|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
הר-הבית השבוע [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
מה קורה לנו?

נעבור גם את זה

מפת הכוכבים מראה ממשלה שאוחזת בקרנות המזבח, אבל גם הוא מתמוטט. אנחנו לקראת שינוי וממשלה אחרת. עד שנ 2023 בה נתקשה למצוא פתרונות, ונחווה אובדן שליטה
04/05/2022  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

לצערי הרב, אני מחזירה אתכם לרשימות האחרונות, שעלו ב-01.07.2021, באוקטובר 2021 ובפברואר 2022, וממשיכות להיות רלוונטית. שם כתבתי: "אירועי מאי 2021 עדיין לא הסתיימו. המצב בארצנו, עם כוכב פלוטו (ירחי) במעבר שמגיע לציר 4 המסמל עבורנו את הבית והמשפחה ובאסטרולוגיה מדינית, זה הבית של מדינת ישראל, הבסיס של כולנו, המקום שאמור לתת לנו ביטחון (בתוך המדינה) שייכות ערבות הדדית, שכנות טובה לחיות ביחד (מדינה מכילה גם מגזרים אחרים). המעבר של פלוטו (ירחי) בשנתיים-שלוש הקרובות מחזיר אותנו לשנים 2001-2000, שהיו גם בהשפעה ישירה על ציר 4-10 (45 מעלות)".

כוכב פלוטו ירחי הגיע בחודשים האחרונים לאותו ציר, הפעם בכל כוחו (4-10), ומשפיע על המקום המסמל את הבסיס שלנו, הבית שלנו. הוא מעורר את אווירת חוסר האמון ביננו, המגזרים השונים החיים כאן ביחד, לצד הסתבכויות ואירועים שלמעשה משנים את כללי המשחק.

ההשפעה של כוכב פלוטו על מפת המדינה תהיה לאורך השנים 2023-2022. מזכירה לכם שכוכב פלוטו מסמל את עוף החול - העוף ששורף את עצמו ונולד מחדש.

בימים האלה, אנו עדים לכך שהמתח שבין הפלשתינים ומדינת ישראל לא פסק, אלא עלה כמה מדרגות - טרור ואלימות, כעסים מתפרצים, מלחמות אגו ושריפות... ניסיונות ו"הצלחות". פיגועים מתרחשים לאחרונה כמעט מדי יום, ולדאבוני הרב, הם ימשיכו ויכאיבו. הלוואי שאתבדה!

"נוכחות הפלוטו (ירחי) במקום הזה (במפת המדינה) גורמת קושי בכל הקשור למחויבות בתוך המדינה שלנו. הביטחון שלנו (גם על הגבולות), במובן הכולל של המילה, מתערער. לצערי, קשה להתאחד בזמנים האלה בעיקר בגלל אובדן אמון הדדי. תנאי החיים משתנים, בעיקר אלה החברתיים, מאחר שהשותפות שניסו לבנות לאורך שנים הופרה.

החשדנות הרימה ראש. קיימת הבנה שצריך לשנות את כללי המשחק, לקבל החלטות בתנאים של חוסר ודאות! חלק מהאוכלוסייה עלול לחוש גם פחד בזמנים האלה. מתח החיים במדינה שלנו עולה מדרגה.

עם כוכב פלוטו בציר 4, יהיה חשוב שהממשלה וההנהגה יידעו לזהות שהמציאות המוכרת והבטוחה איננה עוד ורצוי שיבינו זאת מהר!

הקושי שהוא שנכון להיום יש לנו גם ממשלה עם כוכבים על ציר 1-7 (נכתב בהרחבה ברשימה מ-01.07.2021), שבשילוב מדינה עם כוכבים על ציר 1-7, ה"רכבת" (מדינת ישראל) יורדת מהמסילה. הרגשה שאין נהג בתוך הקטר".

היום כבר ברור לכולנו, שהממשלה אוחזת בקרנות המזבח, אבל גם הוא מתמוטט... אנחנו לקראת שינוי (הפעם שינוי שאולי יהיה חיובי יותר יחסית לתנאים הקיימים במדינה). תקום ממשלה אחרת, בתקווה שתהיה זו ממשלה שתזכה לתמיכה רחבה בציבור, מה שאין לממשלה הנוכחית.

