|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

עונת המלפפונים כבר כאן

מירוץ החימוש לקראת עונת 2008/9 נכנס להילוך גבוה, הסוכנים עובדים שעות נוספות והקבוצות מרכיבות את הסגלים מבולבלים? צוות ONE עשה סדר
01/06/2008  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: מערכת ONE  |  sport5.co.il  |  תגובות
משתדרג. [צילום: ניר בוקסנבאום, ONE]

עונת המלפפונים כבר הגיעה ונכנסה להילוך גבוה לקראת עונת 2008/09. הסוכנים עובדים קשה וקבוצות ליגת העל מכינות את הסגלים. יניב קטן בדרך בית"ר לירושלים? מאור בוזגלו במכבי תל אביב? ברוך דגו בקופסא? מבולבלים? צוות ONE עשה סדר בבלגאן.

יצאנו לשטח, פשפשנו בחוזים, בדקנו מי עוזב ומי נשאר, מי חתום ומי יחפש קבוצה אחרת בקיץ. מבית"ר ירושלים ועד בני יהודה - כל מה שצריך לדעת - לפניכם.

בית"ר ירושלים: האלופה מכוונת לצ'מפיונס

בשער, טברטקו קאלה חתום גם לעונה הבאה, שגיא שטראוס חתום בבית"ר לעונה הבאה ויהיה שוער המשנה של קאלה.

הגנה: שמעון גרשון חתום בבית"ר לעוד שנתיים, אריק בנאדו חתם על חוזה חדש לעונה נוספת בבית"ר וגם בשנה הבאה יהיה שחקן בית"ר ירושלים. בנוגע לתומר בן-יוסף, השחקן חתום במועדון לשלוש שנים ולא זכה ליותר מדי דקות העונה, ואולי יעזוב לקבוצה אחרת בישראל שתציע לו את השכר שהוא מרוויח בבית"ר 250 אלף דולר לעונה.

כריסטיאן אלברז האריך את חוזהו בבית"ר לעוד שלוש שנים, יואב זיו קיבל הצעה לשדרוג השכר בקבוצה והארכת החוזה בשלוש שנים. בכל מקרה יש לו חוזה לשנתיים הקרובות בקבוצה. בבית"ר מעוניינים שיישאר, אך אם תגיע הצעה קורצת מאירופה הוא עשוי לעזוב. דוד אמסלם יחתום על חוזה לעוד עונה, שבסיומה יהיה חלק מהצוות המקצועי בקבוצה, שמוליק קוזוקין יישאר בבית"ר.

קישור: אבירם ברוכיאן יחתום על חוזה לארבע שנים אחרי שסיכם כמעט את כל תנאיו, לגל אלברמן יש חוזה בבית"ר לעוד שנתיים עם סעיף יציאה לחו"ל, כשבית"ר רוצה לשדרג לו את החוזה ולהגדיל את סכום השחרור לחו"ל. אלברמן מועמד למספר קבוצות בספרד, בלגיה ופרנקפורט בגרמניה וגם לטוונטה אנסחדה ההולנדית.

דרק בואטנג חתום בבית"ר לעוד עונה, ובבית"ר רוצים להאריך לו את החוזה ולשדרג לו משמעותית את השכר. הגנאי צפוי להיות שחקן בית"ר בעונה הבאה, אלא אם כן תגיע עבורו הצעה מאנגליה או מספרד שתקדם אותו ובבית"ר לא ירצו לעצור לו את ההתקדמות לאירופה. במקרה כזה תדרוש עליו בית"ר סכום של כ-3 מיליון יורו.

מיכאל זנדברג חתום בבית"ר לעונה הבאה, עידן טל חתום לעוד שנתיים בבית"ר ולא יעזוב את הקבוצה, ג'וניור ויסה צפוי לעזוב ולפנות מקום של זר.

התקפה: עמית בן-שושן יקבל הצעה רשמית לחוזה לארבע שנים עם שדרוג בשכר. בן-שושן חתום לעוד שנתיים במועדון, אך נראה שיעבור לשחק בבירסחוט שבבלגיה. חן עזריאל אולי ייצא להשאלה לאחת מקבוצות ליגת טוטו, כשהכל תלוי ברכש הישראלי.

