משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ - SMG, השיק קמפיין חדש עבור רדיו ללא הפסקה - 103FM. היקף הפרסום - שני מיליון שקלים. הסיסמא שתוביל את הקמפיין היא: "הכי מעניין ברדיו".
אביטל גינסברג, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ, אמר כי "הקונספט מהווה המשך לקמפיין הקודם המכריז על טאלנטים חדשים בתחנה". לדבריו, הקמפיין שנבחר מתמקד בכישרונות שיוצרים את ההצלחה ביניהם דידי הררי, ניסים משעל, גבי גזית - הרכש חדש של התחנה, נתן זהבי הוותיק, ועוד.
הפרסום יכלול: רדיו כמובן, שלטי חוצות, עיתונות, ואינטרנט.