חברת הביטוח AIG ישראל יוצאת בקמפיין פרסום, בכיכובו של הפרזנטור אבי קושניר.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, בעלות של כ-2 מיליון שקלים.
בקמפיין מציעה החברה מבצע לקראת הקיץ, במסגרתו תעניק חופשה משפחתית לאנטליה, בקלאב 5 כוכבים (הכל כלול) רק ב-369 דולר לאדם, לכל הרוכש ביטוח רכב מקיף במהלך חודש יוני. הלקוחות יוכלו לממש את המבצע גם בחודשי הקיץ.
אחיה פריד, סמנכ"ל שווק ומכירות ב-AIG, אמר: "אנו מאוד גאים שהצלחנו לייצר מבצע חזק אשר עונה לצרכים של הלקוחות ומהווה ביטוי ממשי לתפיסת העולם שלנו, אשר מסתכלת על האנשים שמאחורי הפוליסה ולא רק על הכסף שהם משלמים".