נעבור תקופה ארוכה (לפחות עד 2023), שבה נתקשה למצוא פתרונות, ובמציאות נחווה אובדן שליטה, "כבדהו וחשדהו". יהיה עלינו ללמוד לסמוך על עצמנו (כי "אין לנו ארץ אחרת"), מפני האיומים ה"מגוונים" (סכינים, אבנים ומגוון פיגועים, בנוסף לרקטות ולטילים שיגיעו ויפגעו, אינתיפאדה שעלולה להתפתח לצד סימני שאלה לכלכלה, וכמובן לבריאות של כולנו (הקורונה עדיין כאן, עוד כמה חודשים לתוך 2023). הלחץ על מדינת ישראל צפוי גם ממדינות ברחבי העולם ה"נאור", כולל אלה שראינו בהן בנות ברית. על המנהיגים יהיה לשמור על פתיחות, לקבל החלטות זהירות מאוד אך ורק לטווחים קצרים, כדי לבנות מציאות שבה לא יתנו לאף גורם חיצוני השפעה שתדחק אותנו.

מעברו של פלוטו במזל גדי, המסמל מוסדות ורשויות במדינה, נותן גם הוא את אותותיו. ראו את המשפטים של זדורוב, נתניהו והחשיפה של אילה חסון על ההתעמרות לכאורה של המשטרה והפרקליטות בגל הירש. בעבר כבר כתבתי לכם - כוכב אורנוס וכוכב פלוטו, כל אחד בדרכו, יגרמו לשינוי ולמהפך גם במשרד המשפטים, הפרקליטות והמשטרה. כוכב פלוטו "מנקה" ואורנוס "מורד", כך שהמהפך והשינוי במוסדות הללו מגיע.

גם התקשורת בקלחת. לא אכביר בהסברים אסטרולוגיים, אבל ההורוסקופ של ערוץ 13, וערוץ 12 מראה כי יעברו שינויים מהותיים. ערוץ 13 יושפע גם מאורנוס ומפלוטו, וגם כוכב סאטורן מטייל בציר 2-8, הבעיות הכלכליות מכבידות עליו. ערוץ 12 גם מרגיש את האורנוס. אבל גם הנפטון הירחי על ציר 10 מעיד שהיציבות שם מתערערת, וההצגה כלפי חוץ עטופה בניירות צלופן צבעוניים, המכסים על ה"כיעור". המשבר כבר קיים.

אורנוס "יפריש" כמה אנשים מהערוץ הזה. ערוץ כאן 11, התאגיד, עובר גם את "הניתוח הכירורגי" של פלוטו (ירחי), בציר 4-10. כלומר גם בתאגיד צפויים שינויים. הראשון כבר התרחש בסוף חודש אפריל 22' כאשר מנכ"ל התאגיד הודח.

המעברים על הצירים במפת המדינה, 1-7, 2-8, 6-12, אינם קלים. ישנה התרופפות מסגרות, בחינה מחדש של מה שקורה, מה שמחדד את חוסר היכולת לתת אמון ולסמוך על "חברים". יש כאן פוטנציאל להסתבכויות, והסיבות לכך רבות ומגוונות. המדינה (עם 6-12) מעידה על התנהלות המנוגדת לנורמות המקובלות (לא צריך להזכיר שוב את הממשלה, הפרקליטות, המשטרה, נכון?). המבנה מעיד גם על האיומים שאנחנו חווים.

זה מבנה של מאבק הישרדות. לא מאפשרת בו בנייה של מערכת יציבה עם אמון וביטחון. חשוב להתמקד ביכולות הבסיסיות, בלי ציפיות מאחרים (המדינות שחשבתם אותן לידידות - ארה"ב, מדינות אירופה וכו').

מעגל הקארמה, 1-7, 5-11, 6-12 יעזור לקחת יוזמות ולהעז להתמודד עם המבחנים שבדרך. אני חוששת שנגיע לעימות גדול יותר, בחודשים הבאים. החל בחודש אוקטובר כוכב מארס יגיע למזל תאומים, ייעצר על כוכב אורנוס במפת המדינה ויתחיל בנסיגה עד ינואר 2023. השהות של כוכב מארס במזל תאומים הלוך ושוב מרמזת על יותר מחזית אחת. בשנים שמארס בנסיגה (לא רק במדינת ישראל), המתחים הביטחוניים נוסקים אל על, ומביאים לעימותים ולמלחמות (כרגע מלחמת רוסיה באוקראינה, אך אל תופתעו - באירופה זו רק ההתחלה).

