|   15:07:40
דלג
  דוד ארגז  
רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
זקוקים לקסם [צילום: אולביה פיטוסי/פלאש 90]

קייט בוש שרה "הודיני"

לא, אנחנו לא חמוצים, המצב הוא זה שחמוץ חודרת לתוכי ההכרה שכדי להציל את מדינת ישראל מהכנופייה שהשתלטה עליה, גם אנחנו צריכים קוסם או לפחות נס ארבע מערכות בחירות והפיכה משפטית שלטונית אחת, הותירו את רוב הציבור חבול ומיואש
04/07/2022  |   דוד ארגז   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות

אני שומע שוב ברגעי השלווה את קייט בוש שרה "הודיני". קולה הגבוה של קייט מפלח את הדממה ומעלה באוב את המראות. הודיני, נעול בכלוב, גופו אזוק בשלשלות, בעוד רגע ירד למעמקי הים. המונים צופים במחזה הדרמטי. אם הודיני יכשל, חלילה, הוא יסיים את דרכו מתחת למים וכשהמסך יעלה, תתגלה בכלוב גופה נטולת חיים. הודיני לא בא לבד ולא כדי להציל את עצמו. הודיני הוא שליח של מאוויינו הנסתרים והגלויים. הודיני בא לגאול את נשמותינו המיוסרות. הוא בא להוכיח לנו שאם נאמין ונשתדל הכל באמת אפשרי. דממה. איש לא נושם. כל כך שקט עד ששומעים את הלמות הלב של הקהל.

פתאום, כאילו מתוך חלום, נפרדת מהדבוקה אישה זקופה, לבושת שחורים. היא צועדת בדממה לעבר הודיני כדי להיפרד ממנו. זוהי קייט היפה שלנו, חברתו. קייט מנשקת את הודיני על שפתיו ותוך כך תוחבת לתוך פיו, בעזרת לשונה, מפתח קטן שבעזרתו יצליח להתיר את הכבלים ולהשתחרר מהכלוב. דממה. הכבל עולה באיטיות ומעשה כשפים, הכלוב ריק. כשהודיני מופיע על פני המים הקהל יוצא מגדרו. רבים בוכים בהקלה. כולם מבינים שזה טריק ולא קסם, אבל ההתרגשות היא אמיתית. גם אני מתרגש.

ופתאום, חודרת לתוכי ההכרה שכדי להציל את מדינת ישראל מהכנופייה שהשתלטה עליה, גם אנחנו צריכים קוסם או לפחות נס. ארבע מערכות בחירות והפיכה משפטית שלטונית אחת, הותירו את רוב הציבור חבול ומיואש ועל השנה האחרונה, היא "שנת הריפוי", כבר ניתן להגיד שהתרופה הייתה גרועה מהמחלה. גם פרפורי הגסיסה הממושכים של ממשלת הרל"בים מרטה את העצבים הקולקטיבים, שחקה את שארית ההסכמה הלאומית, קיבעה נורמות ציבוריות פסולות ויצרה כאן פלונטר פוליטי, חברתי, כלכלי וביטחוני שרק קוסם יוכל להתיר.

לא, אנחנו לא חמוצים, המצב הוא זה שחמוץ. כל הרבה דברים מקולקלים ורקובים כאן שקשה לדעת ממה להתחיל את התיקון. מהביטחון האישי שהתערער? מיוקר המחיה הבלתי נסבל? ממצוקת הדיור הנוראה? ממערכות השלטון המסואבות? מהתקשורת המוטה? מהניהול הכושל? האזרח הקטן נושא את עיניו ורואה סביבו רק שקרנים, נוכלים, שנאה, אלימות שלטונית, אכיפה בררנית ומעל לכול פוליטיקאים חסרי בושה. בישראל אין כיום דמוקרטיה אמיתית אלא שלטון של מיעוט כוחני וחסר מעצורים שתופר תיקים למתנגדיו, מרגל אחרי אזרחיו ודורס כל מי שעומד בדרכו. כדי להשתחרר מכבלי הדיקטטורה הזו לא מספיק קוסם, אלא גם מפתח. והמפתח הזה נמצא בידיים שלנו.

