|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
דיין. קל לזכות באהדת הקהל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הצד הנכון

‏אנחנו לא צריכים "לדמיין מה הרוב יוכל לעשות למיעוט" עם הכוח שיהיה לו - אנחנו יודעים בדיוק מה המיעוט עושה כאן לרוב העם כבר שלושים שנה רק שלהבדיל משופטי בג"ץ, נבחרי הציבור עומדים כל הזמן למשפט העם ולכן הרבה יותר קל לסמוך עליהם שלא ילכו נגד המוסר והצדק
19/03/2023  |   מיכל אגמון   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

אילנה דיין, צפיתי במונולוג הנרגש שלך וגם אני רוצה לעשות משהו שלא עשיתי אף פעם: לדבר מהלב, ולאו-דווקא כצייצנית, בעיקר כמיכל מבני ברק. ‏בחורה חרדית, אחות לתשעה אחים ואחיות חרדים, כולנו בני הארץ הזאת ומתכוונים להקים בה את ביתנו, בתים ישראלים ויהודיים, בעיקר בתים טובים מאד.

‏לא פעם אנחנו מתים לוותר על הרפורמה ולהגיד לעצמינו שיהיה בסדר, אבל כבר מזמן שנגמרה לנו האופטימיות. ‏כשאת מדברת על "שלטון שחוטף לעצמו כמויות של כוח" תשאלי את עצמך: הרי הכוח הזה היה כל השנים בידיים של שופטי בג"ץ - אז למה פתאום זה לא בסדר כשהוא עובר לידיים של נבחרי הציבור?!

‏אנחנו לא צריכים "לדמיין מה הרוב יוכל לעשות למיעוט" עם הכוח שיהיה לו - אנחנו יודעים בדיוק מה המיעוט עושה כאן לרוב העם כבר שלושים שנה. רק שלהבדיל משופטי בג"ץ, נבחרי הציבור עומדים כל הזמן למשפט העם ולכן הרבה יותר קל לסמוך עליהם שלא ילכו נגד המוסר והצדק.

‏כשאת מתפעלת מסיפורה של אליס מילר שבג"ץ הגשים לה חלום לשרת כטייסת, את מתעלמת לחלוטין מסיפורן של אין ספור נשים אחרות שבג"ץ רומס את זכויותיהן הבסיסיות לאורך שנים. ‏קחי לדוגמה את שפי פז תושבת דרום תל אביב, אזור שנהפך למוכה פשיעה, אונס ואלימות באדיבותו של בג"ץ שכפה על המדינה את המסתננים מאפריקה.

‏שבי פעם לשיחה עם ח"כ לימור סון הר מלך, אישה שכולה שגורשה מביתה ב'הינתקות', ובג"ץ לא רק שלא מנע את המהלך אלא גדע כל ניסיון להתקוממות נגדו באמצעות מעצרים המוניים ועונשים חמורים על חוסמי כבישים.

‏קל מאוד לזכות באהדת הקהל עם סיפור (חשוב ביותר) על הנער החרדי שברח מהכת בגואטמלה, אבל האם ניסית פעם להיכנס לראשה של אישה חרדית שמעוניינת להשתתף באירוע נפרד ובג"ץ לא מאפשר לה, בגלל שהוא מבין יותר טוב ממנה מה טוב בשבילה?

‏אז לא, לא רק שלא ייפגעו פה זכויות של מיעוטים, להפך, הרפורמה נועדה בין השאר לסייע למיעוטים, כולל כאלה שבג"ץ רומס את זכויותיהם כבר עשרות שנים. ‏בתור כאלה שזוכרים את ההיסטוריה - אנחנו יודעים בדיוק באיזה צד שלה אנחנו רוצים לעמוד'.

