|   15:07:40
דלג
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

בא, הרס וברח, או שמא גורש

סיכום שנה וקללותיה בהנהגת נפתלי בנט הוא ויהיר לפיד כבר הכריזו על הצלחת הניסוי - ממשלתם - אך רק את בנט מאשימים בגאזלייטינג - הכחשה מוחלטת של המציאות - ולא את הריקא, שותפו ל"ניסוי", שיחליפו, לדאבוננו נזקי ממשלת בנט איומים ובלתי-הפיכים הדפוסים הנפסדים של ממשלתו, שכרוכים בהוצאת מיליוני שקלים ללא אישור, תויגו כ"שגגה" בנט ולפיד מככבים במשל האטד של יותם
05/07/2022  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות

הרשתות החברתיות ממשיכות בסורן, וכרגיל, אין בהם טיפת רחמים. "הוא לא פרש, הוא הודח. הודח על-ידי הציבור", צייץ פלוני בטוויטר, והוסיף: "ראש ממשלה מכהן, המתרסק בסקרים לגבול אחוז החסימה - זה אי-אמון של הציבור". החרה אחריו אח̤ר, "בנט לא פרש מהחיים הפוליטיים, [אלא] החיים הפוליטיים פרשו ממנו". אלמוני טען, "החיים הפוליטיים לוקחים פסק-זמן מבנט". רוע-לב צרוף במיוחד מבצבץ מציוץ בטוויטר, "סוף-סוף החלטה טובה של בנט".

"באתי, נכשלתי, ברחתי", יוכל, לדעתי, נפתלי בנט לסכם בספר הבא, שיכתבו לו, את השנה האיומה, שהגשים את חלומו, והפגיש את עכוזו עם עור הצבי של כורסת ראש הממשלה. הוא עקף את שני זנבות האודים העש̤נים - אהוד אולמרט ואהוד ברק - שהיו ראשי הממשלה הכושלים בתולדות ישראל, וגם כיהנו התקופות הקצרות ביותר בתפקיד, ושבר בהינף מיקרופונים ומצלמות את שיאיהם.

כמיטב הקופירייטינג חסר הביסוס וחף מכל כוונה, קראו נפתלי בנט ויאיר לפיד לממשלתם, "ממשלת השינוי/ האיחוי/ הריפוי", או הכל גם יחד, והכריזו, כי היא "ניסוי". כעבור זמן אף הצהירו על הצלחת הניסוי, אך רק את בנט מאשימים בהכחשה מוחלטת של המציאות - ולא את הריקא, שותפו ל"ניסוי", שיחליפו, לדאבוננו.

בלתי-הפיך

פעם, בימי טירוף אוסלו, שוחחתי עם ידיד דתי איש ליכוד, שטען בחום, שאפשר לבטל את כל מה שיקלקלו שמעון פרס, יצחק רבין וחבר מרעיהם. הוא דחה את דעתי, שהדברים, לצערי, אינם הפיכים. נוכחנו, שגם נזקי הבריחות המופקרות מדרום לבנון ומחבל קטיף אינם הפיכים. אותו הדבר חל על נזקי ה"ניסוי" של בנט-לפיד, שכמו אוסלו והבריחות, פגעו חזק ועמוק ביסודות המדינה היהודית.

בפועל, הייתה בו כפירה ממלכתית בהיותה של ירושלים בירת מדינת ישראל. הייתה בו כפירה ממלכתית בהיותה של המדינה יהודית, כפי שקבעה מגילת העצמאות; והייתה כפירה ממלכתית בציונות - מעבר להיותו כישלון נחרץ.

