ערוץ 10 עלה בקמפיין מקוון לתוכנית הסאטירה "גם להם מגיע". הקמפיין משלב וידאו STREAMING ואופטימיזציה לקבלת אינטראקציה גבוהה עם הגולשים.
התוכנית בכיכובם של ליאור אשכנזי, גידי גוב, דביר בנדק ולאחרונה הצטרף לקאסט גם שי גולדשטיין.
הקמפיין עוצב ונבנה על-ידי חברת "לעומק התודעה".
את הקמפיין מובילים אחיו האסמטי של מייקל לואיס, ג'ייסון לואיס ונריה שפיגלמן סוכנת פדופילים. על-מנת להסדיר ללואיס את הנשימה, על הגולש לשתף פעולה עם תחינותיו ללחוץ על המשאף ובמקרה של שפיגלמן על הגולש לדאוג שסוכנת הפדופילים לא תחרוז חרוזי זימה וזאת על-ידי לחיצה על הבאזר. הבאנר עצמו הוביל לאתר התוכנית באתר נענע 10.
תומר פופלבסקי מנהל מחלקת אינטראקטיב בלעומק התודעה: "בקמפיין הנוכחי שילבנו מערכת אופטימיזציה חכמה, המנתחת את נתוני האינטראקציה של הגולשים באתרים בהם עלה הקמפיין ועל על-פי הנתונים הותאם הבאנר המוביל באתר".
איתי צמיר , מנהל אינטראקטיב וניו מדיה בערוץ 10: "כחלק מהאסטרטגיה שלנו לייצר אינטראקציה עם הצופים גם מחוץ למסך, הצלחנו גם הפעם להגיע לשיא חסר תקדים עם אחוז אינטראקציה העומד על 20.17%".
הקמפיין עלה באתרים ופורטלים המובילים בקרב קהל היעד של התוכנית
קישור לבאנרים:
[קישור]/
תכנון ורכש מדיה: לעומק התודעה
קונספט ובימוי: רם כהן
עיצוב וארט: אשר בן ישי