פורסם במקור בדף הטוויטר של הכותבת
תאריך:  19/03/2023   |   עודכן:  19/03/2023
מיכל אגמון
+סמוטריץ': המהלך של רוטמן תואם עם לוין וראשי הקואליציה
00:43 20/03/23  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, השר בצלאל סמוטריץ' כתב בקבוצת ואטסאפ של פעילי הציונות הדתית: "חברים, קצת סבלנות. אין עוד מה להסביר. בכל מקרה, שמחה לא עושה שום דבר לבד. הכל מתואם עם יריב ועם ראשי הקואליציה".
+אמסלם על פשרת רוטמן: "לא בשביל זה ניצחנו בבחירות"
23:49 19/03/23  |  עידן יוסף
ח"כ דוד אמסלם הגיב לפרסום לפיו פשרת רוטמן כוללת שני מינויי שופטים לקואליציה, והיתר בהסכמת הופוזיציה, וצייץ בטוויטר: "שמחה ידידי, זה לא הזמן להתקפל או לוותר! לא בשביל זה ניצחנו בבחירות - הציבור שבחר בנו מצפה לשינוי מהותי! לא נתמוך בפארסה הזו, נקודה!".

עמיתו ח"כ משה סעדה הגיב לפשרה: "לא השתתפתי במשך חודשיים בדיונים הממושכים של ועדת חוקה, כדי לסיים עם מתווה שירוקן למעשה את הרפורמה מתוכן. אם היא אכן נכונה, אז ההצעה שפורסמה מנציחה את המצב הקיים ומונעת את התיקון לו ייחלנו במערכת המשפט".
+במשרדי הממשלה מתקיימים דיונים למנוע פיצוץ הטקסים הממלכתיים בידי פעילי המחאה
23:32 19/03/23  |  עידן יוסף
במשרדי הממשלה ובמרכז ההסברה - המטה לטקסים ולאירועים ממלכתיים מתקיימים בימים האחרונים דיונים, שמטרתם לבחון תרחישים שטקסי הזיכרון ויום העצמאות יופרעו וישובשו, בהם טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, על-ידי פעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית. מדובר בהיערכות של בידוק מקפיד לצד תוספת סדרנים (חדשות 12).
+מיכאלי קוראת להתנגד לריכוך: "צלם בהיכל"
23:24 19/03/23  |  עידן יוסף
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי: "מינוי שני שופטים לעליון במינוי ישיר ובוטה של הקואליציה זה לא ריכוך הרפורמה, זה ההפך הגמור - זה להכניס צלם להיכל. להכניס לתוך היכל הצדק והדמוקרטיה שופטים שכל מחויבותם היא לקואליציה שמינתה אותם. הונגריה ופולין על סטרואידים. קוראת לחבריי באופוזיציה להתנגד נחרצות. אסור ליפול בפח".
+משילות ודמוקרטיה: לא להשאיר את זכות הווטו בידי השופטים
23:21 19/03/23  |  עידן יוסף
תגובת התנועה למשילות ולדמוקרטיה לשינויים המוצעים בוועדה לבחירת שופטים: "אנו רואים בחומרה את הויתור על הדרישה הבסיסית ביותר והיא מינוי שופטים על-ידי נבחרי הציבור ללא יכולת וטו של שופטים. ההצעה החדשה שמעניקה זכות וטו על מינוי שופטים לבית המשפט העליון החל מהמינוי השלישי, לא מקובלת. בעוד שניתן להכיל דרישת רוב של שבעה במינוי שופטים לביהמ״ש העליון, שתחייב את תמיכת נציג השופטים או את תמיכת נציג האופוזיציה, לא ניתן לקבל דרישה שתחייב בכל מחיר תמיכה של נציג השופטים, שכן מדובר בהשארת זכות הווטו בידי השופטים".
+נתניהו שוחח עם ביידן על הרפורמה המשפטית