ה"ניסוי" של בנט נועד לספק תאוות שלטון של מגלומן - כמובן, על חשבוננו. כדי שיהנה מחיכוך עכוזו על עור הצבי של כיסא ראש הממשלה, שילמו אזרחי ישראל הרבה, ועוד ישלמו. אודה על האמת, והיא כתובה בטוריי באתר הזה, השעטנז, שהפגיש את ישבנו של בנט עם כיסא ראש הממשלה, נראה לי הזוי; ולפיכך, בהתבססי על יכולת השמאל לשלוט בכל מחיר, גם אידיאולוגי, תמורת חופן דולרים, הנחתי, שממשלה גרועה זו לעם ישראל ולמדינתו תשרוד - דווקא בשל הניגודים בין מרכיביה (שלפחות, מרכיביה היהודיים הזוטרים - "ימינה", תקווה חדשה", מרצ ו"העבודה" - נמצאים בסכנת הכחדה בבחירות. לכן, הם כל-כך מפחדים מ"בחירות חמישיות"), וטעיתי. נקודת נחמה לחוזה, שכשל - הממשלה התפרקה בגלל אנשי "ימינה", שלא יכלו לסבול את השעטנז האנטי-ציוני ואוהד המחבלים, שבנט הטביעם בתוכו, ולא בגלל השמאל, שיודע היטב, בניגוד לימין, לנצל הזדמנות ולא להניח לעטיני השלטון לחמוק מידיו.

לא אמין

פגשתי את בנט פעמיים בלבד, כששירת בלשכת בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה. קשה לומר, שהתרשמתי ממנו לטובה. לימים, בשיחה לפני בחירות, אמרתי לאשתי, שלדעתי, אינו אמין. אחר-כך סיפר לי העיתונאי הוותיק זאב גלילי, ידידי, שלדעתו, אין בנט דתי, ואינו איש ימין - למרות הקריירה שלו בימין, ופרסם את דעתו באחד מטוריו. לכן, לא הופתעתי מהידידות של בנט עם יאיר - יהיר - לפיד, "אחיו", ולא התרשמתי מהתחייבותו לא לשבת עמו ועם מנצור עבאס בקואליציה. לדאבוני, צדקתי.

בנט קנה בצדק את הכינוי, נוכל, שדבק בו עקב תאוותו הבלתי-מרוסנת לשבת על כיסא ראש הממשלה, למרות שיש הקלטה של דבריו, שראש ממשלה עם עשרה מנדטים הנו אבסורד. יש הטוענים, שבנט אינו נוכל, ששיקר במצח נחושה את בוחריו, אלא לוקה בהכחשה גורפת של המציאות. כך-או-כך - הוא היה ראש ממשלה כושל ומסוכן, שהניח ליותר מארבעת אלפים אזרחים למות מקורונה, כיוון שניהג את המדינה במהלך הכלה מופקר במשבר, שלא תם, כידוע. כזכור, מישהו כתב עבורו את הספר המונומנטלי, איך לנצח מגיפה (סלע מאיר, 2020); וזו אינה בדיחה שהמצאתי. ראו בחנויות הספרים.

כישלון

ישראל הצליחה לצלוח את משבר הקורונה הודות לכלכלתה היציבה, עניין, שטיפח כמעט באובססיה בנימין נתניהו. כעת, אומנם הגירעון כמעט שאופס, אך האינפלציה נוקשת על דלתנו, ויוקר המחיה מאמיר בהתמדה. ליטר דלק 95 אוקטן טיפס ל-8.08 שקלים, ועוד מעט נצטרך משכנתא כדי לקנות פירות וירקות, וגם החלב, הלחם, הדלק, החשמל, שכר הדירה ומה לא מתייקרים.

את כספנו השקיע בנט באחים המוסלמים ובחמאס, באמצעות מנצור עבאס ורע"ם, ובהשבחת מבצרו - ביתו הפרטי ברעננה - בניגוד לחוקי הבנייה. תחת הנהגתו כביכול, משתולל אביגדור ליברמן, והורס את החקלאות וכל חלקה טובה; וניצן הורוביץ, שר הבריאות, משקיע בלהט"בים ולא בתוספת מכשור רפואי חיוני - כמו סורקי MRI. ד"ר יפעת שאשא-ביטון, שרת החינוך, מחריבה את יסודות החינוך, ועוקרת ממנו את לימודי התנ"ך, היהדות ומדעי הרוח והחברה. לעומתה, מרב מיכאלי, שרת התחבורה, התפנה ממאמציו לחבל בשפה העברית ולזהמה, ועשה (עם ליברמן) רפורמה בתחבורה הציבורית, שהרעה מאוד עם אוכלוסיית הפריפריה.