מבנה הכוכבים מעיד על מבחנים ויוזמות שיעמדו כל פעם מחדש למבחן מחדש. דרושה העזה במציאות לא מפרגנת. גם במציאות הזו, לא ניתן לקבל החלטות לטווח ארוך, בעיקר כשהמדינה משלמת מחיר יקר, אבל עם עוצמה פנימית חזקה (5-11). 6-12 מסמלים ערכים, קוד תרבותי, מצפון ואמת פנימית המבדילה אותנו מעמים אחרים ומארצות אחרות.

המלחמה אצלנו תתרחש בכל המישורים (ערכית וביטחונית)! זוהי מלחמה שמטרתה לבנות את המקום שלנו במרחב, עם חופש ובחירה בדרך שבה אנחנו רוצים לחיות.

הסכמי אוסלו והרשות מול מדינת ישראל
[צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

לפניכם ניתוח מפות להבנת המציאות במערכת היחסים בינינו מדינת ישראל והפלשתינים בעקבות הרחש-בחש והניסיונות מצד שר החוץ ושר הביטחון, לחדש הסכמים עם הפלשתינים, להגיע ל"הבנות" עם הרשות ואבו מאזן, אולי גם על בסיס הסכמי אוסלו.

חזרתי תחילה למפת הכוכבים ב-15.11.1988 בשעה 01:38 לפנות בוקר, באלג'יר, המועד בו הכריז ערפאת ימ"ש על עצמאות פלשתין. בחינה של המפה המייצגת את ההכרזה מעידה מדוע עד היום, אלה המכנים עצמם פלשתינים, לא הצליחו לממש את ה"חלום". בהורוסקופ הנ"ל, הירח במעלה 28 גדי, ללא היבטים! הירח בטל, כך שכל ניסיון, גם בעתיד, להתניע את המהלך יתפוגג. חשוב להזכיר שהמעלה 28 בגדי נמצאת במפת מדינת ישראל במקום המסמל את הבסיס, המקום המייצג בסיס לביטחון, בית 4 המסמל את הבית שלנו (במדינת ישראל). הירח (במפת ההכרזה של ערפאת) מציג את האמוציות, ושואב הרבה אנרגיה רגשית שבעבעה לאורך זמן, ומתפוצצת עתה (בשנים 2023-2022) כשכוכב פלוטו עובר על המעלה 28 גדי, הלוך ושוב. הפלשתינים בוחרים להאמין שארצנו שייכת להם, והבית שלנו הוא שלהם, והם מופעלים על-ידי אמוציות שאינן מאפשרות גם לנהל עמם מו"מ רציונלי.

מכאן גם הקושי לנהל מו"מ או תקשורת כנה ואמיתית. הבסיס אמוציונאלי (לשני הצדדים) ולכן יש משחקי מילים, טקטיקה מתוחכמת עם מגוון רמזים, שגורמת לכל מו"מ להסתיים באכזבה, להבין פעם אחר פעם שאין הדדיות ואיש מהצדדים לא סומך על רעהו.. ושוב - ברקע, הירח הבטל, שעוזר להוביל לשום מקום. דרך אגב, הוונוס באותה מפה (הכרזת פלשתין) גם היא לבד, והמשמעות שיש לפלשתינים בעיה קושי ליצור הדדיות. בנוסף, הוונוס מסמלת פיננסים ונמצאת בבית הכספים, כך שהרבה כסף שהגיע וממשיך להגיע, (ממדינות הרוצות לראות את הפלשתינים מגרשים את היהודים מארצם) נבלע אי-שם, בבור ללא תחתית וגם לא עוזר באמת להתפתחות כלכלית.

השמש במפת הפלשתינים נמצאת מול השמש של מדינת ישראל. כלומר, היעדים בהתנגשות. מעברי הכוכבים על המפה המשותפת, מדינת ישראל והרשות, הם על הצירים 1-7, 5-11, 3-9. אלה מספרים על ניסוי ותהייה. ניסיונות למצוא דרך וכל פעם בכיוון אחר. בציר הקארמה הכוכבים הם על הצירים 4-10, 2-8. מומלץ לשמור על הקיים ולא לחפש הרפתקאות חדשות, המלצה שטובה לשני הצדדים.

המעבר של כוכב פלוטו במעלה ה-28 בשנתיים הקרובות הוא אחד הגורמים להתעוררות הלאומנית מאז מאי 2021, האמוציונליות של הרשות פרצה וקשה לשלוט בה. אבל זכרו - הירח בטל כך שאין תוחלת לכך. גם אחרי שכוכב פלוטו, ימשיך ויעבור למזל דלי, הרשות עם הירח הבטל ימשיכו להסתובב סביב הזנב של עצמם.