לטוטו תמוז יש חוזה בבית"ר לעוד שלוש שנים ויעזוב רק לחו"ל, במידה ויסכימו לשלם עליו סעיף שחרור העומד על מיליון דולר, תמוז בדומה לאלברמן מבוקשה על-ידי טוונטה אנסחדה ההולנדית. אנטונלי רומולו על המזוודות ויעזוב את בית"ר. אם בית"ר לא תמצא לו מחליף היא עשויה בכל זאת לרכוש את כרטיס השחקן שלו בסמוך למוקדמות ליגת האלופות.

מכבי נתניה: מתיאוס יעשה את השינוי?

בעמדת השוער נראה גם בשלוש העונות הקרובות את לירן שטראובר, שהצטיין בשנתיים האחרונות.

הגנה: לואיס מרין, דדי בן דיין, קלמי סבן וגולן חרמון יישארו. עדיין לא ידוע אם הבלם אבי סטרול, שמעוניין לצאת לאירופה ולממש את סעיף היציאה בחוזהו, יישאר במועדון או יעזוב. הבלם מעוז סמיה שבקושי זכה לדקות משחק, צפוי גם הוא להישאר בעונה הבאה.

קישור: אלמוג כהן, אמייה טגה, שניר גואטה, דלה ימפולסקי, טל מעבי ויחיאל צגאי אמורים להישאר. מי שצפוי לעזוב הוא הקשר הקולומביאני חורחה קבאיירו, שבקושי זכה לשחק העונה. הקשר הצעיר חן עזרא שמבוקש במספר קבוצות בליגה הלאומית ובליגת העל, צפוי גם הוא לפתוח את העונה תחת שרביטו של לותר מתיאוס על-מנת לראות כיצד יתרשם ממנו המאמן הגרמני.

התקפה: פרנסיס קיוויו ותיירי טאזמטה יישארו, יחד עם התקווה שהחלוץ איתי שכטר שחוזר על-ידי בית"ר, אך פצוע ומושבת לארבעת החודשים הקרובים, יישאר בקופסא. נראה כי בימים בקרובים יתבהר עתידו של אובודו אוקוצ'ה במועדון, כשהאופציה הרצינית ביותר מבין ההצעות שקיבל השחקן מקבוצות דוגמת מאיורקה, מונאקו, ניס, אנדלרכט היא זו של מונאקו. השחקן ממתין לתשובה מהקבוצה הצרפתית, עם זאת במועדון מעריכים כי יישאר בקבוצה.

בני סכנין: בריחת הכוכבים

הגנה: לא צפויים שינויים רבים, ולמעט לירון זרקו שצפוי להגיע מהפועל כפר סבא ולחזק את חוליית ההגנה האחורית, עושה רושם שעבד רבאח, פטי יה יה, לאוניד קרופניק ובאסם גנאים יישארו.

קישור: לוקאש סורמה לא ימשיך, חיים בנון עשוי לעזוב, כמו גם שלושת האסים של העונה האחרונה ג'ון קולמה, איליה יבוריאן והיהלום שבכתר, מאור בוזגלו. במקומם סכנין תנסה לצרף זרים ברמה גבוהה, שניים מהם מגאנה כבר הוחתמו: ברנארד דונג שישחק במקומו של בוזגלו וגנאי נוסף, קוויקו אסיין שישחק במקומו של קולמה.

התקפה: סכנין מחפשת חלוץ במקום יבוריאן, כשגם עתידו של החלוץ בוגדאן אפוסטו לא ברור.

קרית שמונה: דרושה המשכיות

בשער הקבוצה ימשיך לעמוד שביט אלימלך, שקיבל הצעה לשנתיים הבאות. השוער הוותיק יקבל החלטה בימים הקרובים, כאשר הכיוון כרגע הוא חיובי. השוער השני, דני עמוס, מסומן כשוער העתיד של הקבוצה וסגור לעונות הבאות.

