|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
יופיטר [צילום: נאס"א, אי.אס.איי. ואיי. סימון]

הכל גדול

הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה
08/05/2022  |   צילה שיר-אל   |   יומני בלוגרים   |   תגובות

כוכב יופיטר שמביא הזדמנויות פועל לטובתכם. והשבוע הוא עובר למזל טלה. יופיטר, המוכר גם בשמו צדק, יימצא במשך כל השנה הקרובה במזל טלה. מה זה אומר על מזל טלה וכיצד זה משפיע על כל שאר המזלות?

להזכירכם, יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על-מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק. המזלות שייהנו עדיין מאנרגיה זו הם המזלות הבאים - טלה, קשת, אריה, דלי ותאומים.

מאחר שכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל, הרי שבחודשים הקרובים תהייה זו שנה מבורכת ועם הזדמנות פז לילידי המזלות שציינתי המושפעים מכוכב זה. זו ההזדמנות להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח עבורכם התחושה תהיה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים ואתם מצליחים להסדיר נושאים שכבר מזמן רציתם לטפל בהם.

תרגישו שכולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ההצלחה שתרגישו תהיה בכל תחומי החיים החשובים לכם. נצלו כל רגע בשנה זו כדי שבשנה שתגיע לאחר מכן, תוכלו ליהנות מפירות השקעתכם. חשוב מאוד להבהיר כי מאחר שייפתחו לכם כמה שערי הזדמנות בשנה זו, אל תהססו לעבור ממקום למקום, לנסות ולהתנסות ולא לפחד מלהתחיל דברים חדשים. זה הזמן וגם הזדמנת טובה עבורכם להתחלות חדשות.

ילידי המזלות הבאים: מאזניים, עקרב ובתולה יחוו את יופיטר מצדו הפחות נעים. חוסר איזון ויציאה מפרופורציה הם הצד השני של המטבע. האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו בהשפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל. הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה. דברים רבים יראו לכם "גדולים" יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה רגשית. רבים מכם עלולים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

בין החודשים אוגוסט ועד דצמבר ייכנס כוכב יופיטר לנסיגה ובתקופה זו כל המזלות יחוו אירועים שיוצאים מפרופורציה ולכן כל כך חשוב לשמור על איזון, במיוחד למזלות שציינתי שיחוו את אנרגית הכוכב ממקום פחות נוח. כדי לשמור על התנהלות נכונה כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות, להתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית ולעשות מפה אישית.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת מרקורי מקשה עליכם את היחסים הבין אישיים, כיוון שאתם מרגישים שאתם לא מובנים לסובבים אתכם ואין לכם רצון לחזור בכם מהרצון שלכם לשחרור וחופש
▪ ▪ ▪


טלה

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים בסביבה הטבעית שלכם ובנושאי היום יום, כיוון שתמצאו את עצמכם בסיטואציות חדשות שבהן תתבקשו להחליט איך אתם רוצים לממש את השינויים שלכם. ייתכן שעובדה זו תלחיץ אתכם מעט בגלל העובדה שהייתם בטוחים שהכול מתנהל כפי שרציתם והנה הנסיבות מראות לכם שאתם חייבים להתחשב גם ברצונם של האחרים ובמיוחד בתחום הכספי.

שור

כוכב משמעותי בשם מרקורי שמביא תקשורת אינטנסיבית נמצא אצלכם בבית הכספים, כך שנראה שאתם נמצאים בפני אירועים חדשים שיכולים לשנות את חייכם מבחינה כלכלית מקצה לקצה. זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק מהם הדברים שעליהם אתם מוכנים לוותר ומהם הדברים שאותם אתם רוצים להמשיך לשמר כפי שהיו עד היום. למרות שאתם מזל שקשה לכם עם שינויים, נראה שפשרה תהיה הכרחית.

תאומים

הגעתם לתקופה שלפני יום ההולדת שלכם, כך שאתם נמצאים עכשיו בתהליך פנימי המלווה בחשבונות נפש משמעותיים. מאחר שכוכבים כמו ונוס מלכת היחסים ויופיטר כוכב השפע, נמצאים ביחד בבית החברים והחברה שלכם, נראה שמהתקופה הקרובה תתחילו להרגיש הקלה ויבואו עליכם ימים טובים יותר שבהם תרגישו שהפופולריות שלכם גואה. זה הזמן לנסות ולשפר את המעמד החברתי שלכם.

