|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

איילת מטיילת ויועז כבר לא נועז

איילת שקד חייבת למנוע מעצמה את העלבון הצורב והקשה הצפוי לה בעקבות הסחי והמיאוס, הצחנה והרעי אשר "תזכה" לו מכל חברי הבית הלאומי
02/08/2022  |   עמנואל בן-סבו   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות

איילת שקד צועדת בגאון לעבר הביזיון הכואב ביותר בפוליטיקה הישראלית, אם תמשיך בכוונתה להתמודד עם המפלגה הרביעית אליה מקפצת, "רוח ציונית". מפקדת בלי חיילים, מפלגה בלי בוחרים, מצע בלי ערכים ואידאולוגיה. איילת שקד, מי שסומנה כמנהיגת הימין שלאחר כהונת בנימין נתניהו, עוד בהיותה ב"בית היהודי" גם עם מעברה ל"ימין החדש" ואפילו בראשית כהונתה ב"ימינה", מסרבת לפעול בהיגיון.

כנגד כל הסיכויים, בעיניים פקוחות לרווחה, צועדת אל התהום הפוליטית, בכבדות אמנם, אחרי השנה המורכבת והמאתגרת, השנה בה הפרה עם שותפיה את הרוב המכריע של התחייבויותיה לבוחריה. איילת שקד צועדת בגאון לעבר הביזיון הכואב ביותר בפוליטיקה הישראלית, אם תמשיך בכוונתה להתמודד עם המפלגה הרביעית אליה מקפצת, "רוח ציונית", מפקדת בלי חיילים, מפלגה בלי בוחרים, מצע בלי ערכים ואידאולוגיה.

נדמה כי לא היה בכנסת ישראל, נבחר ציבור אשר סבל ממיחושי בטן בלתי פוסקים אך בצוק העיתים הצליחה ממציאת בושם הפשיזם, גם לייצר תרופות סיפורי סבתא יעילות. שנה שלימה כאבה בטנה באופן קיצוני, כאבים שטופלו במילים גבוהות, באחיזת עיניים, בגלגולי לשון, בכאב וייסורים חולפים, בחלקות לשון נעימה לאוזן, מנות גדושות של תככים ונטילת תרופות נגד המיחושים.

חברה לדרך שהיה לראש הממשלה, נפתלי בנט, נהג בחכמה כאשר לאחר העברת השלטון ל"אחיו", יאיר לפיד, ירד מהבמה הציבורית, ויתר על התענוג המפוקפק להתבזות ציבורית עם כישלון נוסף של אי-מעבר אחוז החסימה. נפתלי בנט, שותפה ההיסטורי של איילת שקד, לא לפני שנמרח בזפת רותחת, הוכנס לחבית מחלידה וגולגל במורדות הקסטל, על-ידי אלה ש"אהבו" אותו לשעתו, אתרגו אותו באופן ליבתי, השתמשו בו לסילוק הימין מהשלטון וזרקו אותו בבוז מעליב למחסן הגרוטאות של ההיסטוריה, נשכח וזנוח.

איילת שקד חייבת למנוע מעצמה את העלבון הצורב והקשה הצפוי לה בעקבות הסחי והמיאוס, הצחנה והרעי אשר "תזכה" לו מכל חברי הבית הלאומי. שקד אשר, לעת הזאת, בחרה שלא לפרוש בראש מורכן, לבקש מחילה מבוחריה הלומי הזעם, החשים מרומים על הנעשה בקול שהעניקו לה. ראוי לאיילת להפסיק לטייל בין שאריות מפלגות, להכריז על פרישה לשבת בביתה ולערוך חשבון נפש אמיתי, נוקב, יסודי, להרהר היאך התקווה הגדולה, הכזיבה והתרסקה.

חבריה למפלגה החדשה, הידועים בנוודות הפוליטית הבלתי פוסקת, יועז הנדל וצבי האוזר, ראוי היה שהיו פורשים אף הם מהזירה הפוליטית ועושים לביתם, לא במובן הכלכלי גרידא, אלא במובן הלאומי. שלישיית הפוליטיקאים הבכירים, היו מודל לחיקוי בקרב חלק לא מבוטל בציבור הדתי לאומי ובציבור הכללי. אנשים ערכיים, אידאליסטים, בעלי משנה שמרנית ימנית ברורה וסדורה, אנשים שלא דבק בהם רבב ואף היו מופת ליושרה וניקיון כפיים בפעולותיהם הציבוריים.

ואף על פי, ראוי היה שתתכבד שלישיה זו ותיטול פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולו רק בגלל המציאות בה נותרו מפקדים, ראויים ככל שיהיו, ללא חיילים, כשיקראו " אחריי", יסבו ראשם לאחור וימצאו במקרה הטוב בני משפחה ובעלי אינטרסים, מתי מעט. צאתכם לשלום, איילת, יועז וצבי, עשיתם להבנתכם, באמונה מלאה ובכוונה טהורה, את כל שחשבתם שנכון לעם ישראל, עם ישראל, לפחות התומכים הפוליטיים אשר בחרו בכם, חושבים שגרמתם לנזק נוראי, פיגוע היסטורי למדינת ישראל.