23:13 19/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בשיחת טלפון ביניהם אמר נשיא ארה"ב לראש הממשלה שיש לבצע שינויים מהותיים ונתניהו השיב כי ישראל הייתה ותהיה דמוקרטיה חזקה ותוססת  ▪  השיחה התמקדה באיום האירני ובהרחבת מעגל השלום  ▪  שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס אישר בציוץ בטוויטר כי הפצוע בפיגוע בחווארה הוא אזרח אמריקני
נתניהו בשיחה קודמת עם ביידן
+הקואליציה מאמצת מתווה מרוכך לבחירת שופטים ודוחה את יתר סעיפי הרפורמה לקיץ
20:02 19/03/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כל ראשי הקאליציה מגבים את רוטמן ולוין וקוראים להידברות עם האופוזיציה  ▪  ח"כ גוטליב: הריכוך הוא מתווה כניעה, לא אגיע יותר לדיוני הרפורמה בוועדת החוקה  ▪  בכיר באופוזיציה: זו לא הצעת פשרה, זה מה שהוא תכנן מהיום הראשון
רוטמן. הצעה מרוככת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+חיילים יורשו להשתתף בהפגנות - על אזרחי
18:24 19/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הפרקליטה הצבאית הראשית קבעה כי חיילים בסדיר וקצינים עד דרגת סגן אלוף יוכלו להשתתף במחאה נגד הרפורמה המשפטית כל עוד ילבשו בגדים אזרחיים ויתרחקו ממוקדי חיכוך
הפרקליטה הצבאית הראשית, יפעת תומר ירושלמי [צילום: דובר צה"ל]
+איך אהרן ברק השתלט על תנועת ש"ס
14:39 19/03/23  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה
הנשיא ברק ישב במקביל בראש שני הרכבים שדנו בתיקים שעניינם שירותי מילה: תיק אחד בעניין רשלנותו של המוהל (האורתודוקסי) ח"כ ניסים זאב, והתיק השני בעניין העתירה המבקשת להשוות את מעמד שירותי המילה שאינם אורתודוקסים לאלה האורתודוקסים
ברק.טקטיקן בחסד [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+בג"ץ: בן-גביר לא יתן למשטרה הנחיות פעולה
14:03 19/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
עמית נמנע מלהוציא צו ביניים נגד התערבותו של בן-גביר בפעילות המשטרה בעת ההפגנות נגד הרפורמה, בנימוק שיש הסכמה שהוא רשאי רק להתוות מדיניות אך לא להתערב באופן ביצועה
בן-גביר. לא "לאזכר" את המדיניות [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+בג"ץ לא ידון בהרחקת נתניהו מהרפורמה
13:53 19/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
דחה על הסף את עתירת התנועה לאיכות השלטון בנוגע להסדר ניגוד העניינים של נתניהו  ▪  לא דן בבקשתו של נתניהו לבטל את הנחיית מיארה האוסרת עליו לטפל ברפורמה
שטיין. נזף בתנועה ובנתניהו [צילום: לע"מ, הרשות השופטת]
+רוטמן מציע שינוי בנציגות השופטים בוועדה לבחירת שופטים
13:51 19/03/23  |  איתמר לוין
ח"כ שמחה רוטמן מציע, ששלושת השופטים שיהיו חברים בוועדה לבחירת שופטים - בהרכבה אחרי הרפורמה - יהיו נשיא בית המשפט העליון ועוד שניים משופטיו המכהנים. הצעתו המקורית של רוטמן הייתה שהשלושה יהיו הנשיא ועוד שני שופטים בדימוס, אותם ימנה שר המשפטים בהסכמת נשיא בית המשפט העליון. אין כל שינוי בליבת ההצעה: ששת החברים הנוספים יהיו שרים וחברי כנסת, חמישה מתוכם - נציגי הקואליציה, כך שתובטח שליטתה בוועדה. כמו-כן, רוטמן דבק בהצעתו לפיה המניין החוקי לכינוס הוועדה יהיה חמישה חברים, כך שהקואליציה תוכל לכנס אותה ולקבל החלטות גם בלא השופטים ונציג האופוזיציה.