הגנה: שני הבלמים, יניב לביא וסאלח חסארמה, סגרו לשנתיים הבאות, שלושת המגינים של הקבוצה, ברק בכר, עמיר נוסבאום ורן קוז'וק, חתומים אף הם וממשיכים בקריה. הבלם יוסי ביטון צפוי לחתום על חוזה חדש ולהמשיך בקבוצה.

קישור: עבאס סואן וגיא צרפתי חתומים בקבוצה וימשיכו לתת את הטון, גואל צ'ירסואה נתן עונה מצוינת וצפוי לסגור בקבוצה בימים הקרובים. שלושת הזרים האחרים, עמנואל אמנגואה, נסימבה מוקאנו ופטר אופריקוואה יעזבו.

לגבי יוסי דורה טרם התקבלה החלטה, בני בן זקן, קפטן הקבוצה, ימשיך גם הוא בקבוצת נעוריו ואדריאן רוצ'ט הצעיר צפוי להמשיך במועדון.

התקפה: יובל אבידור חתום לעונות הבאות בקבוצה ואיזי שירצקי לא יוותר עליו אפילו תמורת הצעה כספית גבוהה. למרות הפציעה הקשה, בקבוצה רוצים את ירו בלו הפצוע גם לעונה הבאה, ומוכנים לעזור לו בתהליך השיקום. וויאם עמאשה ותומר סוויסה צפויים להמשיך בקבוצה.

מכבי חיפה: יניב קטן יישאר בבית?

הגנה: אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי, פיטר מסיללה, שי מימון וככל הנראה רוני גפני ימשיכו עונה נוספת, כאשר בשער יהיה זה ניר דוידוביץ' שהצטיין העונה. השוער השני יהיה ככל הנראה יהב יולזרי או אמיר אדרי שהושאל למכבי הרצליה. חיפה תוותר על שירותיו של תום אלמדון שיושאל לקבוצה אחרת.

קישור: עתידו של ג'ובאני רוסו יוכרע רק בשבוע הבא. בירם כיאל, ליאור רפאלוב, ג'ון קולמה (?) גוסטבו בוקולי, עומרי אפק, יעמדו לרשותו של המאמן, אלישע לוי.

התקפה: פאנטיני וגיטא ימשיכו, כאשר סימן השאלה הגדול הוא מה יהיה עתידו של יניב קטן שיוכרע הערב לאחר הפגישה בין שחר לקטן. שאלה נוספת פתוחה האם מכבי חיפה תחזיר לשורותיה את מלך שערי הליגה הלאומית, עדן בן בסט שהצטיין במדי הפועל חיפה.

מכבי פתח-תקוה: העיקר שאוהד כהן יישאר

לאוהד כהן יש חוזה בקבוצה לעוד 4 עונות, והנהלת הקבוצה הודיעה כי הוא לא ישוחרר וימשיך בעונה הבאה. כהן עצמו אומר שהכל פתוח ובקיץ הוא יחליט לאן מועדות פניו.

הגנה: איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון ונאור פסר יישארו. ניצן דמארי חתום לשנתיים נוספות, אך אם שירזי יישאר הוא צפוי לעבור לקבוצה אחרת, כי הם לא מסתדרים מאז שהוא הגיע. עומר הדר ששיחק העונה ב-8 משחקים ימשיך גם בעונה הבאה.

קישור: רועי בקל, לירן כהן, דני פרדה, סולי צמח ואורי לוזון יישארו, בלסינג קאקו צפוי לעזוב. חאבייר דירסאו מסיים חוזהו בתום העונה, ובקבוצה רוצים שימשיך אך הוא יהיה שחקן חופשי, ייבחן הצעות מחו"ל ואם לא יעזוב את ישראל, הוא צפוי לקבל חוזה משודרג בפ"ת.

התקפה: עומר דמארי חתום ל-5 שנים, אך צפוי להימכר או לעבור בהשאלה לבית"ר, ג'פריקדזה יושאל לקבוצה אחרת או ישוחרר - בכל מקרה הוא לא ישחק בפ"ת בשנה הבאה. טל בן חיים הצעיר ורוביל סרסור חתומים באורווה ויישארו, אוהד קדוסי לא ימשיך בקבוצה - יימכר או יושאל לסכנין או חיפה. דובב גבאי חתום לעונה הבאה, אך מאז הגעתו של שירזי הוא לא נכלל בסגל וצפוי לבקש שחרור.