יובל נוח הררי טוען שבני אדם מאמצים סיפורים דמיוניים משותפים כדי להתאגד ולאפשר להם לחיות ולפעול יחד. הסיפור המשותף של רוב עם ישראל היה ונשאר הציונות. הדת שלנו הייתה ונשארה היהדות והארץ שלנו היא ארץ ישראל. מה שקרה בישראל הוא שהשמאל הפסיק להאמין בסיפור המשותף שלנו, אימץ סיפור חדש ומצא לעצמו חברים חדשים. קולו קול יעקוב אבל הידיים הפכו ידי עשיו. תמורת כרטיס חבר למועדון הקוסמופוליטי העולמי, השמאל המיר את דתו וויתר על ארצו והחליף את זהותו. וכאשר שיירת השמאל דוהרת לעולם דמיוני של שלום, שגשוג, אנרגיה ירוקה ותקינות פוליטית, אנחנו, הכלבים, יכולים מבחינתו להמשיך לנבוח.

השמאל לא רואה אותנו ממטר. ולמה שיראה? אנחנו אולי הרוב בעם, אבל להשקפתו אנחנו פחות אינטליגנטים, פחות תרבותיים ולכן גם לא ראויים לשלוט או להחליט על גורלנו. ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד שרק לאחרונה כינה את מתנגדיו "כוחות האופל" התבטא כלפינו כך: "אני לא אתן למגעילים ולחארות האלה לנהל אותנו". יאיר שני, גם הוא מראשי אותו מחנה, כינה ברוח הסוציאליזם האירופי של שנות השלושים בגרמניה, את המתיישבים בחומש "תתי אדם" וקרא למנהיג הליכוד בנימין נתניהו "מחלה ממארת".

עבור ראשי השמאל, כמו עבור הנוצרים, לכול מחנה הימין יש דם על הידיים כי כולנו בעיניהם שותפים לרצח משיח השלום שלהם רבין. לפי דת השמאל הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה הישראלית היא "עריצות הרוב" כלומר, אנחנו העם. בעוד ארבעה חודשים תהיה לעם ישראל הזדמנות להשמיע את קולו ולהתחיל את התיקון. לא צריך לדרוס את השמאל רק להחזיר אותו לגודלו הטיבעי: מיעוט מבוטל בעם בתוך רוב ציוני גדול. יש לנו הזדמנות לצאת מעבדות לחרות ולהחזיר את השלטון לידי העם. וזה בידיים של כולנו.

תאריך:  04/07/2022   |   עודכן:  04/07/2022
דוד ארגז
+גורמים בסביבת נתניהו: "חלק מהח"כים בליכוד הפכו מנכס הסברתי לנטל"
23:01 04/07/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בליכוד מנסים למזער נזקים, אחרי שמקצת חברי הכנסת של המפלגה איימו לפטר את היועצת המשפטית לממשלה אם תאשר את מינוי הרמטכ"ל בתקופת הבחירות  ▪  נתניהו תדרך עשרה ח"כים מהליכוד: היצמדו לקמפיין - לא נפטר את היועמ"שית
נתניהו. חותר לקו ממלכתי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו יוצא להגנת דרישותיהם הקואליציוניות של החרדים
22:43 04/07/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ב"שבע ברכות" לנכדת ח"כ משה גפני יוצא להגנת דרישות החרדים במו״מ הקואליציוני: ״הדרישות של החרדים הן פסיק מהדרישות של מועצת השורא״ (כיכר השבת).
+הליכוד עתר בדרישה להסרת סרטון הנאום של לפיד מהרשת
18:16 04/07/22  |  עידן יוסף
הליכוד הגישה עתירה לוועדת הבחירות המרכזית נגד ראש הממשלה יאיר לפיד, מפלגת יש עתיד, יועמ"ש משרד רה"מ והיועמ"ש לממשלה בדרישה לוודא שלפיד יימנע מלהשתמש במשאבי המדינה, לרבות ברשתות החברתיות, לטובת קמפיין הבחירות שלו ולהבטיח ששני המועמדים לראשות הממשלה יקבלו זמן מסך שווה בערוצים ללא הטיות פוליטיות. עוד דורש הליכוד להסיר מהרשת את הסרטון שבו נאומו הראשון של לפיד כראש הממשלה בהצהרה לתקשורת.

