חברת מחלבות גד משיקה קטלוג מיוחד לשוק המקצועי הכולל בתי קפה, מסעדות, בתי מלון, חברות קייטרינג והסעדה ועוד, הכוללים עשרה קונספטים שונים ומגוונים של ארוחות בוקר: ארוחת בוקר ישראלית, ארוחת בוקר ספרדית, איטלקית, אמריקנית, צרפתית ועוד. ומשלב תמיכה ותוכן מקצועי מעולם מוצרי החלב וגבינות הפרימיום במטבחים המקצועיים.
שלומי אילון, סמנכ"ל השיווק בחברת מחלבות גד מציין כי ההחלטה להפיק את הקטלוג היחודי נבעה מההכרה שתחום ארוחות הבוקר בעולם המסעדנות הישראלי הינו יחודי ושונה מארוחות הבוקר הקונטיננטליות המוגשות בעולם.
עוד מוסיף שלומי אילון כי ממחקר שנערך בקרב 500 סועדים עולה כי ארוחות הבוקר תופסות נתח חשוב ומשמעותי בתמהיל הארוחות המוגשות לישראלים בבתי הקפה ובמסעדות ובעיקר בסופי השבוע: 74% ציינו כי הם אוכלים לפחות ארוחת בוקר אחת פעם בשבוע בבית קפה או מסעדה. 39% ציינו שהם אוכלים לפחות שתי ארוחות בוקר בשבוע לעומת ארוחת צהריים או ערב פעמיים בחודש כבחירה עצמאית ולא כהסדר של שוברים ממקום העבודה.
ארוחת הבוקר המוגשת במסעדות ובבתי הקפה נתפסת כמפנקת: 66% ציינו כי הם מגוונים את ארוחת הבוקר שלהם בבתי קפה ומסעדות שונים ורק 27% ציינו כי הם אוכלים את ארוחת הבוקר שלהם במקום קבוע.