כמובן, אי-אפשר לא להיזכר בערגה בכוכב הנוצץ של ממשלת השינוי, הלא הוא עמר בר-לב, השר לביטחון פנים, שרק מגה-מחשב יכול להכיל את כל פרץ שטויותיו הבלתי-נדלה. מתן כהנא משתוקק, כנראה, כמו ליברמן, להכות בחרדים, וניסה לחבל בשירותי הדת שלנו תוך מינוי סיטונאי של עסקני "ימינה" לתפקידים ציבוריים (בהתעלמות הייעוץ המשפטי). השרים אביגדור ליברמן וזאב אלקין לא חתמו על הסכם ניגוד אינטרסים, והייעוץ המשפטי עבר על זה לסדר היום.

במאמץ אדיר זכינו לעצמאות אנרגטית וגם האיחוד האירופי האנטי-ישראלי עושה קולות של אהדה לישראל, כדי שנספק לו גז. לכן, קרין אלהרר, שרת האנרגיה, בלמה את חיפושי הגז והנפט בים, כשססמאות אינפנטיליות בוקעות מפיה.

וכמובן, נשאלת השאלה לאן התאדו 28 מיליוני שקלים מכספי מפלגת "הבית היהודי", שהיו בקופת המפלגה כשבנט עמד בראשה? כמו בעניינים אחרים, הנוגעים בשרי ממשלת הזדון - הרשויות אינן ממהרות לחקור (עיינו בערך המימד החמישי); וכמובן, בנט מילא את פיו מים, ודאג, שגם אחרים ישתקו.

צדק של קנגורו

היועצים המשפטיים, שהיו ראש חץ בקשר להפלת בנימין נתניהו, פועלים כמו שלושת הקופים לנוכח עוולות ממשלת השינוי, שהגשימה חלק גדול מתאוותיהם. זה היה צפוי. חבריי ללימודים בטקסס לימדו אותי, שלצדק בררני קוראים, צדק של קנגורו. כך, שלומית ברנע פרגו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שהייתה פעילה ביותר להרע ולעכב בזמן נתניהו, עשתה "שגגה", כשאישרה להשקיע חמישים מיליוני שקלים בהשבחת ביתו הפרטי של אדון בנט, ולא העירה דבר על כך, שכספי משלם המיסים העשירו מאוד את חברת השליחויות "וולט", שסיפקה ארוחות בעשרות אלפי שקלים על חשבוננו לבית בנט ברעננה.

פורט בנט

פרשת המבצר - פורט בנט - ברעננה מעידה על השיטה: רמאות, הונאה וגלגול עיניים בחסות הייעוץ המשפטי ואגף האבטחה בשב"כ. אתעלם מהפרת חוקי הבנייה, שכנראה, חלים על כל אזרח (פרט לכמה מיוחסים, וביניהם עו"ד ליאת בן-ארי, המשנה-לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית, ופרקליטת מחוז תל אביב, מיסוי וכלכלה) וגם על סוכנויות ממשלתיות. אך זו סוגיה עקרונית: בראשונה מאז תש"ט, החליט ראש ממשלה לא לגור במעון הרשמי בירושלים - בתואנה שקרית, שאינו משופץ. זו פגיעה אנושה ותקדימית במעמד ירושלים כבירה. "... מִהֲרוּ בָּנָיִךְ מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ", קונן הנביא ישעיהו (פרק מ"ט, פסוק י"ז).

בנט רכב על מרכבה דו-סוסית: מחד-גיסא נתניהו פגע בו, לדבריו, והוא שוחר נקם; ומאידך-גיסא, היה רכָּב די ראשי בקבוצת רל"ב - רק לא ביבי. לכן, אף שיתף פעולה עם מה שהגדיר אך לפני כמה שנים כרדיפה אחר נתניהו.

בנט ירש מנתניהו יחסי חוץ משגשגים, אך כיוון שמלכתחילה הפך לעבד נרצע של ממשל ביידן ולשפחה חרופה של המיעוט הפרוגרסיווי הדורסני במפלגה הדמוקרטית, הרסו הוא ולפיד חלק גדול מההישגים הללו. זכורה לחיוך הפארסה הגרוטסקית של תיווכו בין רוסיה לבין אוקראינה. בעיקר, בלט בנט בפה הגדול והרברבן שלו בעניינים, שיפה להם השתיקה.