מ.ס אשדוד: מקרייב ושריקי חייבים להישאר

הגנה: סמי אג'יי יעזוב את הקבוצה בוודאות, הבלמים גונזלס ו-ודראן צפויים לעזוב גם הם, מאחר והחוזים שלהם נגמרים בתום העונה. אדיר טובול וליאור ראובן ימשיכו, עידן ציון מהנוער, יושאל אם לא ייכלל בסגל באופן רשמי.

קישור: דוד רביבו, יוסי אופיר, רחמים צ'קול, משה אוחיון ומאור זוהר צפויים להישאר, קובי דג'אני שמסיים השאלה בתום העונה, ככל הנראה לא ימשיך בקבוצה עקב מיעוט דקות משחק.

התקפה: הולצמן צפוי להמשיך לעונת פרישה, עידן שריקי חתום לשנתיים נוספות וע"פ הבעלים ג'קי בן זקן: "גם אם היינו יורדים לליגה השניה - השחקן שבוודאות היה נשאר בקבוצה זה שריקי, לא נשחרר אותו לאף קבוצה". ניר נחום צפוי לעזוב את הקבוצה.

אחמד קסום מסיים השאלה, ובתום העונה אמור לחזור אוטומטית להפועל פ"ת, אבל חצי מכרטיס השחקן שלו שייך לבן זקן, אז ישנה אפשרות שהוא ימשיך באשדוד. דימיטר מקרייב חתום לעוד 4 עונות, וישוחרר רק לקבוצה בכירה בחו"ל שתוכל לעמוד בדרישות הגבוהות שמציבה תמורתו אשדוד.

כפר סבא: ירידה גוררת ירידה

הגנה: אוהד לויטה המאכזב יישאר בגלל הירידה ללאומית, גיא חיימוב שוער המשנה צפוי לעזוב ולחזור למכבי תל אביב לה הוא שייך, מאחר ובנוער גדל שוער העתיד של המועדון בוריס קליימן, שצפוי בעונה הבאה לעלות לבוגרים.

אורי אוזן, דגלאס דה סילבה ולירה לא יישארו, לירון זרקו צפוי לעזוב אחרי 8 שנים, כמו גם עופר טלקר שצפוי לפרוש או לעבור לעונת פרישה בליגה הלאומית. הצעירים טל בנש וגיל קין ימשיכו בסגל ואילו עידן שום יישאר בדומה ללויטה בגלל הירידה ללאומית.

קישור: אבובקרי יעוזה יעזוב, קובי מויאל חוזר לבית"ר ירושלים למרות שכפר סבא מעוניינת להשאיל אותו לעונה נוספת, אביחי ידין יישאר בכל מקרה, כמו גם שחקן הבית השני אלירן סיימון.

ישראלביץ' ומאור מליקסון ובן לוז צפויים לעזוב, ובכל מקרה הוא מסיים חוזה, אבי אבינו צפוי לעזוב בכל מקרה לעומת גיא דיין שצפוי להמשיך.

התקפה: אבי קנפו יעזוב בכל מקרה, סמואל יבואה יימכר כנראה לקבוצה בחו"ל וביל גונזלאס לא אמור להמשיך לעוד עונה בלויטה.

מכבי הרצליה: פותחים דף חדש

בשער, איתמר ניצן אשר מבוקש על-ידי מספר קבוצות גדולות בליגה וכנראה יעזוב, אם לא ימשיך להיות השוער גם בליגה הלאומית. אמיר אדרי חוזר אחרי השאלה למכבי חיפה.

הגנה: ג'וש קנט ורמי חליס יעזבו, חיים מלכה ואיתן עזריה מסיימים חוזה, אבל בהרצליה היו שמחים לראות אותם נשארים. מיטייה מורץ' יעזוב, לכפיר אדרי יש חוזה לעונה נוספת וייתכן כי יישאר גם בלאומית למרות שירצה לנסות קבוצה בליגת העל, אסי משיח יחזור למכבי פתח תקוה, ברק לביא יישאר.