מכתב דומה בעניין הופנה לרשות השנייה וליועצת המשפטית לממשלה.
+טל גן צבי מתווך בין אורבך לליכוד
17:57 04/07/22  |  עידן יוסף
טל גן צבי, היועץ לשעבר של בנט, מתווך בין ח"כ ניר אורבך לליכוד ואף שוחח היום עם יריב לוין על שריון לאורבך. מחר צפויה שיחה בין אורבך ללוין, כך על-פי גורמים בליכוד. אורבך מתלבט בין הישארות בימינה לחבירה לליכוד (כיפה).
+גפני סירב לבקשת לפיד להשתתף בחתונת נכדתו
17:21 04/07/22  |  עידן יוסף
רה״מ לפיד ביקש להגיע להשתתף באירוע של נכדת ח״כ משה גפני בבני ברק וסורב בנימוס ע״י המשפחה. גפני העדיף לוותר על תמונה של לפיד כאורח כבוד בשמחה שלו באמצע הבחירות (כאן חדשות). בסביבת לפיד טוענים כי הגעתו של ראש הממשלה לחתונת נכדת ח"כ גפני נמנעה רק בשל סידורי אבטחה (וואלה).
+השרה מיכאלי מגיבה לסערת השתתפותה בחתונת נכדתו של גפני
17:19 04/07/22  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה, השרה מרב מיכאלי, התייחסה לסערה שפרצה סביב השתתפותה בחתונת נכדתו של ח"כ משה גפני. היא הגיבה לטענות משמאל על הסכמתה לרקוד בעזרת הנשים, והסבירה שהיא מתנגדת לכל הדרה במרחב הציבורי - אך חתונה היא אירוע פרטי - "אירוע פרטי של משפחה שבוחרת איך לחגוג ולשמוח. קהילה שזו דרכה. אני לא רואה בזה אידיאל. אני מכבדת את זה, גם אם זו לא הדרך שבה אני באופן אישי בוחרת לחיות את חיי".

לדבריה, הבסיס לשיתוף פעולה מלא עם החברה החרדית הוא כבוד הדדי, ובעניין השבת - שלא תעבור תחבורה ציבורית בשבת בשכונות חרדיות.
+בן-גביר נגד אסתי פרז: מנסה להנדס תודעה ולפגוע בי
16:18 04/07/22  |  עידן יוסף
ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) מסר בתגובה לראיון של הרב דרוקמן: "‏הניסיון להנדסת התודעה ולפגוע בי הוא מדהים. שמעתי את הראיון ושוחחתי גם עכשיו עם הרב דרוקמן שליט"א. פעם אחר פעם אסתי פרז מכניסה לו שהורשעתי בטרור ופעם אחר פעם הוא אומר 'לא מכיר את המקרה' וגם הוסיף שממה שהוא מכיר היום זה שונה. חבל שגברת פרז - שאני מאוד מעריך - לא ציינה שמדובר בתיקים על חלוקת כרוזים ומדבקות לפני 20 שנה שבהם נכתב כהנא צדק ולגרש האויב הערבי. אגב, בשיחה מעכשיו כששמע במה מדובר הרב פרץ בצחוק".

