים.
+איגוד ערים כנרת: מעל 30 אלף נופשים בחופי האיגוד השקטים
11:53 18/04/22  |  מירב ארד
    מחדר הבקרה של איגוד ערים כינרת נמסר כי כעת נהנים ב 15 חופי האיגוד השקטים מעל 30 אלף נופשים, כאשר רובם הגיעו לקמפינג משפחתי למספר לילות. באיגוד מתריעים כי קיים עומס בחופי הכינרת וחלק מחניוני הרכב בחופים מלאים. מומלץ להתעדכן במצב התפוסה בחניונים טרום הגעה בשירות חינם, כוכבית כינרת 55477
+כל אדם צריך אליהו הנביא אחד
11:10 18/04/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
א' הוא אליהו הנביא של המשפחות הללו, הוא האמונה ברוח האדם, האמונה בחסד המתגלגל על ידו כבר חמש שנים מבלי תמורה, מבלי מילת תודה, מבלי לדעת למי גומל הוא בחסדו ובטובו
יכול לצאת לגמלאות
+פארק הירדן שבגולן נסגר לכניסת מבקרים
10:38 18/04/22  |  מירב ארד
עומס מטיילים בחופשת הפסח: פארק הירדן שבגולן נסגר לכניסת מבקרים ונמצא בתפוסה מלאה. אין כניסת מבקרים נוספים והציבור מתבקש לא להגיע. עומסי תנועה כבדים מדווחים באזור.
+ממשלת השמאל
09:00 18/04/22  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
אני מצדיע לבנט ולממשלתו, ממשלה המשקפת את מיזוג הגלויות ואת כל הנפלאות בארצנו הקטנטונת  ▪  מגיעים ימים שיעזרו לנו להתאפס, לזהות את הסרטן שהתפשט ואת הטעויות שעשינו עד כה כשהזנחנו את הקורה ואיפשרנו לו להתפשט  ▪  קמה ממשלה חדשה בישראל, יום חדש החל, יום חשוב ומכריע
בנט. מצדיע לו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+כוס חמישית - על שום מה
08:29 18/04/22  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
הצעה לסדר: ההגדה של פסח, שמוגדרת בפי הרמב"ם 'הגדת הגלות', אינה מתייחסת למצבנו הגאולי כאן ועכשיו בארץ ישראל, שבה מתגשמת לעינינו בשורת 'והבאתי אתכם אל הארץ'; כבני הארץ הזו שזכו לראות בהתגשמות הבשורה, חובתו הדתית היא להרים בליל הסדר גם כוס חמישית כנגד בשורת 'והבאתי'
גודל האבסורד [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חופש הביטוי
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אביתר בן-צדף
18/04/22 13:46
 
שלמה המגיב
19/04/22 18:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  חגים ומועדים
כל חברי מהימין באבל מתמשך. גיבורם הוגלה מהשלטון, והארץ בדרך לאבדון מוחלט. בדיוק כמו הדמוקרטים עת דונלד ג׳יי טראמפ היה בשלטון, כך חברי - מורטים את שערותיהם, מוטרדים, לא ישנים, סובלים ממש, באופן פיזי. את נפתלי בנט הם פוסלים, ראשית בזלזול: "ראש ממשלה עם שישה מנדטים". אולי כך - עובדה פשוטה - אך דווקא הוא שהצליח להקים קואליציה, וזו שרירה וקיימת, ואינה משענת קנה רצוץ. ארבעה סיבובי בחירות, והליכוד והדתיים לא הצליחו להקים קואליציה של למעלה מ-61 חברי כנסת שתחזיק מעמד. בא לו פרחח, צעיר, יוצא בית מדרשו של לא אחר מאשר המנהיג הדגול והנערץ, והצליח באשר מורו ורבו נכשל.
18/04/2022  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
מספרים על אדמו"ר אחד, שהיה יושב וממתין לבוא המשיח. יום אחד ביקשו תלמידיו לרצותו ונכנסו אליו כדי לבשר לו ש"העוילֶם אומר שהמשיח מגיע". פתח האדמו"ר את חלון חדרו, רחרח באוויר, ואמר באכזבה לחסידיו: "לא, אין עדיין ריח של משיח. לגאולה צריך שיהא אפילו ריח מיוחד".
18/04/2022  |  מנחם רהט  |   יומני בלוגרים
כ-200 אלף מטיילים טיילו היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין הגנים הלאומיים הבולטים היום היו: ירקון תל אפק וגן השלושה עם כ-5,000 מטיילים בכל אחד מהם, קיסריה ואשקלון עם 4,500 מטיילים בכל אחד, והבשור-פארק אשכול ובית גוברין עם כ-3,500 מבקרים בכל אחד.
17/04/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ד"ר אחמד טיבי מכיר היטב את הממשל הישראלי לכל גווני ממשלותיו. פעם רצה לסנוט בגדעון עזרא המנוח ששימש כסגן ראש השב"כ ואחר כך מטעם הליכוד בכנסת. הוא התבטא כי מורא השב"כ אפף אותו עד שהכיר את עזרא והפחד נמוג.
17/04/2022  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
אבנים, סכינים, רובים, קריאות קצובות, מבטים רושפים, צרחות עם קצף על שפתיים, זיעה, תעוקה, עשן סמיך, ריצה מטורפת, הסתתרות אחרי חומות, סלעים מנותצים ההופכים לאבנים קטנות, סירנות, אמבולנסים, מעצרים, קללות, חרפות, נאצות, גידופים, דרך משונה לציין מועד וחג, דרך מוזרה ביותר להתפלל לאלוקי העולם, מציאות מוזרה להיאבק ולהילחם במקום הקדוש ביותר עבורך.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il