קישור: אבי ריקן חוזר בהשאלה לבית"ר ירושלים, אסף קריספיס עשוי להמשיך למרות שיכול להיות שיעזוב עם פרדי דוד לסכנין ואיבן ווקומבנויץ' יעזוב. אושרי אלפסי יחזור לאשדוד, שלו מנשה ועומר בוקסנבוים מסיימים חוזה ויעזבו גם הם. למהראן ראדי חוזה לעונה נוספת, אך כנראה שיימכר לקבוצה בליגת העל. עדי סופר ושי ביטון צפויים להמשיך.

התקפה: דייהו ג'ייאובה וטצ'ם אנטויה יעזבו, תומד חמד יחזור למכבי חיפה ואלנתן סלמי יעזוב.

הפועל ת"א: שם המשחק הוא כסף

בעמדת השוער, וינסנט אניימה חתום לעוד שלוש שנים בקבוצה. הוא צפוי להישאר אלא אם כן תגיע הצעה מקבוצה אירופית שתשתלם להפועל. במקרה כזה מכירה שלו תכניס כסף לקופת המועדון המדולדלת ותפנה מקום לזר נוסף. אם אניימה יישאר, ייתכן וגליל בן-שאנן יבקש שחרור לקבוצה אחרת. במקרה שהניגרי יעזוב, בן-שאנן ישאר כשוער ראשון. בינתיים, השוער שלומי איטח מקרית אתא נבחן בקבוצה בימים האחרונים.

בהגנה: התחושה היא שדווקא בעונה פיננסית כמו שמצפה להפועל ת"א, הבלם הצעיר רמי דואני אמור לקבל את הצ'אנס שלו בהרכב לצידו של אלין טופוזאקוב המנוסה והמצויין. גוטמן מאמין בשילוב של טופוזאקוב ו-וואליד באדיר יחד, אבל בגילו של הקפטן הכל יכול להיות. קנדה ימשיך לאייש את צד ימין, כאשר השאלה הפתוחה היא - האם יגאל אנטבי יישאר המגן השמאלי של הקבוצה. אלירן דנין ממכבי חיפה כבר הוזכר כמועמד. גם שרון לוי מקרית אתא ייבחן בעמדה זו.

קישור: שם המשחק הוא כסף כמובן. דימיטאר טלקסייקי הנפלא ימשיך להיות הבורג החשוב בקישור האדום, כשגוטמן ינסה לפגוע שוב בינגו בזר איכותי כמו הבולגרי - במידה ואניימה יעזוב ויתפנה מקום לזר נוסף. אנסומבו שמסיים את חוזהו מאוד מוערך ע"י גוטמן, השנה הוא שיתף פעולה עם שי אבוטבול שנתן את אחת העונות הטובות שלו השנה. הפועל תנסה לסכם שוב עם אנסומבו, למרות שגם אופציית הקשר האחורי הזר במקומו נלקחת בחשבון. גם בגזרת הישראלים יש כמה על הכוונת - עומר בוקסנבוים ומהראן ראדי ממכבי הרצליה, ובן לוז מהפועל כפ"ס.

ביברס נאתכו הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט מגוטמן. נאתכו סומן כאחת ההבטחות הגדולות של הכדורגל הישראלי, ובהפועל ירצו לראות אותו צובר יותר ניסיון בדרך להיות שחקן משמעותי בשנים הבאות.

התקפה: פאביו ג'וניור נשאר עדיין בגדר חידה. מצד אחד גולים מצויינים כמו בדרבי התל אביבי, מצד שני החמצות מול שער ריק במשחק החוץ מול מ.ס. אשדוד. הברזילאי הוא אחד מהשחקנים היותר אהובים בקבוצה, נוח, סימפטי, חייכן. אבל מבחינת מספרים העונה הוא בבעיה. רק 7 שערים, הוא הספק לא מרשים במיוחד לחלוץ זר, וגוטמן צופה בהמון קלטות של חלוצים זרים לקראת העונה הבא. שלומי ארבייטמן צפוי להישאר בהפועל לאחר שהתחבר מצויין לקבוצה. על הספסל ירצה לראות גוטמן עוד שחקן התקפה ישראלי טוב כדי לעלות את איכות השפיץ.