סרטן

בימים אלה נמצא כוכב משמעותי כמו מרקורי שאחראי על חשיבה ותקשורת בבית תת-ההכרה שלכם, כך שאתם מרגישים בצורך להתכנס פנימה ולשאול את עצמכם שאלות נוקבות ביחס לאייך אתם רוצים להמשיך את חייכם מהנקודה אליה הגעתם. נראה שאתם מעדיפים להסתיר את תוכניותיכם מאנשים קרובים, למרות שכלפי חוץ הכל נראה כרגיל וזאת - עד אשר תגיעו להחלטות.

אריה

קשה לכם עכשיו יותר עם מושגים שנקראים אצלכם קריירה למול צרכיכם האישיים והחברתיים. נכון שמבחינה אישית, הפופולריות האישית שלכם הינה בשיאה בתקופה האחרונה ואתם מקובלים בכל מקום שאליו אתם הולכים, אבל לעיתים תעדיפו את השקט ואת הפינה שלכם ופחות תרצו להשקיע באחרים, כדי להוכיח את עצמכם. זה הזמן לעשות סדרי עדיפות בין ההיגיון לרגש.

בתולה

בשבוע הקרוב אתם עלולים להיקלע למצבים בהם תרגישו חסרי סבלנות בגלל העובדה שהדברים סביבכם לא מתנהלים כפי שהייתם רוצים ובעיקר בנושאי עבודה. ייתכנו חילוקי דעות ביניכם לבין הממונים עליכם, הרואים שונה מכם את פני הדברים. ולכן, אתם עלולים להתפרץ עליהם בכל פעם שתרגישו שאומרים דברים שאינם מתאימים לתפיסות העולם שלכם, כיוון שתפרשו אותם אישית ולא מקצועית.

מאזניים

בשבוע הקרוב תיתקלו במצבים חדשים בהם תחושו שאתם מעוניינים לקדם את עצמכם כפי שאתם מאמינים שאתם ראויים לכך. הכוכב יופיטר נכנס למזל טלה הוא המזל המשלים שלכם וישפיע עליכם מטובו למשך כל השנה הקרובה. הצורך שלכם בעצמאות יכול לעזור לכם ככל שתרצו להוכיח לעצמכם ולסביבה שאתם יכולים להצליח בתוכניותיכם. הקרובים לכם שמאוד מעריכים אתכם ימשיכו לעזור לכם.

עקרב

אתם מרגישים שאתם נמצאים בתקופה שבה המחויבות בחייכם גוברת על הצורך ליהנות מהחיים. עובדה זו מתסכלת במקצת כיוון שלדעתכם יש צורך לעשות הפסקות וגם לחיות את החיים, אך איכשהו הדבר נמנע מכם בשלב הזה. תהליך זה נובע מהעובדה שסטורן כוכב המחויבות נמצא בבית המשפחה שלכם וגורם לכם לקחת אחריות על כולם, גם אם זה לפני הצרכים האישיים שלכם.

קשת

אתם מתקרבים לתקופת מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ועובדה זו גורמת לכם לחשבונות נפש, כיוון שאתם חפצים בסגנון חיים חדש ולמחוק את הישן מחייכם לגמרי. הגיע הזמן להכניס אנשים חדשים לחייכם ולתת להם אפשרות לחדור אל לבכם. לפנויים שבכם ייתכנו מערכות יחסים חדשות ומשמעותיות ואלה מכם הנמצאים כבר בקשר, הגיע הזמן להשקיע במערכות היחסים שלכם.

גדי

בית המשפחה שלכם עמוס בכוכבים כך שלמרות ההתלבטויות יש לכם הזדמנויות חדשות ויכולת פריחה מאוד משמעותית בקירוב לבבות. גם בנושאי שיפור יחסים עם קרובים וחברים יש לכם הזדמנות להגיע לשיפור ובנוסף גם במקומות שבהם אתם מעוניינים לפתוח לעצמיכם ערוצי תקשורת חדשים ותגלו שאנשים החושבים כמוכם מוכנים לבוא לקראתכם ולפתח איתכם תחומי עניין ועבודה חדשים.