+עשרות טייסים בחיל-האוויר הודיעו שלא יתייצבו למילואים
12:22 19/03/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שלחו הודעות למפקדים כי השבוע יקדישו את עיקר זמנם להידברות ולהגנה על הדמוקרטיה  ▪  הבהירו כי לא יתייצבו לאימונים אך ישתתפו בפעילות מבצעית
לא יתייצבו לאימונים, אך ימשיכו בפעילות המבצעית [צילום: דו"צ]
+נתניהו: מצפה מהמפכ"ל והרמטכ"ל למנוע חסימות וסרבנות
11:54 19/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצהיר כי הממשלה לא תשלים עם קריאות לסרבנות ועם הסתה לאלימות  ▪  "נחזיר את האיזון בשיקול דעת ואחריות באופן שישמור על זכויות יסוד של אזרחי ישראל, ללא יוצא מן הכלל"
נתניהו. "מצפה לאכוף את החוק" [צילום: מארק ישראל סלם/פלאש 90]
+חובת ההוכחה
11:21 19/03/23  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - לא דובים ולא תרופות, לחצים, בבוכרה היפה, אגרוף קמוץ, איתור, מרידה וצרות בצרורות  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר  ▪  "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)
הרצוג. לצד מי הוא? [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+נתניהו מכנס את ראשי הקואליציה לדיון בפשרה
11:02 19/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במהלך הדיון צפויים ראשי הקואליציה להחליט על תיקונים שיוכנסו לחקיקה והאם להאט מעט את תהליך החקיקה באופן שבו חלק מפרטי הרפורמה המשפטית ימתינו למושב הבא של הכנסת
כינוס לדיון בריכוך הרפורמה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יש ליזום פטיציה בנוגע לחובת שירות צבאי
09:59 19/03/23  |  רבקה שפק ליסק   |   לרשימה המלאה
זה לא מוסרי ולא ייתכן שמי שלמעשה לא שירת בצבא ובוודאי שאינו משרת במילואים ישלח את בעלינו, בנינו, ונכדינו להגן על המדינה
הגיע זמנם להתגייס [צילום: פלאש 90]
+השעה לחשיפה
09:27 19/03/23  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
אילנה דיין ואמנון אברמוביץ' אינם זקוקים לכל חשיפה באשר לעמדותיהם הפוליטיות. הן ברורות, ואינן זקוקות להתעטף במעין רשת-הסוואה. ל"מים הקרים" הם קפצו מזמן ורק בשוגג סברה אילנה דיין כי הגיעה השעה לחשיפה, ולא רק בימים סוערים אלה. ולמה מועלות על הכתב מלים אלה? ללמדכם הצופים, כי כמעט כל ביטוי, כמעט כל הערה הנאמרת באולפן טעונה בעמדה פוליטית
דיין. מה יום מיומיים? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הרצוג לא מזהיר אלא מאיים
09:03 19/03/23  |  סוזי דים   |   לרשימה המלאה
היעד שלך צריך להיות - לפנות לשונאים (אתה הרי יודע בדיוק מיהם) ולומר להם די  ▪  זאת משימתך  ▪  זה כלל לא תפקידך לגבש מתווה - את זה תוכל לעשות אם תתפטר מן הנשיאות ותרוץ לכנסת כדי לכהן שוב כמחוק

