חברת אגד יוצאת בקמפיין חדש לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית. הקמפיין מורכב משישה סרטונים המציגים את החידושים האחרונים שיש לאגד להציע: קבלת מידע באמצעות חיוג למוקד כוכבית 2800, או אתר אינטרנט, מידע על הקווים העירוניים והבין עירוניים באמצעות משלוח SMS; כרטיסי חופשי חודשי וכרטיסיות; הטבות לסטודנטים ולחיילים, והזמנת כרטיסים לאילת דרך אתר האינטרנט של אגד.
מדובר בקמפיין של משרד הפרסום אליקים-הרמן, אשר יעלה במשך חמשת החודשים הקרובים בערוצי הטלוויזיה והאינטרנט, בעלות כוללת של כ-4 מיליון ₪.
לדברי אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק של אגד, "בקמפיין החדש שמנו דגש על מכלול השירותים והמוצרים שאגד מציע לציבור הרחב. ממחקרים שערכנו בנושא, עולה כי משתמשי התחבורה הציבורית צמאים למידע זמין ומיידי. לכן, שירותי המידע שאנו נותנים, אם זה באמצעות אתר האינטרנט של אגד, שירותי ה- SMS או מוקד כוכבית 2800, קיבלו חשיפה משמעותית יותר בקמפיין זה מאשר בעבר".
באמצעות סיטואציות שונות, מנסה הקמפיין להתמודד ולהציע פתרונות למצבים אשר כל אחד מאיתנו נתקל בהם בחיי היום-יום. כך, למשל, במסגרת אחד הסרטונים נראית בחורה המחכה במסעדה לבן זוגה, אך הוא מבושש להגיע. הקריין אומר "אל תתברבר ותיתן לה לחכות. כדי לדעת איך להגיע ממקום למקום שלח שאלה ב-SMS ל-2800, ותקבל תשובה לנייד בשניות".
אגד
אגד הוא מוביל התחבורה הציבורית הגדול בישראל. בבעלותו מעל ל-3,100 אוטובוסים, המשרתים כמיליון נוסעים ביום, בלמעלה מ-1,000 קווי שירות ברחבי ישראל.