"לא העכבר גנב, אלא החור", אמרו חז"ל. ההתפרעות המטורפת של ממשלת הזדון של בלע ומכירת החיסול של מדינת ישראל לא היו מתרחשים אלמלא עצמו היועצים המשפטיים ורשויות האכיפה בזדון את עיניהם, ואלמלא מעלה התקשורת בתפקידה להיות "כלב השמירה של הדמוקרטיה", ואתרגה את הפוחז ואת הריקא, שני זנבות האודים העשנים, וחיפתה על תעלולי ממשלתם. זה נעשה כיוון שהיועצים המשפטיים, מערכת המשפט, מערכות האכיפה והתקשורת היו גיסות בקשר, שהצליח להפיל את נתניהו, בניגוד לטובת המדינה ובניגוד משווע לדעת הרוב היהודי במדינה.

גורש ולא ברח

כאמור, בניגוד לתחזיותיי, נמלט בנט מלשכת ראש הממשלה, אחרי שנה, והותיר אחריו פחות, או יותר, אדמה חרוכה. אך הוא ברח משם בראש ובראשונה כיוון שמצביעיו ברחו ממנו כיוון שהונה אותם, וגזל שלטון. גורש ולא ברח, טען אלמוני בטוויטר. אח̤ר הוסיף, כי אין ברכה בגזל.

כשספינת בנט החלה לשקוע, ברחו ממנה עובדי לשכתו זה אחר זו, וסימנו לכולי עלמא, שכלתה שנה וקללותיה, שבח לאל בורא עולם. בגלל בנט, עכשיו יהיה ריקא, בור ועם-הארץ ראש ממשלה, ונתרגל לשפתו הרהוטה, שאינה אומרת דבר; ולכן, הוא יכול לומר דבר והיפוכו באותו היום מבלי להניד עפעף, או שפה. הכל כתוב על̤י טלפרומפטר.

שינוי, ריפוי ואיחוי לא הביאה ממשלת בלּע (בנט, לפיד, ליברמן, עבאס), אלא רק הרסה את הדמוקרטיה בישראל, והחריפה את השיסוי ואת הפילוג בעם היהודי, השוכן בציון. לשסע הזה יש בסיס היסטורי עמוק ויציב עוד מראשית המאה העשרים, והביא אותנו לכמעט מלחמת אחים בשנות השלושים ובשנות הארבעים למאה הקודמת. כעת, לדעתי, הוא מלחמת אחים כבושה, שיש לא מעט, שחפצים להבעירה. בנט וממשלתו רכבו על הגלים העכורים הללו, ועשו כמיטב יכולתם להרחיב את השסע ולהעמיקו - כנראה, הצלחתם היחידה.

האטד

אבי מורי ע"ה לימדני, שהכל מצוי בתנ"ך. להפתעתי, גם בנט ולפיד - "הָלוֹךְ הָלְכוּ הָעֵצִים, לִמְשֹׁחַ עֲלֵיהֶם מֶלֶךְ. וַיֹּאמְרוּ לַזַּיִת מָלְכָה עָלֵינוּ. וַיֹּאמֶר לָהֶם הַזַּיִת הֶחֳדַלְתִּי אֶת-דִּשְׁנִי אֲשֶׁר-בִּי יְכַבְּדוּ אֱלֹהִים וַאֲנָשִׁים וְהָלַכְתִּי לָנוּעַ עַל-הָעֵצִים. וַיֹּאמְרוּ הָעֵצִים לַתְּאֵנָה לְכִי-אַתְּ מָלְכִי עָלֵינוּּ .וַתֹּאמֶר לָהֶם הַתְּאֵנָה הֶחֳדַלְתִּי אֶת-מָתְקִי וְאֶת-תְּנוּבָתִי הַטּוֹבָה וְהָלַכְתִּי לָנוּעַ עַל-הָעֵצִים. וַיֹּאמְרוּ הָעֵצִים לַגָּפֶן: לְכִי-אַתְּ מָלְכִי עָלֵינוּ. וַתֹּאמֶר לָהֶם הַגֶּפֶן הֶחֳדַלְתִּי אֶת-תִּירוֹשִׁי הַמְשַׂמֵּחַ אֱלֹהִים וַאֲנָשִׁים וְהָלַכְתִּי לָנוּעַ עַל-הָעֵצִים. וַיֹּאמְרוּ כָל-הָעֵצִים אֶל-הָאָטָד לֵךְ אַתָּה מְלָךְ-עָלֵינוּ. וַיֹּאמֶר הָאָטָד אֶל-הָעֵצִים אִם בֶּאֱמֶת אַתֶּם מֹשְׁחִים אֹתִי לְמֶלֶךְ עֲלֵיכֶם בֹּאוּ חֲסוּ בְצִלִּי. וְאִם-אַיִן תֵּצֵא אֵשׁ מִן-הָאָטָד וְתֹאכַל אֶת-אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן ..." (שופטים ט', פסוק ז' ואילך).

