yes משיקה שירות חדש לבעלי מכשירי ה-yesMax - שירות שיחה מזוהה. השירות יאפשר ללקוחות החברה, בזמן צפייה בטלוויזיה, לראות על גבי המסך את מספר הטלפון של שיחה נכנסת וזאת בלי להפריע לרצף השידור וללא תשלום.
מכשיר ה-yesMax, שהושק מחדש בפברואר 2007, רושם הצלחה רבה ומצוי כיום אצל למעלה מ-100,000 לקוחות החברה.
- השירות החדש מותנה בהיות הלקוח מנוי לשירות "שיחה מזוהה" של חברת הטלפון, וכן בחיבור ה-yesMax לשקע הטלפון.
כאמור מכשיר ה-yesMax מאפשר ללקוח לבנות לעצמו את לוח השידורים שלו, ולראות מה שהוא בוחר מתי שמתאים לו. המכשיר מאפשר הקלטת סדרות בהזמנה פשוטה, עצירת שידור חי וחזרה אליו באותה הנקודה, הקלטת שתי תוכניות במקביל והזמנת סרטים.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק: "שירות השיחה המזוהה, הינו יכולת חדשה של מכשיר ה-yesMax המצטרפת למגוון היכולות של המכשיר. ממחקרים שערכנו בקרב לקוחות בעל מכשירי YesMax עולה כי רמת שביעות הרצון מהשירות גבוהה מאוד והעובדה כי נמכרו כבר למעלה מ-100,000 מכשירים היא עוד הוכחה טובה לכך. אנו שמחים להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר המאפשרת את ההנאה המירבית מהתוכן האיכותי והמגוון שאנו מעניקים ללקוחותינו."
איציק אליקים, סמנכ"ל הנדסה ו-CTO: "הודות לטכנולוגיה המתקדמת של ה-yesMAX התאפשר שילוב שירות השיחה המזוהה. השירות, המתבסס על זיהויי יוזם השיחה, ואפליקציה היודעת לתרגמו לחיווי גראפי על כל מסך טלוויזיה במספר שפות. אנו נמשיך גם בעתיד לפתח ולהעשיר את יכולות ה-yesMax כך שימשיך לעמוד בראש חץ של חווית הצפיה בישראל."