בן-גביר הוסיף: "מציע שבתקשורת יתחילו לשאול שאלות על ווליד טאהא שתמך ברצח חיילים לפני שנה, או איבתיסאם מראענה שתמכה בהשמדת זיכרון לפני 5 שנים ולא בכרוזים שחלקתי לפני 20 שנה".
+ועדת הכנסת קבעה: הכנסת תצא מחר לפגרת בחירות
14:58 04/07/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בוועדת הכנסת התגלע ויכוח מה גובר ביחס לחקיקה בתקופת הפגרה - הסכמות בוועדת ההסכמות המשותפת לאופוזיציה ולקואליציה או הנוהג בכנסת  ▪  יועמ"ש הכנסת צידדה בנוהג, ועמדתה התקבלה
בועד טופורובסקי ואורית סטרוק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+לפרק את מכונות המלחמה עכשיו
09:41 04/07/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הבחירות כב  ▪  כאן, יודעים זאת לפי השופרות והטרומבונים, התועמלנים והמתחזים לעיתונים ולפרשנים  ▪  הבחירות כבר כאן, הסחי והמיאוס עולים במהירות מסחררת יחד עם ביב השופכין, על גדותיהם
לפיד ונתניהו. אחריות על הבחירות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סייבר ובחירות ממוחשבות
08:46 04/07/22  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
האם ועדת הבחירות המרכזית ערוכה כמו שצריך מפני מתקפות סייבר? ומדוע גם ב-2022 אין בחירות ממוחשבות, ואנחנו מצביעים כמו בימי בן-גוריון? שאלות בוערות ביום התפזרות הכנסת
תצטרך להתמודד עם האתגרים. מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+האיומים על היועמ"ש: "הליכוד לא הולך להדיח אנשים"
08:27 04/07/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ ישראל כ"ץ טוען כי מפלגת הליכוד לא צפויה להדיח נושאי תפקידים אלא לעשות שינוי במערכת המשפט "כדי שדעת הציבור באמצעות הכנסת תבוא לידי ביטוי"
היועמ"ש גלי מיארה. "לא על דעת נתניהו" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קייט בוש שרה "הודיני"
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עובד 1
4/07/22 14:44
 
באום
4/07/22 20:43
2
באום
4/07/22 16:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
ושוב אתכם, הנה הן מטפסות המילים השמורות לימים המיוחדים על-ידי אנשים מיוחדים כנגד ציבורים מיוחדים. ראשונה תעלה ותבוא הדמוקרטיה בסכנה, קץ הדמוקרטיה לימינה וסוף הדמוקרטיה משמאלה, המגינים על הדמוקרטיה, מגיני בית המשפט, מגיני אל-אקצה בסכנה.
בשבוע שעבר ניתן האות: חברי הכנסת ה-24 פיזרו אותה ונקבע התאריך לבחירות לכנסת ה-25 - ה-1 בנובמבר. בכך נכנס להילוך החמישי מרוץ נגד הזמן שמנהלת ועדת הבחירות המרכזית, שתפקידה להכין את הבחירות - הן ברמה הלוגיסטית והן בהיבטים הטכנולוגיים. במערכת הבחירות הנוכחית, גם בה, יש לוועדה שני אתגרים חשובים שהיא צריכה להתמודד איתם: הטיפול במערכות המחשוב והגנה מפני מתקפות סייבר. גם בחירות ממוחשבות זה חשוב, ועוד תהיה כאן התייחסות לכך בהמשך, אבל למערכת הבחירות הקרובה זה כבר אבוד.
ח"כ ישראל כ"ץ (הליכוד) טוען כי הליכוד לא צפוי להדיח נושאי תפקידים אם יתפוס שוב את השלטון לאחר הבחירות. "הליכוד לא הולך להדיח אנשים, אלא לעשות שינוי במערכת המשפט, כדי שדעת הציבור באמצעות הכנסת תבוא לידי ביטוי", אמר (יום ב', 4.7.22) בראיון לכאן ב'.
04/07/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט מבקש לקבל תנאים של ראש ממשלה לשעבר - זאת למרות הכהונה הקצרה משנה וחצי, שממנה והלאה קיימת הזכאות. בלשכתו של בנט ניסו לצרף את תקופת כהונתו כחליפי לצבירת השנה וחצי. אולם משנוכחו שהדבר בלתי אפשרי, בנט תכנן לפנות לוועדת הכספים ולבקש את שינוי התבחינים לקבלת תנאי פרישה של ראש ממשלה מ-18 ל-12 חודשים - כך דווח בחדשות 12. ראש הממשלה יאיר לפיד הודיע לו: ״לא נתמוך בבקשה״, והסירוב יצר מתיחות בין הלשכות.
03/07/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
סקר כאן חדשות (3.7.22) שערך דודי חסיד ומכון קנטאר בשאלה אילו הבחירות היו נערכות היום, כך הייתה נראית תמונת המושבים:
03/07/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il