הרצוג. מי שמך? [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+"מתווה העם" מלבה את היצרים
08:55 19/03/23  |  חיים משגב   |   לרשימה המלאה
"מתווה העם", כהגדרת הנשיא, עשוי לכונן בישראל, למיטב הבנתי, תאוקרטיה משפטית. יכולתם של נבחרי הציבור לשלוט תישלל מהם כמעט לחלוטין. לא בכדי השמחה כה גדולה במערכת המשפטית. הצעתו של הנשיא הופכת, בפועל, את בית המשפט העליון ביחד עם פרקליטות המדינה, המשטרה והיועץ המשפטי לממשלה לכל יכולים. על פיהם יישק דבר. נבחרי הציבור יהיו מחויבים לציית להוראות היועמ"ש. השופטים ימשיכו לשלוט בוועדה לבחירת שופטים והאכיפה הבררנית תימשך
הרצוג. נטוע עמוק בעולם הפוליטי [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+דיקטטורת השופטים
08:53 19/03/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
ידידי וחברי הרבים אשר רוממות הדמוקרטיה בגרונכם, אנא מכם, הפעילו את התאים האפורים שבמוחכם  ▪  שונאינו מטמטמים לכם את המוח  ▪  על-מנת לבחון את הסכנות שבאובדן הדמוקרטיה, בהשוואה לסכנות המקבילות הקיימות היום, יש לשקול את כל השיקולים שבעניין ולתת לכל שיקול משקל ראוי, ובגלל שאתם מתעלמים מהפיל שבחדר, מסקנותיכם דפוקות לגמרי
רוטמן. שחצן, מתנשא [צילום: אריק מרמור/פלאש 90]
+650 חיילי מבצעים מיוחדים וסייבר: לא נתנדב למילואים
08:38 19/03/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מחריפה מחאת חיילי המילואים עם הודעה של מאות אנשי מערך המבצעים המיוחדים והסייבר ההתקפי של צה"ל כי לא יתייצבו לשירות התנדבותי לנוכח הכוונה לאשר היום סופית את חוק הנבצרות
החרפה של צעדי המחאה מצד חיילי מילואים [צילום: פלאש 90]
+הפיכה על אדני שקר
08:26 19/03/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הנימוקים המרכזיים של מחוללי ההפיכה המשטרית הם שקריים, בלתי רלוונטיים או חסרי ביסוס עובדתי. החל ממה שהם באמת עושים, דרך ההינתקות ואהרן ברק וכלה במסתננים ובגיוון
הפגנה אמש בתל אביב [צילום: גילי יערי, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצד הנכון
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אמונחטאפ III
21/03/23 19:30
2
כל הכבוד
21/03/23 22:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
עשרות טייסי בחיל-האוויר הודיעו בימים האחרונים הודעות למפקדיהם בחיל כי לא יגיעו לטיסות האימונים שנקבעו להן לשבוע הקרוב. מדובר ב-180 טייסים פעילים ו-40 מפעילי כטב"מ אשר שלא יתייצבו לאימונים ולטיסות שנקבעו להם, וזאת במחאה על הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה. עם זאת הודיעו כי יגיעו לפעילות המבצעית. בהודעה שנשלחה למפקדים הם מסרו כי בכוונתם להקדיש בשבוע הקרוב את עיקר זמנם לקריאה להידברות והגנה על הדמוקרטיה.
19/03/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר (יום א', 19.3.23) בפתח ישיבת הממשלה השבועית כי הוא מצפה מהמפכ״ל ומהמשטרה לאכוף את החוק ולמנוע חסימות כבישים, ומצפה מהשב״כ ומהפרליקטות לפעול בנחישות נגד אלה שמסיתים לרצח של שרים וח״כים או של ראש הממשלה ומשפחתו בלי להעלים עין או לעגל פינות. כמו-כן הוסיף כי הוא מצפה מהרמטכ״ל להיאבק בסרבנות.
19/03/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - לא דובים ולא תרופות, לחצים, בבוכרה היפה, אגרוף קמוץ, איתור, מרידה וצרות בצרורות "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יכנס הערב את ראשי סיעות הקואליציה לצורך דיון במתווה פשרה שימתן מעט את החקיקה המשפטית. במהלך הדיון צפויים ראשי הקואליציה להחליט ביחס לתיקוני חקיקה והאם להאט מעט את תהליך החקיקה באופן שבו חלק מפרטי הרפורמה המשפטית ימתינו למושב הבא של הכנסת. בדיון צפוי להשתתף גם שר המשפטים, יריב לוין, שקם מן השבעה על אביו שנפטר לפני שבוע.
19/03/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
התנועה הציונית הקימה את המדינה היהודית-דמוקרטית לא רק כפתרון נגד האנטישמיות בהנהגתו של הרצל אלא גם כריאקציה לשלטון הרבנים האורתודוקסים ביהודי מזרח אירופה. וכעת, לאחר שהציונים החילונים בנו את הארץ בזיעת אפם והקימו מדינה לתפארת לא ייתכן שיבואו הרבנים שהביאו לארץ את שלטון הרבנים המזרח אירופי ויפעלו לכפות על המדינה את תפישת העולם שלהם שהיא שונה מזאת של רוב אזרחי המדינה תוך ניצול כוחם האלקטורלי.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il