בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
חכם בשמש - קמפיין משותף לג'טיקס והאגודה למלחמה בסרטן
|
- הודעה מטעם ערוץ ג'טיקס
מאת:
שירי מר-חיים | | יח"צ גטיקס
|
האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס יצאו החל מה- 15 ביוני, בקמפיין חינוכי משותף "חכם בשמש" אשר יכלול סדרת מערכונים חדשים שנכתבו במיוחד לילדים, העוסקים בנושא התנהגות חכמה בשמש. במסגרת הקמפיין, הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס, מערכונים הומוריסטיים באורך של 30-60 שניות, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 6 עד 14. הקמפיין יעלה לאוויר בערוץ ג'טיקס ב-15 ביוני, לקראת החופש הגדול ויימשך כל עונת הקיץ. כמו כן באתר ג'טיקס יוקרנו המעברונים השונים. הצופים יוזמנו לדרג את המערכון הכי מצחיק באינטרנט, כל מי שמדרג יקבל מדבקת "חכם בשמש". במערכונים החדשים של השנה שיעלו ב-25.06.08 יככבו צוות שחקני "גור ואוח". סיטקום שהפך לקאלט בקרב קהל המטרה. גור ואוח הם אודי גוטשלק, ואביעד בנטוב. לאודי ואביעד מצטרף אורח מיוחד "הצל" יואב אליאסי כשחקן אורח. במסגרת שיתוף הפעולה נעלה עם שידורים חוזרים של קמפיין "חכם בשמש" אשר בו מככבים צוות שחקני הסדרה "קומי קומי" עם דודו ארז אשר מותח את העוברים ושבים ברחוב ועל שפת הים ובנימה היתולית מלמד אותם את חוקי "חכם בשמש". מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: "מניסיוננו, כאשר פונים לילדים ובני נוער בשפתם ובאמצעי התקשורת הרלוונטיים עבורם, ניתן ליצור שינוי של ממש. לצד הרצאות בגני ילדים ובבתי ספר, אנחנו עורכים מידי שנה מסע הסברה טלוויזיוני עם ערוץ ג'טיקס אשר מעודד מודעות בקרב הדור הצעיר". שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס: "שיתוף הפעולה המוצלח עם האגודה למלחמה בסרטן ימשיך זו השנה החמישית ברציפות במטרה להרחיב את המודעות ולגרום לשינוי ההתנהגות בשמש בקרב הילדים. העברת המסרים באמצעות תכנים איכותיים תוך שימוש בהומור, הינן הדרכים הנכונות והאפקטיביות ביותר לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו".
|
תאריך:
|
22/06/2008
|
|
|
עודכן:
|
22/06/2008
|
|
שירי מר-חיים
|
|
בעקבות העובדה שתוך מספר חודשים מתחילת השיווק של שטחי המסחר בקניון הראשון המוקם כיום בטבריה- "סיטי דנילוף", ושיווק של למעלה מ-70% משטחי המסחר בקניון, החליטו הבעלים לבנות קומה נוספת (קומה 4) בקניון, שתיועד להקמת מכון כושר וספא, מרפאות ובנקים. הקומה ה-4 תשתרע על שטח של כ-4,000 מ"ר ובהקמתה ישקיעו כ-25 מיליון ₪.
|
|
|
"הולנד", בית לוחמי הגטאות, ימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00
|
|
|
חברת הכבלים HOT פתחה במבצע ייחודי, לטובת לקוחותיה שעוברים דירה בחודשי הקיץ. במסגרת המבצע, שעלותו מוערכת בכ-80 מיליון שקלים, תקבל כל משפחה שעוברת דירה בחודשים מאי עד אוגוסט, ערכת הטבות ייחודית, שתשלח לכתובת החדשה. בערכה כלולות הטבות רבות, פרי שיתופי פעולה בין HOT לחברות מובילות במשק. הלקוחות שעוברים דירה יקבלו בר מים מינראליים, 1,100 שקלים הנחה לרכישה ברשת "ביתילי", ומגוון הנחות והטבות נוספות ברשתות "הום סנטר", "בסט ביי" ו"בניין ודיור". בנוסף, תקבל כל משפחה לכתובתה החדשה סרט מתנה ב-HOT V.O.D MOVIES. סך ההטבות הייחודיות עומד על כ-2,000 שקלים למשפחה.
|
|
|
במסגרת המעורבות של שטראוס מהדרין במיגזר החרדי, עולה החברה בפעילות קד"מ מיוחדת במינה בתוכנית 'דברמן', תוכנית הצהריים של רדיו קול חי, בהגשת שדר הרדיו הפופולרי ביותר במגזר הדתי חרדי, אריאל ברמן. הקמפיין עולה לרגל הפקת סדרת ספרונים עם סיפורי צדיקים בשם 'עונג של סיפור' המופצים במארזי שטראוס מהדרין.
|
|
|
אגודת החרשים בישראל (אח"א), מפיקה ביום שני הקרוב (מחר), יום עיון ראשון מסוגו בישראל בנושא: תעסוקת חירשים במקומות עבודה. יום העיון מיועד למעסיקים וידונו בו בשאלות: האם עובד חירש מתאים לחברה שלי? איך אפשר לשלב עובד חירש? איך נתקשר
|
|
|
|