מפת הסכמי אוסלו, 13.09.1993 בשעה 10:45 בוושינגטון מציגה מאבקי כוח, הונאה (מארס-נפטון) ואלימות (מארס אורנוס) קשה, שפיכות דמים.

כאן הכוכבים מציגים 1-7, 2-8, 3-9. כלומר, ההסכם נמצא באוויר. למרות שהוא ייצוגי, אין לו תמיכה של היקום. 1-7, מתאים להחלטות קצרות טווח. סוג של פרויקט ותו לא. תמונת הכוכבים מציגה שהחוזה הנקרא "הסכמי אוסלו" התבטל.

על המפה המשותפת של הרשות הפלשתינית והסכמי אוסלו, עוברים הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11, 2-8, 6-12. מצד אחד, העזה, פעילות ללא גבולות, עם פעולות הנעשות מאחורי הקלעים, בלי אפשרות לתכנן יעדים לטווח ארוך. בפועל, התחושה שלהם היא של הישרדות וחוסר יכולת להשען על אחרים. או לקבל עזרה, גם בגלל ההתנהלות הכלכלית המעידה על הסתבכויות, הונאות ורמאות. גם אם בעבר, הרשות והסכמי אוסלו קיבלו תמיכה מאירופה או מדינות ערב, לאט-לאט הם לומדים שבמציאות אין קונצנזוס להתנהלותם בדעת הקהל העולמית.

הפיגועים ימשיכו. במפה המציגה את הסכמי אוסלו, הכירון והירח נפגשים שוב במהלך מאי ויוני במפת קידומים. זה מביא כאב הנובע מהפיגועים.

ועתה, ספרו זאת לאלה שרוצים "להחיות" את הסכמי אוסלו, שבמפת ההסכם, הכוכבים נמצאים ב-Ts המורכב מוונוס, סאטורן ופלוטו במזלות הקבועים. וכרגע ההסכמים במצב החייאה (לא כפי שחשבו אלו שהאמינו שיש אפשרות להגיע להסכמי שלום).

הסאטורן בהווה במזל דלי, מדליק את המבנה (בעזרת המארס שעבר גם הוא במזל דלי), ומציג את האלימות ושפיכות הדמים בהווה. בימים הקרובים, המארס ימשיך וידליק גם את סאטורן, ונוס ופלוטו. כוכב אורנוס מגיע למנעד מתוח עם הירח במזל אריה. האמוציות יתפרצו מכל כיוון.

כוכב מארס המקודם נמצא בדיוק על ציר 1-7. הירח המקודם יושב עכשיו בדיוק על כירון מלידה. הוא ימשיך להתקדם לכירון מקודם בתוך חודשיים, מאי 2022, ויביא הרבה כאב איתו. השמש המקודמת (בהורוסקופ של הסכמי אוסלו) נמצאת בדיוק בריבוע לאורנוס ונפטון במזל גדי (במפת הלידה) - אשליה שמתנפצת. כל הנ"ל משתלב עם כוכב פלוטו ירחי על ציר 4-10, במפת המדינה שלנו המערער את הביטחון של כולנו, מאחר שציר 4, הוא הבית שלנו. והכוכבים? ידם עוד נטויה...

כרגע אנחנו שבים ולומדים על בשרנו כי "עשיו שונא ליעקב" (מדרש), למי שהספיק לשכוח.

וחזרה אלינו

מבקשת מכם להיות זהירים, בארץ וגם ברחבי העולם (מקומות שבהם יש יהודים, סמלים יהודיים, בתי כנסת, בתי קהילה וכד').

הזמנים אפריל-יולי 2022 (במפת המדינה שלנו) מושפעים מכוכב סאטורן על ציר 2-8. מעברם מביא כאב והסתגרות. זהו מעבר שממנו נלמד שוב שיש דברים שעליהם לא נהיה מוכנים לוותר.

ראש דרקון/כירון על ציר 1-7 במפת המדינה ישפיע לאורך השנה לסירוגין, ומעיד על מחלוקות שעלולות להביא לשבר. יהיה צריך להוכיח יכולת לצד קבלת החלטות במצבים לא מוכרים, שינוי מהיר של כללי המשחק, חשוב יהיה לתת מקום למחשבה אחרת, בעקבות אירועים לא צפויים שיחייבו שינוי עמדה ביחס למצבה של המדינה. זהו תהליך שידרוש הסתגלות מהירה לתנאים משתנים.

