קוקה קולה ישראל משיקה קמפיין לקוקה קולה Zero בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים. קוקה קולה Zero הינו משקה נוסף ללא סוכר של חברת קוקה קולה בפרופיל טעם חדש, ופחות מקלוריה 1 בכוס. ההשקה תלווה בפעילות בכל ערוצי השיווק ותכלול קמפיין טלוויזיה ושילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ייחודי ופעילות קד"מ חווייתית ברחבי הארץ.
סרטון הפרסומת, שנעשה בהפקה ישראלית באמצעות משרד הפרסום דחף אחד, מאופיין באלמנטים ייחודיים ומבוסס על טכניקה חדשנית הכוללת, בין היתר, פעלולים מרגשים תוך שימוש בשלוש מצלמות שונות. במרכזו של הסרטון מוצגת אקרובאטיקה וירטואוזית המבוצעת על-ידי חבורה של צעירים מקצוענים, מומחים בתחומם, אשר הובאו במיוחד לקמפיין. הצעירים רצים בעקבות משאית קוקה קולה Zero, שמגיעה לעיר, על-מנת להיות הראשונים ללגום מהמשקה.
בקמפיין האינטרנט של קוקה קולה Zero באמצעות אידיאולוג'יק עשו לראשונה שימוש בטכנולוגיה מיוחדת אשר מאפשרת לגולשים באשר הם לבצע פעולה באתר בו זמנית.
הקמפיין יעלה בבאנרים מיוחדים באתרים הגדולים, אשר יזמינו את הגולשים "לפתוח דלת מקרר", פתיחת הדלת תכניס את הגולשים לתוך האתר של המותג. באתר יוכלו הגולשים לבחור אביזר בעזרתו הם יצטרכו להוציא את בקבוק הקוקה קולה Zero מתוך קובית קרח. ניתן יהיה לראות און ליין ובו-זמנית כיצד כל הגולשים פועלים אחד עם השני וביחד מוציאים את בקבוק קוקה- קולה Zero מתוך הקרח.
סביון בר סבר,סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה קולה ישראל: "השקת קוקה קולה Zero בישראל מביאה בשורה חדשה לצרכנים הישראלים. קוקה קולה Zero זוכה לתגובות נלהבות ברחבי העולם ומצטרף היום בישראל ל-2 מותגים חזקים ומצליחים: קוקה קולה ודיאט קוקה קולה הנהנים זה שנים רבות מנתחי שוק מהגבוהים ביותר בעולם. בחודשים האחרונים ערכנו מבחני טעימה ומחקרים רבים שהוכיחו לנו כי לקוקה קולה Zero פוטנציאל גבוה ביותר בקרב הצרכנים, ולפיכך אנו שמחים ביותר להשיקו בישראל."