זה הזמן לקחת פסק זמן, לערוך חשבון נפש, נכנסנו לחודש אב, אב = אלול בא ומי לנו כזמן אלול לבוא חשבון עם עצמנו, להתבונן פנימה, לנציץ אל הנשמה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  02/08/2022   |   עודכן:  02/08/2022
עמנואל בן-סבו
+הכנסת תכונס לישיבת פגרה בעוד שבועיים
22:40 02/08/22  |  עידן יוסף
יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי החליט הערב (ג') לכנס את מליאת הכנסת ב-15 באוגוסט, להצבעה על מספר יוזמות חקיקה חשובות, כלשונו, שלא סובלות דיחוי. ביניהן תועלה להצבעה הצעת חוק נפש אחת במסגרתה יתוקן חוק הנכים באופן שיאפשר הגדלה משמעותית של סכומי הסיוע עבור נכי צה"ל הזכאים לכך.

יושב-ראש הכנסת לוי: ״ישנם מספר נושאים חשובים שעומדים על הפרק ולא סובלים דיחוי ולכן החלטתי על כינוס המליאה בהקדם האפשרי״. הוא לא פירט.

בתוך כך, בליכוד דוחים את לחצי ארה"ב לקידום חוק האשרות, שיאפשר את הכנסת ישראל לתוכנית הפטור מאשרות. השגריר האמריקני תומאס ניידס נפגש עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו והפציר בו להסכים לקידום החקיקה. בהודעת המפלגה נאמר: "לפי החוק האמריקני, האישור לויזות ישראליות יכול להינתן רק בעוד שנה. החקיקה הנדרשת בישראל אפילו עוד לא הגיעה לשולחן הכנסת ובשלב זה היא כוללת דרישה אמריקנית לחדירה לפרטיות של אזרחי ישראל שאינה מקובלת עלינו. לאחר שנקים ממשלה יציבה, הליכוד יביא את החקיקה האחראית הדרושה וישלים את המהלך עד חודש מרס 2023, כך שמתן הויזות לא יתעכב אפילו יום אחד".
+אבידר: נשענים על המשותפת; החרדים יבואו רק כשנתניהו יפרוש
22:18 02/08/22  |  עידן יוסף
חה״כ אלי אבידר, יו״ר רשימת ישראל חופשית: "אין סיכוי למנהיגי גוש המרכז-שמאל להקים ממשלה יציבה בלי הרשימה המשותפת מכיוון שהחרדים בחרו צד והם יבואו רק כשנתניהו יפרוש״ (חדשות 12).
+בן-גביר הציג את המועמד למקום השביעי בלי לתאם מול סמוטריץ'
22:13 02/08/22  |  עידן יוסף
עוצמה יהודית הודיעה כי אלמוג כהן (34) מאופקים, מקים 'הוועד להצלת הנגב' וממקימי 'סיירת בראל' יוצב במקום השביעי ברשימה המאוחדת עם הציונות הדתית. ההודעה נמסרה ללא תיאום עם סמוטריץ'.

מנכ"ל הציונות הדתית יהודה ולד פנה בפומבי לאיתמר בן-גביר ואמר: "‏הנחנו שלשום הצעה הוגנת עם ויתורים גדולים מצידנו. אתמול פרסמת שהסכמת להצעה שדיברה על 7 כמועמד מוסכם שיכול להביא מנדטים לרשימה. עכשיו אתה חוזר בך ומתעקש שגם מקום 7 שייך לעוצמה יהודית לפעיל השטח שלך מהדרום. לא הגזמת? זה נראה שאתה חותר לפיצוץ במקום לאחדות. חבל".

בתגובה כתב לו יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית): "יהודה ידידי, הנחתם בערוץ 12 הצעה ל-5 מקומות בעשירייה הראשונה, ואז חזרתם בכם ואתם רוצים להכתיב לנו מועמד מוחלט שלכם במקום שלנו. אתם באמת רוצים לעצמכם 6 מתוך 8 ראשונים ולנו 2 בלבד? תושבי הפריפריה בעיניכם הם אוויר? ההתנשאות שלכם נוראית. חבל שאתם מובילים בכוח לפילוג".
+סמוטריץ' תומך בשריון המקום השביעי לסעדה
21:51 02/08/22  |  עידן יוסף
יושב-ראש מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ תומך במועמדותו של עו"ד משה סעדה סגן ראש מח"ש לשעבר כמועמד מוסכם במקום השביעי ברשימה המשותפת של הציונות הדתית ועוצמה יהודית. לדבריו, קיבל פניות רבות בבקשה להציב את סעדה ברשימה כמועמד מוסכם שמבטא את תמיכת הרשימה במאבק הצודק והחשוב שלו נגד העוולות וחוסר הצדק בפרקליטות והמשטרה והצורך בתיקון ובשינוי מערכת אכיפת החוק.

