|
|
חמודי אוכל מזון בריא
|
|
|
|
חמודי מתעמל
|
|
|
|
חמודי עושה יוגה [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
"דרך חיים", המותג לחיים בריאים מקבוצת "שירותי בריאות כללית", עולה בקמפיין תדמיתי כשהמסר המוביל "דרך חיים - לחיים בריאים". הקמפיין שם במרכז את שלושת הערכים עליהם מושתת המותג דרך חיים: תזונה נכונה, פעילות גופנית ואיזון גוף-נפש. הקמפיין, אשר נועד להגביר את המודעות לניהול אורח חיים בריא, הושק ב-22 בחודש ויכלול מגוון ערוצים - רדיו, טלוויזיה, אינטרנט, מגזין ייעודי ודיוור ישיר.
רונית צלניק, מנכ"ל "דרך חיים": "המותג דרך חיים הוקם על-ידי 'כללית' לשם עידוד וקידום אורח חיים בריא. מעבר ליצירת מודעות למותג, מטרת הקמפיין היא להפיץ את ה'אני מאמין' שלו לגבי חיים בריאים וחינוך לאימוץ של הרגלי חיים נכונים בכל ההיבטים - תזונה, פעילות גופנית ואיזון גוף ונפש. הקמפיין כולל מגוון רחב של ערוצים כך שהציבור יחשף למידע בטלוויזיה באינטרנט, במגזין מהודר שהופק בשיתוף עם מיטב מומחי 'כללית', ובאמצעות פעילויות ויישומים אינטרנטיים שפותחו במיוחד לרגל הקמפיין.
קמפיין טלוויזיה ורדיו
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-24 ויכלול סרטון אנימציה בכיכובם של חמודי ומשפחתו ובו מראים את חמודי שמיישם הלכה למעשה ניהול אורח חיים בריא: מתעמל, אוכל מזון בריא ומזין וגם מתפנה לקצת שלווה נפשית - ועושה תרגילי יוגה. המשפחה תככב גם בתשדיר הרדיו שיעלה בכל תחנות הרדיו האזוריות ברחבי הארץ. קמפיין הטלוויזיה והרדיו מנוהל על-ידי "שלמור-אבנון-אביחי" ויימשך כשלושה שבועות.
קמפיין אינטרנט
במקביל, יעלה קמפיין אינטרנט באמצעות "Y&R אינטראקטיב". באנרים באתרים מובילים יפנו את הגולש למיניסייט שהוקם במיוחד לצורך הקמפיין. המיניסייט יכלול מגוון כתבות וטיפים המשיקים לשלושת עולמות התוכן של "דרך חיים" - תזונה נכונה, פעילות גופנית ואיזון גוף-נפש, מחשבונים להערכה אישית של פציעות ספורט, תקינות המשקל, צריכה קלורית ועוד, קישורים לאתר של "דרך חיים" ולתכנים רלוונטיים לאורח חיים בריא באתר "כללית" וכן קישורים לפורומים שמנוהלים על-ידי מומחי 'כללית'.
המיניסייט גם יאפשר להוריד אפלקציה ייחודית בדמות "חמודוצ'י", אפליקציה למחשב בה יש לטפל בחמודי ממש כמו הטמגוצ'י שיצוץ מידי פעם על צג המחשב וידרוש מן הגולש "להאכיל" אותו, "לשלוח" אותו לפעילות ספורטיבית בפארק או "להרגיע" אותו באמצעות מדיטציה. בנוסף יעניק "חמודוצ'י" לגולש טיפים לאורח חיים בריא.
רוצים להירגע? ספא וירטואלי ברשת
קמפיין האינטרנט כולל גם פעילות אינטראקטיבית ענפה בניהולה של חברת האינטראקטיב twisted. במסגרת זו הגולש במיניסייט מוזמן לבלות במיניסייט אינטרנטי ייחודי של 'ספא וירטואלי' המעוצב לפי טעמו של הגולש, הבוחר את הרקע שיופיע במיניסייט, למולו יוכל לבצע מגוון סדנאות בנושא גוף-נפש. בנוסף עומד לרשות הגולש שאלון הבוחן עד כמה בריא אורח החיים שהוא מנהל.
מגזין 'דרך חיים'
ב-26 בחודש ייצא לאור מגזין מיוחד לנשים עם חומר מערכתי מגוון בנושאים הקשורים לשלושת עולמות התוכן של "דרך חיים". המגזין יופץ בכמיליון עותקים כאינסרט ובמרפאות 'כללית' ברחבי הארץ.
אודות 'דרך חיים'
המותג דרך חיים הושק כעשור במטרה לאגד מגוון רחב של פעילויות הקשורות לעידוד אורח חיים בריא, כמו סדרת ויטמינים ותוספי מזון תוך הגברת המודעות לתזונה נכונה. לפני כשנתיים הוקם "בית דרך חיים" בית קונספט ייחודי בצפון נמל תל אביב. הבית מציע לראשונה תחת קורת גג אחת מגוון פעילויות לנשים לשיפור איכות החיים והבריאות - הקניית הרגלי תזונה נכונים באמצעות ייעוץ אישי וקבוצות תמיכה, טיפולי מגע מרגיעים ומפנקים, סדנאות העשרה והעצמה, חדר כושר לאימון מודרך, אימוני כושר אישיים, חוגי ספורט ותנועה מגוונים, וגם מסעדת שף עם מטבח מודרני בריא "bariba". כל התכנים והשירותים של "בית דרך חיים" גובשו ונתמכים על-ידי צוות רב-תחומי של מומחי "שירותי בריאות כללית". הבית בנמל תל אביב הוא הראשון ברשת של בתים דומים שיוקמו על-ידי "כללית" במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ.