עדי סופר, מנהל הקריאטיב של הוט, פורש מתפקידו לאחר 3 שנים וחצי. במהלך תקופה זו היה סופר אחראי על אריזתם ומיתוגם מחדש של ערוצי הבית של הוט (הוט3, הוט בידור ישראלי, הוט וי-או-די, הוט אקסטרה, וערוצי הסרטים), כמו גם של המותג עצמו.
סופר היה ממקימי ומנהלי חברת העיצוב פלייגראונד שאחראית על מערך הפרומו של הוט, ופועלת במתן שירותי אריזה גראפית, קריאטיב ומיתוג לגופים שונים.
עדי סופר: "זו הייתה תקופה מעשירה ומאתגרת לצד אנשים שכישרונם ואהבתם לטלוויזיה הצעידו את הוט להישגים יוצאי דופן".
קרני זיו סמנכ"לית התוכן של הוט: "אנו מודים לעדי סופר על תרומתו החשובה בתקופה שבה הוט עיצבה ומיתגה את השפה הויזואלית הייחודיות שלה כפלטפורמה טלוויזיונית מובילה ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך". עדי סופר מתכוון להתרכז בעיקר בבימוי ובכתיבה ובין היתר ימשיך לפתח עבור הוט שלושה פרויקטים עתידיים.
ניהול הקריאיטיב של הוט ושל חברת םלייגראונד יופקד בידיהם של דוד בירן, אסי צירלין וגיא צחורי.