בר רפאלי נבחרה לייצג את חברת ההלבשה התחתונה בוניטה דה מס. רפאלי תקבל עבור הקמפיין סכום של 180,000 דולר לשנה, סכום שהוא מבין הגבוהים ששולמו בארץ לדוגמנית עבור קמפיין אופנה.
רפאלי נבחרה לגוף של 2008 על-ידי המותג הבינלאומי להלבשה תחתונה "ARENA". היתה לישראלית הראשונה שנכנסה למגזין הנחשב "ספורט אילוסטרייטד" ולאחרונה השתתפה בארוחת ערב נשיאותית בארמונם של נשיא צרפת סרקוזי ואשתו קרלה ברוני.
גולן בן-דוד, מנכ"ל משרד הפרסום בנדה, אשר יוביל את הקמפיין, "הבחירה בבר רפאלי מביאה עימה ערכים נוספים למותג המשדר יוקרה, חושניות וסקס אפיל בינלאומי".
הקמפיין יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט, קטלוג ונקודות מכירה במהלך השנה.