מועדון המנויים לטוטו-לוטו "שווה שווה" שבבעלות אושיות הספורט אברהם לוי ושמוליק לוי עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת החברה, באמצעות משרד הפרסום LEAD. הקמפיין, בהיקף של כ-100,000 דולר, יעלה באזור ירושלים ברדיו, עיתונות מקומית, אינטרנט, שלטי חוצות ועל גבי אוטובוסים, החל מיום א' 16.3.08.
את הקמפיין יוביל כפרזנטור אברהם לוי, המנהל האגדי של בית"ר, שהוא גם בעלי החברה. אברהם לוי, המזוהה עם קבוצתיות, מובילות, הגינות ונאמנות, מסמל בדיוק את המסרים של המועדון, עקרונותיו, והרצון לתת את השירות הטוב ביותר לחברים בו. סיסמת הקמפיין תהיה "שחקו קבוצתי ותיהנו מהתוצאה".
"שווה שווה" הינו מועדון מנויים בטוטו-לוטו, אשר מאפשר ללקוחותיו להצטרף בצורה קבוצתית וקבועה להימורים בטוטו ובלוטו, כאשר הזכייה מתחלקת בין החברים. מטרת החברה הינה לשפר את הסיכויים לזכיות בהגרלות הנערכות על-ידי מפעל הפיס ומועצת ההימורים. בעלי החברה הינו אברהם לוי, מנהל בית"ר ירושלים האגדי, והמנכ"ל הוא שמוליק לוי, לשעבר קפטן בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל ובשנה וחצי האחרונות סמנכ"ל השיווק של בית"ר ירושלים.
אברהם לוי: "אני מאמין גדול במשחק קבוצתי. גם מחוץ למגרש. לכן הקמתי את שווה שווה. העיקרון פשוט: כשממלאים יחד, יש יותר טורים, והסיכויים לזכות גבוהים יותר."