מכבי ת"א: יאניק קמאנאן צפוי לעזוב

הגנה: אבי יחיאל (נשאר), ניסו קפילוטו (נשאר), ג'ו ביזרה (עוזב), אדר כהן (עוזב), עמירן שקלים (כנראה עוזב), קובי מוסא (עוזב), אורי שטרית (נשאר), יובל שפונגין (נשאר).
קישור: דור מלול (נשאר), רודי חדד (נשאר), ג'ונתן אסוס (נשאר), רביד גזל (כנראה עוזב), יוסי שבחון (נשאר), ארז מסיקה (כנראה יעזוב), דן רומן (נשאר), מושיקו מישאלוף (נשאר), ליאור ז'אן (נשאר), אלן מסודי (נשאר), שרן ייני (עדיין לא ידוע).

התקפה: יאניק קמנאן (צפוי לעזוב), עומרי רון (עוזב), יניב עזרן (נשאר), עומר פרץ (צפוי לעזוב), דודו ביטון (עוזב).

בני-יהודה: סדריק ברדון מתנדנד

נשארים: אסי בלדוט, דלה אינוגבה, איציק עזוז, לירוי צעירי, ניצן אהרונוביץ', טל מאיר, דין מורי, ניל אברבנל, עוז ראלי, אלירן עטר.

מתנדנדים: אלי ביטון, הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן, משה ביטון, אלי אברבנל, סדריק ברדון, מילאן מרטינוביץ'.

עוזבים: זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, תמיר כחלון, יאיר אזולאי, עידן מליחי, אלירן אסאו.

תאריך:  01/06/2008   |   עודכן:  01/06/2008
מערכת ONE
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אירוע התרמה ייערך מחרתיים (ג', 3.06) בתל אביב ללוחם יחידת 'עוקץ' מעוטר שהציל את חייהם של ישראלים רבים, וכעת לקה בסרטן ונזקק לסדרה של טיפולים רפואיים. לא, לא מדובר בחייל שאינו מקבל הכרה ממשרד הביטחון, אלא בכלב סטאר, ששירת עשר שנים בצבא בפעילות מבצעית ביחידת 'עוקץ'.
01/06/2008  |  איריס דור-און  |   חדשות
עמותת אומ"ץ פנתה הבוקר ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז ולמבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בדרישה לחקור היבטים חדשים בפרשת עמותות ברק שפעלו בשנת 1999 בעקבות דברים שאמר בימים האחרונים יועצו האסטרטגי של ראש הממשלה אהוד אולמרט, טל זילברשטיין.
01/06/2008  |  איציק וולף  |   חדשות
האתר המוזר של היום מציע לכם מגוון של גרמנים להשכרה, המתאימים לכל צורך: גרמנים למסיבות, אירועים משפחתיים או לכל בילוי אחר. לפי האתר, אם אתם רוצים להרשים את החברים והמשפחה, אין דרך טובה יותר מלהגיע עם גרמני "מקורי".
01/06/2008  |  מערכת PCאון  |   חדשות
אוכלוסיית ירושלים מונה כ-746,300 איש (66% יהודים ו-34% ערבים). בין השנים 2006-1967 גדלה אוכלוסיית ירושלים ב-175%. כך עולה מנתוני עיריית ירושלים, לקראת ציון יום ירושלים.
01/06/2008  |  גלית יצחק  |   חדשות
ייצוא היהלומים המלוטשים בחודש מאי 2008 הסתכם ב-1.02 מיליארד דולר, לעומת 907 מיליון דולר בחודש מאי בשנה שעברה - עלייה של כ-13%. מתחילת השנה הסתכם ייצוא היהלומים ב-3.57 מיליארד דולר, לעומת 3.25 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד, דהיינו עלייה של 9.8%.
01/06/2008  |  דרור מרום  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il