כמו מארקס אנטוניוס במחזה הנהדר, יוליוס קיסר לשייקספיר, ששבר את שיניי ואת זיכרוני כשלמדתי אותו באנגלית, גם בעל-פה, לשמחתי כיום, בתיכון, רציתי לפתוח את דבריי בשבח לבנט. אך לצערי, לא מצאתי מלה אחת, שתסנגר עליו. אם כך אסתפק בגרסתי לדברי הנביא ירמיהו, אל תבכו להולך, אלא בכו לארצנו הנפלאה, שנפלה בידי זדים

תאריך:  05/07/2022   |   עודכן:  05/07/2022
אביתר בן-צדף
+הנדל קורא למיזוג תקווה חדשה וימינה
21:48 05/07/22  |  עידן יוסף
השר יועז הנדל קורא למיזוג בבחירות הקרובות בין ימינה לתקווה חדשה שבה הוא חבר, ככל הנראה מחשש שלפחות אחת מהן לא תעבור את אחוז החסימה. בראיון לחדשות 12 שלל הצטרפות לגוש ימין בראשות נתניהו: "ממשלת ימין צרה לא טובה למדינת ישראל".
+לפיד: פריג' מנהיג מעורר השראה ומשרת ציבור אמיתי
21:37 05/07/22  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד, רה"מ יאיר לפיד, צייץ בטוויטר: "עיסאווי פריג' הוא לא רק מנהיג מעורר השראה ומשרת ציבור אמיתי, הוא גם חבר ושותף לדרך. אני מכבד את רצונו לקחת פסק זמן ויודע שהוא ימשיך לפעול מחוץ לכנסת ולממשלה באותה חריצות ומחויבות שכל כך מאפיינת אותו. בהצלחה חבר יקר!"
+עיסאווי פריג' פורש מהכנסת וקורא להורוביץ לנהוג כמותו
21:02 05/07/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר הערבי היחיד בממשלה תקף את יו"ר מרצ: "עליו לפרוש מהנהגת המפלגה"  ▪  מזכ"ל מרצ: "המתקפות הארסיות על הורוביץ מבית ומחוץ - ביטוי ליצר הרס עצמי שלצערי נפוץ מדי במחנה השמאל"  ▪  יאיר גולן צפוי להודע על התמודדותו לראשות המפלגה
פריג'. צפויות פרישות נוספות? [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ימינה בדרך ללא מוצא
17:52 05/07/22  |  שלמה פילבר   |   לרשימה המלאה
את שלושת המנדטים שלו לא יוכל כהנא לקבל מחוץ לגוש הימין  ▪  שני מהלכים פוליטיים שהיו אמורים להניב ליועז הנדל דיוודנד פוליטי - עלולים לזרוק אותו מהגלגל  ▪  הסקרים המעודכנים מראים כי התמיכה וההתלהבות בחוגי הליכוד מבן-גביר עוברת כעת למתמודדי הפריימריז השונים
כהנא ושקד. לא יחזרו לנשיא באותו הרכב [צילום: מארק ניימן/לע"מ]
+איילת שקד הגיעה היום לביתו של הרב דרוקמן
17:06 05/07/22  |  עידן יוסף
איילת שקד הגיעה היום לביתו של הרב חיים דרוקמן (וואלה).
+יובל שטייניץ הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים
11:44 05/07/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שטייניץ הודיע לנתניהו על החלטתו שלא להתמודד בבחירות הקרובות  ▪  אשתו הושבעה בחודש שעבר לבית המשפט העליון  ▪  נתניהו: "היה שותף נאמן למדיניות הכלכלית המוצלחת שבה הובלנו את ישראל"
שטייניץ. "גאה בהישגים שהשגתי" [צילום: מרק ישראל סלם]
+מזכ"ל מפלגת העבודה יתמודד על ראשות המפלגה
11:21 05/07/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ערן חרמוני שימש כיו"ר המשמרת הצעירה וכיום הוא מכהן כמזכ"ל מפלגת העבודה  ▪  הוסיף: "עלינו לאזן את מפלגת העבודה למקום הרבה יותר מרכזי אשר מייצג חלקים רחבים בחברה הישראלית"
ערן חרמוני [צילום: יח"צ]
+ח"כ יובל שטייניץ שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים
