כנס חווית לקוח של TheMarker, הנערך זו השנה השנייה, יתקיים בבוקר יום ראשון ה- 29 ביוני במרכז הכנסים Avenue באייר פורט סיטי. מטרת הכנס לפצח את תהליך חווית הלקוח ולהעניק למשתתפים כלים ושיטות מתחומים עסקיים שונים, כגון בנקאות, תעופה, תקשורת ותיירות, דרך אוכל, עיצוב, אינטרנט ועד חווית הלקוח הרוחנית. בכנס יתארח ד"ר ג'נס ריגלסברגר, חוקר בכיר בתחום חווית משתמש בחברת גוגל העולמית.
במסגרת הכנס ייערכו מגוון הרצאות ופאנלים, בהנחיית ובהשתתפות בכירים רבים ביניהם: פול ברתרטורן וסטיבן פלימסול, בכירים בחברת FuturBrand, שירצו על חווית לקוח בעולם הדיגיטלי; פאנל בנושא "חווית לקוח מהי?" בהשתתפות ריצ'רד הנטר- מנכ"ל חברת נטוויז'ן 013 ברק, מיכל מאירי שגב-מנכ"ל גיתם BBDO, אבי הוכמן- מנכ"ל חברת דואר ישראל, יאיר עשהאל-משנה למנכ"ל סופר פארם ואבי שומר- מנכ"ל צומת ספרים; הרצאתה של מיכל אביחי- מנכ"ל פירמידה, "חיזור גורלי- משירות לחווית לקוח"; ועוד.
כמו כן, בכנס יתקיימו סדנאות מקצועיות, ביניהן "לצלול לתוך קרחון", שתעסוק בגישה אלטרנטיבית לחווית לקוח בהנחיית איריס בק, "מעורבות מנהלים בחווית לקוח" בהנחיית קרן שתוי, סמנכ"ל לקוחות פרטיים חברת נטוויז'ן 013 ברק, "רק בגלל הרוח"- על פסיכולוגיה וסודות של הצלחה בהנחיית ניסים אמון, דיון בנושא פרסונליזציה בחווית לקוח, בהנחיית טלי חרותי סובר, עורכת מדורי קריירה, יזמות וניהול TheMarker ובהשתתפות שף יונתן רושפלד, אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס, סילבי כהן, מנכ"ל יערות הכרמל ועוד.
לדברי טלי חרותי סובר, עורכת מדורי קריירה, יזמות וניהול TheMarker ועורכת כנס חווית לקוח TheMarker, "כיום, בארגונים רבים הגיעו להכרה כי חווית הלקוח שהארגון מייצר והשירות ללקוח מהווים ערכים בלתי נפרדים מהצלחתו העסקית, ובהתאם, רבים מדברים על חווית לקוח כגורם משמעותי בתהליך הקנייה, אך בפועל רק מעטים יודעים כיצד ליצור אותה. בשוק תחרותי ועמוס כמו שלנו, פעמים רבות חווית הלקוח היא הדבר היחיד המבדל ארגון ממתחריו. הכנס מהווה עבור משתתפיו הזדמנות לפגוש את מיטב המומחים מהארץ ומחו"ל, שיציגו כלים ושיטות מתחומים עסקיים שונים לתרגום אסטרטגיית חווית לקוח להצלחה עסקית".