בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
תוכניות מערוץ הילדים וערוץ לוגי בדור ה-3 בפלאפון
|
- הודעה מטעם פלאפון
מאת:
חן קולקר | | עמירם פליישר יח"צ
|
חברת פלאפון חתמה על הסכם תוכן עם חברת "נגה תקשורת" במסגרתו תשיק בעולם הילדים בדור ה-3, עולמות תוכן וערוצים המבוססים על ערוצי הילדים המובילים בישראל: ערוץ הילדים וערוץ לוגי. במסגרת שיתוף הפעולה פלאפון תשדר מבחר קטעים ממיטב תוכניות המקור של שני הערוצים, בהן: "האי" - תוכנית הדגל של הערוץ, "לה לה לנד", "ששטוס", וכן תוכניות מערוץ לוגי כגון "לוגיקון" ו-"100 בתנ"ך", תיק יהלום ועוד. מוטי כהן, מנהל אגף התוכן בפלאפון מסר כי, "הוספת עולם התוכן המבוסס על תוכניות ערוץ הילדים ולוגי תעשיר את חווית הבידור בדור ה-3 ותאפשר ללקוחות פלאפון לצפות בתכנים של שניים מהערוצים המצליחים והאהודים ביותר בקרב בני נוער וצעירים". כהן הוסיף כי, פלאפון המספקת ללקוחותיה את חווית הדור ה-3 הטובה ביותר בישראל, שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה את התכנים הטובים והרלוונטיים ביותר עבורם. עולם הבידור של פלאפון, אליו מצטרף הערוץ החדש זוכה לרייטינג גבוה עם למעלה מ-30% מהשימושים בדור ה-3. במסגרת הסכם התוכן תשדר פלאפון בדור ה-3 קטעים ממיטב תוכניות המקור של הערוצים: - "האי"- (ערוץ הילדים) סדרת הדרמה האהובה מבית היוצר של גיורא חמיצר המשלבת מיסתורין, פעולה ונסיעה בזמן.
- לה לה לנד- (ערוץ הילדים) קומדיה מוזיקלית בהשתתפות אלון פרידמן, הצמד אודי ואביעד, ששי קשת, הדר לוי ורבים אחרים המתרחש מאחורי הקלעים של אולם מופעים. בעיירה קטנה שסכנת סגירה מרחפת מעל ראשו.
- אולפן ערוץ הילדים- תוכנית בידור לילדים בשידור חי בהנחיית כוכבי ערוץ הילדים.
- 100 בתנ"ך- (לוגי) סדרת דרמה לילדים המקבילה את סיפורי התנ"ך למה שקורה לילדים בחיי היומיום בבית הספר החקלאי בו הם לומדים, ומעמתת אותם עם קונפליקטים שעולים בסיפורי התנ"ך ורלוונטים עד היום.
- תיק יהלום- (לוגי) סדרת דרמה המתרחשת סביב "כלביית הצפון" משם נחטף כלב מיוחד ויקר בשם יהלום. חוקר פרטי נשלח לגלות מיהו החוטף. ארבעה ילדים מנבחרת האילוף מוצאים את עצמם מעורבים בפרשה. האם יצליחו לגלות את עולמם הקסום של הכלבים ולהציל את יהלום?
|
תאריך:
|
22/06/2008
|
|
|
עודכן:
|
22/06/2008
|
|
חן קולקר
|
|
הונדה עולה בקמפיין השקה רחב היקף שיחשוף את האקורד החדשה. הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, ימשך כ-3 שבועות ויכלול טלוויזיה, אינטרנט, ועיתונות. היקף הקמפיין מוערך בכ-4 מיליון שקל.
|
|
|
לאור הצלחת סדרת דאב Fresh Touch הרעננה, המכילה מלפפונים ותה ירוק אשר הושקה לפני כשנה במספר קטגוריות בתחום הטיפוח, מרחיבה יוניליוור את הסדרה במטרה לחזק את הפניה אל קהל יעד צעיר של בחורות בשנות העשרים לחייהן. הסדרה מציעה מוצרים בריחות מרעננים ובמראה מבודל ושונה. בהשקת הסדרה, אשר תלווה בקמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט ייחודית, השקיעה החברה כ-2 מיליון ₪.
|
|
|
אברהם בן דוד (בנד"א), 48, הצטרף לאחרונה לחברת מוטורולה והתמנה למנהל חטיבת שיווק ומכירות ישראל.
|
|
|
שירות פסיכולוגי-התנהגותי חדש נפתח ביחידה לנוירולוגיה ילדים במרכז הרפואי "וולפסון". השירות מיועד לילדים עם בעיות התנהגות שנובעות מהפרעה נוירולוגית, או שנלוות להפרעה נוירולוגית, בעיקר בגלל הגנה ורחמנות יתר של הורים לילדים אלה. כמו כן מיועד השירות לילדים עם בעיות שנובעות מהרגלי התנהגות גרועים במשפחה.
|
|
|
רשת "אופטיק דורון", רשת האופטיקה המקצועית המובילה בישראל מתרחבת ופותחת סניף חדש במודיעין. הסניף החדש שישתרע על פני 150 מ"ר יצטרף ל-11 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ.
|
|
|
|
טייזקס
|
19/04/2024 | 02:43 | משרד הבריאות
|
|
|
|
איציק וולף
|
|
|
|
|
|
|
איתמר לוין
|
|
|
|
|
|
|
עידן יוסף
|
|
|
|
|
|
|
|