11:07 05/07/22  |  עידן יוסף
ח״כ יובל שטייניץ (ליכוד) שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים ולהודיע שלא יתמודד בבחירות הקרובות (חדשות 13).
+"מוזר שמי שדוגלת בפמיניזם אקטיבי רוקדת בחתונה עם הפרדה מגדרית"
09:31 05/07/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על הסכסוך עם ארגני המורים אמר שר האוצר: "יש התקדמות יפה ואני חושב שתוך שבועיים יהיה אפשר לסיים את המו"מ
ליברמן ומיכאלי. ביחסים טובים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+השנאה והגזענות מחדשות פעילות
07:41 05/07/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
זה קורה בכל פעם מחדש, מאותה אסכולה, מאותה המעריכה עצמה כאליטת בני האלים, אנשי האור, אנשי החוכמה והתבונה אשר אין בילתם
סןקניק. הגזען התורן [צילום: איציק וולף]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
הם יוצאים אט אט, בשקט מנומס, באדיבות אירופית, ממחילות הנפש המיוסרת שלהם. הם יוצאים חכמים, נבונים, אנשי השמש הזורחת בזכותם, זוחלים לקדמת הבמה, מתייצבים זקופים ויורים שנאה, בנימוס ובאדיבות כמובן, ללא הגבהת קול, ללא נפנופי ידיים, עדינות מובנית בגזעם הנאור. הם יוצאים האנשים הזחוחים, המאושרים מידיעתם להבדיל בין צ'ייקובסקי לשוסטקוביץ', מתענגי ואגנר וקוראי טולסטוי, ומפיהם נוטפת השנאה הגזענית.
בליכוד מנסים למזער נזקים בעקבות קריאות מצד כמה מחברי הכנסת של המפלגה לפטר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה עם עליית הליכוד לשלטון. בחדשות 12 דווח כי ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו מוטרד מהסטייה מהקו ההסברתי אותו הוא מבקש להוביל, מצד חברי כנסת הנחשבים לנאמנים. גורם בכיר בסביבתו הודה שנתניהו סבור שחלק מחברי הכנסת בליכוד הפכו מנכס הסברתי לנטל מבחינה תקשורתית.
04/07/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת אישרה (יום ב', 4.7.22) את מועדי פגרת הבחירות לכנסת ה-25 ופעילות הכנסת בפגרה. הפגרה תחל מחר, 5 ביולי 2022, ותימשך עד כינוסה של הכנסת ה-25.
04/07/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
אני שומע שוב ברגעי השלווה את קייט בוש שרה "הודיני". קולה הגבוה של קייט מפלח את הדממה ומעלה באוב את המראות. הודיני, נעול בכלוב, גופו אזוק בשלשלות, בעוד רגע ירד למעמקי הים. המונים צופים במחזה הדרמטי. אם הודיני יכשל, חלילה, הוא יסיים את דרכו מתחת למים וכשהמסך יעלה, תתגלה בכלוב גופה נטולת חיים. הודיני לא בא לבד ולא כדי להציל את עצמו. הודיני הוא שליח של מאוויינו הנסתרים והגלויים. הודיני בא לגאול את נשמותינו המיוסרות. הוא בא להוכיח לנו שאם נאמין ונשתדל הכל באמת אפשרי. דממה. איש לא נושם. כל כך שקט עד ששומעים את הלמות הלב של הקהל.
04/07/2022  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
ושוב אתכם, הנה הן מטפסות המילים השמורות לימים המיוחדים על-ידי אנשים מיוחדים כנגד ציבורים מיוחדים. ראשונה תעלה ותבוא הדמוקרטיה בסכנה, קץ הדמוקרטיה לימינה וסוף הדמוקרטיה משמאלה, המגינים על הדמוקרטיה, מגיני בית המשפט, מגיני אל-אקצה בסכנה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il