ההשפעה של הכוכבים תהיה באפריל -יולי 2022 ובספטמבר 2022-מרס 2023. נזכיר, השפעה של כוכבים היא גם לפני ואחרי, כך שיהיה נכון להמשיך ולשמור על זהירות גם במהלך חודש אוגוסט 2022.

אצל היהודים קיימת האמונה והאהבה לארץ ישראל. זהו ביתם של היהודים מאז ומתמיד, מסמך הטאבו של מדינת ישראל נמצא בתורה, ההבטחה הראשונה ניתנה לאברם בספר בראשית פרק י"ב פסוק ז': "וה' אָמַר אֶל אַבְרָם אַחֲרֵי הִפָּרֶד לוֹט מֵעִמּוֹ שָׂא נָא עֵינֶיךָ וּרְאֵה מִן הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה שָׁם צָפֹנָה וָנֶגְבָּה וָקֵדְמָה וָיָמָּה. כִּי אֶת כָּל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה רֹאֶה לְךָ אֶתְּנֶנָּה וּלְזַרְעֲךָ עַד עוֹלָם... קוּם הִתְהַלֵּךְ בָּאָרֶץ לְאָרְכָּהּ וּלְרָחְבָּהּ כִּי לְךָ אֶתְּנֶנָּה" . הגדרה נוספת ומפורטת יותר של גבולות ההבטחה נמצאת בספר שמות פרק כ"ג פסןק ל"א: "וְשַׁתִּי אֶת גְּבֻלְךָ מִיַּם סוּף וְעַד יָם פְּלִשְׁתִּים וּמִמִּדְבָּר עַד הַנָּהָר".

לא במקרה לאורך שנים גם בגלות כל תפילה הסתיימה בגעגוע "לשנה הבאה בירושלים הבנויה" .

המדינה שלנו הוקמה בדם, יזע ודמעות, וכולנו ממשיכים להיות חלק ממאבק מול "מישהו" המנסה לקחת ולפלוש או להתנחל בתוך הבית שלנו, להיכנס בכוח לתוך הטריטוריה הפרטית. "לעולם לא עוד".

תאריך:  04/05/2022   |   עודכן:  04/05/2022
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות

03/05/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
כיצד החלה הטרגדיה של אדיפוס? לכאורה מהנבואה שיום יבוא והוא יהרוג את אביו, יתחתן עם אמו ויקים משפחה עם ילדים. נבואה שגרמה לו לעזוב את בית הוריו מלכי קורינתוס (שלא ידע שאימצו אותו), מחשש מהנבואה, וללכת לעיר תבי. בדרכו נתקל בקבוצה של חמישה אנשים שעלבו בו, התקוטט, והרג אותם. כשלא ידע שביניהם היה אביו מולידו, קאיוס מלך תבי. בכניסה לתבי ניצבה המפלצת, הספינקס, שחסמה את הכניסה לעיר, למי שלא יכלו לענות על שאלתה. כשאדיפוס הצליח לענות - סרה קללת הספינקס והעיר נושעה. כך הפך אדיפוס למנהיג נערץ, למלך, התחתן עם אלמנת אביו, ונולדו להם 4 ילדים. לאחר כמה שנים, קללת הספינקס לא פגה, והמגיפה שפשטה בעיר המיטה חללים ואיימה על הקיום. אז המלך מבקש מהנביא, האורקל תרזיאס פתרון. מסתבר שרצח חמשת האשים שביצע גרם למגיפה. אדיפוס נשבע שיימצא את הרוצח וינקום בו.
03/05/2022  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
השופטת: מיכל דוידי, סגנית נשיא בית המשפט לתעבורה בחיפה
03/05/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות

02/05/2022  |  איתמר לוין  |   כתבות
בשנה האחרונה חלו התפתחויות משמעותיות בקשרים שבין טורקיה למדינות ערביות מרכזיות, לאחר שאלו היו מתוחים לאורך כעשור. הבולטות שבהן הן הפשרת היחסים עם איחוד האמירויות וסעודיה. בעוד שסיבוב הפרסה הטורקי מול אבו דאבי וריאד נבע בעיקר משיקולים כלכליים, יש לו גם משמעויות גאו-אסטרטגיות. ההפשרה ביחסים בין אנקרה, אבו דאבי וריאד תורמת לסיכוי שההתקרבות מהעת האחרונה בין ישראל לבין טורקיה תחזיק מעמד, מכיוון שהיא מביאה לעמדה מתונה יותר של אנקרה בסוגיות אזוריות, החשובות לישראל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il