9.000.000 בקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי grey, אשר מפגיש את דוד (הכי טוב) בגילומו של השחקן משה איבגי עם שחקן הכדורגל מאור בוזגלו, ומירי נבו בתפקיד כתבת הספורט הבכירה.
סרטון הפרסומת מתאר את דוד המשכנע את מאור בוזגלו לעבור קבוצת כדורגל בעודם יושבים בבית קפה וכתבת הספורט מירי נבו מצוטטת לדבריהם. מאור קצת מתלבט ואומר ש"לא נעים לו": אבא חבר של המנג'ר. דוד מסביר למאור שלעבור קבוצת כדורגל זה כמו לעזוב סוכן ביטוח. גם סוכן הביטוח מכיר את אבא ואת הדוד, אבל כשאתה עובר ל-9 מיליון אתה מבין שחסכת כסף. כתבת הספורט מצהירה על הכותרת החד-משמעית: עוברים ל-9 מיליון וחוסכים כסף: זה פשוט וזה קל.
אודות 9 מליון
9 מיליון מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות חברת האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 9 מיליון פועלת עפ"י מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9 מיליון פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתא, מנהלים ותוכניות חיסכון.