דלי

במהלך החודש הקרוב תוכלו לעזור לעצמכם על-ידי יצירתיות חדשה בתחומי העניין המתאימים לכם. אינכם חושבים כמו כולם ועובדה זו יוצרת את הייחודיות שלכם בעיני האחרים. ייתכן שאתם נאלצים לעשות שינויים שונים ובעיקר כלכליים. ואולם בגלל העובדה שכוכב נפטון שמערפל חשיבה הגיונית עדיין נמצא בבית הכספים שלכם, לא תמיד אתם עושים את השיקולים הנכונים בנושאים אלה.

דגים

בית הכספים שלכם עמוס בכוכבים והפעם בשורות טובות עבורכם לשנה הקרובה עם היכנסו של כוכב השפע לבית הכספים שלכם למשך כל השנה הקרובה. כיוון שכך, ייתכנו שינויים של הרגע האחרון בתוכניותיכם ולכן מומלץ לכם לזרום עם הקיים. מאחר שכוכב מארס שמביא עצבנות לעיתים קרובות עדיין נמצא במזל שלכם, נראה שיש לכם צורך לדחוף קדימה בכל הכוח. נצלו אנרגיה זו לטובה.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/05/2022   |   עודכן:  08/05/2022
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתונים דמוגרפים של הרשות הפלשתינית מנופחים בהיקף דרמטי, כפי שמתועד במחקר המתקיים מאז 2004. לדוגמא:
08/05/2022  |  יורם אטינגר  |   יומני בלוגרים
זהו ספר מרגש, מפתיע וכואב, ומשקף את התקופה הנוכחית בשנה; יום העצמאות, אחרי שני ימי זיכרון כואבים. וספר שהוא אסופת מכתבים שכתבה מרים יחיל-וקרס לבעלה הטרי, סגן צעיר במילואים בזמן מלחמת ששת הימים. יש בכתיבה של יחיל-וקס הרבה אומץ, יציאה פרטית לעצמאות ועוגן. הכתיבה מרפאת. תחילה היא כתבה לו כשלחם, אך כשנהרג בקרב המשיכה לכתוב לו באותה תנופה, באותו כוח, תוך שהיא משתפת אותו בגעגועים הקשים ובחוויות שעברה בלעדיו. זוהי התכתבות אישית, בינה לבין עצמה, אך גם עם העולם. יש בה התפתחות אישית המלווה בזעם של אלמנה צעירה מוכת יגון, אך גם תאוות חיים. חמשת שלבי האבל של קובלר רוט, שהם חבלים שלעיתים הטיפוס עליהם קשה עד בלתי אפשרי, מומחשים כאן, בעדינות ובאיפוק, אך גם עם כוח, וכמוהם גם הקולות הרמים שמילאו את המדינה לאחר המלחמה.
08/05/2022  |  עדי דקל  |   יומני בלוגרים
לו מנהיגי הקהילה המוסלמית בארץ לא היו מקבלים את היהודים באיבה ושנאה, לאחר הצהרת בלפור והחלטת חבר הלאומים על המנדט הבריטי לארץ, והיו מעדיפים שיתוף פעולה ומו"מ הכל היה נראה אחרת. הקונפליקט היהודי-ערבי לא היה מתפרץ ואת חלום המדינה הערבית יכלו הערבים להגשים ב-1936 על-פי החלטות ועדת פיל.
אישי ציבור היזהרו בדבריכם, כשאתם מעלים על נס את 'מעשהו האמיץ' של איציק סעידיאן על-רקע התפנית הפוליטית של בנט, פרישתו של עמיחי שיקלי מסיעת ימינה, מוצדקת ולקינוח בקטנה
08/05/2022  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
מה מתכוון להודיע מחר הנשיא פוטין בנאומו המסורתי בכיכר האדומה במסגרת חגיגות יום הניצחון על גרמניה הנאצית, ומה תהיינה ההשלכות האפשריות על המלחמה באוקראינה? סקופ: לא יודע, ואני בספק אם מישהו באמת יודע. מה שכן אפשר זה לנסות ולהעריך את האפשרויות השונות. התשעה במאי הוא ללא ספק היום הכי קדוש בלוח השנה הרוסי, ומבטא את המקום העצום שתופסת "המלחמה הפטריוטית הגדולה", כפי שמכונה ברוסיה מלחה"ע ה-2, בהווייה הרוסית היום יומי בתרבות ובחברה הרוסית. הנשיא פוטין ודאי ינצל וימנף את התאריך הזה לקידום של מדיניותו באוקראינה והצדקתה.
08/05/2022  |  יאיר נבות  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il