"משה סעדה, שגדל במשפחה שורשית בבית שאן ובמושב רמות מאיר, הצטיין בעבודה המשפטית במח״ש וסירב לעמוד מנגד כשראה את ההתנהלות המושחתת של הפרקליטות והמשטרה. סעדה הוא נושא הדגל במאבק למען שלטון חוק ישר וערכי ומשמש לפה למאות אלפים, חילונים, דתיים וחרדים כאחד. אני קורא לחברי איתמר, להתאחד בתמיכה בסעדה ולחתום על הסכם הריצה המשותפת".
+אלי אבידר רשם את מפלגתו: "ישראל חופשית"
18:15 02/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אבידר: ״"כל המתקרנפים שסירבו להעביר את חוק נאשם בפלילים גרמו להפלת ממשלת השינוי״  ▪  עמותת ישראל חופשית: "מאחלים לו בהצלחה אבל לא על הגב שלנו"
אבידר. טרם הציג רשימתו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מעוז: נעם דורשת שני מקומות בעשירייה הראשונה
10:38 02/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת נעם מתייחס להסכם המסתמן בין עוצמה יהודית לציונות הדתית: "לא רוצים אותנו, נמשיך בדרכנו גם בכנסת הבאה"  ▪  סמוטריץ' על נעם: "נמשיך לחתור לכמה שיותר חיבורים"
מעוז. בצלאל נכשל במו"מ [צילום: עכשיו 14]
+בוחרים זהות
08:09 02/08/22  |     |   לרשימה המלאה
כינוס ארגון חותם וארגון תורת המדינה, ג' באב תשפ"ב, 31.7.22
+אין מקום לפושעים בכנסת ישראל
07:53 02/08/22  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
למרבה הצער, אדם שפרץ לבתים הוא מועמד ריאלי בעל סיכוי טוב מאוד להיבחר מטעם מחוז תל אביב בפריימריז שיערכו בתנועת הליכוד  ▪  אדם, שנאשם בפריצה לבתים ועל מעשה זה הורשע בבית משפט בישראל, אינו ראוי להיות חבר בכנסת ישראל, גם אם המעשה המחפיר הזה נעשה לפני יותר מעשר שנים
מעשים פליליים [צילום: פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איילת מטיילת ויועז כבר לא נועז
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מרק_טווין
7/08/22 19:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז הגיב (יום ב', 2.8.22) בראיון לחדשות 14 למתווה המסתמן של רשימת הציונות הדתית: "אמרנו לבן-גביר וסמוטריץ' - 'תנו לנו שני קולות בעשירייה'. עברתי משאים-ומתנים רבים יותר משניהם ביחד ואני לא פוחד מאף אחד".
02/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
כינוס ארגון חותם וארגון תורת המדינה, ג' באב תשפ"ב, 31.7.22
02/08/2022  |  מחלקה ראשונה  |   נאומים
מצער, שמפלגת הליכוד, המפלגה הגדולה ביותר בישראל, שיותר מ-140,000 אזרחים התפקדו לה ולמעלה ממיליון אזרחים תומכים בה בקלפי וחפצים בשלטונה, עוברים לסדר היום כשחבר מפלגה בשם דודו לניאדו, לשעבר יועץ של דני נווה, שהיה שר הבריאות, הוא מועמד להיבחר למקום ריאלי מטעם מפלגת הליכוד. דודו לניאדו הורשע בבית משפט בישראל בסדרה של התפרצויות לבתים של אזרחים במדינת ישראל. כעת הוא מועמד במחוז תל אביב בפריימריז של תנועת הליכוד. מכאיב שיש לו תמיכה נלהבת גם מחברי כנסת מצמרת הליכוד כמו חבר הכנסת דוד ביטן.
יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', העביר ליו"ר מפלגת עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר, הצעה אשר נותנת לאנשיו של בן-גביר ארבעה מקומות בעשיריה הראשונה של הרשימה המאוחדת של שתי המפלגות בבחירות לכנסת ה-25.
02/08/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
הסקר השבועי שפירסם מעריב ביום ששי, העלה נתון שאולי לא ניתנה עליו הדעת במיוחד. המגמה בסקרים ברורה: הליכוד עולה בחמישה-שבעה מנדטים, יש עתיד עולה באותו מספר. שאר המפלגות מתנדנדות בין מנדט או שניים, בין בעלייה או בין בירידה, לעומת הכנסת היוצאת. בקצה הרשימה, חמש מפלגות שאינן עוברות, או עוברות בקושי, את אחוז החסימה, וביניהן מפלגת העבודה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il