הסרטון הוא חלק מקמפיין רב תחומי של שמיר לקידום המודעות לסרטן המעי הגס, שהוא הסרטן השני בשכיחותו ובקטלניותו בישראל. הסרטון ישודר בשידורי קשת במסגרת זמן הקהילה. הסרטון מציג משחק של משלושה יוצא אחד כאשר בסופו אחת הידיים מופיעה כיד של חולה המחובר לעירוי. מדובר במסר חזותי חזק אשר נועד להבהיר לצופה כי לאחד מכל שלושה ישראלים מעל לגיל חמישים יש פוליפים במעי הגס, שהם סימנים מקדימים להתפתחותו של סרטן המעי הגס.
ד"ר שלמה לבקוביץ', מייסד ומנכ"ל שמיר אמר "אני מקווה שהסרטון יתרום להעלאת המודעות לסרטן המעי הגס ובייחוד לקדם את המודעות להיותו ניתן למניעה. סרטן המעי הגס הוא הסרטן היחידי שהוא בר מניעה וכל אישה ואיש אשר יראו את התשדיר וילכו להיבדק הם ניצחון גדול עבורנו. אני רוצה להודות לצוות משרד גליקמן, נטר, סמסונוב, לצוות ההפקה ולמר אלכס אנסקי שהכינו את הסרטון בהתנדבות ובהתלהבות."